Weet je wat ik niet snap, je zeurt over dik zijn. Je krijgt adviezen waar je wat mee kan en accepteert ze vervlgens niet, faalt weer kei hard en zeurt dat het niet lukt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, er gaat geen dag voorbij dat ik geen brood eet eigenlijk.
Heeft het jou ook geholpen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja dit is een goed dieet voor Braddie idd. Zl hem helpen
Vegan dieet he. Geen zuivel etc ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een onzin, zeg. Onderzoeken tonen aan dat dit niet correct is. Laatst nog docu gezien met alle informatie.
Als Stimo hoogtevrees heeft dan gaat ze dat toch niet doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt he Braddy, laat niet over je heen lopen maat!
kleinere zakken halenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik had er niet zoveel zin meer inBolletjes (van die zachte) kan ik vaak ook weggooien na een tijdje.
waarom nou weer suiker toevoegenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kindje toch.
Ik drink nog maar 1 kop koffie per dag, en daar gaan 2 klontjes suiker in.
Ja dat laatste had ik ook moeten doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
kleinere zakken halen
of gwn aan je huisgenoten geven ofzo, eten weggooien is echt zonde
Ik kom me ophalenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Oberkullie het volgende:
Sow wie gaat er mee naar Kijkduin Pokemon vangen
Dan moet je beter specificeren wat je nu bedoelt met koolhydraten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Vegan dieet he. Geen zuivel etc ook.
Ik zie al die mensen daar zwaar op afvallen
diepvriesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
kleinere zakken halen
of gwn aan je huisgenoten geven ofzo, eten weggooien is echt zonde
yeh of dat iddquote:
Hoe gaat het met politiek op werkvloer? Heb je gezegd dat je pro-Erdo bent?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:05 schreef Stimorol- het volgende:
heb vandaag mijn dadel kokosballen op werk uitgedeeld. Was bang ze allemaal op te eten
8 gram suiker per 100 gram cornflakes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik wil wel aan de cornflakes gaan trouwens, doe je ook langer mee dan met brood en het is goedkoper.
Ik vooral aan de milkshakes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
Wat een gezeik over brood weer. Volkorenbrood is gewoon prima hoor. Iedereen hier zit alleen maar aan kwark en shakes zeker.
Nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik wil wel aan de cornflakes gaan trouwens, doe je ook langer mee dan met brood en het is goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |