quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef zeer het volgende:
Over 4 minuten weet ik of ik Russische nachtkijker uit de koude oorlog gewonnen heb ;s .
Die niet al met communistenbloed erop hebben gekregen van je opa.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef zeer het volgende:
Over 4 minuten weet ik of ik Russische nachtkijker uit de koude oorlog gewonnen heb ;s .
1 of 2 sneetjes per week is ok, maar meel zoals wij die nu kennen is niet geschikt om elke dag naar binnen te werken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
Wat een gezeik over brood weer. Volkorenbrood is gewoon prima hoor. Iedereen hier zit alleen maar aan kwark en shakes zeker.
mijn opa stemde VVDquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die niet al met communistenbloed erop hebben gekregen van je opa.
en 66 gram koolhydraten per braddie portie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
8 gram suiker per 100 gram cornflakes.
ik kap elke discussie af.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe gaat het met politiek op werkvloer? Heb je gezegd dat je pro-Erdo bent?
Ik kaart het wel aan soms, zoals in het vorige topic dat ik na die wandeling alweer snel terug was vanwege kortademigheid misselijk etc. Maar de meeste moeten hier inderdaad om de een of andere irritante reden een sneer maken over m`n gewicht zonder dat ik daar om vraag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:06 schreef deadprez het volgende:
maar braddie zeurt toch helemaal niet? zie eigenlijk meestal dat mensen er tegen hem over beginnen ipv dat hij over zijn gewicht begint
Rijst aardappelen pasta noodles. Maar op het moment dat je vegan bent en ook nog eens low fat past dat qua patroon. Plus sneller verzadigd mentaal en fysiek als je high carb low fat bent. Ze doen ook vaak aan vasten en 1maaltijd vervangen door alleen fruitquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan moet je beter specificeren wat je nu bedoelt met koolhydraten?
hehehe, hipsterquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan de lens met een adapter op modern camera doen voor super artistiek effect ;s
Misselijk door wandelen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kaart het wel aan soms, zoals in het vorige topic dat ik na die wandeling alweer snel terug was vanwege kortademigheid misselijk etc. Maar de meeste moeten hier inderdaad om de een of andere irritante reden een sneer maken over m`n gewicht zonder dat ik daar om vraag.
En dan probeert iedereen het zo te draaien alsof ik er steeds over begin
tyfl eens op met dit soort nare opmerkingen joh.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
en 66 gram koolhydraten per braddie portie.
ik vind dat het echt hilarisch dat je een russische lens van een nachtkijker op een camera kan doenquote:
Zou ze uitlachen en doen alsof ik ze voor gek zet terwijl ik ondertussen ook die Blastoise vang.quote:
nja zou er gewoon niet op ingaan als ik jou was als je daar geen zin in hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kaart het wel aan soms, zoals in het vorige topic dat ik na die wandeling alweer snel terug was vanwege kortademigheid misselijk etc. Maar de meeste moeten hier inderdaad om de een of andere irritante reden een sneer maken over m`n gewicht zonder dat ik daar om vraag.
En dan probeert iedereen het zo te draaien alsof ik er steeds over begin
is sws toch gewoon cool om te hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vind dat het echt hilarisch dat je een russische lens van een nachtkijker op een camera kan doenmoet dat dan ook gelijk hebben of zo ;s
Hij zeurde ook niet hoor snap t ook nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:06 schreef deadprez het volgende:
maar braddie zeurt toch helemaal niet? zie eigenlijk meestal dat mensen er tegen hem over beginnen ipv dat hij over zijn gewicht begint
Ik voelde mij vanmiddag ff niet goed worden tijdens een hele korte wandeling.quote:
nog 1 minuut fucking spanned ditquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
is sws toch gewoon cool om te hebben
Pff sws Erdo met Poetin nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
en 66 gram koolhydraten per braddie portie.
[..]
ik kap elke discussie af.
Probeer er soms ook niet op in te gaan, maar dan gaan mensen toch weer opmerkingen maken waardoor ik "moet" happenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja zou er gewoon niet op ingaan als ik jou was als je daar geen zin in hebt
Hahaha ja je hapt graag dat weten we.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Probeer er soms ook niet op in te gaan, maar dan gaan mensen toch weer opmerkingen maken waardoor ik "moet" happen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |