Damnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik voelde mij vanmiddag ff niet goed worden tijdens een hele korte wandeling.
Was amper 500 meter aan't lopen en toen werd ik duizelig, misselijk, kortademig, toen ben ik maar weer omgedraaid en op de bank gaan liggen.
Wat dat nou was? Want nu voel ik mij weer prima
Al die koolhydraten zijnniet goed voor je, maar ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Rijst aardappelen pasta noodles. Maar op het moment dat je vegan bent en ook nog eens low fat past dat qua patroon. Plus sneller verzadigd mentaal en fysiek als je high carb low fat bent. Ze doen ook vaak aan vasten en 1maaltijd vervangen door alleen fruit
Maja ik dieet niet eens s meer, gewoon al die vegan youtubers die kilos zijn afgevallen leven zo.
Bepaal ik zelf wel. Je hoeft niet te reageren dommie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
tyfl eens op met dit soort nare opmerkingen joh.
Misschien moet je daar eens mee kappen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Probeer er soms ook niet op in te gaan, maar dan gaan mensen toch weer opmerkingen maken waardoor ik "moet" happen
ja same herequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik eet ook niet gezond maar goed ik geef er ook niet zoveel om. Ik kan ook gewoon nog bewegen enz zonder dat ik kapot ben daarna.
zal voor je duimen mattiquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
Enige moment dat ik moeite heb met (veel) lopen is wanneer ik heel erg stoned ben en heel veel honger heb
heb je hem?quote:
heheh nicequote:
ik word juist agressief en ga omaatjes overvallen en mijn hond verkrachtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]herkenbaar
maar heb sws gwn geen zin om te bewegen als ik stoned ben
Oh ik wel maar moet ik wel eten in mijn maag hebben hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]herkenbaar
maar heb sws gwn geen zin om te bewegen als ik stoned ben
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik word juist agressief en ga omaatjes overvallen en mijn hond verkrachten
Oh nicequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:13 schreef Etsu het volgende:
Hey Ama, ik heb die twee kaartjes uit Noorwegen teruggevonden.
haha jaquote:
ja logischquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel maar moet ik wel eten in mijn maag hebben hahaMet een lege maag stoned lopen is echt kut.
Ik heb het nu ergens in een doos gestopt, net als enveloppen, postzegels etc. Komt december/volgend jaar wel.quote:
Topquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb het nu ergens in een doos gestopt, net als enveloppen, postzegels etc. Komt december/volgend jaar wel.
Maar Sandefjord heb je dus al. Weet je het alvast.
preciesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:14 schreef zeer het volgende:
[..]
haha ja![]()
![]()
maar er zijn 2 versies kan nog zijn dat deze niet op m'n camera past maar ja dan /care want brute Russische nachtkijker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |