Ja oke die heb ik niet. Heb wel een snor, dat zullen mensen dan nu wel een haatsnor noemen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die heeft dan ook gewoon een haatbaard, dat is niet lastig
Ziet niemand onder je burkaquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja oke die heb ik niet. Heb wel een snor, dat zullen mensen dan nu wel een haatsnor noemen.
Omdat ik niet zoveel problemen heb met een boerkini. Dus schijn ik een afkeer te hebben naar het westen en bekijk ik dingen vanuit een islamitisch oogpunt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:43 schreef timmmmm het volgende:
Maar vanwaar je afkeer voor het Westen
Ik heb ook niet zoveel problemen met een burkini. Mensen moeten toch lekker zelf weten wat ze aandoen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel problemen heb met een boerkini. Dus schijn ik een afkeer te hebben naar het westen en bekijk ik dingen vanuit een islamitisch oogpunt.
Nou nu vraag ik mij af of jij dan ook een afkeer hebt voor het westen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel problemen met een burkini. Mensen moeten toch lekker zelf weten wat ze aandoen.
Mensen mogen van mij best veel, als ik ze er dan maar een pleureslul om mag vinden. Da's het ware liberalisme
Ik heb een afkeer voor iedereen, ik discrimineer niet tussen oost of westquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou nu vraag ik mij af of jij dan ook een afkeer hebt voor het westen.
Ik heb juist geen afkeer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer voor iedereen, ik discrimineer niet tussen oost of west
Dat mag. Mensen zijn ook hogelijk verbaasd dat turken van mij in NL met de Turkse vlag mogen wapperen en een hekel aan hun buurman mogen hebben omdat ie voor Gulen is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb juist geen afkeer.
Alhoewel wel voor pvvers.
Sowwwww koekoek. Fylax even in de hoek gezetquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb juist geen afkeer.
Alhoewel wel voor pvvers.
Sorry Fylax.
Ik weet niet wat het twitter account van Fylax is...quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:54 schreef Specularium het volgende:
Ik zou dit niet pikken als ik PVV'er was, dan zou ik direct een haattweet vol spelfouten de wereld in sturen.
Nah die Turken maken zich wel een beetje te druk hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag. Mensen zijn ook hogelijk verbaasd dat turken van mij in NL met de Turkse vlag mogen wapperen en een hekel aan hun buurman mogen hebben omdat ie voor Gulen is.
Mogen ze allemaal lekker zelf weten, als je je maar aan de wet houdt. Maar blijkbaar moet je hier in NL ook een gedachtepolitie oprixhten, omdat we het zo erg vinden dat Erdo dat heeft ofzo.
Dat noemen ze logica
Moeten ze alemaal zelf weten joh, wat maakt het jou uitquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah die Turken maken zich wel een beetje te druk hoor.
Nja vraag mij af of het alleen bij vlaggetjes blijft :pquote:Op zondag 14 augustus 2016 11:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moeten ze alemaal zelf weten joh, wat maakt het jou uit
Die methodes gebruiken ze in Syrië ook, ze zijn daar alleen wat onhandig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Fucking hipsters![]()
http://9gag.com/gag/aM9EMZP
Noem je mij nu een buitenlander?quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we elkaar best goed lagen.Pas mij aan, doe mijn ding. Gaat allemaal goed dacht ik.
Ik ben zelfs beter geïntegreerd dan LTVDK.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag. Mensen zijn ook hogelijk verbaasd dat turken van mij in NL met de Turkse vlag mogen wapperen en een hekel aan hun buurman mogen hebben omdat ie voor Gulen is.
Mogen ze allemaal lekker zelf weten, als je je maar aan de wet houdt. Maar blijkbaar moet je hier in NL ook een gedachtepolitie oprixhten, omdat we het zo erg vinden dat Erdo dat heeft ofzo.
Dat noemen ze logica
Ik eet gewoon wat lekker is ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je eet alleen maar buitenlands eten
Lekker "exotisch".quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je eet alleen maar buitenlands eten
Lekker om 18.00 uur stipt aardappels, groente, vlees. Tattaquote:
Vergeet de jus nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker om 18.00 uur stipt aardappels, groente, vlees. Tatta
quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker om 18.00 uur stipt aardappels, groente, vlees. Tatta
TV uit en mondje alleen even snel open om dankje te zeggen en te eten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Telefoon wordt ook niet opgenomen.
Daklozen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:22 schreef Specularium het volgende:
Je hebt ook mensen die een maand niks eten en dan bushokjes gaan slopen.
Dan heb je gewoon 4 pannen nodig, moet de vaatwasser veel te vaak aan.quote:
Jawel, dat was LTVKDDOKDquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb deze al eerder gezien geloof ik. Dit is niet echt dacht ik :p
DDOKD?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, dat was LTVKDDOKD! Die zich voor deed als een Hollandse vrouw, je weet als geen ander hoe ver hij gaat voor Apple producten.
Ik heb vrijwillig een Windows Phone gekocht?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, dat was LTVKDDOKD! Die zich voor deed als een Hollandse vrouw, je weet als geen ander hoe ver hij gaat voor Apple producten.
Niemand wilde je een iPhone 6s schenken?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vrijwillig een Windows Phone gekocht?
Nee die hoef ik ook niet, moet je allemaal zuinig op zijn enzo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niemand wilde je een iPhone 6s schenken?
Hoe bevaltie btw?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die hoef ik ook niet, moet je allemaal zuinig op zijn enzo.
Prima ding voor het geld, die houd het wel weer een jaartje volquote:
Bedoel meer je app behoefte, interface etc?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima ding voor het geld, die houd het wel weer een jaartje vol
Interface is heerlijk overzichtelijk met die tiles, qua apps zit er op wat in nodig heb, Whatsapp, ING, Raboban, navigatie etc.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedoel meer je app behoefte, interface etc?
En Pokemon?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Interface is heerlijk overzichtelijk met die tiles, qua apps zit er op wat in nodig heb, Whatsapp, ING, Raboban, navigatie etc.
Maak je ook gebruik van continuum of nog steeds hooked on the macbook?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Interface is heerlijk overzichtelijk met die tiles, qua apps zit er op wat in nodig heb, Whatsapp, ING, Raboban, navigatie etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |