Lijkt me wel nice beetje sfeerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee doel op choke.
Maar met muziek heb ik liever wel ja, helaas houdt niemand daarvan
Dat sws nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar jij denkt ook dat jimmy troll is
nee iddquote:
Nee TV leidt serieus afquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb altijd maagdjes over sex met muziek horen praten, meestal is het gewoon stil of staat tv aan op willekeurige zender.
als hij bonbons lekker vindt wel hèquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef Willoow het volgende:
Kan je een jongen bonbons geven als cadeau? Of is dat raar?
Kan best volgens mij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef Willoow het volgende:
Met een plaknote "nohomo"quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef Willoow het volgende:
dat zal jij vast nooit krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kan best volgens mij.
Heb ooit eens een maat van mij een broekriem cadeau gedaan
google maar gwn, ik wil niet meer bij die shit in de buurt komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ga het morgen kijken denk ik heb je een link in m'n dm?
Hzaw heeft geen issues, geloof me maar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar jij denkt ook dat jimmy troll is
dit weet jij uit Amerikaanse films of....?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb altijd maagdjes over sex met muziek horen praten, meestal is het gewoon stil of staat tv aan op willekeurige zender.
Ging die echt aftrekken daarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
google maar gwn, ik wil niet meer bij die shit in de buurt komen
Wat is daar zo apart aan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kan best volgens mij.
Heb ooit eens een maat van mij een broekriem cadeau gedaan
wie bozehaas of hzaw?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dacht eerst altijd dat die shit een act was maar begin steeds meer te denken dat die boi echt issues heeft
Oh oké. Ik vertrouw op jou.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
als hij bonbons lekker vindt wel hè
aight mooi zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hzaw heeft geen issues, geloof me maar.
Of misschien wel, weet ik verder niet, maar iig geen issues waar jij op doelt.
jaquote:
Vond het zelf best mafquote:
zeg dat 'ie zich sws geen zorgen moet makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hzaw heeft geen issues, geloof me maar.
Of misschien wel, weet ik verder niet, maar iig geen issues waar jij op doelt.
ja wrm zou het nie kunnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |