abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164363042
Dit is voer voor advocaten .. Wellicht kan hij nog naar de CAS om uitsluiting te voorkomen maar dan had hij beter in Rio kunnen blijven!
pi_164363044
Was laatst ook bij de Reünie, hoe ze die hordeloper kapot hebben gemaakt.
  PR en moderator dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:28:33 #203
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_164363051
Alles wat we weten is dat Yuri gediskwalificeerd is 'omdat hij de regels grof overtreden heeft, buiten het dorp is geweest en 's ochtends vroeg pas terugkwam', en de verwijten en speculaties en aannames vliegen je om de oren :D
Fuck the EBU.
pi_164363054
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:30 schreef Lienekien het volgende:
Topsport en alcohol gaan gewoon niet samen.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)urgers-en-bier.dhtml
quote:
Met een hamburger, een pintje en een fles wijn op tafel vierde de Sky-ploeg vanavond de aanstaande Tourzege van Chris Froome. "We hebben niet te gek gedaan, want morgen moeten we nog wel een stukje fietsen naar Parijs'',
Let op dat laatste, we moeten nog een stukje fietsen naar Parijs, de laatste etappe moest nog komen. Froome had nog op zijn bek kunnen gaan.

Bij zowat elke overwinning van een touretappe vraag de journalist, "en hoe gaan we het vieren, met bier of champagne ?"
Daar komt dan een veelbetekende glimlach van de sporter vanaf, en niet omdat hij de cola al ziet staan.
Zijn ook geen topsporters zeker ?
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:28:54 #205
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_164363061
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:23 schreef Beach het volgende:

[..]

Dit is typisch de Nederlandse mentaliteit van nog even natrappen wat je hier ziet.
vooral voorkomen dat deze blamage zich wéér gaat voltrekken. Die coke-aap moeten ze gewoon wegsnijden uit de topsport, verser mag ie van mij doen wat ie wil hoor. RTL wil vast wel een realitysoap om hem maken
Laffe huichelaar
pi_164363070
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:28 schreef Moira. het volgende:
Alles wat we weten is dat Yuri gediskwalificeerd is 'omdat hij de regels grof overtreden heeft, buiten het dorp is geweest en 's ochtends vroeg pas terugkwam', en de verwijten en speculaties en aannames vliegen je om de oren :D
Welkom op het internet
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:29:28 #207
163650 Greys
pi_164363073
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe zijn begeleiding vanuit het NOC was.
Ik ook niet, maar volgens de meneer die met Gert op tv sprak net is hij er vorige week nog voor gewaarschuwd om pas te gaan vieren als hij klaar was en had hij een heel team om zich heen met psychologen en een advocaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:29:42 #208
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164363082
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:23 schreef Joezi het volgende:

[..]

Nee hoor, heb zelf gediend, zelfs op missie is er gewoon bier op je vrije dagen. Je moet je niet misdragen.
Ah, de 2 can rule... Die bestaal al heel lang niet meer...

Missies zijn al 10/ 15 jaar ofzo gewoon drooggelegd voor de Nederlanders.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:25 schreef Joezi het volgende:

Eh nee, is algemeen bekend hoor, ook veel handel in het leger. Check de marine op curaçao. :')
Het is wel duidelijk dat jouw ervaringen erg gedateerd, verzonnen of hear-say zijn...
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:29:50 #209
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164363087
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:25 schreef Snowbomb het volgende:

[..]

Dat zie je in alle landen waar sporters niet groter zijn dan de staat ;)
Sun Yang wordt ondertussen hard kapot gemaakt en Efimova ook :D
pi_164363090
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

vooral voorkomen dat deze blamage zich wéér gaat voltrekken. Die coke-aap moeten ze gewoon wegsnijden uit de topsport, verser mag ie van mij doen wat ie wil hoor. RTL wil vast wel een realitysoap om hem maken
Domme lul, coke-aap... Niveautje hoor.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_164363120
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:14 schreef Joezi het volgende:
Besef ook even dat Yuri amper geld verdiend aan zn sport he, en harder traint dan een gemiddelde sporter, om over voetballers maar te zwijgen :')
Kiest ie toch zelf voor? Daarnaast sport hij als militair, dus leeft gewoon van onze belastingcenten.
Wil ik ook wel, lekker hele dagen sporten en er gewoon voor betaald worden.

En voor wat betreft dat "ene verdwaalde biertje"... Als het daadwerkelijk peanuts is, had Mr Van Gelder al lang van zich laten horen....zijn stilte is veelzeggend.
Zal heus wel meer aan de hand zijn.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:30:51 #212
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_164363121
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:28 schreef Moira. het volgende:
Ik dacht gelezen te hebben dat er ook alcohol bij betrokken was.

Dan nog is het natuurlijk gewoon een schande dat je je voor de zoveelste keer niet aan de regels kan houden. Of dat nu alcohol of een andere misdraging.
Laffe huichelaar
pi_164363124
quote:

[..]

Ruige reactie hoor, troll eens een eind op. Topsporters mogen geen mensen zijn?
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:31:15 #214
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164363135
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:28 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

http://www.hln.be/hln/nl/(...)urgers-en-bier.dhtml

[..]

Let op dat laatste, we moeten nog een stukje fietsen naar Parijs, de laatste etappe moest nog komen. Froome had nog op zijn bek kunnen gaan.

Bij zowat elke overwinning van een touretappe vraag de journalist, "en hoe gaan we het vieren, met bier of champagne ?"
Daar komt dan een veelbetekende glimlach van de sporter vanaf, en niet omdat hij de cola al ziet staan.
Zijn ook geen topsporters zeker ?
Landis was er wel eerlijk over. Gewoon lekker biertje gedronken en gaan met die banaan.
  PR en moderator dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:31:35 #215
288245 crew  Moira
pi_164363149
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Een incident zou men niet omschrijven als een 'grove schending van de regels'. Daarbij is het verdomd jammer en zonde dat hij nu al voor de derde keer zo'n 'incident' heeft.
Tuurlijk wel. Als je 1x in de 10 jaar de regels grof schendt is dat toch een incident? Het is niet alsof het jaarlijks voorkomt ofzo.

Het is idd ook jammer. Voor Yuri, voor het team, voor de turnsport en voor alle liefhebbers die na 12 jaar zo blij waren om Yuri eindelijk eens in een olympische finale te zien.
Ik vind het ergens ook sneu voor hem dat hij na al die jaren eindelijk wat van dat drugs-imago af kwam en daar ook kneiterhard voor heeft geknokt en toch zichzelf weer heeft bewezen, en dan dit.. Doettie zelf natuurlijk, maar maakt het niet minder sneu. ;(
Fuck the EBU.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:31:49 #216
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164363152
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:30 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Kiest ie toch zelf voor? Daarnaast sport hij als militair, dus leeft gewoon van onze belastingcenten.
Wil ik ook wel, lekker hele dagen sporten en er gewoon voor betaald worden.
Hij is gewoon ontslagen hoor destijds met dat coke gebruik van hem.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:31:49 #217
163650 Greys
pi_164363153
Het lijkt me trouwens dat als hij het er echt niet mee eens was hij heus wel ter plaatse in protest was gegaan en een advocaat erop had gezet. Hij had nog tijd zat immers. Dan was hij toch niet met de pootjes omhoog braaf in dat vliegtuig gestapt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164363165
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:26 schreef Joezi het volgende:

[..]

Er valt niks goed te praten, want er is niks fout vooralsnog.
Waarom kom je dan met complottheorieën aanzetten over een onevenredig zware straf? Daar is net zo goed niks zinnigs over te zeggen momenteel.
  PR en moderator dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:33:29 #219
288245 crew  Moira
pi_164363207
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik dacht gelezen te hebben dat er ook alcohol bij betrokken was.

Dan nog is het natuurlijk gewoon een schande dat je je voor de zoveelste keer niet aan de regels kan houden. Of dat nu alcohol of een andere misdraging.
Voor zover ik weet mag men prima alcohol nuttigen als je wil vieren dat je de finale gehaald hebt en de betreffende finale 9 dagen later pas is. Slim is het natuurlijk niet, maar dat zou hem niet direct diskwalificeren.
Er is dus meer gebeurd waar niemand tot zover nog wat vanaf weet, dus het blijven allemaal speculaties.
Fuck the EBU.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:33:30 #220
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_164363208
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:30 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ruige reactie hoor, troll eens een eind op. Topsporters mogen geen mensen zijn?
Binnen de afgesproken regels wel. Wil je je daar dan niet aan houden, of is jouw definitie van 'mens zijn' anders dan die regels, kan kan je het niet combineren nee en moet je kiezen. Dan zou ik persoonlijk voor mens zijn gaan, anders krijg je dus het Yuri-effect
Laffe huichelaar
pi_164363209
@Moira,
Ja dat krijg je er als weinig info gegeven wordt, en wat er gegeven wordt aan feiten (alcoholgebruik en verlaten olympisch dorp) klinkt vrij onschuldig en is in het verleden veel vaker gebeurt.

http://nos.nl/rio2016/art(...)nekt-van-gelder.html
quote:
Maar wat schrijven de regels voor? In een overeenkomst (.pdf) die iedere topsporter voor aanvang van de Spelen heeft moeten ondertekenen, staat niets over het gebruik van alcohol.
Wel worden de sporters vriendelijk verzocht zich te gedragen in Brazilië.

Zo valt er in artikel 6 van het document te lezen: "De Topsporter gedraagt zich op een zodanige wijze als van een goed lid van TeamNL (Rio 2016) verwacht mag worden, zowel tijdens de sportbeoefening als daarbuiten en neemt daarbij onder meer maar niet uitsluitend het gestelde in de IOC Code of Ethics in acht."
Lekker vaag niet ?
Typische ambtenaren en juristentaal, dan kan je altijd wat vinden ? (niet dat er nu niets gebeurd is, dat wil ik niet zeggen)

Reactie van oudcoach Remi Lens:
http://nos.nl/rio2016/art(...)d-moeten-worden.html
quote:
"Het bereiken van de olympische finale is zoiets moois, dan kan ik me heel goed voorstellen dat je even een moment van ontspanning zoekt. Yuri heeft een Braziliaanse vriendin, dus dan is het niet gek dat hij even het olympisch dorp verlaat om die prestatie met haar te vieren. Laten we elkaar geen mietje noemen, de finale was pas tien dagen later."
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:38 schreef Felagund het volgende:
Er staat wel in de regels dat je in het olympisch dorp moet verblijven. En dat je moet gedragen, wat dat ook mag betekenen.
En hoe lang staat dit ook al in de regels ?
Ook bij de vorige waar Maurits Hendriks baasje was ?

Ik kan mij niet voorstellen dat bij deze spelen of bij andere er niet eens een keer een sporter buiten het dorp gaat.
Ze hebben nu een mooie stok om mee te slaan.
Hij zal zich misschien best misdragen hebben toen hij pas s`morgens weer aankwam.
Maar kom er dan niet mee dat je het dorp niet mag verlaten.

[ Bericht 28% gewijzigd door bluemoon23 op 09-08-2016 14:43:18 ]
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:33:32 #222
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_164363212
Ik ben zo blij dat de meeste FOK!kers geen journalisten zijn..

Misschien gewoon allemaal wachten op meer informatie voor we de beslissing van het NOC afkraken?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_164363224
Het vliegtuig vanuit Rio de Janeiro landde rond 12.15 uur op Schiphol. Van Gelder is in Amsterdam gesignaleerd, maar vooralsnog niet via de reguliere aankomsthal naar buiten vertrokken. Volgens bronnen zou de 33-jarige Brabander door de marechaussee naar 'de achterdeur' zijn begeleid.

Van Gelder heeft volgens NOC*NSF op 'grove wijze' de waarden en normen binnen de olympische ploeg overschreden. In de nacht van zaterdag op zondag nuttigde hij buiten het olympisch alcohol dorp om vervolgens pas in de vroege uurtjes terug te keren.

Eerder op de dag verscheen op de website van Van Gelder een statement dat hij nog niet wenst te reageren op zijn verwijdering uit TeamNL. Hij wil de gebeurtenissen eerst in besloten omgeving verwerken en daarna met een statement naar buiten zal treden.

http://www.telegraaf.nl/t(...)_in_Nederland__.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_164363230
Er staat dus nergens in de regels dat alcohol nuttigen verboden is. Tenzij hij echt helemaal van de kaart was, heeft NOCNSF geen poot om op te staan.
pi_164363243
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ah, de 2 can rule... Die bestaal al heel lang niet meer...

Missies zijn al 10/ 15 jaar ofzo gewoon drooggelegd voor de Nederlanders.

[..]

Het is wel duidelijk dat jouw ervaringen erg gedateerd, verzonnen of hear-say zijn...
Denk je dat ze er wat tegen kunnen doen :') Jij hebt zeker op kantoor gediend en nooit echt in het veld geweest.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:34:51 #226
163650 Greys
pi_164363256
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Als je 1x in de 10 jaar de regels grof schendt is dat toch een incident? Het is niet alsof het jaarlijks voorkomt ofzo.

Het is idd ook jammer. Voor Yuri, voor het team, voor de turnsport en voor alle liefhebbers die na 12 jaar zo blij waren om Yuri eindelijk eens in een olympische finale te zien.
Ik vind het ergens ook sneu voor hem dat hij na al die jaren eindelijk wat van dat drugs-imago af kwam en daar ook kneiterhard voor heeft geknokt en toch zichzelf weer heeft bewezen, en dan dit.. Doettie zelf natuurlijk, maar maakt het niet minder sneu. ;(
Helemaal eens met je laatste stuk. Het is ook sneu, ondanks het feit dat hij het (weer..) zelf verkloot. Ook sneu voor degene die zijn plek anders had gehad, sneu voor zijn familie, trainers etc.

Met zijn reputatie echter gaat men het niet meer als incident zien. Door die voorgeschiedenis. En sorry, terecht ook wel. Vind ik. Het is niet zo dat ie voor het eerst de mist in gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:35:06 #227
288245 crew  Moira
pi_164363262
quote:
Die coke-aap moeten ze gewoon wegsnijden uit de topsport
Puh-lease :') hier hebben we een echte kenner hoor :')
Fuck the EBU.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:35:38 #228
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164363277
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:33 schreef bluemoon23 het volgende:
@Moira,
Ja dat krijg je er als weinig info gegeven wordt, en wat er gegeven wordt aan feiten (alcoholgebruik en verlaten olympisch dorp) klinkt vrij onschuldig en is in het verleden veel vaker gebeurt.

[..]

[..]

Verkeerde regels.
Het was de atletiekbond die dit voorlegde aan NOC.
Grote kans dat JVG Met de atletiekbond afspraken heeft gemaakt over hoe zich te gedragen. Lijkt me niet meer dan logisch als je een verleden heb als "bad boy".
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_164363281
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:33 schreef Strani het volgende:
Ik ben zo blij dat de meeste FOK!kers geen journalisten zijn..

Misschien gewoon allemaal wachten op meer informatie voor we de beslissing van het NOC afkraken?
Oh dacht dat hier juist mensen die de beslissing van het NOC afkraken afgekraakt worden. Maar heb misschien verkeerd gelezen.
pi_164363295
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Binnen de afgesproken regels wel. Wil je je daar dan niet aan houden, of is jouw definitie van 'mens zijn' anders dan die regels, kan kan je het niet combineren nee en moet je kiezen. Dan zou ik persoonlijk voor mens zijn gaan, anders krijg je dus het Yuri-effect
Die regels bestaan niet hebben we al gehoord, bijblijven sjon.
pi_164363337
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:35 schreef Joezi het volgende:

[..]

Drinkregels niet. Dus blijft het gissen naar het werkelijke verhaal. Begrijp dat je hem wil verdedigen, maar je denkt toch niet echt dat 'ie om een fluitje wit weg is gestuurd he.
In Southern Sun
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:37:07 #232
163650 Greys
pi_164363341
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:34 schreef Childofthe90s het volgende:
Er staat dus nergens in de regels dat alcohol nuttigen verboden is. Tenzij hij echt helemaal van de kaart was, heeft NOCNSF geen poot om op te staan.
Er staat toch in de regels dat je het dorp niet mag verlaten? En dat je je passend dient te gedragen? Als ze ook maar 1 getuige hebben dat hij zich niet passend heeft gedragen (en dat hebben ze, hij heeft het ook nog zelf toegegeven) hebben ze zo veel poten om op te staan dat ze nooit meer omvallen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:37:17 #233
288245 crew  Moira
pi_164363345
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal eens met je laatste stuk. Het is ook sneu, ondanks het feit dat hij het (weer..) zelf verkloot. Ook sneu voor degene die zijn plek anders had gehad, sneu voor zijn familie, trainers etc.

Met zijn reputatie echter gaat men het niet meer als incident zien. Door die voorgeschiedenis. En sorry, terecht ook wel. Vind ik. Het is niet zo dat ie voor het eerst de mist in gaat.
Is ook zo idd. Wat er ook gebeurd is, van de mensen die geen weet hebben die je coke-aap noemen kom je nu al helemaal nooit meer vanaf.

Voor degene die anders zijn plek had gehad is het eigenlijk juist wel goed (sneu, maar goed). Want door 2 uitvallers in die finale (eentje die zijn been brak aan het eind van de kwalificaties en dus een gediskwalificeerde) komen nu de nummers 9 en 10 in de finale te staan, die in eerste instantie dus net niet gekwalificeerd waren.
Fuck the EBU.
pi_164363353
Ik vermoed dat hij meer dan alleen lam was
I wander in my time...
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:37:47 #235
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_164363365
De Olympische ploeg bestaat uit veel mensen, ook niet-sporters. Die coaches en ander begeleidend personeel werken ook keihard om de sporters zo ver mogelijk te helpen. Dat gaat op dit niveau dan ook echt om elk futiliteitje, want dat kan zomaar het verschil maken tijdens een turnfinale. Als de sporter dan zelf lekker gaat stappen zonder waarschuwing en de volgende ochtend beschonken terugkomt, kan ik me voorstellen dat de staf zegt 'bekijk het maar met je finale'.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:38:02 #236
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_164363375
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Voor zover ik weet mag men prima alcohol nuttigen als je wil vieren dat je de finale gehaald hebt en de betreffende finale 9 dagen later pas is. Slim is het natuurlijk niet, maar dat zou hem niet direct diskwalificeren.
Er is dus meer gebeurd waar niemand tot zover nog wat vanaf weet, dus het blijven allemaal speculaties.
Ik weet niet welke gedragsregels men met hem afgesproken hebben, jij wel? Ik dacht dus dat drankgebruik als (deel van de) reden opgegeven was, dus zal er wel iets over instaan. Anders is het geen reden en wordt het dus ook niet als zodanig genoemd.

Mocht het niet in zijn afspraken vermeld zijn, dan is het nog erger want dan hebben we het over zulk zwaar drankmisbruik dat het onder de algemene afspraken valt en het gewoon onfatsoenlijk veel drank is. Katjelam dus.

Maar ik heb de officiele verklaring niet gelezen, alleen nieuwsberichten erover. Dus het ka best dat de drank niet in de officiele verklaring opgenomen is.

Dan nog is het te gek om voor de zoveelste keer in je topsportcarriere de regels a je kaars te lappen. En dat hij íéts gefikt heeft staat vast, een goede kans op een medaille schoopen ze niet zomaar buiten
Laffe huichelaar
pi_164363386
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:34 schreef Childofthe90s het volgende:
Er staat wel in de regels dat je in het olympisch dorp moet verblijven. En dat je moet gedragen, wat dat ook mag betekenen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:38:34 #238
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164363392
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:34 schreef Joezi het volgende:

[..]

Denk je dat ze er wat tegen kunnen doen :') Jij hebt zeker op kantoor gediend en nooit echt in het veld geweest.
_O-

Bijna 25 jaar nu (en nee, niet alleen kantoor)... Ik ken de pappenheimers wel een beetje, wees maar niet bang...

Maar jij loopt gewoon uit je nek te zwammen.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:39:05 #239
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_164363417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:35 schreef Joezi het volgende:

[..]

Nogmaals, het kan heel goed zijn dat ze gezien zijn verleden andere of extra regels met hem afgesproken hebben.
Laffe huichelaar
  PR en moderator dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:39:15 #240
288245 crew  Moira
pi_164363425
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:33 schreef bluemoon23 het volgende:
@Moira,

[..]

Lekker vaag niet ?
Typische ambtenaren en juristentaal, dan kan je altijd wat vinden ? (niet dat er nu niets gebeurd is, dat wil ik niet zeggen)

Reactie van oudcoach Remi Lens:
http://nos.nl/rio2016/art(...)d-moeten-worden.html

[..]

Ja precies, dus we weten het halve verhaal erachter nog niet eens en mensen roepen al moord en brand. Om vervolgens überhaupt nooit meer met de turnsport bezig te zijn :D
Ramptoerisme
Fuck the EBU.
pi_164363426
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:37 schreef Strani het volgende:
De Olympische ploeg bestaat uit veel mensen, ook niet-sporters. Die coaches en ander begeleidend personeel werken ook keihard om de sporters zo ver mogelijk te helpen. Dat gaat op dit niveau dan ook echt om elk futiliteitje, want dat kan zomaar het verschil maken tijdens een turnfinale. Als de sporter dan zelf lekker gaat stappen zonder waarschuwing en de volgende ochtend beschonken terugkomt, kan ik me voorstellen dat de staf zegt 'bekijk het maar met je finale'.
Nee dan zouden ze er toch nog alles aan doen om die medaille te halen. Net of 1 avondje jaren trainen ongedaan maakt :')
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:39:25 #242
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_164363430
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Oh dacht dat hier juist mensen die de beslissing van het NOC afkraken afgekraakt worden. Maar heb misschien verkeerd gelezen.
Vooralsnog geef ik persoonlijk het NOC de voordeel van de twijfel. Natuurlijk, meer informatie zou goed zijn maar gezien de begeleiding die Van Gelder heeft gehad, en het feit dat zijn achtergrond niet vergeleken kan worden met die van bijvoorbeeld Epke Zonderland, kan ik me goed voorstellen dat het NOC grond zag voor een 'tot hier en niet verder'.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:39:37 #243
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_164363440
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Puh-lease :') hier hebben we een echte kenner hoor :')
sterke reply hoor, klasse.
Laffe huichelaar
pi_164363453
Misschien mag hij wel meedoen voor een ander land, België ofzo
I wander in my time...
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:40:06 #245
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164363454
Nogmaals: het was de atletiekbond die NOC heeft gevraagd hem terug te trekken.
pi_164363459
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

sterke reply hoor, klasse.
Heb je nog een andere mooie term voor Yuri in je repetoire?
In Southern Sun
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:41:11 #247
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_164363487
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:39 schreef Joezi het volgende:

[..]

Nee dan zouden ze er toch nog alles aan doen om die medaille te halen. Net of 1 avondje jaren trainen ongedaan maakt :')
Ze hebben ook nog andere sporters om mee te werken. Sporters die dan blijkbaar wel de motivatie hebben om zich aan de regels te houden. Die sporters moeten ze dan de volledige aandacht geven.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:41:13 #248
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164363488
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nogmaals, het kan heel goed zijn dat ze gezien zijn verleden andere of extra regels met hem afgesproken hebben.
En ja DIT lijkt me zeer zeker het geval
Ik zou het erg onverantwoord vinden van de atletiekbond als ze dit NIET zouden doen.
pi_164363492
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:40 schreef wdn het volgende:
Nogmaals: het was de atletiekbond die NOC heeft gevraagd hem terug te trekken.
Ja, en morgen vraagt de zwembond om Sjef van den Berg weg te sturen. :')
pi_164363514
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:41 schreef -0- het volgende:

[..]

Ja, en morgen vraagt de zwembond om Sjef van den Berg weg te sturen. :')
Zwemhandboogschieten lijkt mij wel wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')