http://uitspraken.rechtsp(...)I:NL:RBGEL:2016:4504quote:Arnhem, 12 augustus 2016
Turner Yuri van Gelder heeft het kort geding dat hij had aangespannen tegen NOC*NSF verloren. Dat betekent dat NOC*NSF niet hoeft terug te komen op de beslissing om Yuri van Gelder niet meer te laten deelnemen aan de Olympische Spelen in Rio de Janeiro.
De rechter heeft vandaag alleen zijn beslissing genomen, een zogenoemd kop-staart-vonnis. Het uitgewerkte vonnis zal zo spoedig mogelijk openbaar worden gemaakt.
twitter:RbGelderland twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 15:50:11Rechter wijst vorderingen Yuri van Gelder af. Het uitgewerkte vonnis zal zo spoedig mogelijk openbaar worden gemaakt. reageer retweet
Dit jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:51 schreef Syntix het volgende:
WTF .....
Fuck jullie NOC*NSF/Maurits Hendriks![]()
ditquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
En nu weer over naar sporters die wel presteren aub.
twitter:HBdeHek twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 15:50:17Let op: dat Yuri kort geding heeft verloren betekent uitdrukkelijk niet dat de rechtbank zegt dat hij terecht is weggestuurd. #Yurigate reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kwalificeren voor de finale is wel gewoon ook presteren natuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan nu naar huis om te cokenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:52 schreef marcodej het volgende:
Yuri verliest, met boter en suiker. Lees: met colaatje en boterhammetje.
Helemaal mee eens. Kan best zijn dat de rechter gehakt maakt van de juridische houdbaarheid van de Rio-verklaring of de al dan niet bestaande gedragsregels, maar het sluit niet uit dat de vorderingen niet toegewezen worden. Allereerst kan deze rechter helemaal niet het NOC dwingen tot opname in de ringenfinale. Daarvoor kan de sporter direct naar het CAS. Dat was het sterke punt van Knijff.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:52 schreef Collide het volgende:
twitter:HBdeHek twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 15:50:17Let op: dat Yuri kort geding heeft verloren betekent uitdrukkelijk niet dat de rechtbank zegt dat hij terecht is weggestuurd. #Yurigate reageer retweet
Nou ja, hij heeft nu even veel als voor de uitspraak. Hij kon alleen maar winnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
de motivatie volgt nog .. hmm tja .. yuri heeft gegokt en verloren.
De NOS meldt net letterlijk dat ze rechtbank zegt dat hij terecht is weggestuurdquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:52 schreef Collide het volgende:
Dat was het sowieso al. Hij kon er eigenlijk alleen nog een schadevergoeding uitslepen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:53 schreef golfer het volgende:
Dat was wel te verwachten.
Einde carrière.
Blijkbaar staat in de uitspraak dat Yuri wel terecht naar huis is gestuurd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:53 schreef Andromache het volgende:
Dit verwachtte ik al. Sowe
[..]
Helemaal mee eens. Kan best zijn dat de rechter gehakt maakt van de juridische houdbaarheid van de Rio-verklaring of de al dan niet bestaande gedragsregels, maar het sluit niet uit dat de vorderingen niet toegewezen worden. Allereerst kan deze rechter helemaal niet het NOC dwingen tot opname in de ringenfinale. Daarvoor kan de sporter direct naar het CAS. Dat was het sterke punt van Knijff.
Nee hoor.. als topsporter hoor je je zo gewoon niet te gedragenquote:
Zegt de gouden kooi huubpijper, tieft op!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mad? Nu weer terug naar de UTO-livestream hé
Tja... dan geloof ik zo'n tweet meerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De NOS meldt net letterlijk dat ze rechtbank zegt dat hij terecht is weggestuurd
De NOSquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De NOS meldt net letterlijk dat ze rechtbank zegt dat hij terecht is weggestuurd
Datquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef Moira. het volgende:
Ondanks dat 't z'n eigen stomme schuld is aangezien je gewoon totaal 0,0 risico zou moeten nemen in zo'n situatie, vind ik 't toch wel sneu voor 'm na al die jaren.
Ik heb nooit, maar dan ook nooit, DGK gekeken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zegt de gouden kooi huubpijper, tieft op!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef clavier het volgende:
Dit is zo oneerlijk. Maurits moet oppleuren. De hele spelen zijn door hem een farce geworden.
Denk dat iedereen dat wel vindt. Het is sip hoe hij het keer op keer soort van dwangmatig voor zichzelf verpest. Zit iets niet helemaal goed denk ik, kan je alleen maar medelijden mee hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef Moira. het volgende:
Ondanks dat 't z'n eigen stomme schuld is aangezien je gewoon totaal 0,0 risico zou moeten nemen in zo'n situatie, vind ik 't toch wel sneu voor 'm na al die jaren.
De rechtbank twittert dat de vorderingen worden afgewezen. Dat is iets heel anders dan 'terecht weggestuurd'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... dan geloof ik zo'n tweet meer
En voor iedereen die al 12 jaar uitkeek naar Yuri in een olympische ringenfinalequote:
Denk het ook niet neequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nooit, maar dan ook nooit, DGK gekeken.
De motivatie is nog niet bekend dus vraag me af hoe de NOS dit weet. Ik gok eerder dat de NOS de uitslag niet goed geïnterpreteerd heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Blijkbaar staat in de uitspraak dat Yuri wel terecht naar huis is gestuurd.
Je weet duidelijk niet waarover je praatquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk het ook niet neemet je trieste kloontjes altijd
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat wel vindt. Het is sip hoe hij het keer op keer soort van dwangmatig voor zichzelf verpest. Zit iets niet helemaal goed denk ik, kan je alleen maar medelijden mee hebben.
Is mij ook wel eens overkomen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:55 schreef Collide het volgende:
Naar huis gestuurd worden voor een colaatje en een boterham.
Hij is z'n eigen grootste vijand idd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat wel vindt. Het is sip hoe hij het keer op keer soort van dwangmatig voor zichzelf verpest. Zit iets niet helemaal goed denk ik, kan je alleen maar medelijden mee hebben.
Precies dit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef Moira. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |