quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:07 schreef timmmmm het volgende:
Als iemand in dit topic een mass shooting gaat plegen, denk ik ook dat het Mani is hoor
Nee. Zelfs niet als die persoon evenveel mass heeft als d4v1ds moederquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:10 schreef Oversight het volgende:
[..]Als 1 persoon een massa kogels in 1 andere persoon stopt, ... telt dat dan ook?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Zelfs niet als die persoon evenveel mass heeft als d4v1ds moeder
Ja daar ga ik niet op wachten hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goed genoeg, over 1,5 uur knallen
Ik ga zo een zak chips soldaat makenquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mietje. Ik heb net gewoon patat staan bakken. Weekend, feest, hup Holland hup, alles.
Wat voor chips?quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga zo een zak chips soldaat maken
quote:Voorronde stuurman zonder 4 al meer dan twee dagen bezig
Strijd ligt nog volledig open
Elfletterig-humor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:50 schreef Oversight het volgende:
[ afbeelding ]
[..]Toch wel knap hoor, zo'n lange wedstrijd volhouden.
quote:
Heb ik helemaal geen zin in.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:57 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik ga je nu vast negeren.
Oefenen voor als Yasmin met je klaar is, en je niet meer kan posten.
Dat is wederzijds hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Wisten jullie al dat ik een afkeer heb naar de westerse samenleving?
Ik dacht dat we elkaar best goed lagen.quote:
Die heeft dan ook gewoon een haatbaard, dat is niet lastigquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we elkaar best goed lagen.Pas mij aan, doe mijn ding. Gaat allemaal goed dacht ik.
Ik ben zelfs beter geïntegreerd dan LTVDK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |