quote:
Gup leeft nog/weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Strakke overgang wel op 23:00u
oww, ik dacht dat je om 23:00 gestopt was lol.quote:
Ik ben wel net op tijd soms.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
oww, ik dacht dat je om 23:00 gestopt was lol.
Gup kwam er ff tussendoor!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
oww, ik dacht dat je om 23:00 gestopt was lol.
tot middernacht jaquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:11 schreef ToT het volgende:
Cohen!
Hij gaat weer een nieuw album uitbrengen he?
quote:
Symph zien we toch te weinig hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]Laat het Symph maar niet horen!
Die was al niet zo blij met het laatste werk van 'm!
En dat is behoorlijk begrijpelijk.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Symph zien we toch te weinig hier
Verhuisstress.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Symph zien we toch te weinig hier
druk met andere dingen denk ik en hij moet er ook voor DDM zijnquote:
Zo'n kleinzoon heeft zijn voordelen. Moeder, dochter en zoon samen naar de markt daar bemoei ik me niet mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
druk met andere dingen denk ik en hij moet er ook voor DDM zijn
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n kleinzoon heeft zijn voordelen. Moeder, dochter en zoon samen naar de markt daar bemoei ik me niet mee.
Nog ff en dan kan ie op paart, heeft al in de stal gestaan ernaast, meegeholpen stro recht leggen en er ff opgezeten.quote:
toppertje die kleinzoon van jequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog ff en dan kan ie op paart, heeft al in de stal gestaan ernaast, meegeholpen stro recht leggen en er ff opgezeten.
hij zal niet gauw bang voor een paard zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n pony van 1.48 is aardig groot voor zo'n gozertje, de meeste rennen hard weg.
harstikke naughtyquote:
je kunt maar beter voorzichtig zijn!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die van mij houden we nog achter de hand, die is 1.60 en wat onberekenbaarder, ook 12 jaar jonger dan onze oude merrie van 27.
Daar ben ik hardhandig achter gekomen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
je kunt maar beter voorzichtig zijn!
onder de butsen en builenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ben ik hardhandig achter gekomen.
Mrs. Robinson vertelt het verhaal van een vrouw die een affaire heeft met een jongere man.quote:
bah, jakkie bahquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mrs. Robinson vertelt het verhaal van een vrouw die een affaire heeft met een jongere man.
Cougar
Ja nee ik bedoelde weer van dat naughty naughty hartstikke naughty!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mrs. Robinson vertelt het verhaal van een vrouw die een affaire heeft met een jongere man.
Cougar
quote:
Er is een film van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Cougar
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |