Moslim extremist gespot.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:11 schreef Triggershot het volgende:
Geef IS gewoon een staat, laat ze beloven dat ze lief doen tegen het Westen en de omringende landen en we zijn allemaal blij, waarom moeilijk doen.
AIVD ingelichtquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:11 schreef Triggershot het volgende:
Geef IS gewoon een staat, laat ze beloven dat ze lief doen tegen het Westen en de omringende landen en we zijn allemaal blij, waarom moeilijk doen.
Een moslim extremist light dan, gezien ze wel lief moeten doen tegen het Westen.quote:
Je moeder heeft een snor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een moslim extremist light dan, gezien ze wel lief moeten doen tegen het Westen.
Volgens mij wil heel de wereld dan een moslim extremist als ik
Oh wacht, je bedoelde het beledigend?
FUCK YOU joh vuile kafir, je moeder!
We geven ze Europa. Lijkt me ruim voldoende.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:11 schreef Triggershot het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:13 schreef Triggershot het volgende:
FUCK YOU joh vuile kafir, je moeder!
Zie post #9quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:19 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik zou voor de zekerheid de rest van z'n familie ook gelijk meenemen in de belediging, anders is het weer discriminatie.
Neuh, die vechten zich dood.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:17 schreef Jigzoz het volgende:
Dus binnenkort komt het overblijvende jihadtuig terug? Gezellig...
Mijn eerste gedachten:quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:17 schreef Ulx het volgende:
Het zijn wel mooie beelden van mannen die zich scheren en vrouwen die hun burkas verbranden. En van arabieren die koerden zien als bevrijders.
Binnenkort Mosul, Dat gaat ook mooie beelden opleveren.
ik ben benieuwd wat ze met de Kalief gaan doen. Ik denk dat die in zijn blote kont opgehangen wordt op een dorpsplein.
Wat in 1945 kon, kon ook in 2003 in Irak en 2011 in Libië, het probleem is dat IS dunverspreid is en zich met de bevolking schaart. Laat een paar IS strijders in leven om eerst te achterhalen wat hun geheimen zijn van zolang de vijand en bombardementen te weerstaan voor je ze een kogel geeft.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:21 schreef Sigaartje het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat het niet opschiet.
Hoe komt het dat Raqqa nog steeds niet is veroverd cq platgebombadeerd???
Waarom kunnen ze nu niet wat ze in 1945 wel konden?
Ik verbaas me elke keer weer.
Omdat belangen en geen belangen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:21 schreef Sigaartje het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat het niet opschiet.
Hoe komt het dat Raqqa nog steeds niet is veroverd cq platgebombadeerd???
Waarom kunnen ze nu niet wat ze in 1945 wel konden?
Ik verbaas me elke keer weer.
Zullen ze dan stoppen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:11 schreef Triggershot het volgende:
Proberen waard toch, in feite is Saoedi Arabië een IS staat, Fatah is ook flink gematigd toen het aan tafel ging, Taliban ministers gingen chillen in de VS met officials, Hamas is 9/10x trouw aan de afspraken etc etc.quote:
Nee joh. IS heeft een staat. Een kalifaat. Dat moet men verdedigen. En geloof maar dat de bevolking wel zegt wie een IS strijder was zodra de Koerden of het SDF er is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachten:
Al die achtergebleven IS strijders die hun baarden scheren om te verdwijnen in de menigte.
Dat is om onder de indruk te zijn zeg. Hier en daar een groepje faalhazen die trouw zweren aan IS.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:17 schreef MisterMaster het volgende:
Ik hoorde laatst juist op BNN-radio dat IS aan de winnende hand is. Niet in Sirië maar wereldwijd winnen ze steeds meer terein.
Het kalifaat is een wereldsbegrip, het is niet interessant genoeg, het alternatief is een eeuwigheid in het paradijs met je lekkere maagden, dus velen hebben er geen moeite mee om achter te blijven en zich zo snel mogelijk in de hol van de vijand zichzelf op te blazen naar de maagden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee joh. IS heeft een staat. Een kalifaat. Dat moet men verdedigen. En geloof maar dat de bevolking wel zegt wie een IS strijder was zodra de Koerden of het SDF er is.
Die strijders van IS worden omsingeld, uitgerookt, en afgemaakt. En dat gaat nog wel even duren, maar ze hebben nul steun van de bevolking.
Dan hebben ze gelogen bij BNN radio. Die deskundige wist het anders overtuigend te brengen dat ons een vertekend beeld voorgehouden word maar in werkelijkheid het IS is die steeds meer terein veroverd. Het zijn niet mijn woorden he.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:29 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Dat is om onder de indruk te zijn zeg. Hier en daar een groepje faalhazen die trouw zweren aan IS.
Hun zelfgestelde doel is de zwarte vlag overal. Ik zeg: stom idee. Niet doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Proberen waard toch, in feite is Saoedi Arabië een IS staat, Fatah is ook flink gematigd toen het aan tafel ging, Taliban ministers gingen chillen in de VS met officials, Hamas is 9/10x trouw aan de afspraken etc etc.
Je kunt het kalifaat redelijk schoonvegen, maar het is net onkruid dat zich tussen het goede gewas nestelt. Je kunt niet iemands hersenpan kijken of 't in orde is of niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:07 schreef halfway het volgende:
Middeleeuws gedoe, zoiets kan in een uurtje klaar zijn, alleen even kijkken hoe de wind staat.
Je doet alsof IS iets tastbaar is wat je kunt verslaan, dat is het dus niet, het is een opvatting, een sentiment wat al 409309x is "verslagen" en weer is herrezen uit haar as en nog sterker is teruggekomen, het houdt maar niet op. Zogenaamd was Al-Qaeda in 2001 verslagen, toen was er ineens een front in Irak in 2004 die in 2007 was "verslagen" in Irak, en wat er sinds 2011 is gebeurd weten we allemaal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hun zelfgestelde doel is de zwarte vlag overal. Ik zeg: stom idee. Niet doen.
Bovendien, de moslims (koerden, SDF) maken ze zelf in, om nou weer als westen allerlei landen te maken in het MO......
Behalve dat de arabieren er zelf genoeg van lijken te hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens mij is dit niet het soort oorlog dat is bedoeld om te winnen, maar zo een die is bedoeld om voort te duren.
Een buffer tegen de Chinezen en Russen, de echte vijandenquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:37 schreef Oversight het volgende:
Geef die lui hun eigen staat, de zandbak daar is groot genoeg, iedereen die er wil wonen kan er dan heen, en iedereen die het geen goed idee vind blijft er weg, hoe moeilijk kan het zijn?
Toegeven aan zeloten is altijd een slecht plan. Het is toch nooit genoeg, tenzij jij ook zeloot wordt, of dood bent.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:37 schreef Oversight het volgende:
Geef die lui hun eigen staat, de zandbak daar is groot genoeg, iedereen die er wil wonen kan er dan heen, en iedereen die het geen goed idee vind blijft er weg, hoe moeilijk kan het zijn?
Denken dat hondenpoep op straat geen probleem meer isquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:41 schreef Sigaartje het volgende:
Precies. Ik zou een stuk van Saoedi Arabie vorderen. Dan kunnen alle probleemarabieren (en dat zijn er nogal wat, ook in Europa) er naar toe incl. de IS. Vrouwen hoeven niet mee, alleen de mannen. Gewoon ergens in het Lege Kwartier, woont toch niemand.
En dan even wachten.
En dan een atoombom erop.
Dan hebben we alleen nog de opwarming van de aarde op lossen.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat hondenpoep op straat geen probleem meer is
Lees je even in voordat je je FUD roept.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je doet alsof IS iets tastbaar is wat je kunt verslaan, dat is het dus niet, het is een opvatting, een sentiment wat al 409309x is "verslagen" en weer is herrezen uit haar as en nog sterker is teruggekomen, het houdt maar niet op. Zogenaamd was Al-Qaeda in 2001 verslagen, toen was er ineens een front in Iraq in 2004 die in 2007 was "verslagen" in Irak, en wat er sinds 2011 is gebeurd weten we allemaal.
Nee, die smerige Nederlanders die zoenen met hun hond en daarna de hond de straten laten onderschijten moet je gewoon keihard aanpakken, opsluiten en als het even kan ze alles laten opeten.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, die smerige Nederlanders die zoenen met hun hond en daarna de hond de straten laten onderschijten moet je gewoon keihard aanpakken, opsluiten en als het even kan ze alles laten opeten.
En wat met de moslims die al generaties in dat gebied wonen, en zich niet willen conformeren naar de radicale interpretaties van het geloof, zoals door IS?quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:11 schreef Triggershot het volgende:
Ik geef trainingen over radicalisering en signalen herkennen, wijs mij even op waar ik mij even verder op in moet inlezen dan, ik hoor het graag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Lees je even in voordat je je FUD roept.
Begin eens met je zelf eerst eens in te lezen zou ik zeggen, probeer eerst te begrijpen waarom duizenden jongeren over heel de wereld alles achterwege laten, inclusief een carrière, familie en vrienden om richting het Kalifaat te trekken. Hoe machtiger ze worden hoe meer avonturiers ze trekken, hoe zwakker ze worden hoe meer sympathisanten ze weten wekken, het heeft een geniale propaganda en dat is haar belangrijkste voedingsbodem, zwakzinnige gelovigen.quote:Er is amper steun meer voor IS op de grond.
Er is geen verschil tussen de AQ en IS als het gaat om een staat, beiden willen een Kalifaat, ze verschillen alleen in de methode hoe dat te verwezenlijken, straks heb je een gefrustreerde boel die hard jihadisten die zich verraden en verslagen voelen als mainstream sentiment tussen mensen, ja daarmee ga je ze verslaan, nee echt.quote:IS profileert zich als Staat. Niet als beweging zoals AQ deed. Dus ze moeten land hebben. En ja, er gaan nog veel mensen dood door toedoen van dat soort lui.
Heb je enig idee waar de leer van IS vandaan komt en wat er verder nog in de Saoedische lesboeken staat? Men is met Saoedi Arabië vriendjes geworden en weet ze enigszins in toom te houden, je doet nu alsof het Westen zo moralistisch is dat het niet vanwege haar belangen en real politiek de ergste regimes niet alleen accepteert maar ze ook nog eens beschermt en voedt.quote:Maar het doel van IS is overal aan de macht komen (zeggen ze zelf) en niet-IS mensen zijn dood of slaaf.
En die wil jij een land geven en daar wil je vriendjes mee worden?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |