Was lachen op de markt, veel gekocht voor weinig, einde van de dag hèquote:
Mijn vrouw is samen met dochter en kleinzoon daarheen, zie wel waarmee ze thuiskomt zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:21 schreef just me het volgende:
[..]
Was lachen op de markt, veel gekocht voor weinig, einde van de dag hè
Ik kreeg opeens ontzettend zin in haring (quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw is samen met dochter en kleinzoon daarheen, zie wel waarmee ze thuiskomt zo.
Hehehe okee dan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga er einde aan bakken, krijg honger.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal de stilte maar ff doorbreken dan
Toftof!quote:
Geen idee? Vanaf 20:15u heb ik set gestart.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Toftof!
Maar toen ik net intunede, hoorde ik al muziek, maar jij was nog niet op het rooster. Stuiptrekking van Gup?
Ik hoorde om 20.11 al wat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee? Vanaf 20:15u heb ik set gestart.
Zag unknown staan, niet geluisterd verder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoorde om 20.11 al wat.Vandaar mijn
Hehehe okee dan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit vind ik ook toffe muziek hoor.
Heb zelf meer met oude gothic, de modernere gaat beetje aan me voorbij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe okee dan!
Ja ach ik vind ook echt wel meer dan alleen gothic mooi!
Nu wel weer. Nou ja, behalve een USB 3.0 error die ik nog eens moet troubleshooten werkt alles weer zoals het zou moeten.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu wel weer. Nou ja, behalve een USB 3.0 error die ik nog eens moet troubleshooten werkt alles weer zoals het zou moeten.
Is het weer zover?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu wel weer. Nou ja, behalve een USB 3.0 error die ik nog eens moet troubleshooten werkt alles weer zoals het zou moeten.
Whehehe enjoy!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
En ik heb dropballetjes![]()
Life is good
Echt he.quote:
Gelukkig ben ik er niet een beetje aan verslaafd, ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe enjoy!Mijn kiezen knappen al als ik naar die dingen kijk!
Ach, altijd alles stabiel is ook maar saai.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Echt he.
Ik heb een nieuwe telefoon, en de standaard reactie op iets nieuws hier, is dat iets anders ineens onverklaarbaar lijkt te overlijden.
Iets met het Evenwicht Der Dingen. Of zo.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach, altijd alles stabiel is ook maar saai.
en dan en dan en dan en dan?quote:
just mequote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stax_Recordsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
en dan en dan en dan en dan?
STAX sounds?
Dat oma zijn valt niet mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:25 schreef just me het volgende:
ondertussen nog wel aan het "werk"
![]()
![]()
boel begint eindelijk weer eens op orde te komen, rust in het oude hoofd
* just me moet leren om de dingen te doen die ze beloofd heeft te doenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:25 schreef just me het volgende:
ondertussen nog wel aan het "werk"
![]()
![]()
boel begint eindelijk weer eens op orde te komen, rust in het oude hoofd
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stax_Records
Heb een geheim wapen als opa, superoma.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
* just me moet leren om de dingen te doen die ze beloofd heeft te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |