Nee, dat snap ik heel erg, vind het gewoon een lichte teleurstelling dat mijn penis niet de revue gepasseerd heeft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:18 schreef Crip het volgende:
Vind je het gek dt ik fantaseer over de genotsstaaf van zeer, tardis?
Dat mag altijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:18 schreef hugecooll het volgende:
Bij mij staat er
Fappen op de piemel van
Etsu
Maybe one day.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik heel erg, vind het gewoon een lichte teleurstelling dat mijn penis niet de revue gepasseerd heeft.
Met een bosbes precies in het midden, if you know what I meanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stijfje gekregen. Stuur je weer een foto van je bosbesmuffin?
Bedankt voor de wijziging in de TT.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:18 schreef hugecooll het volgende:
Bij mij staat er
Fappen op de piemel van
Etsu
Bosbesmuffin, i can't evenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
xoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt voor de wijziging in de TT.
De kers op de taart als het warequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een bosbes precies in het midden, if you know what I mean
Bedankt vriend, traantje weggepinkt voor je loyaliteit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is verdomme TARDIS. mensen!
Geen probleem, mijn beste kameraad. Ik kom graag op tegen onrechtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt vriend, traantje weggepinkt voor je loyaliteit.
Check je app xxquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Formaat babyarm toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee om eerlijk te zijn. Wel over die van zeer.
Nee meer aan Etsu pastinaakquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Alsof jij nooit aan TARDIS. unit denkt.
Hej mijn pinpas is ook wegquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik leef nu precies een week zonder m'n pinpas
Wanneer ben je weer uit de schuldsanering?quote:
Kwijtgeraakt op een festival afgelopen weekendquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We hebben zoveel gemeen!
Hoe dat
Braddie ook niet.quote:
dit iddquote:
oh da's best kut. Ik ben de mijne na het tanken kwijtgeraakt gvdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kwijtgeraakt op een festival afgelopen weekend
Dan ligt hij vast ergens los in je autoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
oh da's best kut. Ik ben de mijne na het tanken kwijtgeraakt gvd
Nee, maar de vorige wel en moest daaraan denken omdat Ck daar in het vorige topic een opmerking over maakte.quote:
Ook niet. Toen ik nog met mijn ex had wel maar dan wist ik dat hij hem had.quote:
Waar is die video dat je zo tyfes veel weegtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hihihahahoho
(en toch moest ik stiekem wel gniffelen door mijn tranen heen)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hihihahahoho
Nee, hele auto overhoop gehaald en centjes+horloge gevonden maar mn pinpas is gonequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan ligt hij vast ergens los in je auto
Door je tranen heen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hihihahahoho
Zit niet zo te stoken zeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar de vorige wel en moest daaraan denken omdat Ck daar in het vorige topic een opmerking over maakte.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ach, je voelde je in ieder geval al licht in je hoofd, nu de rest nog!
[Seniele opa smiley met tongetje]
Welke van de 4 die ik tot nu toe heb geupload?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar is die video dat je zo tyfes veel weegt
Schattig, dat juist jij dit zegt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Welke van de 4 die ik tot nu toe heb geupload?
Oh en tyfesdat is met een u. Tyfus.
Heb je de park anywhere knop al weleens gebruikt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, hele auto overhoop gehaald en centjes+horloge gevonden maar mn pinpas is gone
Het is toch zo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schattig, dat juist jij dit zegt.
Daar doel ik niet eens op nerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Ik kan moeilijk zeggen, goh, heb geen flauw idee wat je bedoelt.
ik vind dat zo'n geil nummer. Fuck number x 10000quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:58 schreef Crip het volgende:
I've been drinking watermelon, I want your body right now daddy I want you.
Zeg, kan het ook een keertje op een normale toon Stimo?quote:
Dan eet je geen brood.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zeg, kan het ook een keertje op een normale toon Stimo?
Koolhydraat arm eten heb ik heel lang gedaan, maar dat brood is niet te eten
Wat lul je nou met je toon, hoe kun je mijn toon lezen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Koolhydraat arm eten heb ik heel lang gedaan, maar dat brood is niet te eten
Ja hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n geil nummer. Fuck number x 10000
Wat lul je nou met je toon? srsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat lul je nou met je toon, hoe kun je mijn toon lezen?
Ehm, het gaat er om dat je juist geen brood eet en eens gaat ontbijten met andere zaken, waardoor je wel gewoon gezond eet.
Want? Als je broodverslaafd bent is het juist goed om eens af te kicken. Heb je misschien ook minder last van die ongein zoals misselijkheid na een paar meter lopen.quote:
Echt he Braddy, laat niet over je heen lopen maat!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Koolhydraat arm eten heb ik heel lang gedaan, maar dat brood is niet te etenEn ben toch op een gegeven moment maar weer teruggegaan naar eten met koolhydraten.
Zit wat in, maar ik ben niet broodverslaafd. Ik at inderdaad heel veel brood, ging toch zeker minimaal wel een half brood doorheen per dag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Als je broodverslaafd bent is het juist goed om eens af te kicken. Heb je misschien ook minder last van die ongein zoals misselijkheid na een paar meter lopen.
ah ja, dat is idd wel enorm veelquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zal vast wel meevallen, maar wel als je zoals wat ik deed 8-12 broodjes per dag at
Oh ja, want dat is echt de reden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dan moet je niet zeiken dat je vies dik blijft
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zal vast wel meevallen, maar wel als je zoals wat ik deed 8-12 broodjes per dag at
Eet je weleens een dag geen brood?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zit wat in, maar ik ben niet broodverslaafd. Ik at inderdaad heel veel brood, ging toch zeker minimaal wel een half brood doorheen per dag.
Maar dat is al een poosje niet meer zo.
Kindje toch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]!!!!!
ahahahahhhahah en 32 gram suiker en dan zeiken dat hij niet snapt dat hij niet afvalt.
Wat een onzin, zeg. Onderzoeken tonen aan dat dit niet correct is. Laatst nog docu gezien met alle informatie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Crip het volgende:
High carb, low fat, simple.
Zeggen ze dt t beste is.
Nee, er gaat geen dag voorbij dat ik geen brood eet eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Eet je weleens een dag geen brood?
En dan bedoel ik dus niet dat je het niet eet, omdat je naar de mac bent geweest oid.
zondequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Laatst een Duitse brood gekocht maar bijna helemaal weggegooid
Ow ja dit is een goed dieet voor Braddie idd. Zl hem helpenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Crip het volgende:
En met highcarb bedoelen ze dan aardappelen en rijst
Ja ik had er niet zoveel zin meer inquote:
Zal ik jou eens vangen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Oberkullie het volgende:
Sow wie gaat er mee naar Kijkduin Pokemon vangen
Weet je wat ik niet snap, je zeurt over dik zijn. Je krijgt adviezen waar je wat mee kan en accepteert ze vervlgens niet, faalt weer kei hard en zeurt dat het niet lukt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, er gaat geen dag voorbij dat ik geen brood eet eigenlijk.
Heeft het jou ook geholpen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja dit is een goed dieet voor Braddie idd. Zl hem helpen
Vegan dieet he. Geen zuivel etc ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een onzin, zeg. Onderzoeken tonen aan dat dit niet correct is. Laatst nog docu gezien met alle informatie.
Als Stimo hoogtevrees heeft dan gaat ze dat toch niet doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt he Braddy, laat niet over je heen lopen maat!
kleinere zakken halenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik had er niet zoveel zin meer inBolletjes (van die zachte) kan ik vaak ook weggooien na een tijdje.
waarom nou weer suiker toevoegenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kindje toch.
Ik drink nog maar 1 kop koffie per dag, en daar gaan 2 klontjes suiker in.
Ja dat laatste had ik ook moeten doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
kleinere zakken halen
of gwn aan je huisgenoten geven ofzo, eten weggooien is echt zonde
Ik kom me ophalenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Oberkullie het volgende:
Sow wie gaat er mee naar Kijkduin Pokemon vangen
Dan moet je beter specificeren wat je nu bedoelt met koolhydraten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Vegan dieet he. Geen zuivel etc ook.
Ik zie al die mensen daar zwaar op afvallen
diepvriesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
kleinere zakken halen
of gwn aan je huisgenoten geven ofzo, eten weggooien is echt zonde
yeh of dat iddquote:
Hoe gaat het met politiek op werkvloer? Heb je gezegd dat je pro-Erdo bent?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:05 schreef Stimorol- het volgende:
heb vandaag mijn dadel kokosballen op werk uitgedeeld. Was bang ze allemaal op te eten
8 gram suiker per 100 gram cornflakes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik wil wel aan de cornflakes gaan trouwens, doe je ook langer mee dan met brood en het is goedkoper.
Ik vooral aan de milkshakes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
Wat een gezeik over brood weer. Volkorenbrood is gewoon prima hoor. Iedereen hier zit alleen maar aan kwark en shakes zeker.
Nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik wil wel aan de cornflakes gaan trouwens, doe je ook langer mee dan met brood en het is goedkoper.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef zeer het volgende:
Over 4 minuten weet ik of ik Russische nachtkijker uit de koude oorlog gewonnen heb ;s .
Die niet al met communistenbloed erop hebben gekregen van je opa.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef zeer het volgende:
Over 4 minuten weet ik of ik Russische nachtkijker uit de koude oorlog gewonnen heb ;s .
1 of 2 sneetjes per week is ok, maar meel zoals wij die nu kennen is niet geschikt om elke dag naar binnen te werken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
Wat een gezeik over brood weer. Volkorenbrood is gewoon prima hoor. Iedereen hier zit alleen maar aan kwark en shakes zeker.
mijn opa stemde VVDquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die niet al met communistenbloed erop hebben gekregen van je opa.
en 66 gram koolhydraten per braddie portie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
8 gram suiker per 100 gram cornflakes.
ik kap elke discussie af.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe gaat het met politiek op werkvloer? Heb je gezegd dat je pro-Erdo bent?
Ik kaart het wel aan soms, zoals in het vorige topic dat ik na die wandeling alweer snel terug was vanwege kortademigheid misselijk etc. Maar de meeste moeten hier inderdaad om de een of andere irritante reden een sneer maken over m`n gewicht zonder dat ik daar om vraag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:06 schreef deadprez het volgende:
maar braddie zeurt toch helemaal niet? zie eigenlijk meestal dat mensen er tegen hem over beginnen ipv dat hij over zijn gewicht begint
Rijst aardappelen pasta noodles. Maar op het moment dat je vegan bent en ook nog eens low fat past dat qua patroon. Plus sneller verzadigd mentaal en fysiek als je high carb low fat bent. Ze doen ook vaak aan vasten en 1maaltijd vervangen door alleen fruitquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan moet je beter specificeren wat je nu bedoelt met koolhydraten?
hehehe, hipsterquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan de lens met een adapter op modern camera doen voor super artistiek effect ;s
Misselijk door wandelen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kaart het wel aan soms, zoals in het vorige topic dat ik na die wandeling alweer snel terug was vanwege kortademigheid misselijk etc. Maar de meeste moeten hier inderdaad om de een of andere irritante reden een sneer maken over m`n gewicht zonder dat ik daar om vraag.
En dan probeert iedereen het zo te draaien alsof ik er steeds over begin
tyfl eens op met dit soort nare opmerkingen joh.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
en 66 gram koolhydraten per braddie portie.
ik vind dat het echt hilarisch dat je een russische lens van een nachtkijker op een camera kan doenquote:
Zou ze uitlachen en doen alsof ik ze voor gek zet terwijl ik ondertussen ook die Blastoise vang.quote:
nja zou er gewoon niet op ingaan als ik jou was als je daar geen zin in hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kaart het wel aan soms, zoals in het vorige topic dat ik na die wandeling alweer snel terug was vanwege kortademigheid misselijk etc. Maar de meeste moeten hier inderdaad om de een of andere irritante reden een sneer maken over m`n gewicht zonder dat ik daar om vraag.
En dan probeert iedereen het zo te draaien alsof ik er steeds over begin
is sws toch gewoon cool om te hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vind dat het echt hilarisch dat je een russische lens van een nachtkijker op een camera kan doenmoet dat dan ook gelijk hebben of zo ;s
Hij zeurde ook niet hoor snap t ook nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:06 schreef deadprez het volgende:
maar braddie zeurt toch helemaal niet? zie eigenlijk meestal dat mensen er tegen hem over beginnen ipv dat hij over zijn gewicht begint
Ik voelde mij vanmiddag ff niet goed worden tijdens een hele korte wandeling.quote:
nog 1 minuut fucking spanned ditquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
is sws toch gewoon cool om te hebben
Pff sws Erdo met Poetin nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
en 66 gram koolhydraten per braddie portie.
[..]
ik kap elke discussie af.
Probeer er soms ook niet op in te gaan, maar dan gaan mensen toch weer opmerkingen maken waardoor ik "moet" happenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja zou er gewoon niet op ingaan als ik jou was als je daar geen zin in hebt
Hahaha ja je hapt graag dat weten we.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Probeer er soms ook niet op in te gaan, maar dan gaan mensen toch weer opmerkingen maken waardoor ik "moet" happen
Damnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik voelde mij vanmiddag ff niet goed worden tijdens een hele korte wandeling.
Was amper 500 meter aan't lopen en toen werd ik duizelig, misselijk, kortademig, toen ben ik maar weer omgedraaid en op de bank gaan liggen.
Wat dat nou was? Want nu voel ik mij weer prima
Al die koolhydraten zijnniet goed voor je, maar ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Rijst aardappelen pasta noodles. Maar op het moment dat je vegan bent en ook nog eens low fat past dat qua patroon. Plus sneller verzadigd mentaal en fysiek als je high carb low fat bent. Ze doen ook vaak aan vasten en 1maaltijd vervangen door alleen fruit
Maja ik dieet niet eens s meer, gewoon al die vegan youtubers die kilos zijn afgevallen leven zo.
Bepaal ik zelf wel. Je hoeft niet te reageren dommie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
tyfl eens op met dit soort nare opmerkingen joh.
Misschien moet je daar eens mee kappen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Probeer er soms ook niet op in te gaan, maar dan gaan mensen toch weer opmerkingen maken waardoor ik "moet" happen
ja same herequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik eet ook niet gezond maar goed ik geef er ook niet zoveel om. Ik kan ook gewoon nog bewegen enz zonder dat ik kapot ben daarna.
zal voor je duimen mattiquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
Enige moment dat ik moeite heb met (veel) lopen is wanneer ik heel erg stoned ben en heel veel honger heb
heb je hem?quote:
heheh nicequote:
ik word juist agressief en ga omaatjes overvallen en mijn hond verkrachtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]herkenbaar
maar heb sws gwn geen zin om te bewegen als ik stoned ben
Oh ik wel maar moet ik wel eten in mijn maag hebben hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]herkenbaar
maar heb sws gwn geen zin om te bewegen als ik stoned ben
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik word juist agressief en ga omaatjes overvallen en mijn hond verkrachten
Oh nicequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:13 schreef Etsu het volgende:
Hey Ama, ik heb die twee kaartjes uit Noorwegen teruggevonden.
haha jaquote:
ja logischquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel maar moet ik wel eten in mijn maag hebben hahaMet een lege maag stoned lopen is echt kut.
Ik heb het nu ergens in een doos gestopt, net als enveloppen, postzegels etc. Komt december/volgend jaar wel.quote:
Topquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb het nu ergens in een doos gestopt, net als enveloppen, postzegels etc. Komt december/volgend jaar wel.
Maar Sandefjord heb je dus al. Weet je het alvast.
preciesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:14 schreef zeer het volgende:
[..]
haha ja![]()
![]()
maar er zijn 2 versies kan nog zijn dat deze niet op m'n camera past maar ja dan /care want brute Russische nachtkijker![]()
Waar is trigger?quote:
Je kon ook gwn paddo klappen en met je normale lens fotograferenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:16 schreef zeer het volgende:
[..]
heb lens gekocht waar je dit mee kan:
[ afbeelding ]
badtripzeerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Je kon ook gwn paddo klappen en met je normale lens fotograferen
Dat is srs lekker tijdens de daad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:14 schreef Crip het volgende:
Hump me, fuck me, daddy better make me choke.
dat zou wel cool zijn, als je hallucinaties vast kon leggen met cameraquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Je kon ook gwn paddo klappen en met je normale lens fotograferen
quote:
crip pls stopquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:14 schreef Crip het volgende:
Hump me, fuck me, daddy better make me choke.
O weetkniequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is srs lekker tijdens de daad.
Jepquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zou wel cool zijn, als je hallucinaties vast kon leggen met camera
mn vriendin probeerde een keer screenshots te maken van de shit die ze op dr scherm zag vervormenquote:
Ok Amir Abdoulla Zemihrquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik word juist agressief en ga omaatjes overvallen en mijn hond verkrachten
tof toch, dat je die shit samen kunt doenquote:
Heb je muziek aan tijdens sex?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is srs lekker tijdens de daad.
haha neequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
mn vriendin probeerde een keer screenshots te maken van de shit die ze op dr scherm zag vervormenvroeg zich de volgende dag af waar al die screenshots van gwn normaal scherm vandaan kwamen
jazekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
tof toch, dat je die shit samen kunt doen
Ik denk top, zn pener is niet zo heel groot.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:19 schreef zeer het volgende:
[..]
ben wel benieuwd of bob top of bottom is
heb dr ook echt uit zitten lachenquote:
wejoquote:
oh vond van wel eigenlijk ;squote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik denk top, zn pener is niet zo heel groot.
hou altijd wel van een stukje klassiek om het ritme aan te gevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee doel op choke.
Maar met muziek heb ik liever wel ja, helaas houdt niemand daarvan
van TARDIS.quote:
Woow...waarom zo racistischquote:
dacht eerst altijd dat die shit een act was maar begin steeds meer te denken dat die boi echt issues heeftquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ok hou maar weer op hzaw, je moodswings zijn zo weer over.
badtripbob wanks with artquote:
Heb altijd maagdjes over sex met muziek horen praten, meestal is het gewoon stil of staat tv aan op willekeurige zender.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
gegoogled op sex music.
I approve this
Welnee johquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dacht eerst altijd dat die shit een act was maar begin steeds meer te denken dat die boi echt issues heeft
ja maar jij denkt ook dat jimmy troll isquote:
stop maar weer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:24 schreef Crip het volgende:
My pussy mean and it's clean, I'm not a squirter I cream. Keep it smelling like babywipes, I never smell like sardines.
Ja ikweenie tis sneu in beiden gevallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dacht eerst altijd dat die shit een act was maar begin steeds meer te denken dat die boi echt issues heeft
Lijkt me wel nice beetje sfeerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee doel op choke.
Maar met muziek heb ik liever wel ja, helaas houdt niemand daarvan
Dat sws nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar jij denkt ook dat jimmy troll is
nee iddquote:
Nee TV leidt serieus afquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb altijd maagdjes over sex met muziek horen praten, meestal is het gewoon stil of staat tv aan op willekeurige zender.
als hij bonbons lekker vindt wel hèquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef Willoow het volgende:
Kan je een jongen bonbons geven als cadeau? Of is dat raar?
Kan best volgens mij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef Willoow het volgende:
Met een plaknote "nohomo"quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef Willoow het volgende:
dat zal jij vast nooit krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kan best volgens mij.
Heb ooit eens een maat van mij een broekriem cadeau gedaan
google maar gwn, ik wil niet meer bij die shit in de buurt komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ga het morgen kijken denk ik heb je een link in m'n dm?
Hzaw heeft geen issues, geloof me maar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar jij denkt ook dat jimmy troll is
dit weet jij uit Amerikaanse films of....?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb altijd maagdjes over sex met muziek horen praten, meestal is het gewoon stil of staat tv aan op willekeurige zender.
Ging die echt aftrekken daarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
google maar gwn, ik wil niet meer bij die shit in de buurt komen
Wat is daar zo apart aan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kan best volgens mij.
Heb ooit eens een maat van mij een broekriem cadeau gedaan
wie bozehaas of hzaw?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh oké. Ik vertrouw op jou.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
als hij bonbons lekker vindt wel hè
aight mooi zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hzaw heeft geen issues, geloof me maar.
Of misschien wel, weet ik verder niet, maar iig geen issues waar jij op doelt.
jaquote:
Vond het zelf best mafquote:
zeg dat 'ie zich sws geen zorgen moet makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hzaw heeft geen issues, geloof me maar.
Of misschien wel, weet ik verder niet, maar iig geen issues waar jij op doelt.
ja wrm zou het nie kunnenquote:
Thx voor de tipquote:
welke, die bolle ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind dat meisje echt fascinerend, weetje wie ik bedoel?
dat laatstequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Pff weet niet of ik ready ben man
Is het wel grappig voor de rest of is het vooral creepy
weenie mss ben je zelf ook beetje creepy ;squote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wrm trekt creepy shit mij altijd
Nee, dat doe ik nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
[..]
zeg dat 'ie zich sws geen zorgen moet maken
lekker tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef Willoow het volgende:
Lowkey wel manquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie mss ben je zelf ook beetje creepy ;s
had die chick nou pijp nummerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Die black girl ja die ik zowat dagelijks hier quote
Ik roddel over iedereenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:29 schreef Chloroform het volgende:
Wat zitten jullie over hzaw te roddelen
Ja weet nietquote:
Waarom zou je daar een nummer over schrijven?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en ook ene over pedofiel die ze had geneukt toen ze 15 was
zou ik wel vinden maar das omdat ik die shit fucking vies vind, anders is het gwn chill tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja weet niet
Misschien vinden jongens raar om bonbons te krijgen
Is stukje verwerking, ben je dom ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een nummer over schrijven?
Misschien vind ze dat fijn, weet ik veel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is stukje verwerking, ben je dom ofzo
Ja alleen is die beat keuze niet echt gepast.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is stukje verwerking, ben je dom ofzo
Ja heb ik ook omdat ik vies vind.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ik wel vinden maar das omdat ik die shit fucking vies vind, anders is het gwn chill toch
waarom niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
huhquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, nee.
Maar, ik bedoelde meer, dat je het schrijft snap ik wel.
Maar hou dat dan voor jezelf, dat uitbrengen is alleen nog maar een grotere schreeuw naar aandacht als je het mij vraagt.
Boeie iedereen vraagt naar aandacht. Ik door overseksueel te doen en jij doormiddel van je vlogs en uitbarstingen en stimo door zuur te reageren uit het niets. Zo is het levenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, nee.
Maar hou dat dan voor jezelf, dat uitbrengen is alleen nog maar een grotere schreeuw naar aandacht als je het mij vraagt.
domme sloerie. Nooit oudere mannen neuken met hun vieze ballenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en ook ene over pedofiel die ze had geneukt toen ze 15 was
Heb je wel gelijk in, maar een liedje schrijven over dat je met een pedo hebt geneukt terwijl je 15 was (Dat is hoe Crip het beschrijft in ieder geval) Gaat in mijn ogen behoorlijk ver.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh
hoezo? met die redenatie zouden een hele hoop muzikanten geen muziek meer kunnen uitbrengen
Gozer, jouw hele leven is een schreeuw naar aandacht, ga niet judgen als je zelf ook mentaal uitgedaagd bent, plsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, nee.
net als jouw vlogs? meeste mensen schreeuwen om aandachtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, nee.
hou je bek eens met mij overal te betrekken aandachtssloeriequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Boeie iedereen vraagt naar aandacht. Ik door overseksueel te doen en jij doormiddel van je vlogs en uitbarstingen en stimo door zuur te reageren uit het niets. Zo is het leven
Misschien is minderen met brood iets wat je kan helpen bij het aanwennen van een nieuw eetpatroon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, er gaat geen dag voorbij dat ik geen brood eet eigenlijk.
Haha zie jequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hou je bek eens met mij overal te betrekken aandachtssloerie
Braddie schreeuwt er om en daarna krijgt hij spijt en verwijdert ze weerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:34 schreef Drug het volgende:
[..]
net als jouw vlogs? meeste mensen schreeuwen om aandacht
En mij noemt ze niet, de snolquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hou je bek eens met mij overal te betrekken aandachtssloerie
thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
pfff ben echt tyfeslut en nog steeds geen zin om te koken goddamned
*tyfusslutquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
pfff ben echt tyfeslut en nog steeds geen zin om te koken goddamned
Lol mentaal uitdagedaagd, heb je jezelf weleens spiegel voorgehouden schizofreen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gozer, jouw hele leven is een schreeuw naar aandacht, ga niet judgen als je zelf ook mentaal uitgedaagd bent, pls
Ik kan maar 1 labiele hoer tegenlijk dissen anders word het me te zwaar als er teveel mensen tegen mij gekeerd zijn op een dag.quote:
chloro?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lol mentaal uitdagedaagd, heb je jezelf weleens spiegel voorgehouden schizofreen.
Tussen weleens en spiegel moet een.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lol mentaal uitdagedaagd, heb je jezelf weleens spiegel voorgehouden schizofreen.
Moet jij niet achter retarded meisjes creepen waar je jezelf 's nachts weer op kunt aftrekken terwijl je jezelf gagtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |