Wat lul je nou met je toon? srsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat lul je nou met je toon, hoe kun je mijn toon lezen?
Ehm, het gaat er om dat je juist geen brood eet en eens gaat ontbijten met andere zaken, waardoor je wel gewoon gezond eet.
Want? Als je broodverslaafd bent is het juist goed om eens af te kicken. Heb je misschien ook minder last van die ongein zoals misselijkheid na een paar meter lopen.quote:
Echt he Braddy, laat niet over je heen lopen maat!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zeg, kan het ook een keertje op een normale toon Stimo?
Koolhydraat arm eten heb ik heel lang gedaan, maar dat brood is niet te etenEn ben toch op een gegeven moment maar weer teruggegaan naar eten met koolhydraten.
Zit wat in, maar ik ben niet broodverslaafd. Ik at inderdaad heel veel brood, ging toch zeker minimaal wel een half brood doorheen per dag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Als je broodverslaafd bent is het juist goed om eens af te kicken. Heb je misschien ook minder last van die ongein zoals misselijkheid na een paar meter lopen.
ah ja, dat is idd wel enorm veelquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zal vast wel meevallen, maar wel als je zoals wat ik deed 8-12 broodjes per dag at
Oh ja, want dat is echt de reden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dan moet je niet zeiken dat je vies dik blijft
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zal vast wel meevallen, maar wel als je zoals wat ik deed 8-12 broodjes per dag at
Eet je weleens een dag geen brood?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zit wat in, maar ik ben niet broodverslaafd. Ik at inderdaad heel veel brood, ging toch zeker minimaal wel een half brood doorheen per dag.
Maar dat is al een poosje niet meer zo.
Kindje toch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]!!!!!
ahahahahhhahah en 32 gram suiker en dan zeiken dat hij niet snapt dat hij niet afvalt.
Wat een onzin, zeg. Onderzoeken tonen aan dat dit niet correct is. Laatst nog docu gezien met alle informatie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Crip het volgende:
High carb, low fat, simple.
Zeggen ze dt t beste is.
Nee, er gaat geen dag voorbij dat ik geen brood eet eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Eet je weleens een dag geen brood?
En dan bedoel ik dus niet dat je het niet eet, omdat je naar de mac bent geweest oid.
zondequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Laatst een Duitse brood gekocht maar bijna helemaal weggegooid
Ow ja dit is een goed dieet voor Braddie idd. Zl hem helpenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Crip het volgende:
En met highcarb bedoelen ze dan aardappelen en rijst
Ja ik had er niet zoveel zin meer inquote:
Zal ik jou eens vangen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Oberkullie het volgende:
Sow wie gaat er mee naar Kijkduin Pokemon vangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |