abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:42:10 #251
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_164363516
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Heb je nog een andere mooie term voor Yuri in je repetoire?
het lijkt me vooral een masochist, dat hij zichzelf deze ellende allemaal aandoet
Laffe huichelaar
  PR en moderator dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:42:40 #252
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_164363528
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik weet niet welke gedragsregels men met hem afgesproken hebben, jij wel? Ik dacht dus dat drankgebruik als (deel van de) reden opgegeven was, dus zal er wel iets over instaan. Anders is het geen reden en wordt het dus ook niet als zodanig genoemd.

Mocht het niet in zijn afspraken vermeld zijn, dan is het nog erger want dan hebben we het over zulk zwaar drankmisbruik dat het onder de algemene afspraken valt en het gewoon onfatsoenlijk veel drank is. Katjelam dus.

Maar ik heb de officiele verklaring niet gelezen, alleen nieuwsberichten erover. Dus het ka best dat de drank niet in de officiele verklaring opgenomen is.

Dan nog is het te gek om voor de zoveelste keer in je topsportcarriere de regels a je kaars te lappen. En dat hij íéts gefikt heeft staat vast, een goede kans op een medaille schoopen ze niet zomaar buiten
Natuurlijk, hij heeft sowieso iets gedaan dat dom genoeg was om zichzelf te diskwalificeren, dat kan niet anders.
Maar juist omdat men het hele verhaal niet weet is het wel erg makkelijk om maar gelijk met drugsbeschuldigingen op de proppen te komen. For all we know heeftie dat 8 jaar geleden voor het laatst gedaan en heeft hij zich er sinds die tijd ontzettend hard uitgeknokt en zichzelf in een olympische finale weten te werken. Dat lukt je echt niet als je nog aan de coke zit.

Maar goed, iets buitensporig doms is het zeker. Men kan er alleen pas wat zinnigs over zeggen als men weet wát.
Fuck the EBU.
pi_164363530
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:40 schreef wdn het volgende:
Nogmaals: het was de atletiekbond die NOC heeft gevraagd hem terug te trekken.
Wat is het belang van de atletiekbond om dat te doen? Heeft hij atleten gestoord?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:42:50 #254
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164363537
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:41 schreef -0- het volgende:

[..]

Ja, en morgen vraagt de zwembond om Sjef van den Berg weg te sturen. :')
Doen ze niet.
Maar als de atletiekbond de aanstichter is heeft hij regels van de atletiekbond overtreden.
Hij heeft namelijk in principe 1 regel overtreden, voor zover we weten: hij is het dorp uitgegaan,
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_164363540
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:28 schreef kavu het volgende:
Dit is voer voor advocaten .. Wellicht kan hij nog naar de CAS om uitsluiting te voorkomen maar dan had hij beter in Rio kunnen blijven!
hij heeft zn fout erkend. Waarom zou hij?
pi_164363543
Is der al wat meer bekend? Was die straal bezopen of gewoon ff paar biertjes getikt in een barretje ofzo?
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:43:26 #257
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_164363550
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:42 schreef Felagund het volgende:

[..]

Wat is het belang van de atletiekbond om dat te doen? Heeft hij atleten gestoord?
Heeft ie aan Daf gezeten!? :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_164363553
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:54 schreef beantherio het volgende:
Ik heb de indruk dat velen niet lijken te bevatten dat normaal gedrag in de normale wereld niet hetzelfde is als normaal gedrag in de topsport. Dit zijn de olympische spelen: een evenement waar de beste sporters ter wereld bezig zijn om alles op alles te zetten om optimaal te presteren. Ieder land is daarom ook bezig om alle kansen op succes te maximaliseren en hun sporters op de best mogelijke manier voor het voetlicht te brengen. Misschien dat 20 of 30 jaar geleden de verschillen tussen de landen nog dusdanig groot waren dat sommige sporters het zich wel konden permitteren om eens een borrel te drinken, maar die tijd is voorbij. Topsport is bijna wetenschap tegenwoordig. Dan zijn dit soort dingen absoluut niet acceptabel meer. En NOC*NSF wordt ook keihard afgerekend op de prestaties van zijn sporters dus het is niet meer dan logisch dat zij ook bepaalde verwachtingen heeft van haar atleten.
Hij speelt pas weer over een week. Jij kan mij veel wijsmaken maar niet dat alcohol door nog invloed op heeft. Ik denk dat er meer aan de hand is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_164363554
quote:
Yuri van Gelder kan nog in beroep bij het sporttribunaal CAS. Dat zegt sport- en rechtdeskundige Antoine Duval op BNR. Van Gelder werd vannacht weggestuurd bij de Olympische Spelen omdat hij niet in het olympisch dorp was gebleven en alcohol had gedronken.

Duval raadt het Van Gelder aan om in beroep te gaan. Dan moet zelfs de finale aanstaande maandag nog haalbaar zijn volgens Duval. Het CAS heeft tijdens de spelen zelfs de verplichting om binnen 24 uur een spoedprocedure voor te bereiden.

De belangrijkste vraag moet dan zijn of de regels van NOC*NSF niet te streng zijn. "Het gaat erom of het proportioneel is om een atleet uit te sluiten van de Olympische Spelen. Deze Spelen waren voor Van Gelder zijn enige en laatste kans, gezien zijn leeftijd" aldus Duval.

LEES OOK: Turner Yuri van Gelder moet Rio verlaten vanwege alcoholgebruik: ´Dit gedrag is ontoelaatbaar´

Self-handicapping
Tegen het ANP noemt hoogleraar psychologie Nico van Yperen de mogelijke oorzaak van het gedrag van Van Gelder: 'self-handicapping'.

Volgens de psycholoog is het van een afstand moeilijk om te weten wat er in het hoofd van Van Gelder omging. "Het lijkt erop dat Van Gelder de druk van het presteren niet meer aankon. Het kan een soort escape zijn geweest, dat hij het toch niet meer zag zitten."

LEES OOK: Van Lord of the Rings naar Lord of the Drinks: social media over Yuri van Gelder

Excuses
Het is een fenomeen dat volgens Van Yperen vaker voorkomt. In de psychologie wordt dit omschreven als 'self -handicapping'. Sporters gaan dan van te voren al excuses inbouwen waarom het fout zou kunnen gaan. Bijvoorbeeld minder trainen. Volgens van Yperen moeten we mededogen hebben met Yuri van Gelder. Topsport vraagt volgens de psycholoog niet alleen fysiek veel van mensen , maar ook mentaal. "Het is waanzinnig knap dat atleten de druk aankunnen".
Als dit kan en hij doet het niet, ben ik wel heel benieuwd waarom niet. :+
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:43:42 #260
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164363563
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:42 schreef Felagund het volgende:

[..]

Het in het verleden in diskrediet brengen van de bond.
Lijkt me meer dan genoeg reden om eisen te stellen aan deelname namens de bond.
pi_164363578
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:33 schreef Strani het volgende:
Ik ben zo blij dat de meeste FOK!kers geen journalisten zijn..

Misschien gewoon allemaal wachten op meer informatie voor we de beslissing van het NOC afkraken?
#TEAMNOCNSF
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:44:15 #262
163650 Greys
pi_164363581
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:37 schreef Moira. het volgende:

[..]

Is ook zo idd. Wat er ook gebeurd is, van de mensen die geen weet hebben die je coke-aap noemen kom je nu al helemaal nooit meer vanaf.

Voor degene die anders zijn plek had gehad is het eigenlijk juist wel goed (sneu, maar goed). Want door 2 uitvallers in die finale (eentje die zijn been brak aan het eind van de kwalificaties en dus een gediskwalificeerde) komen nu de nummers 9 en 10 in de finale te staan, die in eerste instantie dus net niet gekwalificeerd waren.
Ik bedoelde de jongen die anders naar de OS had gemogen ipv Yuri :@
Daar vind ik het ook vrij sneu voor.

(Oh en die gruwelbreuk ja, ik had die beelden net verdrongen :X :D)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:44:32 #263
288245 crew  Moira
pi_164363588
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:31 schreef Greys het volgende:
Het lijkt me trouwens dat als hij het er echt niet mee eens was hij heus wel ter plaatse in protest was gegaan en een advocaat erop had gezet. Hij had nog tijd zat immers. Dan was hij toch niet met de pootjes omhoog braaf in dat vliegtuig gestapt.
Dit vraag ik me ook wel af idd. Sowieso als er nog iets pending was zouden ze hem niet zomaar direct op een vliegtuig hebben gezet. Of ze hebben zo'n onderzoek in 2 dagen af weten te ronden.
Fuck the EBU.
pi_164363595
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

_O-

Bijna 25 jaar nu (en nee, niet alleen kantoor)... Ik ken de pappenheimers wel een beetje, wees maar niet bang...

Maar jij loopt gewoon uit je nek te zwammen.
Oogkleppen op, beweer ook niet dat het excessief is, voor mij was dat wel zo in die tijd want gebruikte zelf nooit wat, geen druppel.
pi_164363607
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:41 schreef Strani het volgende:

[..]

Ze hebben ook nog andere sporters om mee te werken. Sporters die dan blijkbaar wel de motivatie hebben om zich aan de regels te houden. Die sporters moeten ze dan de volledige aandacht geven.
Ze hebben allemaal eigen staf hoor.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:45:27 #266
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_164363608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:54 schreef beantherio het volgende:
Ik heb de indruk dat velen niet lijken te bevatten dat normaal gedrag in de normale wereld niet hetzelfde is als normaal gedrag in de topsport. Dit zijn de olympische spelen: een evenement waar de beste sporters ter wereld bezig zijn om alles op alles te zetten om optimaal te presteren. Ieder land is daarom ook bezig om alle kansen op succes te maximaliseren en hun sporters op de best mogelijke manier voor het voetlicht te brengen. Misschien dat 20 of 30 jaar geleden de verschillen tussen de landen nog dusdanig groot waren dat sommige sporters het zich wel konden permitteren om eens een borrel te drinken, maar die tijd is voorbij. Topsport is bijna wetenschap tegenwoordig. Dan zijn dit soort dingen absoluut niet acceptabel meer. En NOC*NSF wordt ook keihard afgerekend op de prestaties van zijn sporters dus het is niet meer dan logisch dat zij ook bepaalde verwachtingen heeft van haar atleten.
Ah vandaar dat ze ook zo'n dubieuze dokter als Cees van den Hoogenband in dienst hebben. Om de prestaties te maximaliseren :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_164363609
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Als dit kan en hij doet het niet, ben ik wel heel benieuwd waarom niet. :+
En de zoveelste deskundige loopt op de zaken vooruit. Wat een heerlijk land in komkommertijd. :')
  PR en moderator dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:45:36 #268
288245 crew  Moira
pi_164363615
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik bedoelde de jongen die anders naar de OS had gemogen ipv Yuri :@
Daar vind ik het ook vrij sneu voor.

(Oh en die gruwelbreuk ja, ik had die beelden net verdrongen :X :D)
Oh zo ja :o idd, hoewel er wel wat jongens als reserve zijn meegegaan. Heb je nu weinig meer aan though want de teamfinale hebben de heren sowieso niet gehaald. Maar idd sneu.
Fuck the EBU.
pi_164363616
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:44 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dit vraag ik me ook wel af idd. Sowieso als er nog iets pending was zouden ze hem niet zomaar direct op een vliegtuig hebben gezet. Of ze hebben zo'n onderzoek in 2 dagen af weten te ronden.
Inderdaad, hij zou nota bene zijn vriendin in Brazilie hebben wonen, als hij had gedacht ook maar enige kans te maken omdat hij het er niet mee eens was had hij vast daar ook wel terecht gekund.
pi_164363625
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:43 schreef wdn het volgende:

[..]

Heeft hij de lijnen van de atletiekbaan opgesnoven of zo? Anders zie ik niet in waarom de atletiekbond zich er mee bemoeit :P
pi_164363635
quote:

[..]

Je bedoelt de turnbond dan neem ik aan?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:47:16 #272
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_164363662
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

Natuurlijk, hij heeft sowieso iets gedaan dat dom genoeg was om zichzelf te diskwalificeren, dat kan niet anders.
Maar juist omdat men het hele verhaal niet weet is het wel erg makkelijk om maar gelijk met drugsbeschuldigingen op de proppen te komen. For all we know heeftie dat 8 jaar geleden voor het laatst gedaan en heeft hij zich er sinds die tijd ontzettend hard uitgeknokt en zichzelf in een olympische finale weten te werken. Dat lukt je echt niet als je nog aan de coke zit.

Maar goed, iets buitensporig doms is het zeker. Men kan er alleen pas wat zinnigs over zeggen als men weet wát.
Wie heeft er dan gezegd dat het wel drugs geweest zal zijn? Heb ik nog niemand zien zeggen, maar ik heb dan ook niet alles gelezen.

Voorlopig wijst niks daarop, vooral omdat alcohol expliciet genoemd wordt op zo'n beetje alle nieuwssites.

Nou is het natuurkijk wel zo dat het niet gek is om terug te grijpen naar zijn drugsprobleem als er nu alcohol in het soel is. Eerst niet van de drugs af kunnen blijven, ook al kost het je je baan en je soortcarriere en nu niet van de drank af kunnen blijven, ook al weet je dat ze je dan naar huis trappen.
Laffe huichelaar
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:47:22 #273
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164363665
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:46 schreef Felagund het volgende:

[..]

Je bedoelt de turnbond dan neem ik aan?
fuck ja :D sorry
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:45 schreef MrBadGuy het volgende:
moeit :P
sorry bedoelde de turn bond

Zit met een half oog te typen ;-) sorry
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:48:02 #274
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164363683
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:44 schreef Joezi het volgende:

[..]

Oogkleppen op, beweer ook niet dat het excessief is, voor mij was dat wel zo in die tijd want gebruikte zelf nooit wat, geen druppel.
Ah. Het verhaal wordt al anders...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:49:03 #275
163650 Greys
pi_164363707
quote:

[..]

Wat dat betreft ben ik dus idd bang (speculatie) dat hij donders goed weet dat ie fout zat. En daarom wist dat in beroep gaan en dat beroep daar afwachten in een hotel geen enkele zin meer had. Dat hij bv andere sporters heeft gestoord in hun slaap bij terugkomst die geklaagd hebben en er dus getuigen zat zijn. Zoiets. Ze zullen zoiets niet op vermoedens beslissen om hem naar huis te sturen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164363717
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:48 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ah. Het verhaal wordt al anders...
Ben daar wel gaan gebruiken en met veel plezier kan ik je vertellen. Tijdens de opleiding en daarvoor nooit.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:49:33 #277
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_164363720
quote:

[..]

Kan ook dat de druk opnieuw te veel werd en dat hij het wel prima vond om stilletjes te vertrekken. Voor het WK van 2010 had hij immers ook al last van faalangst.
pi_164363739
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat dat betreft ben ik dus idd bang (speculatie) dat hij donders goed weet dat ie fout zat. En daarom wist dat in beroep gaan en dat beroep daar afwachten in een hotel geen enkele zin meer had. Dat hij bv andere sporters heeft gestoord in hun slaap bij terugkomst die geklaagd hebben en er dus getuigen zat zijn. Zoiets. Ze zullen zoiets niet op vermoedens beslissen om hem naar huis te sturen.
Hij kwam juist 's ochtends pas weer terug, dus dat storen lijkt mij sterk. Klinkt eerder als overnacht hebben bij familie/vriendin om het storen van anderen te voorkomen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:50:33 #279
163650 Greys
pi_164363751
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Kan ook dat de druk opnieuw te veel werd en dat hij het wel prima vond om stilletjes te vertrekken. Voor het WK van 2010 had hij immers ook al last van faalangst.
Stilletjes...?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:50:56 #280
288245 crew  Moira
pi_164363759
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Zou een aannemelijke situatie zijn ja. Er is iig iets ontzettend doms gedaan waar hij zich (achteraf iig) ook van bewust is geweest.

Maar goed, ik trek me weer terug uit het speculatiefestijn en meng me vandaag weer onder de turnliefhebbers die uitkijken naar het NL damesteam dat vanavond in de finale actie komt *O*
Fuck the EBU.
pi_164363765
PoliZiek1 twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 14:38:07 Voor als je wat langer wilt blijven hangen #Yuri ;-D https://t.co/ye9j34Xqzh reageer retweet

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2016 14:51:58 ]
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:51:11 #282
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_164363766
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Stilletjes...?
Nou ja, Van Gelder zelf heeft nog geen journalist te woord gestaan. Zolang hij z'n telefoon uitlaat is het voor hem stilletjes :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:52:39 #283
163650 Greys
pi_164363812
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Hij kwam juist 's ochtends pas weer terug, dus dat storen lijkt mij sterk. Klinkt eerder als overnacht hebben bij familie/vriendin om het storen van anderen te voorkomen.
'In de ochtend pas weer teruggekomen' kan ook om half zes zijn hè. Of vijf uur. Terwijl anderen nog lagen te slapen. Geen idee hoor, echt niet, zoals gezegd. Maar omdat hij direct akkoord gaat en er bij de beslissers kennelijk nul twijfel was, is er toch iets overduidelijks aan de hand geweest dat niet meer verder onderzocht hoefde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164363830
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:52 schreef Greys het volgende:

[..]

'In de ochtend pas weer teruggekomen' kan ook om half zes zijn hè. Of vijf uur. Terwijl anderen nog lagen te slapen. Geen idee hoor, echt niet, zoals gezegd. Maar omdat hij direct akkoord gaat en er bij de beslissers kennelijk nul twijfel was, is er toch iets overduidelijks aan de hand geweest dat niet meer verder onderzocht hoefde.
Maar ook om 10 uur hè. We weten het niet. :)
pi_164363832
quote:
Ja, en de KNGU had al zo`n sterke reputatie in die jaren :')
Frank Louter vergeten ?
http://heldenonline.nl/columns/entry/brons-ondanks-louter
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:54:25 #286
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_164363868
Ik vraag me af hoe het eigenlijk zit met de whereabouts van sporters tijdens de OS. Als een sporter opeens een aantal uren midden in de nacht weg is en de staf weet niet waar hij is, helpt dat de situatie natuurlijk ook niet. Zou ook van invloed kunnen zijn geweest.
pi_164363937
Wat een held _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:56:50 #288
163650 Greys
pi_164363938
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:51 schreef Strani het volgende:

[..]

Nou ja, Van Gelder zelf heeft nog geen journalist te woord gestaan. Zolang hij z'n telefoon uitlaat is het voor hem stilletjes :)
Da's waar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:57:56 #289
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164363977
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:49 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ben daar wel gaan gebruiken en met veel plezier kan ik je vertellen. Tijdens de opleiding en daarvoor nooit.
Nogmaals, dan weet je ook dat defensie een zerotolerance beleid voert vwb drugs.

https://m.facebook.com/no(...)ten/198948536806558/
pi_164364027
Blijft allemaal een bijzonder slecht communicatiestukje van NOC*NSF op deze manier. Twee dingen erbij slepen die niet expliciet zijn verboden ter invulling van dat kapstokartikel, dat wel een héél grote interpretatieruimte aan NOC*NSF laat.
pi_164364138
Live uit Rio, vanuit het Holland House, Pim Sedee praat je bij over Yuri van Gelder

https://www.facebook.com/(...)_id=1470746129999080
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_164364171
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nogmaals, dan weet je ook dat defensie een zerotolerance beleid voert vwb drugs.
Jij moest drugstesten doen? Denk het ook. Zelfs bij de keuring niet.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 15:04:11 #293
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164364187
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:53 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ja, en de KNGU had al zo`n sterke reputatie in die jaren :')
Frank Louter vergeten ?
http://heldenonline.nl/columns/entry/brons-ondanks-louter
Remi Lens werd weggestuurd, omdat hij problemen over coke aankaartte :D
pi_164364201
Het is gewoon een beetje dom zoals Maxima zou zeggen
I wander in my time...
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 15:08:24 #295
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 15:12:57 #296
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_164364468
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

https://m.facebook.com/no(...)ten/198948536806558/
En hoe strikt wordt dat gehandhaafd? Als het in de publiciteit komt misschien, maar er wordt genoeg onder de pet gehouden. Dat weet jij ook wel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_164364504
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:12 schreef fathank het volgende:

[..]

En hoe strikt wordt dat gehandhaafd? Als het in de publiciteit komt misschien, maar er wordt genoeg onder de pet gehouden. Dat weet jij ook wel.
Dat is ook wat ik heb meegekregen van een maat welke in Afghanistan is geweest.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_164364540
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:03 schreef Joezi het volgende:

[..]

Jij moest drugstesten doen? Denk het ook. Zelfs bij de keuring niet.
Drugs is zins mensenheugenis al een probleem in het leger. Dat betekent niet gelijk dat het normaal is.

Yuri heeft gewoon een terugval gehad en dat is erg kut voor zijn familie en Yuri zelf.

Had een van de grootste turners ooit kunnen worden maar hij heeft zijn carrière goed verkloot. Best een prestatie.
Groot fan van User Wotte
pi_164364556
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik heb meegekregen van een maat welke in Afghanistan is geweest.
Tegenwoordig niet meer.
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 15:15:51 #300
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164364573
Grootste bs ooit dit
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: