Ben daar wel gaan gebruiken en met veel plezier kan ik je vertellen. Tijdens de opleiding en daarvoor nooit.quote:
Kan ook dat de druk opnieuw te veel werd en dat hij het wel prima vond om stilletjes te vertrekken. Voor het WK van 2010 had hij immers ook al last van faalangst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook wel af idd. Sowieso als er nog iets pending was zouden ze hem niet zomaar direct op een vliegtuig hebben gezet. Of ze hebben zo'n onderzoek in 2 dagen af weten te ronden.
Hij kwam juist 's ochtends pas weer terug, dus dat storen lijkt mij sterk. Klinkt eerder als overnacht hebben bij familie/vriendin om het storen van anderen te voorkomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik dus idd bang (speculatie) dat hij donders goed weet dat ie fout zat. En daarom wist dat in beroep gaan en dat beroep daar afwachten in een hotel geen enkele zin meer had. Dat hij bv andere sporters heeft gestoord in hun slaap bij terugkomst die geklaagd hebben en er dus getuigen zat zijn. Zoiets. Ze zullen zoiets niet op vermoedens beslissen om hem naar huis te sturen.
Stilletjes...?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ook dat de druk opnieuw te veel werd en dat hij het wel prima vond om stilletjes te vertrekken. Voor het WK van 2010 had hij immers ook al last van faalangst.
Zou een aannemelijke situatie zijn ja. Er is iig iets ontzettend doms gedaan waar hij zich (achteraf iig) ook van bewust is geweest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik dus idd bang (speculatie) dat hij donders goed weet dat ie fout zat. En daarom wist dat in beroep gaan en dat beroep daar afwachten in een hotel geen enkele zin meer had. Dat hij bv andere sporters heeft gestoord in hun slaap bij terugkomst die geklaagd hebben en er dus getuigen zat zijn. Zoiets. Ze zullen zoiets niet op vermoedens beslissen om hem naar huis te sturen.
twitter:PoliZiek1 twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 14:38:07Voor als je wat langer wilt blijven hangen #Yuri ;-D https://t.co/ye9j34Xqzh
reageer retweet
Nou ja, Van Gelder zelf heeft nog geen journalist te woord gestaan. Zolang hij z'n telefoon uitlaat is het voor hem stilletjesquote:
'In de ochtend pas weer teruggekomen' kan ook om half zes zijn hè. Of vijf uur. Terwijl anderen nog lagen te slapen. Geen idee hoor, echt niet, zoals gezegd. Maar omdat hij direct akkoord gaat en er bij de beslissers kennelijk nul twijfel was, is er toch iets overduidelijks aan de hand geweest dat niet meer verder onderzocht hoefde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kwam juist 's ochtends pas weer terug, dus dat storen lijkt mij sterk. Klinkt eerder als overnacht hebben bij familie/vriendin om het storen van anderen te voorkomen.
Maar ook om 10 uur hè. We weten het niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
'In de ochtend pas weer teruggekomen' kan ook om half zes zijn hè. Of vijf uur. Terwijl anderen nog lagen te slapen. Geen idee hoor, echt niet, zoals gezegd. Maar omdat hij direct akkoord gaat en er bij de beslissers kennelijk nul twijfel was, is er toch iets overduidelijks aan de hand geweest dat niet meer verder onderzocht hoefde.
Ja, en de KNGU had al zo`n sterke reputatie in die jarenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:43 schreef wdn het volgende:
Het in het verleden in diskrediet brengen van de bond.
Lijkt me meer dan genoeg reden om eisen te stellen aan deelname namens de bond.
Da's waar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, Van Gelder zelf heeft nog geen journalist te woord gestaan. Zolang hij z'n telefoon uitlaat is het voor hem stilletjes
Nogmaals, dan weet je ook dat defensie een zerotolerance beleid voert vwb drugs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben daar wel gaan gebruiken en met veel plezier kan ik je vertellen. Tijdens de opleiding en daarvoor nooit.
Jij moest drugstesten doen? Denk het ook. Zelfs bij de keuring niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nogmaals, dan weet je ook dat defensie een zerotolerance beleid voert vwb drugs.
Remi Lens werd weggestuurd, omdat hij problemen over coke aankaarttequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:53 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja, en de KNGU had al zo`n sterke reputatie in die jaren![]()
Frank Louter vergeten ?
http://heldenonline.nl/columns/entry/brons-ondanks-louter
Dat is het punt niet...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij moest drugstesten doen? Denk het ook. Zelfs bij de keuring niet.
En hoe strikt wordt dat gehandhaafd? Als het in de publiciteit komt misschien, maar er wordt genoeg onder de pet gehouden. Dat weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nogmaals, dan weet je ook dat defensie een zerotolerance beleid voert vwb drugs.
https://m.facebook.com/no(...)ten/198948536806558/
Dat is ook wat ik heb meegekregen van een maat welke in Afghanistan is geweest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
En hoe strikt wordt dat gehandhaafd? Als het in de publiciteit komt misschien, maar er wordt genoeg onder de pet gehouden. Dat weet jij ook wel.
Drugs is zins mensenheugenis al een probleem in het leger. Dat betekent niet gelijk dat het normaal is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij moest drugstesten doen? Denk het ook. Zelfs bij de keuring niet.
Tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik heb meegekregen van een maat welke in Afghanistan is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |