quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:06 schreef YokiKater het volgende:
Deze TT is een leugen en dient derhalve aangepast te worden.
quote:
quote:
Mocht het ooit nog zomer worden, herinner jij dan nog dat je even een foto moet maken van je camouflagerokje?quote:
Ja als het zomers wordt, dan regel ik dat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mocht het ooit nog zomer worden, herinner jij dan nog dat je even een foto moet maken van je camouflagerokje?
Topshow!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja als het zomers wordt, dan regel ik dat.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:13 schreef Oversight het volgende:
[..]Mijn vissticks zijn aangebrand.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Sowwwwwwww, heftige uitspraken in de TT vandaag
Dat is 1 van mijn favoriete nasheed'squote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:21 schreef Oversight het volgende:
[..]En ik hoorde dit op de achtergrond erbij:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is 1 van mijn favoriete nasheed's
Dat liedje was ook gebruikt in 1 van de Juba propaganda filmpjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:27 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik wordt altijd bang als ik dat hoor.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:27 schreef Triggershot het volgende:
Laatste gerechtvaardigde Jihad van de moslimwereld
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Uccie het volgende:
Ik ga mijn pc weer uitzetten....tot de volgende keer
Doei doeiquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Uccie het volgende:
Ucciequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Uccie het volgende:
Juist om die reden, icm met het ruimtevaartprogramma, zijn ze hier al tig jaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik versta er niets van maar de strekking is wel duidelijk.
Precies de reden waarom ik denk dat Aliens ons nooit zullen komen bezoeken, die zullen de mensheid zien als een stelletje achterlijke barbaren, .... en terecht.
Niet zeurenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
Timmm zet dit topic nooit sticky met zijn anus.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
Ben ik principieel op tegen. Centraal of gewoon normaal, sticky vind ik voor belangrijke dingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
Je mist niets, als je Tim om een badfoto vraagt dan geeft hij die gewoon. De rest is niet zo belangrijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:11 schreef Oversight het volgende:
[..]Hebben jullie knopjes die je met je anus moet bedienen?
Ik wil al heel lang een weekje crew zijn, zodat ik achter eens kan meelezen, maar heb nu toch mijn bedenkingen ineens...
quote:
En jij op 11quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Door deze post lijk je op David, daar kun je trots op zijn hoor.
Moet er gejuicht worden? Dat gedoe is toch allemaal midden in de nacht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef Specularium het volgende:
De NOS zit gewoon de huldiging te missen vanwege die pauper-eredivisie.
http://nos.nl/rio2016/art(...)ud-op-de-keirin.htmlquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet er gejuicht worden? Dat gedoe is toch allemaal midden in de nacht?
Ik lees het morgenochtend wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga wel juichen voor die rennende mevrouw. Die is echt goed, die rent iedereen drie keer naar huisDat soort dingen vind ik erg mooi.
bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:43 schreef Oversight het volgende:
[..]Niet over dat spel praten hier...
Maak je Yasmin verdrietig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |