quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:06 schreef YokiKater het volgende:
Deze TT is een leugen en dient derhalve aangepast te worden.
quote:
quote:
Mocht het ooit nog zomer worden, herinner jij dan nog dat je even een foto moet maken van je camouflagerokje?quote:
Ja als het zomers wordt, dan regel ik dat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mocht het ooit nog zomer worden, herinner jij dan nog dat je even een foto moet maken van je camouflagerokje?
Topshow!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja als het zomers wordt, dan regel ik dat.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:13 schreef Oversight het volgende:
[..]Mijn vissticks zijn aangebrand.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Sowwwwwwww, heftige uitspraken in de TT vandaag
Dat is 1 van mijn favoriete nasheed'squote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:21 schreef Oversight het volgende:
[..]En ik hoorde dit op de achtergrond erbij:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is 1 van mijn favoriete nasheed's
Dat liedje was ook gebruikt in 1 van de Juba propaganda filmpjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:27 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik wordt altijd bang als ik dat hoor.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:27 schreef Triggershot het volgende:
Laatste gerechtvaardigde Jihad van de moslimwereld
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Uccie het volgende:
Ik ga mijn pc weer uitzetten....tot de volgende keer
Doei doeiquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Uccie het volgende:
Ucciequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Uccie het volgende:
Juist om die reden, icm met het ruimtevaartprogramma, zijn ze hier al tig jaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik versta er niets van maar de strekking is wel duidelijk.
Precies de reden waarom ik denk dat Aliens ons nooit zullen komen bezoeken, die zullen de mensheid zien als een stelletje achterlijke barbaren, .... en terecht.
Niet zeurenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
Timmm zet dit topic nooit sticky met zijn anus.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
Ben ik principieel op tegen. Centraal of gewoon normaal, sticky vind ik voor belangrijke dingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
Je mist niets, als je Tim om een badfoto vraagt dan geeft hij die gewoon. De rest is niet zo belangrijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:11 schreef Oversight het volgende:
[..]Hebben jullie knopjes die je met je anus moet bedienen?
Ik wil al heel lang een weekje crew zijn, zodat ik achter eens kan meelezen, maar heb nu toch mijn bedenkingen ineens...
quote:
En jij op 11quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Door deze post lijk je op David, daar kun je trots op zijn hoor.
Moet er gejuicht worden? Dat gedoe is toch allemaal midden in de nacht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef Specularium het volgende:
De NOS zit gewoon de huldiging te missen vanwege die pauper-eredivisie.
http://nos.nl/rio2016/art(...)ud-op-de-keirin.htmlquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet er gejuicht worden? Dat gedoe is toch allemaal midden in de nacht?
Ik lees het morgenochtend wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga wel juichen voor die rennende mevrouw. Die is echt goed, die rent iedereen drie keer naar huisDat soort dingen vind ik erg mooi.
bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:43 schreef Oversight het volgende:
[..]Niet over dat spel praten hier...
Maak je Yasmin verdrietig.
quote:
Geen van Dobben willenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:30 schreef YokiKater het volgende:
Verdomme weer verkeerde kroketten het, en dan ga ik bellen..
Gaat die bokkelul nog verdedigen dat het echte Kwekkeboom kroketten zijn en dat hij een doos heeft waar het op staat. JE MOEDER!!
Dus dat wordt klagen bij thuisbezorgd en bij Kwekkeboom zelf want die houden niet zo van dit soort praktijken.
"Neem geen genoegen met gewoon, eischt een croquette van Kwekkeboom"
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:37 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben heel erg boos. Kan ik nu die vloglul mailen?
Dat is het gewoon net niet, mijn tweede keuze is Ad van Geloven. Ik hou van goede kroketten. Dit mag toch ook gewoon niet in de horeca? Meneer Kwekkeboom is hier niet blij mee hoor. Ik ga die dingen ook niet weggooien, die krijgen ze morgen terug door de brievenbus. Oplichters!quote:
Van Dobben masterrace. Beter dan kwekkeboom. De kalfsbitterballen en -krokettenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is het gewoon net niet, mijn tweede keuze is Ad van Geloven. Ik hou van goede kroketten. Dit mag toch ook gewoon niet in de horeca? Meneer Kwekkeboom is hier niet blij mee hoor. Ik ga die dingen ook niet weggooien, die krijgen ze morgen terug door de brievenbus. Oplichters!
Nee, gewoon nee en nietes, dat ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van Dobben masterrace. Beter dan kwekkeboom. De kalfsbitterballen en -kroketten
Dan rij ik nog liever de Singel in. Op allebei trouwens. De Makro is bijna even kut als 020quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee en nietes, dat ook.
Je moet ook gewoon die eckte eckte hebben he, niet uit de super. Gewoon 20 stuks in een doos bij de Makro of naar 020 rijden.
Boeien, een merk is een merk en een vriezer een vriezer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan rij ik nog liever de Singel in. Op allebei trouwens. De Makro is bijna even kut als 020
Dubbel frituren?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:59 schreef YokiKater het volgende:
En goed frituren, 180 graden, 4 minuten erin, 2 minuten rusten en dan weer hooguit 4 minuten.
#snackmasteryoki
In diepgevroren staat heh. Anders ploffen ze of ze zijn te soft. Trust me, 180 graden en 4 minuten frituren, 2 minuten rust en dan nog eens 3 a 4 minuten. Frituurchefmasterquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dubbel frituren?Hier gaan we niet mee akkoord
Dubbel frituren maakt de kwaliteit altijd minder. Haal ze dan gewoon 5-10 minuten voor frituren uit het ding. Als je je frituur trouwens gewoon op 170 zet, ploffen ze niet. In de horeca mag ie officieel niet eens boven de 175.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In diepgevroren staat heh. Anders ploffen ze of ze zijn te soft. Trust me, 180 graden en 4 minuten frituren, 2 minuten rust en dan nog eens 3 a 4 minuten. Frituurchefmaster
Entertaiment! Thnxs voor de tipquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:08 schreef timmmmm het volgende:
Sowwwww, die Zwitsers mogen er wezen hoor. Beachvolleybal
Ik heb er in al die jaren een wetenschap van gemaakt maar ik sta open voor jouw advies. Ga ik dus gewoon proberen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dubbel frituren maakt de kwaliteit altijd minder. Haal ze dan gewoon 5-10 minuten voor frituren uit het ding. Als je je frituur trouwens gewoon op 170 zet, ploffen ze niet. In de horeca mag ie officieel niet eens boven de 175.
Maar als jij gelukkig bent met je frituurkunsten en je kroketten, wie ben ik dan om je te vertellen hoe het hoort. Zitten we hier over frietpannen te ouwehoeren terwijl we van halfnaakte dames kunnen genieten op TV
Ik zie alleen maar billenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op die ene zwitser, die andere is maar een 7
Ik ben er ook heilig van overtuigd dat het damesbeachvolleybal Olympisch is geworden om de mannelijke kijker te vindenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zag net ook gezichten en toen wist ik wel dat het om nummer 2 ging.
hahaha nu is het aan nu is het menensquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:28 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme, ik mag niet meer naar bed van Herman
bonevacia schijnt ook een topfavoriet te zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
hahaha nu is het aan nu is het menens
Nou, ik laat me dus nooit meer iets door heywoodu wijsmakenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
bonevacia schijnt ook een topfavoriet te zijn
Naam?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat vindt jij van de nummer 2 van Zwitserland?
Maar goed dat specularium slaaptquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Viel me van de week ook al op, prima.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op die ene zwitser, die andere is maar een 7
Het lijkt me bijzonder stug dat de kleur schoen de snelheid beinvloedtquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:38 schreef YokiKater het volgende:
Waarom gele schoenen? Is dat sneller? Waarom altijd geel? Vinden mevrouwen en hommels dat mooi, is het mode of zo of is het echt sneller
Niet zo zeiken en gewoon billen kijken joh, hommelquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:42 schreef Oversight het volgende:
[..]Zwitsers cijfers geven... was jij niet van dat dat dus echt niet kon enzow
Dubbele moraal, gespleten persoonlijkheid, noem het wat je wil, en zoek er dan hulp voor.
hey nomanssky spelerquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel me van de week ook al op, prima.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo zeiken en gewoon billen kijken joh, hommel
quote:
Ze heeft geen krullen en geen snor. Jij doet dus niet mee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel me van de week ook al op, prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |