Dan had ie dat van te voren moeten aangeven dat hij die regels niet ging volgen en zijn plek moeten laten aan iemand die dat er wél voor over had hè.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:18 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Hij heeft de finale gehaald op zijn onderdeel dus hij heeft gewoon gepresteerd. Zoals ik eerder al meldde, niet iedere atleet gedijt het beste bij een leven als atleet. Sport is vooral ook mentaal en dat werkt voor iedere sporter anders.
Hem moet gebeuren? Dat hij dit zichzelf aan doet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:21 schreef marcb1974 het volgende:
Triest dat het hem weer moet gebeuren, dit is wel meteen einde carrière en (hopelijk tijdelijk) einde inkomsten voor hem.
Prima, maar kom dan niet met de argumenten waar ze nu mee komen; dorp verlaten, alcohol genuttigd, te laat thuis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]
De regels op grove wijze geschonden. Dat lijkt me genoeg om daarmee je team van begeleiders en investeerders te benadelen. Het gevolg daarvan is namelijk dat ie naar huis moest terwijl hij de regels kende en die trainers etc dus volledig heeft laten vallen. Simpel.
Hem moet gebeuren ja, blijkbaar zit er metaal toch iets niet goed bij hem.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hem moet gebeuren? Dat hij dit zichzelf aan doet.
Het is nog nooit iemand gelukt. Alleen hem. Best knap.
Waarom is dit einde carrière?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:21 schreef marcb1974 het volgende:
Triest dat het hem weer moet gebeuren, dit is wel meteen einde carrière en (hopelijk tijdelijk) einde inkomsten voor hem.
Dat op zich was al tegen de regels kennelijk en genoeg hem naar huis te sturen. En ik gok (pure speculatie, toegegeven) dat ze de complete uitgebreide details hem in de media willen besparen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, maar kom dan niet met de argumenten waar ze nu mee komen; dorp verlaten, alcohol genuttigd, te laat thuis.
Want dat geven ze nu als redenen op, en dat rijmt an sich niet met "regels op grove wijze geschonden".
Zover ik het begreep krijgt hij zijn inkomsten nu via een sportbond, dat zal toch heel snel ophouden. Sponsers gaan dit ook niet pikken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom is dit einde carrière?
En hij moet ook nog eens ontslagen worden bij defensie?
Hij is 33 jaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de sponsors nog voor hem in de rij staan, na de zoveelste flater met coke en/of alcohol waarmee hij keer op keer zijn eigen carrière vertieft.quote:
Dat gaat wel erg ver.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:21 schreef marcb1974 het volgende:
en (hopelijk tijdelijk) einde inkomsten voor hem.
Was dat werkelijk tegen de regels? Dus de sporters mogen dat dorp niet verlaten? Die puintuin die niet eens af is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat op zich was al tegen de regels kennelijk en genoeg hem naar huis te sturen. En ik gok (pure speculatie, toegegeven) dat ze de complete uitgebreide details hem in de media willen besparen.
Daar was hij toch al ontslagen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
HHH mogen ze dan weer niet komen geloof ik. Daar gaat een virus rond en dat willen ze niet in de ploeg hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat werkelijk tegen de regels? Dus de sporters mogen dat dorp niet verlaten? Die puintuin die niet eens af is?
En ze mogen geen alcohol drinken? HHH anyone?
Want??quote:
Als je nog wedstrijden hebt mag dat niet want er zijn al verschillende ziek geworden daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:26 schreef xzaz het volgende:
En ondertussen gaat iedereen naar het Holland ..... House.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij gaf voor Rio aan door te willen gaan tot 2020
Maar wat is de hele discussie uberhaupt, ik lees overal dat hij zich besefte dat het te ver ging en als een mak lammetje naar huis is gegaan. Dat doet hij heus niet als het '1 biertje' was...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat werkelijk tegen de regels? Dus de sporters mogen dat dorp niet verlaten? Die puintuin die niet eens af is?
quote:Van Gelder heeft zijn overtredingen erkend. Wat zich in de betreffende nacht van zaterdag op zondag precies heeft afgespeeld is onduidelijk. Zeker is dat Van Gelder pas in de vroege ochtenduren in het Olympisch park terugkeerde. Maar er wordt ook gezegd dat Van Gelder rokend en drinkend is aangetroffen in het Holland Heineken Huis.
Ze mogen niet tot diep in de nacht (of zoals in het geval van Van Gelder tot in de vroege ochtend) gaan stappen in Rio. Is dat nu echt zo'n onredelijke eis voor iemand die daar is om te sporten en dus niet om te feesten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alcohol mag kennelijk. Wrs met mate en daarbij passend gedrag. Geen gelal waarmee je anderen stoort die nog moeten presteren. Dorp verlaten mag (kennelijk). Maar een combinatie van die twee wrs niet. Dus als je dan een biertje wilt doe je dat binnen het dorp. (En dat ze daar bij hem met zijn verleden extra zicht op wilden hebben misschien lijkt me ook niet overdreven, maar dat staat hier denk ik buiten). Als hij de regels niet had overtreden hadden ze hem echt niet naar huis gestuurd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |