SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sLambo of Rekt
ik luister heel eventjes mee en ga dan even tukkie doen. Hoofdpijn en het is geen katerquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik luister heel eventjes mee en ga dan even tukkie doen. Hoofdpijn en het is geen kater
Niet de meest geschikte muziek dit met hoofdpijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik luister heel eventjes mee en ga dan even tukkie doen. Hoofdpijn en het is geen kater
nou toch wel lekker hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet de meest geschikte muziek dit met hoofdpijn.
het is prima aan te horenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het moet beetje in de afternoon vibe zijn op zo'n zaterdagmiddag.
bagger maar lekker doorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op het randje van bagger hier en daar.
Ha, just me.. En ineens heb je een goed idee, en probeer je een wifimuis app te vinden op je telefoon.quote:
goed bezigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha, just me.. En ineens heb je een goed idee, en probeer je een wifimuis app te vinden op je telefoon.
Staat nu op mijn nieuwe telefoon, maar ik kan mijn oude telefoon er wel voor gebruiken![]()
Ik zal het nu doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:34 schreef just me het volgende:
[..]
goed bezig
btw had jij al doorgegeven over het niet functioneren van GUP ?
Volgens mij deed Gup het weer toen ik begon, zag tags staan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:34 schreef just me het volgende:
[..]
goed bezig
btw had jij al doorgegeven over het niet functioneren van GUP ?
Ja maar ja maar.. nu heb ik het al doorgegevenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij deed Gup het weer toen ik begon, zag tags staan.
snelle jellequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.. nu heb ik het al doorgegeven
mijn "muis" heeft nog nooit zo snel gewerktquote:
Ah muis doet het weer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
mijn "muis" heeft nog nooit zo snel gewerkt![]()
Nope, wifimuis via mijn telefoonquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nope, wifimuis via mijn telefoon
Ja doet ie het nu wel, of niet?quote:
Ik ook niet, ik zocht erop en het bleek te bestaanquote:
Er riep even iemand om zijn moeder als het goed is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal zo wel ff testen of Gup weer werkt.
Was een erg korte test toen ik tag zag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel een strakke string aan, want ik hoor nu een vrouw!
Heb 'm weer kapot gemaakt nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja doet ie het nu wel, of niet?
Misschien moet ik iets rustiger gaan doen met doorgeven van info. Gupdokter straks compleet in de war![]()
Yup, ik hoorde een stilte. Dit ben jij weer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb 'm weer kapot gemaakt nu.
Dit heeft Gup niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik hoorde een stilte. Dit ben jij weer?Dit klinkt erg onGups.
Leek me ook al niet!quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:08 schreef EggsTC het volgende:
Ik wou net zeggen, als dit gup is, wie heeft dan deze bazentracks geupload
Boodschap ze.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:38 schreef just me het volgende:
* just me gaat zichzelf naar de winkels schoppenPiet lekkere muziekjes, dank je
Was lachen op de markt, veel gekocht voor weinig, einde van de dag hèquote:
Mijn vrouw is samen met dochter en kleinzoon daarheen, zie wel waarmee ze thuiskomt zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:21 schreef just me het volgende:
[..]
Was lachen op de markt, veel gekocht voor weinig, einde van de dag hè
Ik kreeg opeens ontzettend zin in haring (quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw is samen met dochter en kleinzoon daarheen, zie wel waarmee ze thuiskomt zo.
Hehehe okee dan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga er einde aan bakken, krijg honger.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal de stilte maar ff doorbreken dan
Toftof!quote:
Geen idee? Vanaf 20:15u heb ik set gestart.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Toftof!
Maar toen ik net intunede, hoorde ik al muziek, maar jij was nog niet op het rooster. Stuiptrekking van Gup?
Ik hoorde om 20.11 al wat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee? Vanaf 20:15u heb ik set gestart.
Zag unknown staan, niet geluisterd verder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoorde om 20.11 al wat.Vandaar mijn
Hehehe okee dan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit vind ik ook toffe muziek hoor.
Heb zelf meer met oude gothic, de modernere gaat beetje aan me voorbij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe okee dan!
Ja ach ik vind ook echt wel meer dan alleen gothic mooi!
Nu wel weer. Nou ja, behalve een USB 3.0 error die ik nog eens moet troubleshooten werkt alles weer zoals het zou moeten.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu wel weer. Nou ja, behalve een USB 3.0 error die ik nog eens moet troubleshooten werkt alles weer zoals het zou moeten.
Is het weer zover?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu wel weer. Nou ja, behalve een USB 3.0 error die ik nog eens moet troubleshooten werkt alles weer zoals het zou moeten.
Whehehe enjoy!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
En ik heb dropballetjes![]()
Life is good
Echt he.quote:
Gelukkig ben ik er niet een beetje aan verslaafd, ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe enjoy!Mijn kiezen knappen al als ik naar die dingen kijk!
Ach, altijd alles stabiel is ook maar saai.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Echt he.
Ik heb een nieuwe telefoon, en de standaard reactie op iets nieuws hier, is dat iets anders ineens onverklaarbaar lijkt te overlijden.
Iets met het Evenwicht Der Dingen. Of zo.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach, altijd alles stabiel is ook maar saai.
en dan en dan en dan en dan?quote:
just mequote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stax_Recordsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
en dan en dan en dan en dan?
STAX sounds?
Dat oma zijn valt niet mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:25 schreef just me het volgende:
ondertussen nog wel aan het "werk"
![]()
![]()
boel begint eindelijk weer eens op orde te komen, rust in het oude hoofd
* just me moet leren om de dingen te doen die ze beloofd heeft te doenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:25 schreef just me het volgende:
ondertussen nog wel aan het "werk"
![]()
![]()
boel begint eindelijk weer eens op orde te komen, rust in het oude hoofd
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stax_Records
Heb een geheim wapen als opa, superoma.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
* just me moet leren om de dingen te doen die ze beloofd heeft te doen
oww yeahquote:
Fillietjiesteek?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
Nu heb ik zin in een Philly cheese steak
Een steak met kaas?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
Nu heb ik zin in een Philly cheese steak
Ik heb dat nog nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed het principe van kapsalon snap ik ook niet.
Ja, vanwege Phillyquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed het principe van kapsalon snap ik ook niet.
Ik was benieuwdquote:Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de eigenaar van een Rotterdamse kapsalon aan de Schiedamse weg, bij de daarnaast gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts heeft me net uitlegt hoe schoonspringen werkt, die het minst spettert bij landing wint.
Mijn muts heeft me net uitlegt hoe schoonspringen werkt, die het minst spettert bij landing wint.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:18 schreef ToT het volgende:
Doet me aan Bert Visscher denken, die scène op het station dat hij ook aan de Olympische spelen mee deed als één of andere Russische turnster.
"OH MIJN GOD!!!! Een flikflak! Een halve schroef! En NOG een halve schroef!!!! Dat is dan toch een hele schroef? OH! EN NOG EEN DUBBELE FLIKFLAK ER ACHTER AAN EN.....ja, ze bewoog bij de landing, jammer!"
Ze hadden gisteren op kunnen zijn, maar toen pakte ik het verkeerde zakje. Die was al leegquote:
* knokkels gaat er goed voor zittenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben me aan het voorbereiden op vannacht nu.
vreetschuurquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren op kunnen zijn, maar toen pakte ik het verkeerde zakje. Die was al leeg![]()
Het 100m hardrennen en 50m hard zwemmen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gaat er goed voor zitten
Ja ik wilde gisteren ook maar een helft van de makreel opeten die ik had gekocht.quote:
Oh, niet het 100 uur dj'en?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het 100m hardrennen en 50m hard zwemmen.
Ik heb Dorian van Rijsselberghe gemist. Was een episch feest toen hij werd gehuldigd op Texel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tijdens beachvolleybal kan ik wel dancehall draaien.
Dat is nu ineens de geweldige topsporter die nooit uit de band springt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb Dorian van Rijsselberghe gemist. Was een episch feest toen hij werd gehuldigd op Texel.
OS2014 dan
Ik vind het écht daadwerkelijk zo ongelooflijk zonde voor, en vooral van Yuri van Gelder. Had hem graag aan de ringen zien zwaaien. Turnen is mooi, en nog mooier is het als een Nederlander goud had gehaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is nu ineens de geweldige topsporter die nooit uit de band springt.
Als je maar geen schlagers gaat draaienquote:
Snap 'm wel met zulke uitstapjes, deed ik ook altijd voor belangrijke keuring.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind het écht daadwerkelijk zo ongelooflijk zonde voor, en vooral van Yuri van Gelder. Had hem graag aan de ringen zien zwaaien. Turnen is mooi, en nog mooier is het als een Nederlander goud had gehaald
Het is op zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je maar geen schlagers gaat draaien
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je maar geen schlagers gaat draaien
quote:
Gup leeft nog/weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Strakke overgang wel op 23:00u
oww, ik dacht dat je om 23:00 gestopt was lol.quote:
Ik ben wel net op tijd soms.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
oww, ik dacht dat je om 23:00 gestopt was lol.
Gup kwam er ff tussendoor!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
oww, ik dacht dat je om 23:00 gestopt was lol.
tot middernacht jaquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:11 schreef ToT het volgende:
Cohen!
Hij gaat weer een nieuw album uitbrengen he?
quote:
Symph zien we toch te weinig hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]Laat het Symph maar niet horen!
Die was al niet zo blij met het laatste werk van 'm!
En dat is behoorlijk begrijpelijk.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Symph zien we toch te weinig hier
Verhuisstress.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Symph zien we toch te weinig hier
druk met andere dingen denk ik en hij moet er ook voor DDM zijnquote:
Zo'n kleinzoon heeft zijn voordelen. Moeder, dochter en zoon samen naar de markt daar bemoei ik me niet mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
druk met andere dingen denk ik en hij moet er ook voor DDM zijn
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n kleinzoon heeft zijn voordelen. Moeder, dochter en zoon samen naar de markt daar bemoei ik me niet mee.
Nog ff en dan kan ie op paart, heeft al in de stal gestaan ernaast, meegeholpen stro recht leggen en er ff opgezeten.quote:
toppertje die kleinzoon van jequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog ff en dan kan ie op paart, heeft al in de stal gestaan ernaast, meegeholpen stro recht leggen en er ff opgezeten.
hij zal niet gauw bang voor een paard zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n pony van 1.48 is aardig groot voor zo'n gozertje, de meeste rennen hard weg.
harstikke naughtyquote:
je kunt maar beter voorzichtig zijn!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die van mij houden we nog achter de hand, die is 1.60 en wat onberekenbaarder, ook 12 jaar jonger dan onze oude merrie van 27.
Daar ben ik hardhandig achter gekomen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
je kunt maar beter voorzichtig zijn!
onder de butsen en builenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ben ik hardhandig achter gekomen.
Mrs. Robinson vertelt het verhaal van een vrouw die een affaire heeft met een jongere man.quote:
bah, jakkie bahquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mrs. Robinson vertelt het verhaal van een vrouw die een affaire heeft met een jongere man.
Cougar
Ja nee ik bedoelde weer van dat naughty naughty hartstikke naughty!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mrs. Robinson vertelt het verhaal van een vrouw die een affaire heeft met een jongere man.
Cougar
quote:
Er is een film van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Cougar
quote:
Whehehe!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
Alsof ik me druk maak
Had het druk met bier drinken
Muzikaal Fogel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
Alsof ik me druk maak
Trink, trink, Brüderlein, trink,quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
Alsof ik me druk maak
Niet eensquote:
Prima, ik was van plan te klussen maar mijn buren hadden "heel erg veel moeite" om me te overtuigen om bij hen bier te komen drinken ipv klussen. Dus rust is lekker.quote:
Da's ook belangrijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
Alsof ik me druk maak
prioriteiten stellen, done wellquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Prima, ik was van plan te klussen maar mijn buren hadden "heel erg veel moeite" om me te overtuigen om bij hen bier te komen drinken ipv klussen. Dus rust is lekker.
Ga ik morgen wel klussen, met minder rustige muziek.
heb geen DM gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, geen idee trouwens of DM nog werkt na bammetje?
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is thuis, schakelt in en hoort Dido zonder die schreeuwlelijk er doorheen
ik was het nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit je helemaal in de steel gitaar komt er ineens DM.
Kwamen ze er bij liggen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:01 schreef just me het volgende:
Naked on the floor, lopen net de buren voorbij
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:01 schreef just me het volgende:
Naked on the floor, lopen net de buren voorbij
jij kent idd mijn buren nietquote:
Ene buurvrouw loopt met krukken en andere buren zijn plantenzoekersquote:
Ik zit goed aan 1 kant Afrikaan die ik niet vaak zie en nooit hoor, aan de andere kant studentes en daarnaast mijn Armeense autosleutel buurman met garage om de hoek en handige zoon.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ene buurvrouw loopt met krukken en andere buren zijn plantenzoekers
dan heb je het beter dan ik wat dat betreftquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit goed aan 1 kant Afrikaan die ik niet vaak zie en nooit hoor, aan de andere kant studentes en daarnaast mijn Armeense autosleutel buurman met garage om de hoek en handige zoon.
Wanneer ik op kilometer van buren kom te wonen na pensioen dan zal dat nog best wel wennen worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb je het beter dan ik wat dat betreft
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik op kilometer van buren kom te wonen na pensioen dan zal dat nog best wel wennen worden.
Ben Tilburgse volkswijk gewend, 2 onder 1 kap in dorp daarna, boerderij met buren er zowat naast en nu grote flat weer terug in de ghetto.quote:
1x dat nummer vind ik wel genoeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft nog een remixje van dit nummer ergens op z'n pc staan. Heel andere sound ineens.
Dan pak ik dat laatste biertjequote:Op zondag 14 augustus 2016 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Van mijn opa heb ik geleerd om de kansen te grijpen wanneer die er zijn.
Ik ook hoor, maar ik word soms op ideeën gebracht....quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x dat nummer vind ik wel genoeg.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Fogel het volgende:
Ik grijp de kans om een bed op te zoeken.
Bedankt voor de chille muziek Piet
Ik zou het eerst eens in de slaapkamer proberen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Fogel het volgende:
Ik grijp de kans om een bed op te zoeken.
Bedankt voor de chille muziek Piet
Moet je nu niet meer verder luisteren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik word soms op ideeën gebracht....
ik welquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet je nu niet meer verder luisteren.
Tuurlijk welquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet je nu niet meer verder luisteren.
Doorgaan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk welOok na de show van maandag moet er weer een show komen
Wat is dat nou?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:44 schreef knokkels het volgende:
Ik ga er ook vandoor.. Dank voor de deuntjes, Piet![]()
![]()
Ik weet het ook niet, de laatste paar dagen ben ik na middernacht echt doodop, kan ik mijn ogen niet meer openhouden. Best lastig typenquote:
Ok dan is het goed, ik knal je wel in slaap.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, de laatste paar dagen ben ik na middernacht echt doodop, kan ik mijn ogen niet meer openhouden. Best lastig typen![]()
Maar ik luister gewoon mee uiteraard
Trusten alvastquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, de laatste paar dagen ben ik na middernacht echt doodop, kan ik mijn ogen niet meer openhouden. Best lastig typen![]()
Maar ik luister gewoon mee uiteraard
Heb ik ook veel van maar is lastiger draaien omdat ik titels niet zo goed ken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
Vrij nieuw nummer voor jouw doen, Piet
Ik knal naar mijn bedquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok dan is het goed, ik knal je wel in slaap.
Dit is wel lekker nummer om weg te dromen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik knal naar mijn bed
nogmaals bedankt Piet
![]()
![]()
welterusten
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik knal naar mijn bed
nogmaals bedankt Piet
![]()
![]()
welterusten
Waarop?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben me aan het voorbereiden nu.
Ik draai alleen maar goede platen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
Goede plaat van Raury![]()
Er zijn ook twee uitstekende, totaal verschillende remixes van gemaakt door Tom Misch. Ook aanraders.
Als je maar lekker genoten hebtquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:44 schreef MadMaster het volgende:
Terug in ons huisje na 14 uur ronddwalen rond en op de Rijn met veel zon, terarasjes en mega vuurwerken.
Moe...
Het was fantastisch, met een stuk of 50 party boten in optocht langs vele vuurwerken die overal lang de Rijn afgstoken werden en steden die compleet rood gekleurd waren door het bengaals vuur. Zelfs vuurwerken waar je onderdoor voer met de boot.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je maar lekker genoten hebt
Alleen 's nachts.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:32 schreef markvanrinsum het volgende:
volg je de olympics games ook piet ?
ik was er niet bij hoor:) klinkt alsof het een superdag was Mad!quote:
Sure.quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:28 schreef tailfox het volgende:
zou ik vanavond om 21:00 mogen?
TT Tails draait deze zondag.
quote:Programma van vandaag
21:00 - 23:00 DJ Tailfox - Tails draait deze zondag
en die tijd, dat wordt ook de tijd voor de shows daarna? Kan ik ook eens gaan reeksenquote:Op zondag 14 augustus 2016 11:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
zou je mij volgende week zondag
om 13:00 -15:00:
-Tail is niet te stoppen part1.
nee mijn standaard show gaat op zondag avond 21:00 zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
en die tijd, dat wordt ook de tijd voor de shows daarna? Kan ik ook eens gaan reeksen![]()
|
quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:28 schreef tailfox het volgende:
zou ik vanavond om 21:00 mogen (gewoon 2 uur)?
TT Tails draait deze zondag.
een megashow van 2 uur?quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee mijn standaard show gaat op zondag avond 21:00 zijn.
volgende week wil ik mijn mega show doen. ik zorg dat ik genoeg muziek heb om door te gaa ;p
quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
zou je mij volgende week zondag
om 13:00 -15:00:
-Tail is niet te stoppen part1.
Op een broodje?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
part 2 is van 15:00 -17:00
maar ik ga en mag niet in een keer de hele zondag claimen
Na vanaf pakweg een half uur / kwartier voor het einde van de show mag het steeds met een uurtje verlengd worden als er geen gegadigden zijn om het over te nemen he!quote:
prima. Ik ga toch voor 12 uur doorquote:Op zondag 14 augustus 2016 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Na vanaf pakweg een half uur / kwartier voor het einde van de show mag het steeds met een uurtje verlengd worden als er geen gegadigden zijn om het over te nemen he!
Ik verwacht niet dat iemand het wil overnemen zo midden op de dag, dus zal Tail z'n show waarschijnlijk op deze manier gewoon zo voort kunnen zetten!
Vooraf 2 shows van 2 uur op 1 dag aanvragen, en met name direct achter elkaar is weer niet echt de bedoeling.quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn plan was morgen gewoon nog een show er aan te vragen ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |