Thx, verkeerde topic idd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk dat je hier moet zijn
NWS / [NWS FeedBack] Hallo allemaal! :)
Oh ja nee ik ook. Maar voor de rest.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik niet, heb heerlijk geslapen vannacht.
Was ik hard dan? Ik vind best dat je kritiek mag hebben op bevolkingsgroepen. Maar als er wordt opgeroepen om in NEDERLAND minderheden af te knallen en te 'zuiveren', dan gaat het naar mijn mening te ver. Ik behoor namelijk tot een minderheid... (logisch toch)quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zon softie?
Ik ken het hele topic niet joh.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja nee ik ook. Maar voor de rest.
Dacht dat jij soms wel fel uit de hoek kon komen. Maar misschien herinner ik mij dat verkeerd dan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Was ik hard dan? Ik vind best dat je kritiek mag hebben op bevolkingsgroepen. Maar als er wordt opgeroepen om in NEDERLAND minderheden af te knallen en te 'zuiveren', dan gaat het naar mijn mening te ver. Ik behoor namelijk tot een minderheid... (logisch toch)
Ik ben misschien fel als het gaat om midden oosten politiek en de doodstraf (waar ik een voorstander van ben).quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht dat jij soms wel fel uit de hoek kon komen. Maar misschien herinner ik mij dat verkeerd dan.
Moet je ook niet doen hequote:Op zondag 14 augustus 2016 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik het boerkini topic werd gezegd dat ik een afkeer heb naar het westen
Oh dan is dat het ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik ben misschien fel als het gaat om midden oosten politiek en de doodstraf (waar ik een voorstander van ben).
Dat zie je gewoon door die burkini heen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, maar ondertussen lopen jullie allemaal met een bomgordel op de buik.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Was ik hard dan? Ik vind best dat je kritiek mag hebben op bevolkingsgroepen. Maar als er wordt opgeroepen om in NEDERLAND minderheden af te knallen en te 'zuiveren', dan gaat het naar mijn mening te ver. Ik behoor namelijk tot een minderheid... (logisch toch)
quote:
Ja, en verander geslagen even in geslapen, anders krijg je weer dat buitenlanders 's nachts alleen maar slaan en zo...quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar even serieus Juba. Als je er slecht door slaapt neem je het wel een beetje te serieus.
Ik geloof dat fok! een afspiegeling is van Nederland en van wat er in de gedachtes van de meeste Nederlanders afspeelt, het beangstigd mij erg als ik veel van deze reacties lees en dan er nog bij moet nadenken dat een hele grote groep eigenlijk achter dit soort reacties staan. Voor jou als een autochtone Nederlander is het misschien niet iets om erbij na te denken, voor mij als Marokkaanse Nederlander is het toch anders.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar even serieus Juba. Als je er slecht door slaapt neem je het wel een beetje te serieus.
Hey iemand die denkt dat ik een autochtoon benquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:26 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik geloof dat fok! een afspiegeling is van Nederland en van wat er in de gedachtes van de meeste Nederlanders afspeelt, het beangstigd mij erg als ik veel van deze reacties lees en dan er nog bij moet nadenken dat een hele grote groep eigenlijk achter dit soort reacties staan. Voor jou als een autochtone Nederlander is het misschien niet iets om erbij na te denken, voor mij als Marokkaanse Nederlander is het toch anders.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik ben misschien fel als het gaat om midden oosten politiek en de doodstraf (waar ik een voorstander van ben).
Maar als ze lekker is is het ook goed hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:28 schreef Oversight het volgende:
[..]Het is hier trouwens niet ongebruikelijk dat er gevraagd wordt hoe je moeder daarover denkt, en hoe zwaar ze is,... gewoon, zodat je het weet, en je daar geen zorgen over maakt.
quote:
Wat is je afkomst als ik vragen mag? Je hebt namelijk een mooie Arabische naam: ياسمينةquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hey iemand die denkt dat ik een autochtoon ben![]()
![]()
![]()
Denk dat de meeste van die kneuzen het stoer vinden om zo online te zeggen maar het helemaal niet zo serieus menen.
Oke dude, genoteerd voor de next timequote:Op zondag 14 augustus 2016 17:33 schreef Oversight het volgende:
[..]FOK! is met hoofdletters, geef ze niet de kans om je af te zeiken hoor...
...of laat ze er minstens moeite voor doen.
Geen Marokkaansequote:Op zondag 14 augustus 2016 17:39 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Wat is je afkomst als ik vragen mag? Je hebt namelijk een mooie Arabische naam: ياسمينة
2e. Hoezo niet Tunesische? :pquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Tunesisch of Egyptisch, ik denk de 2e... ?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Tunesisch of Egyptisch, ik denk de 2e... ?
Heel simpel...quote:
Ja kwart maar ben ook niet christelijk. Mijn opa die was wel moslim.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:44 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Heel simpel...
Je zei toch je geen moslim was en toch noord Afrikaans was, Tunesiërs zijn moslims voor de meeste gedeelte. Egyptenaren niet, daar heb je veel Kopten rondlopen. Ik denk zelfs dat je een halfbloedje ben, kan dat? Egyptenaren trouwen vaak met autochtonen heb ik gemerkt.
Kan ook jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kwart maar ben ook niet christelijk. Mijn opa die was wel moslim.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:39 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Oke dude, genoteerd voor de next time
quote:een beklag indienen
quote:-bemoei je er niet mee-
Maar ik zeg het liever niet op fok omdat mensen er dan van uit gaan dan je een bepaalde mening hebt vanwege een bepaalde afkomst. Of al van te voren kunnen inschatten wat je ergens van vindt. En dat vind ik echt super irritant.quote:
Dankjewel. Ik weet dat mijn Nederlands slecht is, maar dat krijg je nou eenmaal als je uit een gezin komt waarin je met papa en mama de 'moedertaal' taal moet spreken en niet Nederlands. Niet zoals Henk en Ingrid die dag in dag uit Nederlands spreken. (ik zoek geen excuus ofzo, maar dit speelt wel een grote rol in de ontwikkeling van een taal.)quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
[..]"een klacht indienen", of "je beklag doen"
[ afbeelding ]
ow, en iedereen die in Feedback reageert en niet blauw is, gelijk afzeiken met:
[..]Verder zal ik niet zeiken, jouw Nederlands is beter dan mijn Marokkaans.
Verander geslagen nou even in geslapen danquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:51 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik weet dat mijn Nederlands slecht is, maar dat krijg je nou eenmaal als je uit een gezin komt waarin je met papa en mama de 'moedertaal' taal moet spreken en niet Nederlands. Niet zoals Henk en Ingrid die dag in dag uit Nederlands spreken. (ik zoek geen excuus ofzo, maar dit speelt wel een grote rol in de ontwikkeling van een taal.)
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:51 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik weet dat mijn Nederlands slecht is, maar dat krijg je nou eenmaal als je uit een gezin komt waarin je met papa en mama de 'moedertaal' taal moet spreken en niet Nederlands. Niet zoals Henk en Ingrid die dag in dag uit Nederlands spreken. (ik zoek geen excuus ofzo, maar dit speelt wel een grote rol in de ontwikkeling van een taal.)
Waar?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Verander geslagen nou even in geslapen dan
In Feedbackquote:
en maak dan meteen dan ''deze'' dit.quote:Nadat deze topic tot stand kwam las ik reacties waar ik van schrok en eerlijk gezegd slecht door heb geslagen de afgelopen nacht.
Marokkaans is een moeilijke taal, ik neem je het dus niet kwalijk. Er zijn maar weinige Arabieren die het Marokkaans kunnen leren, laat staan een Europeaan! Het is namelijk een taal waarin je mee opgegroeid moet worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:52 schreef Oversight het volgende:
[..]Respect hoor, ik spreek geen woord Marokkaans behalve "wallah", en dat zal ik nog wel verkeerd spellen en uitspreken ook.
Thx ik ga het gelijk aanpassen!quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In Feedback
[..]
en maak dan meteen dan ''deze'' dit.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:57 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Thx ik ga het gelijk aanpassen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |