quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:06 schreef YokiKater het volgende:
Deze TT is een leugen en dient derhalve aangepast te worden.
quote:
quote:
Mocht het ooit nog zomer worden, herinner jij dan nog dat je even een foto moet maken van je camouflagerokje?quote:
Ja als het zomers wordt, dan regel ik dat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mocht het ooit nog zomer worden, herinner jij dan nog dat je even een foto moet maken van je camouflagerokje?
Topshow!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja als het zomers wordt, dan regel ik dat.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:13 schreef Oversight het volgende:
[..]Mijn vissticks zijn aangebrand.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Sowwwwwwww, heftige uitspraken in de TT vandaag
Dat is 1 van mijn favoriete nasheed'squote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:21 schreef Oversight het volgende:
[..]En ik hoorde dit op de achtergrond erbij:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is 1 van mijn favoriete nasheed's
Dat liedje was ook gebruikt in 1 van de Juba propaganda filmpjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:27 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik wordt altijd bang als ik dat hoor.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:27 schreef Triggershot het volgende:
Laatste gerechtvaardigde Jihad van de moslimwereld
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Uccie het volgende:
Ik ga mijn pc weer uitzetten....tot de volgende keer
Doei doeiquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Uccie het volgende:
Ucciequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Uccie het volgende:
Juist om die reden, icm met het ruimtevaartprogramma, zijn ze hier al tig jaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik versta er niets van maar de strekking is wel duidelijk.
Precies de reden waarom ik denk dat Aliens ons nooit zullen komen bezoeken, die zullen de mensheid zien als een stelletje achterlijke barbaren, .... en terecht.
Niet zeurenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
Timmm zet dit topic nooit sticky met zijn anus.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
Ben ik principieel op tegen. Centraal of gewoon normaal, sticky vind ik voor belangrijke dingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
Je mist niets, als je Tim om een badfoto vraagt dan geeft hij die gewoon. De rest is niet zo belangrijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:11 schreef Oversight het volgende:
[..]Hebben jullie knopjes die je met je anus moet bedienen?
Ik wil al heel lang een weekje crew zijn, zodat ik achter eens kan meelezen, maar heb nu toch mijn bedenkingen ineens...
quote:
En jij op 11quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Door deze post lijk je op David, daar kun je trots op zijn hoor.
Moet er gejuicht worden? Dat gedoe is toch allemaal midden in de nacht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef Specularium het volgende:
De NOS zit gewoon de huldiging te missen vanwege die pauper-eredivisie.
http://nos.nl/rio2016/art(...)ud-op-de-keirin.htmlquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet er gejuicht worden? Dat gedoe is toch allemaal midden in de nacht?
Ik lees het morgenochtend wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga wel juichen voor die rennende mevrouw. Die is echt goed, die rent iedereen drie keer naar huisDat soort dingen vind ik erg mooi.
bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:43 schreef Oversight het volgende:
[..]Niet over dat spel praten hier...
Maak je Yasmin verdrietig.
quote:
Geen van Dobben willenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:30 schreef YokiKater het volgende:
Verdomme weer verkeerde kroketten het, en dan ga ik bellen..
Gaat die bokkelul nog verdedigen dat het echte Kwekkeboom kroketten zijn en dat hij een doos heeft waar het op staat. JE MOEDER!!
Dus dat wordt klagen bij thuisbezorgd en bij Kwekkeboom zelf want die houden niet zo van dit soort praktijken.
"Neem geen genoegen met gewoon, eischt een croquette van Kwekkeboom"
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:37 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben heel erg boos. Kan ik nu die vloglul mailen?
Dat is het gewoon net niet, mijn tweede keuze is Ad van Geloven. Ik hou van goede kroketten. Dit mag toch ook gewoon niet in de horeca? Meneer Kwekkeboom is hier niet blij mee hoor. Ik ga die dingen ook niet weggooien, die krijgen ze morgen terug door de brievenbus. Oplichters!quote:
Van Dobben masterrace. Beter dan kwekkeboom. De kalfsbitterballen en -krokettenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is het gewoon net niet, mijn tweede keuze is Ad van Geloven. Ik hou van goede kroketten. Dit mag toch ook gewoon niet in de horeca? Meneer Kwekkeboom is hier niet blij mee hoor. Ik ga die dingen ook niet weggooien, die krijgen ze morgen terug door de brievenbus. Oplichters!
Nee, gewoon nee en nietes, dat ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van Dobben masterrace. Beter dan kwekkeboom. De kalfsbitterballen en -kroketten
Dan rij ik nog liever de Singel in. Op allebei trouwens. De Makro is bijna even kut als 020quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee en nietes, dat ook.
Je moet ook gewoon die eckte eckte hebben he, niet uit de super. Gewoon 20 stuks in een doos bij de Makro of naar 020 rijden.
Boeien, een merk is een merk en een vriezer een vriezer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan rij ik nog liever de Singel in. Op allebei trouwens. De Makro is bijna even kut als 020
Dubbel frituren?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:59 schreef YokiKater het volgende:
En goed frituren, 180 graden, 4 minuten erin, 2 minuten rusten en dan weer hooguit 4 minuten.
#snackmasteryoki
In diepgevroren staat heh. Anders ploffen ze of ze zijn te soft. Trust me, 180 graden en 4 minuten frituren, 2 minuten rust en dan nog eens 3 a 4 minuten. Frituurchefmasterquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dubbel frituren?Hier gaan we niet mee akkoord
Dubbel frituren maakt de kwaliteit altijd minder. Haal ze dan gewoon 5-10 minuten voor frituren uit het ding. Als je je frituur trouwens gewoon op 170 zet, ploffen ze niet. In de horeca mag ie officieel niet eens boven de 175.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In diepgevroren staat heh. Anders ploffen ze of ze zijn te soft. Trust me, 180 graden en 4 minuten frituren, 2 minuten rust en dan nog eens 3 a 4 minuten. Frituurchefmaster
Entertaiment! Thnxs voor de tipquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:08 schreef timmmmm het volgende:
Sowwwww, die Zwitsers mogen er wezen hoor. Beachvolleybal
Ik heb er in al die jaren een wetenschap van gemaakt maar ik sta open voor jouw advies. Ga ik dus gewoon proberen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dubbel frituren maakt de kwaliteit altijd minder. Haal ze dan gewoon 5-10 minuten voor frituren uit het ding. Als je je frituur trouwens gewoon op 170 zet, ploffen ze niet. In de horeca mag ie officieel niet eens boven de 175.
Maar als jij gelukkig bent met je frituurkunsten en je kroketten, wie ben ik dan om je te vertellen hoe het hoort. Zitten we hier over frietpannen te ouwehoeren terwijl we van halfnaakte dames kunnen genieten op TV
Ik zie alleen maar billenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op die ene zwitser, die andere is maar een 7
Ik ben er ook heilig van overtuigd dat het damesbeachvolleybal Olympisch is geworden om de mannelijke kijker te vindenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zag net ook gezichten en toen wist ik wel dat het om nummer 2 ging.
hahaha nu is het aan nu is het menensquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:28 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme, ik mag niet meer naar bed van Herman
bonevacia schijnt ook een topfavoriet te zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
hahaha nu is het aan nu is het menens
Nou, ik laat me dus nooit meer iets door heywoodu wijsmakenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
bonevacia schijnt ook een topfavoriet te zijn
Naam?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat vindt jij van de nummer 2 van Zwitserland?
Maar goed dat specularium slaaptquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Viel me van de week ook al op, prima.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op die ene zwitser, die andere is maar een 7
Het lijkt me bijzonder stug dat de kleur schoen de snelheid beinvloedtquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:38 schreef YokiKater het volgende:
Waarom gele schoenen? Is dat sneller? Waarom altijd geel? Vinden mevrouwen en hommels dat mooi, is het mode of zo of is het echt sneller
Niet zo zeiken en gewoon billen kijken joh, hommelquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:42 schreef Oversight het volgende:
[..]Zwitsers cijfers geven... was jij niet van dat dat dus echt niet kon enzow
Dubbele moraal, gespleten persoonlijkheid, noem het wat je wil, en zoek er dan hulp voor.
hey nomanssky spelerquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel me van de week ook al op, prima.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo zeiken en gewoon billen kijken joh, hommel
quote:
Ze heeft geen krullen en geen snor. Jij doet dus niet mee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel me van de week ook al op, prima.
Das inderdaad wel een beetje jammer ja, Yas is alleen niet zo goed in volleybalquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze heeft geen krullen en geen snor. Jij doet dus niet mee.
In sport in zijn algemeen, schat ik zo inquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das inderdaad wel een beetje jammer ja, Yas is alleen niet zo goed in volleybal
Ja is ze sowieso te lui voor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In sport in zijn algemeen, schat ik zo in
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo zeiken en gewoon billen kijken joh, hommel
Die ene heeft ook zo'n Volendams hoofd, die kan zo in een viskarquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:47 schreef timmmmm het volgende:
De Nederlandse beackvolleyballers vallen wel tegen. Ik heb grotere tetten dan die ene.
Yoki weet dit wel. Als het kutmuziek was, LTVDK misschien ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:50 schreef Oversight het volgende:
[..]Die billen van die ene chicka, in die muziekvideo heul lang geleden....
Dat ze steeds met haar kont staat te draaien in zo'n fitnessruimte , met nog een paar bimbo's er omheen...
Kan die clip nergens meer vinden, en weet niet meer hoe het deuntje ging....
Ze heeft alweer een tijdje niet gepost, je weet maar nooitquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:51 schreef Oversight het volgende:
[..]Mijn moeder ligt in snippers in de noordzee, ...
Yasmin niet geloof ik.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze heeft alweer een tijdje niet gepost, je weet maar nooit
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoki weet dit wel. Als het kutmuziek was, LTVDK misschien ook
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoki weet dit wel. Als het kutmuziek was, LTVDK misschien ook
Die ja, of deze:quote:
Heb je het nu over mijn badfoto's? Want die heeft yoki ook in een apart mapje staan hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:53 schreef Oversight het volgende:
[..]Zou het? ik heb de hoop al bijna opgegeven dat ik die goddelijke perfectie nog ooit zal terugzien.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:07 schreef timmmmm het volgende:
Als iemand in dit topic een mass shooting gaat plegen, denk ik ook dat het Mani is hoor
Nee. Zelfs niet als die persoon evenveel mass heeft als d4v1ds moederquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:10 schreef Oversight het volgende:
[..]Als 1 persoon een massa kogels in 1 andere persoon stopt, ... telt dat dan ook?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Zelfs niet als die persoon evenveel mass heeft als d4v1ds moeder
Ja daar ga ik niet op wachten hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goed genoeg, over 1,5 uur knallen
Ik ga zo een zak chips soldaat makenquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mietje. Ik heb net gewoon patat staan bakken. Weekend, feest, hup Holland hup, alles.
Wat voor chips?quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga zo een zak chips soldaat maken
quote:Voorronde stuurman zonder 4 al meer dan twee dagen bezig
Strijd ligt nog volledig open
Elfletterig-humor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:50 schreef Oversight het volgende:
[ afbeelding ]
[..]Toch wel knap hoor, zo'n lange wedstrijd volhouden.
quote:
Heb ik helemaal geen zin in.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:57 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik ga je nu vast negeren.
Oefenen voor als Yasmin met je klaar is, en je niet meer kan posten.
Dat is wederzijds hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Wisten jullie al dat ik een afkeer heb naar de westerse samenleving?
Ik dacht dat we elkaar best goed lagen.quote:
Die heeft dan ook gewoon een haatbaard, dat is niet lastigquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we elkaar best goed lagen.Pas mij aan, doe mijn ding. Gaat allemaal goed dacht ik.
Ik ben zelfs beter geïntegreerd dan LTVDK.
Ja oke die heb ik niet. Heb wel een snor, dat zullen mensen dan nu wel een haatsnor noemen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die heeft dan ook gewoon een haatbaard, dat is niet lastig
Ziet niemand onder je burkaquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja oke die heb ik niet. Heb wel een snor, dat zullen mensen dan nu wel een haatsnor noemen.
Omdat ik niet zoveel problemen heb met een boerkini. Dus schijn ik een afkeer te hebben naar het westen en bekijk ik dingen vanuit een islamitisch oogpunt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:43 schreef timmmmm het volgende:
Maar vanwaar je afkeer voor het Westen
Ik heb ook niet zoveel problemen met een burkini. Mensen moeten toch lekker zelf weten wat ze aandoen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel problemen heb met een boerkini. Dus schijn ik een afkeer te hebben naar het westen en bekijk ik dingen vanuit een islamitisch oogpunt.
Nou nu vraag ik mij af of jij dan ook een afkeer hebt voor het westen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel problemen met een burkini. Mensen moeten toch lekker zelf weten wat ze aandoen.
Mensen mogen van mij best veel, als ik ze er dan maar een pleureslul om mag vinden. Da's het ware liberalisme
Ik heb een afkeer voor iedereen, ik discrimineer niet tussen oost of westquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou nu vraag ik mij af of jij dan ook een afkeer hebt voor het westen.
Ik heb juist geen afkeer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer voor iedereen, ik discrimineer niet tussen oost of west
Dat mag. Mensen zijn ook hogelijk verbaasd dat turken van mij in NL met de Turkse vlag mogen wapperen en een hekel aan hun buurman mogen hebben omdat ie voor Gulen is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb juist geen afkeer.
Alhoewel wel voor pvvers.
Sowwwww koekoek. Fylax even in de hoek gezetquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb juist geen afkeer.
Alhoewel wel voor pvvers.
Sorry Fylax.
Ik weet niet wat het twitter account van Fylax is...quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:54 schreef Specularium het volgende:
Ik zou dit niet pikken als ik PVV'er was, dan zou ik direct een haattweet vol spelfouten de wereld in sturen.
Nah die Turken maken zich wel een beetje te druk hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag. Mensen zijn ook hogelijk verbaasd dat turken van mij in NL met de Turkse vlag mogen wapperen en een hekel aan hun buurman mogen hebben omdat ie voor Gulen is.
Mogen ze allemaal lekker zelf weten, als je je maar aan de wet houdt. Maar blijkbaar moet je hier in NL ook een gedachtepolitie oprixhten, omdat we het zo erg vinden dat Erdo dat heeft ofzo.
Dat noemen ze logica
Moeten ze alemaal zelf weten joh, wat maakt het jou uitquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah die Turken maken zich wel een beetje te druk hoor.
Nja vraag mij af of het alleen bij vlaggetjes blijft :pquote:Op zondag 14 augustus 2016 11:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moeten ze alemaal zelf weten joh, wat maakt het jou uit
Die methodes gebruiken ze in Syrië ook, ze zijn daar alleen wat onhandig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Fucking hipsters![]()
http://9gag.com/gag/aM9EMZP
Noem je mij nu een buitenlander?quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we elkaar best goed lagen.Pas mij aan, doe mijn ding. Gaat allemaal goed dacht ik.
Ik ben zelfs beter geïntegreerd dan LTVDK.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag. Mensen zijn ook hogelijk verbaasd dat turken van mij in NL met de Turkse vlag mogen wapperen en een hekel aan hun buurman mogen hebben omdat ie voor Gulen is.
Mogen ze allemaal lekker zelf weten, als je je maar aan de wet houdt. Maar blijkbaar moet je hier in NL ook een gedachtepolitie oprixhten, omdat we het zo erg vinden dat Erdo dat heeft ofzo.
Dat noemen ze logica
Ik eet gewoon wat lekker is ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je eet alleen maar buitenlands eten
Lekker "exotisch".quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je eet alleen maar buitenlands eten
Lekker om 18.00 uur stipt aardappels, groente, vlees. Tattaquote:
Vergeet de jus nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker om 18.00 uur stipt aardappels, groente, vlees. Tatta
quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker om 18.00 uur stipt aardappels, groente, vlees. Tatta
TV uit en mondje alleen even snel open om dankje te zeggen en te eten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Telefoon wordt ook niet opgenomen.
Daklozen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:22 schreef Specularium het volgende:
Je hebt ook mensen die een maand niks eten en dan bushokjes gaan slopen.
Dan heb je gewoon 4 pannen nodig, moet de vaatwasser veel te vaak aan.quote:
Jawel, dat was LTVKDDOKDquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb deze al eerder gezien geloof ik. Dit is niet echt dacht ik :p
DDOKD?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, dat was LTVKDDOKD! Die zich voor deed als een Hollandse vrouw, je weet als geen ander hoe ver hij gaat voor Apple producten.
Ik heb vrijwillig een Windows Phone gekocht?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, dat was LTVKDDOKD! Die zich voor deed als een Hollandse vrouw, je weet als geen ander hoe ver hij gaat voor Apple producten.
Niemand wilde je een iPhone 6s schenken?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vrijwillig een Windows Phone gekocht?
Nee die hoef ik ook niet, moet je allemaal zuinig op zijn enzo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niemand wilde je een iPhone 6s schenken?
Hoe bevaltie btw?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die hoef ik ook niet, moet je allemaal zuinig op zijn enzo.
Prima ding voor het geld, die houd het wel weer een jaartje volquote:
Bedoel meer je app behoefte, interface etc?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima ding voor het geld, die houd het wel weer een jaartje vol
Interface is heerlijk overzichtelijk met die tiles, qua apps zit er op wat in nodig heb, Whatsapp, ING, Raboban, navigatie etc.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedoel meer je app behoefte, interface etc?
En Pokemon?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Interface is heerlijk overzichtelijk met die tiles, qua apps zit er op wat in nodig heb, Whatsapp, ING, Raboban, navigatie etc.
Maak je ook gebruik van continuum of nog steeds hooked on the macbook?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Interface is heerlijk overzichtelijk met die tiles, qua apps zit er op wat in nodig heb, Whatsapp, ING, Raboban, navigatie etc.
Ik weet niet wat dat is dus ik zal het wel niet gebruiken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maak je ook gebruik van continuum of nog steeds hooked on the macbook?
Heb ook echt geen idee waar die het nou weer over heeft..quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is dus ik zal het wel niet gebruiken.
Was wel een van de USP's, maar volgens mij niet echt aangeslagen:quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is dus ik zal het wel niet gebruiken.
Lekker je telefoon al laptop gebruiken, is vat praktisch ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was wel een van de USP's, maar volgens mij niet echt aangeslagen:
Stel je voor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker je telefoon al laptop gebruiken, is vat praktisch ja.
TV uit?!?! Ik lig gewoon in bed mijn dominos pizza naar binnen te schuiven. Denk jij dat ik daar de catfish weekend break voor uitzet?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
TV uit en mondje alleen even snel open om dankje te zeggen en te eten.
We hadden het over Hollanders, niet Brabanders.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
TV uit?!?! Ik lig gewoon in bed mijn dominos pizza naar binnen te schuiven. Denk jij dat ik daar de catfish weekend break voor uitzet?
Wat een slechte troll, dan lijkt GGMM nog goedquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
'en ik heel heftig menstrueer'
Heeft Snavelien dit gepost?
Wie is Snavelien?quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
'en ik heel heftig menstrueer'
Heeft Snavelien dit gepost?
Menstrueert GGMM ook?quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een slechte troll, dan lijkt GGMM nog goed
quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:30 schreef timmmmm het volgende:
Triggershit jaagt iedereen weer weg hoor
Hoezo, Speculul en Timmeeeeh blijven gewoon posten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:31 schreef timmmmm het volgende:
Niggershot vond ik ook wel een sterke, specularium is daar wel goed in
Tegen mij over mij in de derde persoon praten, dat mag ik wel. Nu oel ik me lekker belangrijkquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Hoezo, Speculul en Timmeeeeh blijven gewoon posten.
Jou mag ik dan wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen mij over mij in de derde persoon praten, dat mag ik wel. Nu oel ik me lekker belangrijk
quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:54 schreef Specularium het volgende:
Ik zou dit niet pikken als ik PVV'er was, dan zou ik direct een haattweet vol spelfouten de wereld in sturen.
Zodra wij, broeders van de #DENK beweging in Nederland een staatsgreep plegen zal ik jou dan ook onze woordvoerder en spellchecker maken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:36 schreef timmmmm het volgende:
Zo, dat zijn uitspraken. Hier heb ik het handje voor in de broek dames en heren
Ik denk dat ik ook een goede DENKse goebbels zou zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zodra wij, broeders van de #DENK beweging in Nederland een staatsgreep plegen zal ik jou dan ook onze woordvoerder en spellchecker maken.
Het is dat je de vergelijking zelf maakt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een goede DENKse goebbels zou zijn
quote:
Ik heb er de kracht niet voor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:46 schreef Oversight het volgende:
[..]Hij deed je playstation haten.
Nog voordat je 'm hebt.
En daarna je hamer, ...er zijn grenzen hoor.
quote:
Hopelijk optie 2quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:32 schreef Oversight het volgende:
[..]Het is dat, of hij schenkt jou z'n playstation, zodat jij ook "no man's sky" kan spelen, of hij komt sorry tegen je zeggen dat hij zo rot deed, allemaal mogelijkheden.
Tuurlijk wel, Fylax is maar een klein ventje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet ook niet of ik zo hard kan schudden?
Kan het tenminste proberen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Fylax is maar een klein ventje.
Gewoon een beetje afwisselen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van rechts naar links of beter van voor naar achter?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alles door elkaar idd voor het beste effect.
Sinds wanneer ben jij zon softie?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
Bij deze wil ik een beklag indienen bij fok!
Gisteren las ik een topic die ging over een Amerikaanse imam die nadat hij z'n gebed had gebeden in de moskee, op klaarlichte dag door z'n kop werd geknald. Nadat deze topic tot stand kwam las ik reacties waar ik van schrok en eerlijk gezegd slecht door heb geslagen de afgelopen nacht. Ik hoop dat de moderatoren iets gaat doen aan dit nieuwe fenomeen, ook in de topic van de burkini waren er reacties waarin er zelfs opgeroepen werd om alle bedekte moslimvrouwen af te knallen en ga zo maar door. Fok! is een leuk forum, maar naar mijn inzien gaat dit toch te ver. We kunnen allemaal kritiek hebben op Islam en moslims en dat is nooit ontkent, maar wanneer er wordt opgeroepen naar geweld en geweld op minderheden in Nederland en elders wordt goedgekeurd en wordt goedgesproken dan is er iets mis!
Denk dat je hier moet zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
Bij deze wil ik een beklag indienen bij fok!
Gisteren las ik een topic die ging over een Amerikaanse imam die nadat hij z'n gebed had gebeden in de moskee, op klaarlichte dag door z'n kop werd geknald. Nadat deze topic tot stand kwam las ik reacties waar ik van schrok en eerlijk gezegd slecht door heb geslagen de afgelopen nacht. Ik hoop dat de moderatoren iets gaat doen aan dit nieuwe fenomeen, ook in de topic van de burkini waren er reacties waarin er zelfs opgeroepen werd om alle bedekte moslimvrouwen af te knallen en ga zo maar door. Fok! is een leuk forum, maar naar mijn inzien gaat dit toch te ver. We kunnen allemaal kritiek hebben op Islam en moslims en dat is nooit ontkent, maar wanneer er wordt opgeroepen naar geweld en geweld op minderheden in Nederland en elders wordt goedgekeurd en wordt goedgesproken dan is er iets mis!
Hier is et ook wel leuk ;Pquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk dat je hier moet zijn
NWS / [NWS FeedBack] Hallo allemaal! :)
Thx, verkeerde topic idd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk dat je hier moet zijn
NWS / [NWS FeedBack] Hallo allemaal! :)
Oh ja nee ik ook. Maar voor de rest.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik niet, heb heerlijk geslapen vannacht.
Was ik hard dan? Ik vind best dat je kritiek mag hebben op bevolkingsgroepen. Maar als er wordt opgeroepen om in NEDERLAND minderheden af te knallen en te 'zuiveren', dan gaat het naar mijn mening te ver. Ik behoor namelijk tot een minderheid... (logisch toch)quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zon softie?
Ik ken het hele topic niet joh.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja nee ik ook. Maar voor de rest.
Dacht dat jij soms wel fel uit de hoek kon komen. Maar misschien herinner ik mij dat verkeerd dan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Was ik hard dan? Ik vind best dat je kritiek mag hebben op bevolkingsgroepen. Maar als er wordt opgeroepen om in NEDERLAND minderheden af te knallen en te 'zuiveren', dan gaat het naar mijn mening te ver. Ik behoor namelijk tot een minderheid... (logisch toch)
Ik ben misschien fel als het gaat om midden oosten politiek en de doodstraf (waar ik een voorstander van ben).quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht dat jij soms wel fel uit de hoek kon komen. Maar misschien herinner ik mij dat verkeerd dan.
Moet je ook niet doen hequote:Op zondag 14 augustus 2016 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik het boerkini topic werd gezegd dat ik een afkeer heb naar het westen
Oh dan is dat het ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik ben misschien fel als het gaat om midden oosten politiek en de doodstraf (waar ik een voorstander van ben).
Dat zie je gewoon door die burkini heen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, maar ondertussen lopen jullie allemaal met een bomgordel op de buik.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Was ik hard dan? Ik vind best dat je kritiek mag hebben op bevolkingsgroepen. Maar als er wordt opgeroepen om in NEDERLAND minderheden af te knallen en te 'zuiveren', dan gaat het naar mijn mening te ver. Ik behoor namelijk tot een minderheid... (logisch toch)
quote:
Ja, en verander geslagen even in geslapen, anders krijg je weer dat buitenlanders 's nachts alleen maar slaan en zo...quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar even serieus Juba. Als je er slecht door slaapt neem je het wel een beetje te serieus.
Ik geloof dat fok! een afspiegeling is van Nederland en van wat er in de gedachtes van de meeste Nederlanders afspeelt, het beangstigd mij erg als ik veel van deze reacties lees en dan er nog bij moet nadenken dat een hele grote groep eigenlijk achter dit soort reacties staan. Voor jou als een autochtone Nederlander is het misschien niet iets om erbij na te denken, voor mij als Marokkaanse Nederlander is het toch anders.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar even serieus Juba. Als je er slecht door slaapt neem je het wel een beetje te serieus.
Hey iemand die denkt dat ik een autochtoon benquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:26 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik geloof dat fok! een afspiegeling is van Nederland en van wat er in de gedachtes van de meeste Nederlanders afspeelt, het beangstigd mij erg als ik veel van deze reacties lees en dan er nog bij moet nadenken dat een hele grote groep eigenlijk achter dit soort reacties staan. Voor jou als een autochtone Nederlander is het misschien niet iets om erbij na te denken, voor mij als Marokkaanse Nederlander is het toch anders.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik ben misschien fel als het gaat om midden oosten politiek en de doodstraf (waar ik een voorstander van ben).
Maar als ze lekker is is het ook goed hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:28 schreef Oversight het volgende:
[..]Het is hier trouwens niet ongebruikelijk dat er gevraagd wordt hoe je moeder daarover denkt, en hoe zwaar ze is,... gewoon, zodat je het weet, en je daar geen zorgen over maakt.
quote:
Wat is je afkomst als ik vragen mag? Je hebt namelijk een mooie Arabische naam: ياسمينةquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hey iemand die denkt dat ik een autochtoon ben![]()
![]()
![]()
Denk dat de meeste van die kneuzen het stoer vinden om zo online te zeggen maar het helemaal niet zo serieus menen.
Oke dude, genoteerd voor de next timequote:Op zondag 14 augustus 2016 17:33 schreef Oversight het volgende:
[..]FOK! is met hoofdletters, geef ze niet de kans om je af te zeiken hoor...
...of laat ze er minstens moeite voor doen.
Geen Marokkaansequote:Op zondag 14 augustus 2016 17:39 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Wat is je afkomst als ik vragen mag? Je hebt namelijk een mooie Arabische naam: ياسمينة
2e. Hoezo niet Tunesische? :pquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Tunesisch of Egyptisch, ik denk de 2e... ?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Tunesisch of Egyptisch, ik denk de 2e... ?
Heel simpel...quote:
Ja kwart maar ben ook niet christelijk. Mijn opa die was wel moslim.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:44 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Heel simpel...
Je zei toch je geen moslim was en toch noord Afrikaans was, Tunesiërs zijn moslims voor de meeste gedeelte. Egyptenaren niet, daar heb je veel Kopten rondlopen. Ik denk zelfs dat je een halfbloedje ben, kan dat? Egyptenaren trouwen vaak met autochtonen heb ik gemerkt.
Kan ook jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kwart maar ben ook niet christelijk. Mijn opa die was wel moslim.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:39 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Oke dude, genoteerd voor de next time
quote:een beklag indienen
quote:-bemoei je er niet mee-
Maar ik zeg het liever niet op fok omdat mensen er dan van uit gaan dan je een bepaalde mening hebt vanwege een bepaalde afkomst. Of al van te voren kunnen inschatten wat je ergens van vindt. En dat vind ik echt super irritant.quote:
Dankjewel. Ik weet dat mijn Nederlands slecht is, maar dat krijg je nou eenmaal als je uit een gezin komt waarin je met papa en mama de 'moedertaal' taal moet spreken en niet Nederlands. Niet zoals Henk en Ingrid die dag in dag uit Nederlands spreken. (ik zoek geen excuus ofzo, maar dit speelt wel een grote rol in de ontwikkeling van een taal.)quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
[..]"een klacht indienen", of "je beklag doen"
[ afbeelding ]
ow, en iedereen die in Feedback reageert en niet blauw is, gelijk afzeiken met:
[..]Verder zal ik niet zeiken, jouw Nederlands is beter dan mijn Marokkaans.
Verander geslagen nou even in geslapen danquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:51 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik weet dat mijn Nederlands slecht is, maar dat krijg je nou eenmaal als je uit een gezin komt waarin je met papa en mama de 'moedertaal' taal moet spreken en niet Nederlands. Niet zoals Henk en Ingrid die dag in dag uit Nederlands spreken. (ik zoek geen excuus ofzo, maar dit speelt wel een grote rol in de ontwikkeling van een taal.)
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:51 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik weet dat mijn Nederlands slecht is, maar dat krijg je nou eenmaal als je uit een gezin komt waarin je met papa en mama de 'moedertaal' taal moet spreken en niet Nederlands. Niet zoals Henk en Ingrid die dag in dag uit Nederlands spreken. (ik zoek geen excuus ofzo, maar dit speelt wel een grote rol in de ontwikkeling van een taal.)
Waar?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Verander geslagen nou even in geslapen dan
In Feedbackquote:
en maak dan meteen dan ''deze'' dit.quote:Nadat deze topic tot stand kwam las ik reacties waar ik van schrok en eerlijk gezegd slecht door heb geslagen de afgelopen nacht.
Marokkaans is een moeilijke taal, ik neem je het dus niet kwalijk. Er zijn maar weinige Arabieren die het Marokkaans kunnen leren, laat staan een Europeaan! Het is namelijk een taal waarin je mee opgegroeid moet worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:52 schreef Oversight het volgende:
[..]Respect hoor, ik spreek geen woord Marokkaans behalve "wallah", en dat zal ik nog wel verkeerd spellen en uitspreken ook.
Thx ik ga het gelijk aanpassen!quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In Feedback
[..]
en maak dan meteen dan ''deze'' dit.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:57 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Thx ik ga het gelijk aanpassen!
quote:
Graag zelfs!quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:00 schreef Oversight het volgende:
[..]Zolang het jou niet stoort, zal ik je blijven verbeteren, niets dan goede bedoelingen is de insteek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |