SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sLambo of Rekt
ik luister heel eventjes mee en ga dan even tukkie doen. Hoofdpijn en het is geen katerquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik luister heel eventjes mee en ga dan even tukkie doen. Hoofdpijn en het is geen kater
Niet de meest geschikte muziek dit met hoofdpijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik luister heel eventjes mee en ga dan even tukkie doen. Hoofdpijn en het is geen kater
nou toch wel lekker hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet de meest geschikte muziek dit met hoofdpijn.
het is prima aan te horenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het moet beetje in de afternoon vibe zijn op zo'n zaterdagmiddag.
bagger maar lekker doorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op het randje van bagger hier en daar.
Ha, just me.. En ineens heb je een goed idee, en probeer je een wifimuis app te vinden op je telefoon.quote:
goed bezigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha, just me.. En ineens heb je een goed idee, en probeer je een wifimuis app te vinden op je telefoon.
Staat nu op mijn nieuwe telefoon, maar ik kan mijn oude telefoon er wel voor gebruiken![]()
Ik zal het nu doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:34 schreef just me het volgende:
[..]
goed bezig
btw had jij al doorgegeven over het niet functioneren van GUP ?
Volgens mij deed Gup het weer toen ik begon, zag tags staan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:34 schreef just me het volgende:
[..]
goed bezig
btw had jij al doorgegeven over het niet functioneren van GUP ?
Ja maar ja maar.. nu heb ik het al doorgegevenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij deed Gup het weer toen ik begon, zag tags staan.
snelle jellequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.. nu heb ik het al doorgegeven
mijn "muis" heeft nog nooit zo snel gewerktquote:
Ah muis doet het weer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
mijn "muis" heeft nog nooit zo snel gewerkt![]()
Nope, wifimuis via mijn telefoonquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nope, wifimuis via mijn telefoon
Ja doet ie het nu wel, of niet?quote:
Ik ook niet, ik zocht erop en het bleek te bestaanquote:
Er riep even iemand om zijn moeder als het goed is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal zo wel ff testen of Gup weer werkt.
Was een erg korte test toen ik tag zag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel een strakke string aan, want ik hoor nu een vrouw!
Heb 'm weer kapot gemaakt nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja doet ie het nu wel, of niet?
Misschien moet ik iets rustiger gaan doen met doorgeven van info. Gupdokter straks compleet in de war![]()
Yup, ik hoorde een stilte. Dit ben jij weer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb 'm weer kapot gemaakt nu.
Dit heeft Gup niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik hoorde een stilte. Dit ben jij weer?Dit klinkt erg onGups.
Leek me ook al niet!quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:08 schreef EggsTC het volgende:
Ik wou net zeggen, als dit gup is, wie heeft dan deze bazentracks geupload
Boodschap ze.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:38 schreef just me het volgende:
* just me gaat zichzelf naar de winkels schoppenPiet lekkere muziekjes, dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |