oww yeahquote:
Fillietjiesteek?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
Nu heb ik zin in een Philly cheese steak
Een steak met kaas?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
Nu heb ik zin in een Philly cheese steak
Ik heb dat nog nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed het principe van kapsalon snap ik ook niet.
Ja, vanwege Phillyquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed het principe van kapsalon snap ik ook niet.
Ik was benieuwdquote:Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de eigenaar van een Rotterdamse kapsalon aan de Schiedamse weg, bij de daarnaast gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts heeft me net uitlegt hoe schoonspringen werkt, die het minst spettert bij landing wint.
Mijn muts heeft me net uitlegt hoe schoonspringen werkt, die het minst spettert bij landing wint.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:18 schreef ToT het volgende:
Doet me aan Bert Visscher denken, die scène op het station dat hij ook aan de Olympische spelen mee deed als één of andere Russische turnster.
"OH MIJN GOD!!!! Een flikflak! Een halve schroef! En NOG een halve schroef!!!! Dat is dan toch een hele schroef? OH! EN NOG EEN DUBBELE FLIKFLAK ER ACHTER AAN EN.....ja, ze bewoog bij de landing, jammer!"
Ze hadden gisteren op kunnen zijn, maar toen pakte ik het verkeerde zakje. Die was al leegquote:
* knokkels gaat er goed voor zittenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben me aan het voorbereiden op vannacht nu.
vreetschuurquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren op kunnen zijn, maar toen pakte ik het verkeerde zakje. Die was al leeg![]()
Het 100m hardrennen en 50m hard zwemmen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gaat er goed voor zitten
Ja ik wilde gisteren ook maar een helft van de makreel opeten die ik had gekocht.quote:
Oh, niet het 100 uur dj'en?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het 100m hardrennen en 50m hard zwemmen.
Ik heb Dorian van Rijsselberghe gemist. Was een episch feest toen hij werd gehuldigd op Texel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tijdens beachvolleybal kan ik wel dancehall draaien.
Dat is nu ineens de geweldige topsporter die nooit uit de band springt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb Dorian van Rijsselberghe gemist. Was een episch feest toen hij werd gehuldigd op Texel.
OS2014 dan
Ik vind het écht daadwerkelijk zo ongelooflijk zonde voor, en vooral van Yuri van Gelder. Had hem graag aan de ringen zien zwaaien. Turnen is mooi, en nog mooier is het als een Nederlander goud had gehaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is nu ineens de geweldige topsporter die nooit uit de band springt.
Als je maar geen schlagers gaat draaienquote:
Snap 'm wel met zulke uitstapjes, deed ik ook altijd voor belangrijke keuring.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind het écht daadwerkelijk zo ongelooflijk zonde voor, en vooral van Yuri van Gelder. Had hem graag aan de ringen zien zwaaien. Turnen is mooi, en nog mooier is het als een Nederlander goud had gehaald
Het is op zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je maar geen schlagers gaat draaien
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je maar geen schlagers gaat draaien
quote:
Gup leeft nog/weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Strakke overgang wel op 23:00u
oww, ik dacht dat je om 23:00 gestopt was lol.quote:
Ik ben wel net op tijd soms.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
oww, ik dacht dat je om 23:00 gestopt was lol.
Gup kwam er ff tussendoor!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
oww, ik dacht dat je om 23:00 gestopt was lol.
tot middernacht jaquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:11 schreef ToT het volgende:
Cohen!
Hij gaat weer een nieuw album uitbrengen he?
quote:
Symph zien we toch te weinig hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]Laat het Symph maar niet horen!
Die was al niet zo blij met het laatste werk van 'm!
En dat is behoorlijk begrijpelijk.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Symph zien we toch te weinig hier
Verhuisstress.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Symph zien we toch te weinig hier
druk met andere dingen denk ik en hij moet er ook voor DDM zijnquote:
Zo'n kleinzoon heeft zijn voordelen. Moeder, dochter en zoon samen naar de markt daar bemoei ik me niet mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
druk met andere dingen denk ik en hij moet er ook voor DDM zijn
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n kleinzoon heeft zijn voordelen. Moeder, dochter en zoon samen naar de markt daar bemoei ik me niet mee.
Nog ff en dan kan ie op paart, heeft al in de stal gestaan ernaast, meegeholpen stro recht leggen en er ff opgezeten.quote:
toppertje die kleinzoon van jequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog ff en dan kan ie op paart, heeft al in de stal gestaan ernaast, meegeholpen stro recht leggen en er ff opgezeten.
hij zal niet gauw bang voor een paard zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n pony van 1.48 is aardig groot voor zo'n gozertje, de meeste rennen hard weg.
harstikke naughtyquote:
je kunt maar beter voorzichtig zijn!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die van mij houden we nog achter de hand, die is 1.60 en wat onberekenbaarder, ook 12 jaar jonger dan onze oude merrie van 27.
Daar ben ik hardhandig achter gekomen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
je kunt maar beter voorzichtig zijn!
onder de butsen en builenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ben ik hardhandig achter gekomen.
Mrs. Robinson vertelt het verhaal van een vrouw die een affaire heeft met een jongere man.quote:
bah, jakkie bahquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mrs. Robinson vertelt het verhaal van een vrouw die een affaire heeft met een jongere man.
Cougar
Ja nee ik bedoelde weer van dat naughty naughty hartstikke naughty!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mrs. Robinson vertelt het verhaal van een vrouw die een affaire heeft met een jongere man.
Cougar
quote:
Er is een film van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Cougar
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |