Thx voor de tipquote:
welke, die bolle ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind dat meisje echt fascinerend, weetje wie ik bedoel?
dat laatstequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Pff weet niet of ik ready ben man
Is het wel grappig voor de rest of is het vooral creepy
weenie mss ben je zelf ook beetje creepy ;squote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wrm trekt creepy shit mij altijd
Nee, dat doe ik nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
[..]
zeg dat 'ie zich sws geen zorgen moet maken
lekker tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef Willoow het volgende:
Kan je een jongen bonbons geven als cadeau? Of is dat raar?
Lowkey wel manquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie mss ben je zelf ook beetje creepy ;s
had die chick nou pijp nummerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Die black girl ja die ik zowat dagelijks hier quote
Ik roddel over iedereenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:29 schreef Chloroform het volgende:
Wat zitten jullie over hzaw te roddelen
Ja weet nietquote:
Waarom zou je daar een nummer over schrijven?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en ook ene over pedofiel die ze had geneukt toen ze 15 was
zou ik wel vinden maar das omdat ik die shit fucking vies vind, anders is het gwn chill tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja weet niet
Misschien vinden jongens raar om bonbons te krijgen
Is stukje verwerking, ben je dom ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een nummer over schrijven?
Misschien vind ze dat fijn, weet ik veel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een nummer over schrijven?
Nou, nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is stukje verwerking, ben je dom ofzo
Ja alleen is die beat keuze niet echt gepast.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is stukje verwerking, ben je dom ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |