Whehehe!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
Alsof ik me druk maak
Had het druk met bier drinken
Muzikaal Fogel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
Alsof ik me druk maak
Trink, trink, Brüderlein, trink,quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
Alsof ik me druk maak
Niet eensquote:
Prima, ik was van plan te klussen maar mijn buren hadden "heel erg veel moeite" om me te overtuigen om bij hen bier te komen drinken ipv klussen. Dus rust is lekker.quote:
Da's ook belangrijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
Alsof ik me druk maak
prioriteiten stellen, done wellquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Prima, ik was van plan te klussen maar mijn buren hadden "heel erg veel moeite" om me te overtuigen om bij hen bier te komen drinken ipv klussen. Dus rust is lekker.
Ga ik morgen wel klussen, met minder rustige muziek.
heb geen DM gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, geen idee trouwens of DM nog werkt na bammetje?
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is thuis, schakelt in en hoort Dido zonder die schreeuwlelijk er doorheen
ik was het nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit je helemaal in de steel gitaar komt er ineens DM.
Kwamen ze er bij liggen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:01 schreef just me het volgende:
Naked on the floor, lopen net de buren voorbij
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:01 schreef just me het volgende:
Naked on the floor, lopen net de buren voorbij
jij kent idd mijn buren nietquote:
Ene buurvrouw loopt met krukken en andere buren zijn plantenzoekersquote:
Ik zit goed aan 1 kant Afrikaan die ik niet vaak zie en nooit hoor, aan de andere kant studentes en daarnaast mijn Armeense autosleutel buurman met garage om de hoek en handige zoon.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ene buurvrouw loopt met krukken en andere buren zijn plantenzoekers
dan heb je het beter dan ik wat dat betreftquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit goed aan 1 kant Afrikaan die ik niet vaak zie en nooit hoor, aan de andere kant studentes en daarnaast mijn Armeense autosleutel buurman met garage om de hoek en handige zoon.
Wanneer ik op kilometer van buren kom te wonen na pensioen dan zal dat nog best wel wennen worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb je het beter dan ik wat dat betreft
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik op kilometer van buren kom te wonen na pensioen dan zal dat nog best wel wennen worden.
Ben Tilburgse volkswijk gewend, 2 onder 1 kap in dorp daarna, boerderij met buren er zowat naast en nu grote flat weer terug in de ghetto.quote:
1x dat nummer vind ik wel genoeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft nog een remixje van dit nummer ergens op z'n pc staan. Heel andere sound ineens.
Dan pak ik dat laatste biertjequote:Op zondag 14 augustus 2016 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Van mijn opa heb ik geleerd om de kansen te grijpen wanneer die er zijn.
Ik ook hoor, maar ik word soms op ideeën gebracht....quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x dat nummer vind ik wel genoeg.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Fogel het volgende:
Ik grijp de kans om een bed op te zoeken.
Bedankt voor de chille muziek Piet
Ik zou het eerst eens in de slaapkamer proberen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Fogel het volgende:
Ik grijp de kans om een bed op te zoeken.
Bedankt voor de chille muziek Piet
Moet je nu niet meer verder luisteren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik word soms op ideeën gebracht....
ik welquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet je nu niet meer verder luisteren.
Tuurlijk welquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet je nu niet meer verder luisteren.
Doorgaan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk welOok na de show van maandag moet er weer een show komen
Wat is dat nou?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:44 schreef knokkels het volgende:
Ik ga er ook vandoor.. Dank voor de deuntjes, Piet![]()
![]()
Ik weet het ook niet, de laatste paar dagen ben ik na middernacht echt doodop, kan ik mijn ogen niet meer openhouden. Best lastig typenquote:
Ok dan is het goed, ik knal je wel in slaap.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, de laatste paar dagen ben ik na middernacht echt doodop, kan ik mijn ogen niet meer openhouden. Best lastig typen![]()
Maar ik luister gewoon mee uiteraard
Trusten alvastquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, de laatste paar dagen ben ik na middernacht echt doodop, kan ik mijn ogen niet meer openhouden. Best lastig typen![]()
Maar ik luister gewoon mee uiteraard
Heb ik ook veel van maar is lastiger draaien omdat ik titels niet zo goed ken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
Vrij nieuw nummer voor jouw doen, Piet
Ik knal naar mijn bedquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok dan is het goed, ik knal je wel in slaap.
Dit is wel lekker nummer om weg te dromen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik knal naar mijn bed
nogmaals bedankt Piet
![]()
![]()
welterusten
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik knal naar mijn bed
nogmaals bedankt Piet
![]()
![]()
welterusten
Waarop?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben me aan het voorbereiden nu.
Ik draai alleen maar goede platen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
Goede plaat van Raury![]()
Er zijn ook twee uitstekende, totaal verschillende remixes van gemaakt door Tom Misch. Ook aanraders.
Als je maar lekker genoten hebtquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:44 schreef MadMaster het volgende:
Terug in ons huisje na 14 uur ronddwalen rond en op de Rijn met veel zon, terarasjes en mega vuurwerken.
Moe...
Het was fantastisch, met een stuk of 50 party boten in optocht langs vele vuurwerken die overal lang de Rijn afgstoken werden en steden die compleet rood gekleurd waren door het bengaals vuur. Zelfs vuurwerken waar je onderdoor voer met de boot.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je maar lekker genoten hebt
Alleen 's nachts.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:32 schreef markvanrinsum het volgende:
volg je de olympics games ook piet ?
ik was er niet bij hoor:) klinkt alsof het een superdag was Mad!quote:
Sure.quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:28 schreef tailfox het volgende:
zou ik vanavond om 21:00 mogen?
TT Tails draait deze zondag.
quote:Programma van vandaag
21:00 - 23:00 DJ Tailfox - Tails draait deze zondag
en die tijd, dat wordt ook de tijd voor de shows daarna? Kan ik ook eens gaan reeksenquote:Op zondag 14 augustus 2016 11:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
zou je mij volgende week zondag
om 13:00 -15:00:
-Tail is niet te stoppen part1.
nee mijn standaard show gaat op zondag avond 21:00 zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
en die tijd, dat wordt ook de tijd voor de shows daarna? Kan ik ook eens gaan reeksen![]()
|
quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:28 schreef tailfox het volgende:
zou ik vanavond om 21:00 mogen (gewoon 2 uur)?
TT Tails draait deze zondag.
een megashow van 2 uur?quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee mijn standaard show gaat op zondag avond 21:00 zijn.
volgende week wil ik mijn mega show doen. ik zorg dat ik genoeg muziek heb om door te gaa ;p
quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
zou je mij volgende week zondag
om 13:00 -15:00:
-Tail is niet te stoppen part1.
Op een broodje?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
part 2 is van 15:00 -17:00
maar ik ga en mag niet in een keer de hele zondag claimen
Na vanaf pakweg een half uur / kwartier voor het einde van de show mag het steeds met een uurtje verlengd worden als er geen gegadigden zijn om het over te nemen he!quote:
prima. Ik ga toch voor 12 uur doorquote:Op zondag 14 augustus 2016 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Na vanaf pakweg een half uur / kwartier voor het einde van de show mag het steeds met een uurtje verlengd worden als er geen gegadigden zijn om het over te nemen he!
Ik verwacht niet dat iemand het wil overnemen zo midden op de dag, dus zal Tail z'n show waarschijnlijk op deze manier gewoon zo voort kunnen zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |