hahaha nu is het aan nu is het menensquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:28 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme, ik mag niet meer naar bed van Herman
bonevacia schijnt ook een topfavoriet te zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
hahaha nu is het aan nu is het menens
Nou, ik laat me dus nooit meer iets door heywoodu wijsmakenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
bonevacia schijnt ook een topfavoriet te zijn
Naam?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat vindt jij van de nummer 2 van Zwitserland?
Maar goed dat specularium slaaptquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Viel me van de week ook al op, prima.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op die ene zwitser, die andere is maar een 7
Het lijkt me bijzonder stug dat de kleur schoen de snelheid beinvloedtquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:38 schreef YokiKater het volgende:
Waarom gele schoenen? Is dat sneller? Waarom altijd geel? Vinden mevrouwen en hommels dat mooi, is het mode of zo of is het echt sneller
Niet zo zeiken en gewoon billen kijken joh, hommelquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:42 schreef Oversight het volgende:
[..]Zwitsers cijfers geven... was jij niet van dat dat dus echt niet kon enzow
Dubbele moraal, gespleten persoonlijkheid, noem het wat je wil, en zoek er dan hulp voor.
hey nomanssky spelerquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel me van de week ook al op, prima.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo zeiken en gewoon billen kijken joh, hommel
quote:
Ze heeft geen krullen en geen snor. Jij doet dus niet mee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel me van de week ook al op, prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |