Ja heb ik ook omdat ik vies vind.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ik wel vinden maar das omdat ik die shit fucking vies vind, anders is het gwn chill toch
waarom niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een nummer over schrijven?
huhquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, nee.
Maar, ik bedoelde meer, dat je het schrijft snap ik wel.
Maar hou dat dan voor jezelf, dat uitbrengen is alleen nog maar een grotere schreeuw naar aandacht als je het mij vraagt.
Boeie iedereen vraagt naar aandacht. Ik door overseksueel te doen en jij doormiddel van je vlogs en uitbarstingen en stimo door zuur te reageren uit het niets. Zo is het levenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, nee.
Maar hou dat dan voor jezelf, dat uitbrengen is alleen nog maar een grotere schreeuw naar aandacht als je het mij vraagt.
domme sloerie. Nooit oudere mannen neuken met hun vieze ballenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en ook ene over pedofiel die ze had geneukt toen ze 15 was
Heb je wel gelijk in, maar een liedje schrijven over dat je met een pedo hebt geneukt terwijl je 15 was (Dat is hoe Crip het beschrijft in ieder geval) Gaat in mijn ogen behoorlijk ver.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh
hoezo? met die redenatie zouden een hele hoop muzikanten geen muziek meer kunnen uitbrengen
Gozer, jouw hele leven is een schreeuw naar aandacht, ga niet judgen als je zelf ook mentaal uitgedaagd bent, plsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, nee.
net als jouw vlogs? meeste mensen schreeuwen om aandachtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, nee.
hou je bek eens met mij overal te betrekken aandachtssloeriequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Boeie iedereen vraagt naar aandacht. Ik door overseksueel te doen en jij doormiddel van je vlogs en uitbarstingen en stimo door zuur te reageren uit het niets. Zo is het leven
Misschien is minderen met brood iets wat je kan helpen bij het aanwennen van een nieuw eetpatroon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, er gaat geen dag voorbij dat ik geen brood eet eigenlijk.
Haha zie jequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hou je bek eens met mij overal te betrekken aandachtssloerie
Braddie schreeuwt er om en daarna krijgt hij spijt en verwijdert ze weerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:34 schreef Drug het volgende:
[..]
net als jouw vlogs? meeste mensen schreeuwen om aandacht
En mij noemt ze niet, de snolquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hou je bek eens met mij overal te betrekken aandachtssloerie
thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
pfff ben echt tyfeslut en nog steeds geen zin om te koken goddamned
*tyfusslutquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
pfff ben echt tyfeslut en nog steeds geen zin om te koken goddamned
Lol mentaal uitdagedaagd, heb je jezelf weleens spiegel voorgehouden schizofreen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gozer, jouw hele leven is een schreeuw naar aandacht, ga niet judgen als je zelf ook mentaal uitgedaagd bent, pls
Ik kan maar 1 labiele hoer tegenlijk dissen anders word het me te zwaar als er teveel mensen tegen mij gekeerd zijn op een dag.quote:
chloro?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lol mentaal uitdagedaagd, heb je jezelf weleens spiegel voorgehouden schizofreen.
Tussen weleens en spiegel moet een.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lol mentaal uitdagedaagd, heb je jezelf weleens spiegel voorgehouden schizofreen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |