Lekker om 18.00 uur stipt aardappels, groente, vlees. Tattaquote:
Vergeet de jus nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker om 18.00 uur stipt aardappels, groente, vlees. Tatta
quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker om 18.00 uur stipt aardappels, groente, vlees. Tatta
TV uit en mondje alleen even snel open om dankje te zeggen en te eten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Telefoon wordt ook niet opgenomen.
Daklozen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:22 schreef Specularium het volgende:
Je hebt ook mensen die een maand niks eten en dan bushokjes gaan slopen.
Dan heb je gewoon 4 pannen nodig, moet de vaatwasser veel te vaak aan.quote:
Jawel, dat was LTVKDDOKDquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb deze al eerder gezien geloof ik. Dit is niet echt dacht ik :p
DDOKD?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, dat was LTVKDDOKD! Die zich voor deed als een Hollandse vrouw, je weet als geen ander hoe ver hij gaat voor Apple producten.
Ik heb vrijwillig een Windows Phone gekocht?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, dat was LTVKDDOKD! Die zich voor deed als een Hollandse vrouw, je weet als geen ander hoe ver hij gaat voor Apple producten.
Niemand wilde je een iPhone 6s schenken?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vrijwillig een Windows Phone gekocht?
Nee die hoef ik ook niet, moet je allemaal zuinig op zijn enzo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niemand wilde je een iPhone 6s schenken?
Hoe bevaltie btw?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die hoef ik ook niet, moet je allemaal zuinig op zijn enzo.
Prima ding voor het geld, die houd het wel weer een jaartje volquote:
Bedoel meer je app behoefte, interface etc?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima ding voor het geld, die houd het wel weer een jaartje vol
Interface is heerlijk overzichtelijk met die tiles, qua apps zit er op wat in nodig heb, Whatsapp, ING, Raboban, navigatie etc.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedoel meer je app behoefte, interface etc?
En Pokemon?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Interface is heerlijk overzichtelijk met die tiles, qua apps zit er op wat in nodig heb, Whatsapp, ING, Raboban, navigatie etc.
Maak je ook gebruik van continuum of nog steeds hooked on the macbook?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Interface is heerlijk overzichtelijk met die tiles, qua apps zit er op wat in nodig heb, Whatsapp, ING, Raboban, navigatie etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |