Dan ligt hij vast ergens los in je autoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
oh da's best kut. Ik ben de mijne na het tanken kwijtgeraakt gvd
Nee, maar de vorige wel en moest daaraan denken omdat Ck daar in het vorige topic een opmerking over maakte.quote:
Ook niet. Toen ik nog met mijn ex had wel maar dan wist ik dat hij hem had.quote:
Waar is die video dat je zo tyfes veel weegtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hihihahahoho
(en toch moest ik stiekem wel gniffelen door mijn tranen heen)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hihihahahoho
Nee, hele auto overhoop gehaald en centjes+horloge gevonden maar mn pinpas is gonequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan ligt hij vast ergens los in je auto
Door je tranen heen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hihihahahoho
Zit niet zo te stoken zeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar de vorige wel en moest daaraan denken omdat Ck daar in het vorige topic een opmerking over maakte.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ach, je voelde je in ieder geval al licht in je hoofd, nu de rest nog!
[Seniele opa smiley met tongetje]
Welke van de 4 die ik tot nu toe heb geupload?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar is die video dat je zo tyfes veel weegt
Schattig, dat juist jij dit zegt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Welke van de 4 die ik tot nu toe heb geupload?
Oh en tyfesdat is met een u. Tyfus.
Heb je de park anywhere knop al weleens gebruikt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, hele auto overhoop gehaald en centjes+horloge gevonden maar mn pinpas is gone
Het is toch zo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schattig, dat juist jij dit zegt.
Daar doel ik niet eens op nerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Ik kan moeilijk zeggen, goh, heb geen flauw idee wat je bedoelt.
ik vind dat zo'n geil nummer. Fuck number x 10000quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:58 schreef Crip het volgende:
I've been drinking watermelon, I want your body right now daddy I want you.
Zeg, kan het ook een keertje op een normale toon Stimo?quote:
Dan eet je geen brood.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zeg, kan het ook een keertje op een normale toon Stimo?
Koolhydraat arm eten heb ik heel lang gedaan, maar dat brood is niet te eten
Wat lul je nou met je toon, hoe kun je mijn toon lezen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zeg, kan het ook een keertje op een normale toon Stimo?
Koolhydraat arm eten heb ik heel lang gedaan, maar dat brood is niet te eten
Ja hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n geil nummer. Fuck number x 10000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |