Ik heb nooit, maar dan ook nooit, DGK gekeken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zegt de gouden kooi huubpijper, tieft op!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef clavier het volgende:
Dit is zo oneerlijk. Maurits moet oppleuren. De hele spelen zijn door hem een farce geworden.
Denk dat iedereen dat wel vindt. Het is sip hoe hij het keer op keer soort van dwangmatig voor zichzelf verpest. Zit iets niet helemaal goed denk ik, kan je alleen maar medelijden mee hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef Moira. het volgende:
Ondanks dat 't z'n eigen stomme schuld is aangezien je gewoon totaal 0,0 risico zou moeten nemen in zo'n situatie, vind ik 't toch wel sneu voor 'm na al die jaren.
De rechtbank twittert dat de vorderingen worden afgewezen. Dat is iets heel anders dan 'terecht weggestuurd'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... dan geloof ik zo'n tweet meer
En voor iedereen die al 12 jaar uitkeek naar Yuri in een olympische ringenfinalequote:
Denk het ook niet neequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nooit, maar dan ook nooit, DGK gekeken.
De motivatie is nog niet bekend dus vraag me af hoe de NOS dit weet. Ik gok eerder dat de NOS de uitslag niet goed geïnterpreteerd heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Blijkbaar staat in de uitspraak dat Yuri wel terecht naar huis is gestuurd.
Je weet duidelijk niet waarover je praatquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk het ook niet neemet je trieste kloontjes altijd
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat wel vindt. Het is sip hoe hij het keer op keer soort van dwangmatig voor zichzelf verpest. Zit iets niet helemaal goed denk ik, kan je alleen maar medelijden mee hebben.
Is mij ook wel eens overkomen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:55 schreef Collide het volgende:
Naar huis gestuurd worden voor een colaatje en een boterham.
Hij is z'n eigen grootste vijand idd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat wel vindt. Het is sip hoe hij het keer op keer soort van dwangmatig voor zichzelf verpest. Zit iets niet helemaal goed denk ik, kan je alleen maar medelijden mee hebben.
Precies dit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef Moira. het volgende:
Ondanks dat 't z'n eigen stomme schuld is aangezien je gewoon totaal 0,0 risico zou moeten nemen in zo'n situatie, vind ik 't toch wel sneu voor 'm na al die jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |