SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijven ze ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:21 schreef tjaptjoep het volgende: Als je te gast bent bij de NOS, dan moet je een contract ondertekenen, waarin staat: Altijd vermelden dat Nederland kans houdt op medailles.
Maakt toch helemaal niks uit tegen wie ze rijden?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:20 schreef Columbiafan het volgende:
Australië is een haalbaardere kaart dan Nieuw-Zeeland. Dit is gewoon prima doenbaar. Gelukkig faalde Duitsland.
Jawel, je moet winnen, pas daarna wordt naar tijd gekekenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maakt toch helemaal niks uit tegen wie ze rijden?
Als er vanuit de start te weinig snelheid heb je daar als tweede man ook last van, maar het zag er niet super uit nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Theo zag er niet super sterk uit in hoeverre je dat kan aflezen uit zo'n race.
Herstelt wel goed, als het goed isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Die rondjes om de kerk die Theo de afgelopen jaren heeft gefietst zullen ook niet bevorderlijk zijn.
Oh, dat werd er even niet bijgezegd toen ik daarnaar vroegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jawel, je moet winnen, pas daarna wordt naar tijd gekeken
Volgende ronde is plaatsing voor finale of strijd om plek 3 eigenlijk. De snelste 2 van 4 winnaars van de volgende ronde gaan naar de finale, de langzaamste 2 winnaars naar de strijd om bronsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ok. Dit zijn afvalraces neem ik aan? 1/8ste?
Even checkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ploegenachtervolging bij de vrouwen nu. NOS stream leeft weer.
Spaar je beste spelers voor later, NL heeft 3 spelers ITT GB en de rest (alleen NZ ook vlgns mij)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef marcodej het volgende:
Waarom is het logisch niet je sterkste opstelling te pakken? Het is toch zaak zo goed mogelijk te kwalificeren?
Ah op die manier, tx!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, elke renner neemt een ronde voor z'n rekening.
Je moet 3x in korte tijd volle bak, dan wil je sparen waar het kan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef marcodej het volgende:
Waarom is het logisch niet je sterkste opstelling te pakken? Het is toch zaak zo goed mogelijk te kwalificeren?
Wel goed voor zijn inhoudquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Die rondjes om de kerk die Theo de afgelopen jaren heeft gefietst zullen ook niet bevorderlijk zijn.
Als het in de volgende ronde weer puur om tijd gaat, kan je beter rust geven. Vreemd dat het zo gaatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef marcodej het volgende:
Wat een raar systeem / methodequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgende ronde is plaatsing voor finale of strijd om plek 3 eigenlijk. De snelste 2 van 4 winnaars van de volgende ronde gaan naar de finale, de langzaamste 2 winnaar naar de strijd om brons
In WB-wedstrijden is de tijd van de kwalificatie al bepalend voor de finale/3de plek, weet niet waarom ze er nu die extra ronde tussen proppenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een raar systeem / methode
Dan hebben ze, met mazzel, precies goed gekozen. 1 en 2 zijn vergeven, waar je dan binnen 3-6 eindigt maakt geen drol uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgende ronde is plaatsing voor finale of strijd om plek 3 eigenlijk. De snelste 2 van 4 winnaars van de volgende ronde gaan naar de finale, de langzaamste 2 winnaars naar de strijd om brons
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
voor gratis geld moet je nu bij unibet zijn. 2.00 je inzet als GB hoger eindigt dan Duitsland.
100 euro ingezet!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
voor gratis geld moet je nu bij unibet zijn. 2.00 je inzet als GB hoger eindigt dan Duitsland.
BBC is nog veel irritanter dan de NOS durf ik wel te stellenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:24 schreef Wombcat het volgende:
Hebben ze bij de NOS dat geklets in de studio afgekeken bij de BBC, want hier kunnen ze er ook wat van
Was al wegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Valt GB straksquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je verwacht het niet.quote:
was net 1,75 voor winst geloof ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hem niet staan
Zeker weten dat het bij dit onderdeel is?
https://www.unibet.eu/bet(...)rack_team_sprint_menquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hem niet staan
Wel bij live kijken he.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hem niet staan
Zou wat zijn als het ergens anders bij blijkt te zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hem niet staan
Sporza en ARD/ZDFquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BBC is nog veel irritanter dan de NOS durf ik wel te stellen
Haha.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is niet dit onderdeel. Die link is de sprint van straks.
Het lijkt me dat hij daar ook op doelde ja. Of niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meen je niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaf een link naar de teamsprint en het ging over de teamsprint leek me?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt toch niet ingezet op dames teamachtervolging
Mannen teamsprint.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt toch niet ingezet op dames teamachtervolging
Ja dat klopt, Duitsland viel nogal tegen in kwalificatie en de Britten wonnen. Quote van 1.90 is dan vrij hoogquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij gaf een link naar de teamsprint en het ging over de teamsprint leek me?
Inderdaad, fijne zenderquote:
Goed dus.quote:
¤5,88 was het hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
die fuckers van Unibet lieten mij overigens niet meer dan 50 euro inzetten.
42.995 zie ik staan bij Wiki, maar deze baan lijkt in ieder geval heel snelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat is eigenlijk de snelste tijd van NL ooit?
Lijkt me vrij logisch dat hij dat bedoeldequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet of hij dat bedoelde. Nu is de persuit bezig.
Maar als nu ook de sprinters in bloedvorm zijn zou het zomaar kunnenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
4 jaar terug wel, nu verwacht ik dat niet.
Geen ideequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch dat hij dat bedoelde
Van 't Hoenderdaal, Hoogland, Bos is de bedoeling, geloof ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
is de opstelling van Nederland al bekend eigenlijk?
twitter:NOShan70 twitterde op donderdag 11-08-2016 om 21:40:21Nils van't Hoenderdaal doet buiten het stadion een proefstart uit de startmachine! https://t.co/xmDfrwLxSv reageer retweet
Nee, staat nu nog Hoogland - Bos - Buchli maar Hoenderdaal komt erinquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
is de opstelling van Nederland al bekend eigenlijk?
Lijkt mij ook de beste opstelling, zal een stuk sneller moeten en kunnen!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Hoenderdael, Hoogland, Bos is de bedoeling, geloof ik
weg nu helaas, klonk als gratis geldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.unibet.eu/bet(...)rack_team_sprint_men
1,7 nuquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weg nu helaas, klonk als gratis geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |