SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijven ze ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:21 schreef tjaptjoep het volgende: Als je te gast bent bij de NOS, dan moet je een contract ondertekenen, waarin staat: Altijd vermelden dat Nederland kans houdt op medailles.
Maakt toch helemaal niks uit tegen wie ze rijden?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:20 schreef Columbiafan het volgende:
Australië is een haalbaardere kaart dan Nieuw-Zeeland. Dit is gewoon prima doenbaar. Gelukkig faalde Duitsland.
Jawel, je moet winnen, pas daarna wordt naar tijd gekekenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maakt toch helemaal niks uit tegen wie ze rijden?
Als er vanuit de start te weinig snelheid heb je daar als tweede man ook last van, maar het zag er niet super uit nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Theo zag er niet super sterk uit in hoeverre je dat kan aflezen uit zo'n race.
Herstelt wel goed, als het goed isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Die rondjes om de kerk die Theo de afgelopen jaren heeft gefietst zullen ook niet bevorderlijk zijn.
Oh, dat werd er even niet bijgezegd toen ik daarnaar vroegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jawel, je moet winnen, pas daarna wordt naar tijd gekeken
Volgende ronde is plaatsing voor finale of strijd om plek 3 eigenlijk. De snelste 2 van 4 winnaars van de volgende ronde gaan naar de finale, de langzaamste 2 winnaars naar de strijd om bronsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ok. Dit zijn afvalraces neem ik aan? 1/8ste?
Even checkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ploegenachtervolging bij de vrouwen nu. NOS stream leeft weer.
Spaar je beste spelers voor later, NL heeft 3 spelers ITT GB en de rest (alleen NZ ook vlgns mij)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef marcodej het volgende:
Waarom is het logisch niet je sterkste opstelling te pakken? Het is toch zaak zo goed mogelijk te kwalificeren?
Ah op die manier, tx!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, elke renner neemt een ronde voor z'n rekening.
Je moet 3x in korte tijd volle bak, dan wil je sparen waar het kan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef marcodej het volgende:
Waarom is het logisch niet je sterkste opstelling te pakken? Het is toch zaak zo goed mogelijk te kwalificeren?
Wel goed voor zijn inhoudquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Die rondjes om de kerk die Theo de afgelopen jaren heeft gefietst zullen ook niet bevorderlijk zijn.
Als het in de volgende ronde weer puur om tijd gaat, kan je beter rust geven. Vreemd dat het zo gaatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef marcodej het volgende:
Wat een raar systeem / methodequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgende ronde is plaatsing voor finale of strijd om plek 3 eigenlijk. De snelste 2 van 4 winnaars van de volgende ronde gaan naar de finale, de langzaamste 2 winnaar naar de strijd om brons
In WB-wedstrijden is de tijd van de kwalificatie al bepalend voor de finale/3de plek, weet niet waarom ze er nu die extra ronde tussen proppenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een raar systeem / methode
Dan hebben ze, met mazzel, precies goed gekozen. 1 en 2 zijn vergeven, waar je dan binnen 3-6 eindigt maakt geen drol uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgende ronde is plaatsing voor finale of strijd om plek 3 eigenlijk. De snelste 2 van 4 winnaars van de volgende ronde gaan naar de finale, de langzaamste 2 winnaars naar de strijd om brons
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
voor gratis geld moet je nu bij unibet zijn. 2.00 je inzet als GB hoger eindigt dan Duitsland.
100 euro ingezet!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
voor gratis geld moet je nu bij unibet zijn. 2.00 je inzet als GB hoger eindigt dan Duitsland.
BBC is nog veel irritanter dan de NOS durf ik wel te stellenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:24 schreef Wombcat het volgende:
Hebben ze bij de NOS dat geklets in de studio afgekeken bij de BBC, want hier kunnen ze er ook wat van
Was al wegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Valt GB straksquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je verwacht het niet.quote:
was net 1,75 voor winst geloof ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hem niet staan
Zeker weten dat het bij dit onderdeel is?
https://www.unibet.eu/bet(...)rack_team_sprint_menquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hem niet staan
Wel bij live kijken he.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hem niet staan
Zou wat zijn als het ergens anders bij blijkt te zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hem niet staan
Sporza en ARD/ZDFquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BBC is nog veel irritanter dan de NOS durf ik wel te stellen
Haha.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is niet dit onderdeel. Die link is de sprint van straks.
Het lijkt me dat hij daar ook op doelde ja. Of niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meen je niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaf een link naar de teamsprint en het ging over de teamsprint leek me?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt toch niet ingezet op dames teamachtervolging
Mannen teamsprint.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt toch niet ingezet op dames teamachtervolging
Ja dat klopt, Duitsland viel nogal tegen in kwalificatie en de Britten wonnen. Quote van 1.90 is dan vrij hoogquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij gaf een link naar de teamsprint en het ging over de teamsprint leek me?
Inderdaad, fijne zenderquote:
Goed dus.quote:
¤5,88 was het hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
die fuckers van Unibet lieten mij overigens niet meer dan 50 euro inzetten.
42.995 zie ik staan bij Wiki, maar deze baan lijkt in ieder geval heel snelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat is eigenlijk de snelste tijd van NL ooit?
Lijkt me vrij logisch dat hij dat bedoeldequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet of hij dat bedoelde. Nu is de persuit bezig.
Maar als nu ook de sprinters in bloedvorm zijn zou het zomaar kunnenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
4 jaar terug wel, nu verwacht ik dat niet.
Geen ideequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch dat hij dat bedoelde
Van 't Hoenderdaal, Hoogland, Bos is de bedoeling, geloof ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
is de opstelling van Nederland al bekend eigenlijk?
twitter:NOShan70 twitterde op donderdag 11-08-2016 om 21:40:21Nils van't Hoenderdaal doet buiten het stadion een proefstart uit de startmachine! https://t.co/xmDfrwLxSv reageer retweet
Nee, staat nu nog Hoogland - Bos - Buchli maar Hoenderdaal komt erinquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
is de opstelling van Nederland al bekend eigenlijk?
Lijkt mij ook de beste opstelling, zal een stuk sneller moeten en kunnen!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Hoenderdael, Hoogland, Bos is de bedoeling, geloof ik
weg nu helaas, klonk als gratis geldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.unibet.eu/bet(...)rack_team_sprint_men
1,7 nuquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weg nu helaas, klonk als gratis geld
Het gaat niet om winnen, het gaat om Australie > Duitslandquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nieuw-Zeeland kan ook best winnen.
Yanks moeten nog komen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nieuw-Zeeland kan ook best winnen.
Zit Sarah Hammer nog bij de achtervolgers? Die gun ik wel eens goud.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef Columbiafan het volgende:
Amerika gaat hier goud winnen. De pas 19 jaar oude dubbele regerend wereld juniorkampioen op de weg Chloe Dygert is een van de sterkhouders daar. Dygert is een waar fenomeen, reed pas in oktober vorig jaar voor het eerst op de piste! Vijf maanden later was ze wereldkampioen.
Ah, dat is wel een zekerheidje zou ik zeggen jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:51 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het gaat niet om winnen, het gaat om Australie > Duitsland
Zeer zeker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zit Sarah Hammer nog bij de achtervolgers? Die gun ik wel eens goud.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij staat er nog, maar nu veel lager.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ah, vast omdat ik hem nog open had staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]NL op 3 is ook bizar hoog trouwens, denk dat ze niet weten dat NL een betere opstelling heeft straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessant?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
NL op 3 is ook bizar hoog trouwens, denk dat ze niet weten dat NL een betere opstelling heeft straks
Voor mij ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik zie het als minimaal 50/50, dan is zo'n quote voor mij interessant
En laten we ook niet vergeten dat er tijden waren dat Hammer in haar eentje de eer van het Amerikaanse baanwielrennen hoog moest houden.quote:
Ik zie dat de Britse dames net zo goed gaan als de Britse mannen iig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:05 schreef Columbiafan het volgende:
Kijkt er iemand nog naar de dames of is dit een goktopic geworden?
Alles anders dan een wereldrecord zou een enorme teleurstelling zijn ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze baan lijkt wel heel snel. Britse TP gaat dat wereldrecord 100% breken.
Sowieso bij de mannenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Alles anders dan een wereldrecord zou een enorme teleurstelling zijn ja.
Nee.quote:
ketonen in je broekjequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:09 schreef Pino112 het volgende:
Allemaal bij Team Sky en hun marginal gains op bezoek geweest
I knowquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is pas sinds 2014 met 4 vrouwen hè.
Beinvloed luchtstroom niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:09 schreef KolonelBroodje het volgende:
Bijzonder die GoPro achterop. Remt dat niet af?
Ja zie het nu ook, ik dacht dat het misschien een keuze was. Dan was het wel bijzonder in een sport waar ze zo met aerodynamica bezig zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan nog, dat hebben ze allemaal.
Cavje behaalde wel als enige Brit geen medaille in Peking. Er is nog hoop dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:11 schreef wimderon het volgende:
Zou het er, met de vorm van GB in het achterhoofd, al zenuwachtig aan toe gaan in huize Koffieplanter?
De zoveelste Colombiaanse teleurstelling in de maak, iemand moet echt op die jongen passen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:11 schreef wimderon het volgende:
Zou het er, met de vorm van GB in het achterhoofd, al zenuwachtig aan toe gaan in huize Koffieplanter?
Wachten (hopen) op USA.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Man man man
Finales straks gaan nergens meer om voor 1e plek
Omdat Wiggo niet meer rechtuit kon fietsen toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Cavje behaalde wel als enige Brit geen medaille in Peking. Er is nog hoop dus.
Wat ben je een pessimist overal, jemigquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:14 schreef Maver24 het volgende:
Die Britten zijn best ongeloofwaardig aan het worden. Just sayin
Waarvan akte.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:14 schreef Maver24 het volgende:
Puur natuur, uiteraard.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:12 schreef komrad het volgende:
wat hebben de britten geslikt afgelopen maanden
kan zijn maar ze gaan wel winnenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Cav en Wiggins zijn geen vrienden meer las ik.
Zijn ook wel wat leuke onderdelen van het Olympische programma verdwenen, jammer genoeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk toch weer dat baanwielrennen het niet is voor mij. Hoewel ik de puntenkoers wel tof vind evenals die afvalshit waarvan ik de naam niet weet
Pieken gewoon goedquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:12 schreef komrad het volgende:
wat hebben de britten geslikt afgelopen maanden
Dit vind ik echt een doodsaai onderdeel bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn ook wel wat leuke onderdelen van het Olympische programma verdwenen, jammer genoeg.
Afvalrace is gaafquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk toch weer dat baanwielrennen het niet is voor mij. Hoewel ik de puntenkoers wel tof vind evenals die afvalshit waarvan ik de naam niet weet
Individuele achtervolging is veel leuker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een doodsaai onderdeel bijvoorbeeld.
Ik las dat Cav uit de ploeg werd gehouden op vraag van Wiggo?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:16 schreef komrad het volgende:
[..]
kan zijn maar ze gaan wel winnen
Goeie regie en goed commentaar helpt daarbij veel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Afvalrace is gaaf
Puntenkoers vind ik matig, nauwelijks normaal te volgen als je er niet echt heel erg in zit.
'Aan het worden...'quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:14 schreef Maver24 het volgende:
De individuele achtervolging moet terugquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Afvalrace is gaaf
Puntenkoers vind ik matig, nauwelijks normaal te volgen als je er niet echt heel erg in zit.
Dat wel, en constant links in beeld/onderaan de huidige stand zou ook wel fijn zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Goeie regie en goed commentaar helpt daarbij veel.
Puntenkoers is schitterendquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Afvalrace is gaaf
Die rijden toch allebei een heel ander onderdeel? WIggo ploegenachtervolging en Cav omniumquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik las dat Cav uit de ploeg werd gehouden op vraag van Wiggo?
Jammer dat dat tegenwoordig alleen binnen het omnium Olympisch is, dat vind ik sowieso geen geweldig onderdeel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Puntenkoers is schitterend
Moet je eens in stadion zitten wanneer het bezig is. Mooi man
Denk het niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:19 schreef Maver24 het volgende:
Bbc word chagrijnig omdat usa sneller is
Niet bij de finishquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:19 schreef Maver24 het volgende:
Maakt ook vrij weinig uit, dit wordt toch wel de finalequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:19 schreef Maver24 het volgende:
Jazeker, maar Cav wou opgesteld worden in de eerste ronde. Dat zou een welhaast zekere gouden medaille betekenen voor hem. Maar blijkbaar willen ze het risico niet lopen en alle wedstrijden met dezelfde ploeg rijden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die rijden toch allebei een heel ander onderdeel? WIggo ploegenachtervolging en Cav omnium
En een puntenkoers als beslissend/laatste onderdeel van een onderdeel op punten is al helemaal dramatisch om te volgenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Jammer dat dat tegenwoordig alleen binnen het omnium Olympisch is, dat vind ik sowieso geen geweldig onderdeel.
Het hele baanprogramma is natuurlijk enorm uitgehold.
Er zijn mooie onderdelen verdwenen inderdaad, zoals ook dernyrijden. Op NK wordt dat nog wel gehouden, maar verder niet volgens mij want die dingen maken natuurlijk flink wat lawaai en komt goeie gassen uitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Jammer dat dat tegenwoordig alleen binnen het omnium Olympisch is, dat vind ik sowieso geen geweldig onderdeel.
Het hele baanprogramma is natuurlijk enorm uitgehold.
Moet tegenwoordig toch wel elektrisch kunnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn mooie onderdelen verdwenen inderdaad, zoals ook dernyrijden. Op NK wordt dat nog wel gehouden, maar verder niet volgens mij want die dingen maken natuurlijk flink wat lawaai en komt goeie gassen uit
Hoe zie je dit precies voor je? Britten als enige aan de doping of Britten rijden 3,5 jaar clean en nu weer full retard?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Aan het worden...'
Lachwekkender dan die farce in Londen gaan we het nooit meer zien, al lijken ze het hier dunnetjes over te willen gaan doen...
Bij een valse start is de luchtcirculatie wegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:23 schreef Evertjan het volgende:
is het net zoals bij schaatsen dat je te maken hebt met lucht thermiek in de hal?
Dat zou mooi zijn, hoop dat dat gebeurt en het dan terugkeert in programmaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Moet tegenwoordig toch wel elektrisch kunnen.
Zie je ze hier ook rondjes rijden op de binnenbaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:23 schreef Evertjan het volgende:
is het net zoals bij schaatsen dat je te maken hebt met lucht thermiek in de hal?
ja er moest zo nodig geschrapt worden bij het baanwielrennen terwijl er bij het zwemmen volgens mij alleen maar extra onderdelen komen, Lachwekkendquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn mooie onderdelen verdwenen inderdaad, zoals ook dernyrijden. Op NK wordt dat nog wel gehouden, maar verder niet volgens mij want die dingen maken natuurlijk flink wat lawaai en komt goeie gassen uit
Er is geen binnenbaan, dus geen luchtcirculatie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:23 schreef Evertjan het volgende:
Winnaars gaan door, de strijd om goud en brons wordt bepaald door de tijdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:24 schreef komrad het volgende:
is het nu gewoon, winnaar door of gaat het ook op tijd?
helder dank!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Winnaars gaan door, de strijd om goud en brons wordt bepaald door de tijd
Ik 12quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Unibet geeft Nederland 40% kans tegen Australië.
Dat wordt nu een beetje lastig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:26 schreef Evertjan het volgende:
Vos doet helemaal niks meer met baanwielrennen die won 8 jaar geleden nog goud op de puntenkoers
Moeilijk om te zeggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Unibet geeft Nederland 40% kans tegen Australië.
we wonnen net ook al bij het badmintonquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:26 schreef Redefine het volgende:
Nou laat TeamNL weer eens een succesje hebben
Kon niet alles meer combineren. Merkte ze toen ze wou gaan mountainbikenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:26 schreef Evertjan het volgende:
Vos doet helemaal niks meer met baanwielrennen die won 8 jaar geleden nog goud op de puntenkoers
die was ook snel genoegquote:
Zodra je gaat hopen, gaat het mis.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:26 schreef marcodej het volgende:
Nou, verras ons eens een keertje TeamNL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |