Slavinken, zebravinken of rundervinken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging altijd even een half uurtje vinken idd. Rustig op je zij liggen en elke beweging tellen. Je "moet" minimaal tien bewegingen per uur tellen. Als je je daarna nog steeds zorgen maakt gewoon bellen
Blinde vinken natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Slavinken, zebravinken of rundervinken?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:31 schreef Radyhyn het volgende:
Quoi
Sinds ik zwanger ben zeg ik steeds geel tegen roze.. en als ik iets roze zie.. zeg ik geel![]()
Oja, blinde! Onze hele relatie vind ik het stom dat mijn vriend altijd dat soort vlees koopt, maar tijdens mijn zwangerschap ben ik nogal van de agv'tjes geworden en kom ik minstens een keer per week met 'een' vink thuis (behalve dan een zebravink).quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:40 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Blinde vinken natuurlijk![]()
En hullie zijn lief. Ik zag er tegenop om hier te gaan posten. a. Ik was het een beetje ontwend omdat ik wohts even heb gelaten voor wat het was en b. Alsof je het jinxt
Een duwer? Is dat een term? Zijn dat kindjes die later andere kindjes duwen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:43 schreef BlueEyes het volgende:
Ik snapte het vinken wel meteen![]()
Ik was vanmorgen bij de vk en we hadden het over de activiteit die ik al bij 16 weken én voorliggende placenta voel.
Ze zei al dat ik dan waarschijnlijk een duwer heb. En dat had ik bij F ook inclusief verbouwen.
Dat schijnt volgens haar nogal te verschillen dus qua bewegingen.
Ben wel vergeten te vragen hoevaak ik met 20 weken nu per dag beweging hoor te voelen.
Ik ben wel een beetje uitgevinkt. Ik had laatst een bedorven. Ik ruik dat natuurlijk niet (m'n neus is groot genoeg, dus waarom niet is mij een raadsel) en vent vroeg of ik wel goed bij m'n hoofd was om dat ding op te eten. En toen had ik hem al voor de helft opquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oja, blinde! Onze hele relatie vind ik het stom dat mijn vriend altijd dat soort vlees koopt, maar tijdens mijn zwangerschap ben ik nogal van de agv'tjes geworden en kom ik minstens een keer per week met 'een' vink thuis (behalve dan een zebravink).
Gewoon posten hoor en de onzekerheid is stom! Ben je in de zevende hemel dat je zwanger bent, krijg je die onzekerheid ervoor terug. Continu twijfelen of het wel goed gaat. Niet leuk
Maar als ze slaapt, dan gaan die bewegingen natuurlijk niet komen lijkt me?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging altijd even een half uurtje vinken idd. Rustig op je zij liggen en elke beweging tellen. Je "moet" minimaal tien bewegingen per uur tellen. Als je je daarna nog steeds zorgen maakt gewoon bellen
Ja, ook in hun slaap bewegen ze. Niet zo wild als wakker, maar niemand ligt doodstil in zijn slaap, vandaar ook dat "minimum" van tien bewegingen per uurquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:51 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Maar als ze slaapt, dan gaan die bewegingen natuurlijk niet komen lijkt me?
Ik ga zo inderdaad even een colaatje erin mikken en op mijn zij liggen. Voel haar af en toe wel wat schuiven, maar het is anders dan normaal.
Maandag de 15e.quote:Ai savvy, dat geeft ook geen rust neewanneer mag je weer? Ik zal hard duimen!
Ja nou, nu begint ze te bewegen inclusief de hikquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Mies, goed dat je gebeld hebt hoor! Hopelijk is het loos alarm, maar liever teveel bellen dan te weinig.
Goed dat je toch hebt gebeld. Ik zou niks afbellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:07 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ja nou, nu begint ze te bewegen inclusief de hikDenk dat ik de VK maar weer afbel.
Whehe, dat had ik ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:40 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Blinde vinken natuurlijk
En hullie zijn lief. Ik zag er tegenop om hier te gaan posten. a. Ik was het een beetje ontwend omdat ik wohts even heb gelaten voor wat het was en b. Alsof je het jinxt
Oei! Herkenbaar helaas. Je benen lekker op je buro neerleggen (of sjorren) helpt wel en dan anderen voor je naar de printer laten lopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:35 schreef Radyhyn het volgende:
Haha, ja Mies doe maar wat wij zeggen.. want anders zwaait er wat...![]()
![]()
Straks wel naar je VK luisteren in elk geval
Echt.. elke keer als ik opsta van mijn bureaustoel heb ik het idee dat mijn schaambot doormidden scheurtDat terwijl het juist zo goed ging en ik niet zo veel last meer had. Als het de komende dagen zo blijft bel ik de fysio..
En nu moet ik steeds mezelf bedwingen om niet naar mijn kruis te grijpen elke keer als ik opsta om naar de printer te lopen, om drinken te halen, om naar mijn collega's te lopen, om naar de wc te gaan![]()
Na een minuutje lopen is de pijn wel weer minder en gaat het wel.. maar ik moet toch echt werken achter een pc.. dus weer gaan zitten. Thuis heb ik er minder last van.. eens andere 'standjes' op mijn bureaustoel uitproberen
Bij mij wel fazz. Ben nu 27 weken (omg!) en voel me bijna tzelfde als met 37 vorige keer. Dikke buik, gespannen buik en kan alleen in spagaat bukken (ofwel: ik kan niet meer bukken).quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Ai Rady, dat klinkt pijnlijk![]()
Mies, succes zo!
Fijn van je bloeddruk Marjolijntje![]()
Burd, fijn zo dat omdenkenOnderwatermuziek doet mij meteen denken aan de sauna (vanaf wanneer mag dat ook alweer, na 3mnd toch
)
Ik heb nu steeds 'spanning' op/in m'n buik, dat herken ik helemaal niet van vorige keer, tenminste niet zo van het begin. Is het echt zo dat het allemaal sneller gaat dan tijdens zwangerschap 1?
Beter uit voorzorg!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:12 schreef Mies_poes het volgende:
Wat vervelend dat je zo'n last hebt Quoilukt het je nog wel een beetje om je te vermaken?
Mijn vk zei trouwens dat tien keer per dag beweging voelen prima is. Ik lees overal tien keer per uur
Naja maakt ook niet uit wat de boekjes zeggen natuurlijk, als het anders dan normaal is moet je er wat mee.
Ik lig aan de/het? CTG. Baby is superactief
Is ook zo! Mijn vk drukte het me net ook op het hart, altijd bellen als je je zorgen maakt. Maar toch, als ze dan weer veel beweegt voel ik me zo'n aansteller. Beter te veel dan te weinig bellen zegt mijn ratioquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:14 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Beter uit voorzorg!
Ik kreeg een keer ongelooflijk op mijn kop vorige keer omdat ik aangaf de dag ervoor weinig te voelen maar had zoiets van ach morgen afspraak.
Je vk wil dat soort dingen echt graag weten.
Altijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:29 schreef BlueEyes het volgende:
Zeg je dat ook niet in je werk Mies![]()
Ik roep het regelmatig tegen ouders van onze patiëntjes in elk geval
Zo kwam ik bij de inleiding er achter dat als je zeer laag complex bent (had alleen een ballon in) dat je dan echt geen vpk ziet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:34 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Altijd
Het is sowieso weleens goed om als verpleegkundige zelf in het ziekenhuis te moeten zijn. Valt me op hoe vaak vpks 'ik kom zo terug' zeggen om vervolgens pas na een half uur terug te komen. Heel vervelend en ik zeg het zelf ook heel vaak en kom dan soms ook pas na twintig minuten terugzal het nu nooit meer zeggen, beloofd
Faz ik ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik heb nu steeds 'spanning' op/in m'n buik, dat herken ik helemaal niet van vorige keer, tenminste niet zo van het begin. Is het echt zo dat het allemaal sneller gaat dan tijdens zwangerschap 1?
Of een beetje alcohollerigquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
een overrijpe meloen kan toch niet zo veel kwaad? Hoogstens een beetje zompig
oh ik wilde hier nog even op reageren. Die tien keer per uur / twee uur gelden alleen als je in totale rust bent en je volledig op de beweging concentreert. Dus niet als je gewoon je dagelijkse ding aan het doen bent. En elk duwtje telt dan ook als bewegingquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:12 schreef Mies_poes het volgende:
Wat vervelend dat je zo'n last hebt Quoilukt het je nog wel een beetje om je te vermaken?
Mijn vk zei trouwens dat tien keer per dag beweging voelen prima is. Ik lees overal tien keer per uur
Naja maakt ook niet uit wat de boekjes zeggen natuurlijk, als het anders dan normaal is moet je er wat mee.
Ik lig aan de/het? CTG. Baby is superactief
Je hebt echt gewoon minder tijd om erover na te denken... aandacht word zo opgeslokt door peuter... Dat vind ik nu wel echt t rotste van alles, dat ik gewoon veel minder kan doen met haar, Zeker nu ik verplichte rust moet houden mag ik vooral vanaf de bank kijken en spelen, en dus bouwen we kastelen op de bank en lezen we samen veel boekjes, Maar als ik de tijd 10 weken verder kon zetten zou ik t doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:16 schreef snoenk het volgende:
Op het begin van de zwangerschap vergat ik ook vaak gewoon dat ik zwanger was omdat ik druk ben met O. En nu ben ik de zwangerschap al aardig zaten vind ik het vooral vervelend voor O. Dat ik niet zoveel meer kan.
En is er nog steeds helemaal niets aan de zolder gedaan en/of ruimte gemaakt voor de baby
Fijn dat je moeder er weer is en veel kan overnemen. Welke termijn ben je van W bevallen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:49 schreef Crumpette het volgende:
10 weken verder is het helaas allemaal nog minder, en heb je er hopelijk nog 3 te gaan.
Ik kan iig niet meer nu. Mijn moeder is weer gearriveerd en die blijft nu gewoon tot de baby komt. Mijn lijf is er meer dan klaar mee, en W tillen is onverantwoord en onvermijdelijk zonder hulp. Ik ben toch opgelucht dat ze er weer is, en hier slaapt. Rust in de tent.
Marjolijntje wat fijn van je bd! Lekker coconnen nou, zover mogelijk.
Dat komt wel goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:12 schreef Mies_poes het volgende:
Wat vervelend dat je zo'n last hebt Quoi lukt het je nog wel een beetje om je te vermaken?
Hey wat fijn dat je het herkent! Mijn ribben komen zowat uit mijn rug steken, zo strak staat hetquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:38 schreef Selvaria het volgende:
Q. Het ziet er prachtig uit zo'n buik, maar zorgt inderdaad ook voor veel ongemakken. Ik had het vorige keer ook en het paste echt allemaal nog net (of eigenlijk net niet meer vond ik ) op het laatst. Mijn ribbenkast is gewoon niet breed genoeg om zo'n druk kind als die van mij de vorige keer te kunnen huisvesten. Hopelijk is haar zusje (of broertje, maar man is overtuigd van een meisje, dus ben ik al helemaal in zij-modus ) wat chillaxter straks.
Ik sluit me bij je aan. Mis het helemaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Effe heel eeg offtopic. Zit hier met open mond een item bij Rtl nieuws te kijken over Pokemons vangen. Ik ben volgens mij de enige op de wereld die die hype gewoon niet begrepen heeft ofzo
Wat super dat je moeder er isquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:49 schreef Crumpette het volgende:
Ik kan iig niet meer nu. Mijn moeder is weer gearriveerd en die blijft nu gewoon tot de baby komt. Mijn lijf is er meer dan klaar mee, en W tillen is onverantwoord en onvermijdelijk zonder hulp. Ik ben toch opgelucht dat ze er weer is, en hier slaapt. Rust in de tent.
Preciesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:12 schreef Fieder het volgende:
Wat onwijs fijn Marjolijntje![]()
Mies ik ben vorige zwangerschap ook een paar keer geweest met minder leven voelen. En aan het apparaat ook altijd een stuiterbabyben je weer gerustgesteld nu?
Ik ben ook benieuwd naar VA
Kijk eens aan! Goed dat je het hebt laten doorgaan, want nu weet je zelfs een mogelijke oorzaak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:33 schreef Mies_poes het volgende:
Ben wel gerustgesteld, baby lag gister nog niet vast in bekken, nu wel. Waarschijnlijk dat ik daardoor minder voel.
Wacht, dat heb ik ook ergens gelezen. Omdat 'ie de boel dan stabiliseert als het ware waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:47 schreef Marjolijntje het volgende:
Crump fijn dat je moeder er is, nu zelf ook rustig aan en coconnen
Ik ga morgen met F. naar mijn ouders. Een hele dag samen thuis (of nouja, stiekem 2 achter elkaar) trek ik ook heel slecht nu. En daar helpt mijn moeder heel erg mee met F. bezig houden en zorgen voor enzo. En we blijven eten, dus als we dan weer thuis zijn kan ze gelijk naar bed
VL is nu dadels halen. Volgens de vk zou dat ook wel echt kunnen helpen, 6 per dag. We gaan het proberen.
Uitkijken naar de bevalling is hier nog steeds een groot woord, maar heel voorzichtig geloof ik er zelf steeds meer in dat het gewoon echt thuis gaat worden. Laat het dan maar komen ook nu.
En over 2 weken start F. op school, stiekem is het wel fijn als ze dan even de kans heeft gekregen om aan haar broertje en ons nieuwe gezin te wennen
Hier trouwens minder last van bekken nu de baby (diep) ingedaald ligt.
*Proest* dan kun je waarschijnlijk hetzelfde stellen over noodlesoep of schuimblokkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:57 schreef Fieder het volgende:
Dadels? Die vind ik nog lekker ook! Lees wel dat je er minstens 4 weken van tevoren mee moet beginnen maar alle beetjes helpen vast.
Ja en nou wil ik schuimblokkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:22 schreef WupWup het volgende:
[..]
*Proest* dan kun je waarschijnlijk hetzelfde stellen over noodlesoep of schuimblokken
en noedelsoepquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja en nou wil ik schuimblokken.
Braafquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:33 schreef Roomsnoes het volgende:
En minder zwangerschapsfocus-check. Ik moet nog steeds een sexy--met-stroopwafel-buikfoto maken voor Away.
Veel harde buiken, waarop gister op ctg te zien was dat de kleine man dat als vervelend ervaart en even dipt met zn hartslag. Normaal is minder doen dan de oplossing, maar ik deed al weinig en dat is dus nog te veel. Heeft zeer ws alles met de operatie te maken waardoor het gewoon heel erg gevoelig is...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:16 schreef Heliotrope het volgende:
Waarom verplichte rust gewoonmezelf? Dat heb ik even gemist denk ik.
Crumpette, wat fijn van je moeder! Misschien heb je nu inderdaad de rust om te gaan bevallen.
Radyhyn, wat vervelend van de pijn... Ook zo lastig te doorbreken.
Minder aandacht voor de zwangerschap door dreumes herken ik. Geen buikfoto's, geen geslachtspretecho, minder aan denken. Soms kan ik me even schuldig voelen, maar dan bedenk ik maar dat buikbaby er ook niks van merkt en het vorige zwangerschap meer voor mezelf was. Als ze er eenmaal is krijgen ze heus beiden evenveel liefde
Dit ja, ik moet de baby elk dagdeel een keer voelen tijdens de dagelijkse dingen. Dat vink ik dus ook heel bewust af: "ochtend: check! middag: check!". Afgelopen zaterdag had ik haar 's ochtends en 's middags niet duidelijk gevoeld, dus toen in bed gaan liggen vinken, telde ik 6 bewegingen in een kwartier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik wilde hier nog even op reageren. Die tien keer per uur / twee uur gelden alleen als je in totale rust bent en je volledig op de beweging concentreert. Dus niet als je gewoon je dagelijkse ding aan het doen bent. En elk duwtje telt dan ook als beweging
Maar heb je nu bedrust gekregen of advies voor nog rustigeraan doen??quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Veel harde buiken, waarop gister op ctg te zien was dat de kleine man dat als vervelend ervaart en even dipt met zn hartslag. Normaal is minder doen dan de oplossing, maar ik deed al weinig en dat is dus nog te veel. Heeft zeer ws alles met de operatie te maken waardoor het gewoon heel erg gevoelig is...
Ah zo, wat naar... Balen dat je zo veel vanaf de bank moet doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Veel harde buiken, waarop gister op ctg te zien was dat de kleine man dat als vervelend ervaart en even dipt met zn hartslag. Normaal is minder doen dan de oplossing, maar ik deed al weinig en dat is dus nog te veel. Heeft zeer ws alles met de operatie te maken waardoor het gewoon heel erg gevoelig is...
Volledige bedrust is toch met po en alles? Volgens mij heeft ze dat niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:01 schreef BlueEyes het volgende:
Maar heb je nu bedrust gekregen of advies voor nog rustigeraan doen??
Het is geen officiele bedrust, Ik mag op de bank/op bed liggen/zitten en mag daar vanaf om te plassen en douchen en te eten of even buiten te zitten in de tuin. Veel meer zorgt voor teveel harde buiken. Na de operatie kon ik al niet zoveel meer zelf en later door mn bekken nog minder, en nu dus nog minderquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:01 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Maar heb je nu bedrust gekregen of advies voor nog rustigeraan doen??
Duimen draaien voor die 37 weken! Kennisje had met 27 weken weeen en is van de week bevallen met 36+3.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:44 schreef Veruca_Assault het volgende:
Late update weer. Sorry!
Baby zit nog binnen en de AB doet zijn werk want de buik is rustig! Hoera! Rond 16u nog een harde buik *pufffff* maar daarna alles rustig. Ontsluiting blijft ook steken op de 3 dus iedereen is positief dat we het meest gunstige scenario te pakken hebben. Heel fijn!
Wat de infectie is/was weten ze niet maar nu issie heel erg op z'n retour en dus geen weeen meer.
Vandaag verder heel veel en hard ontkenning. Ik weet niet meer wie het was; lief! Maar ik had geen behoefte om meer te weten over extreme prematuren want ik hoopte zo hard dat het niet nodig zou zijn! Stel baby komt snel (niet!) dan graag!
Theoretisch gezien kan ik nog overtijd gaan met 3cm ontsluiting. Maar ook al blijft het nu rustig, de kans is aanzienlijk dat ik de 40wk niet ga halen. Zelf hoop ik minstens 35wk en liever de 37!
Ik moet nog wel blijven weet niet hoe lang, Als het nog even rustig blijft en de artsen hebben vertrouwen dan mag ik naar huis. Heb geen indicatie gekregen van hoe lang dat is. Ik woon vlakbij (niet Rotterdam Quoi) het ziekenhuis dus dat kan meewegen in de beslissing mij naar huis te laten gaan. Maar eerst de AB kuur afmaken en dán afwachten, groei baby moet goed zijn en mss dán thuis op 'verlof'?
Tis een grote onzekerheid hier, vrij kut. Ik weet dingen liever zeker.
Maar so far so good!
Is dit misschien wat voor je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:57 schreef Fieder het volgende:
Ja de nieuwe urinekweek is wel goed gegaan en was negatief. Geen actieve infectie op het moment nu dus.
Ik heb sinds de baby meer is ingedaald veel moeite met uitplassen. Moet me echt in alle bochten wringen om mn blaas leeg te krijgen. Verder merk ik er weinig van, ik vind eigenlijk dat hij nog best hoog in mn buik ligt.
Hoop dat je inmiddels slaaptquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Vanaf hoe laat hoor je officieel bij de nachtploeg?![]()
![]()
Gevalletje kannieslapenie
Heb iedere dag even aan je gedacht maar wilde er niet naar vragenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:20 schreef pinquit het volgende:
Voor wie nog nieuwsgierig was naar mijn twee streepjes: vals alarm!
en hoewel dat echt echt de beste optie is nu, toch teleurgesteld zijn hè![]()
Ahh pinqquote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:20 schreef pinquit het volgende:
Voor wie nog nieuwsgierig was naar mijn twee streepjes: vals alarm!
en hoewel dat echt echt de beste optie is nu, toch teleurgesteld zijn hè![]()
Ja!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:08 schreef Malteser het volgende:
[..]
Heb iedere dag even aan je gedacht maar wilde er niet naar vragen. Is het wel een wens voor de toekomst?
Er kan in de tussentijd nog een heleboel gebeuren hè.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:15 schreef Fieder het volgende:
Als dit niks op gang brengt volgende week maandag weer, woensdag weer en dan vrijdag naar de gyn om inleiding te bespreken
quote:
Ja, wordt dat beter?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:02 schreef Selvaria het volgende:
[..]![]()
Fieder, succes met die rottige laatste loodjes.Nieuwe zwangerschap, nieuwe kansen, hopelijk haalt het strippen wat uit!
voor de slechte slapers. Gaat hier nu gelukkig wat beter en hoef maar 1, hooguit 2 keer te plassen 's nachts.
Dit wil ik nog best even een paar maanden volhouden.
Hier wel. Vanaf de positieve test 3 tot 7 (quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, wordt dat beter?
Ik kan per nacht wel zo'n blauwe fles vullen momenteel
Veruca, wat goed om te horen zeg. Heel veel sterkte ook de komende tijd, zal allemaal best rauw op je dak vallen![]()
![]()
Ik hoop dat de laatste loodjes voor onze LLM nog maar heel kort duren
Dit ja. Maar 4 euro!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:27 schreef Twinkle20 het volgende:
O in dat geval zou ik een emmer naast mijn bed gezet hebben denk ik
Thanks voor de tip, die zocht ik nog 1quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:12 schreef WupWup het volgende:
[..]Jammer van deze ronde, maar kleine A iets groter laten worden is misschien ook een best goed idee. Alhoewel, als je opschiet, worden onzes nog klasgenootjes
Ja, krukje heb ik en ik geniet er enorm van om daar op te zittenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:16 schreef BlueEyes het volgende:
Mies een krukje onder de douche al geprobeerd?
Heb ik de vorige keer ook gedaan en was heerlijk (bejaard)
Sq dat gebeurde toen jij al bijna 12 weken onderweg was
Tenminste voor mijn gevoel ben jij al zo ver![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben 11+2 dus zo veel scheelt dat niet idd
De eerste keer wordt vanavond, maar hij zal me helpen met wassen, afdrogen, aankleden, uit de douche stappen etc. Uit de douchecel stappen is inderdaad ook ellende. Aankleden doe ik op bed, jij ook?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:27 schreef Quoi het volgende:
Dat krukjeKom er net (ja nu pas...) weer vanaf. Maar volgens mij had jij dat al Mies? Waar helpt je vriend je mee?
Edit: ah, lees het
Ik vind vooral met één (het slechte) been uit de douchecel (en in een broek etc...) stappen de grootste uitdaging.
ga jij dit keer voor een badbevalling?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:34 schreef Burdie het volgende:
Kleren zijn sowieso overrated, Quoi.
Over een paar weekjes kan je het gewoon weer soepeltjes, als het goed is.
Ik heb de vk nog even gemaild want het ziekenhuis dat zij noemde, doet, anders dan zij aangaf, geen badbevallingen. Tenminste, ik vind "1 van de 4 verloskamers heeft een bad" niet echt klinken als iets wat ik daarbij in gedachten had.
Denk combi van slecht drinken en kind wat liever overdwars ligt. Al voel ik de laatste dagen wel veel gefriemel onderin dus wie weet ligt ze nu wel goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wat relaxed snoenk! Zit jouw baarmoeder zo hoog of drink jij 's avonds niet zo veel?
Ik durf na 19:30 niks meer te drinken man
Nog 22 uurtjes en dan eindelijk termijnecho
Ik onderzoek of het mogelijk is, jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga jij dit keer voor een badbevalling?
Zijn er ziekenhuizen waar alle kamers een bevalbad hebben eigenlijk?
Ik zie daar ZO naar uit!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:34 schreef Burdie het volgende:
Kleren zijn sowieso overrated, Quoi.
Over een paar weekjes kan je het gewoon weer soepeltjes, als het goed is.
oh is dat zo? Ik dacht dat dat echt van die whirlpoolvormige inbouwbaden waren johquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik onderzoek of het mogelijk is, jaen zou het dan wel heel graag willen. Er is idd bij ons (redelijk) in de buurt een ziekenhuis waar alle kamers een bevalbad hebben. Het is gewoon een opblaasbad hè
.
Wel nee, je kunt ze immers ook huren voor thuis.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh is dat zo? Ik dacht dat dat echt van die whirlpoolvormige inbouwbaden waren joh
Ons ziekenhuis heeft tegenwoordig wel hippe verloskamers, ik zou er bijna van in het ziekenhuis willen bevallen
[ afbeelding ]
Ja, dat begrijp ikquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wel nee, je kunt ze immers ook huren voor thuis.
Hier in de buurt zijn het opblaasbaden, je moet zelf een pakket aanschaffen (en meenemen) met een hoes en dergelijke.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:46 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik leef in Hema broeken hoor, jurken zijn fijn, maar die leggings erbij..![]()
Ik dacht dat de meeste bevalbaden in het ziekenhuis gewoon van die ronde harde (vaste) baden waren. Opblaas lijkt me in een ziekenhuis niet zo heel handig. Heb me er niet in verdiept verder. Vaak mag je met medische indicatie niet in bad (of in ieder geval niet zonder gedoe) en poliklinisch wil ik er sowieso niet naartoe.
Wow! Je zou er bijna een nachtje welness aan vast plakkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh is dat zo? Ik dacht dat dat echt van die whirlpoolvormige inbouwbaden waren joh
Ons ziekenhuis heeft tegenwoordig wel hippe verloskamers, ik zou er bijna van in het ziekenhuis willen bevallen
[ afbeelding ]
Ja toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:13 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Wow! Je zou er bijna een nachtje welness aan vast plakken
Ok.... Dit kan dus écht niet hè! Denk maar niet dat je straks het babytopic kunt bevuilen met dit soort oerbloedingsuitlokkers!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:04 schreef Quoi het volgende:
Ik zing op dat soort crappy momenten altijd hardop het refrein van een heul fout liedje dat Henny Huisman ooit in de 90s zong (don't ask): http://files.cindyvissche(...)0Henny%20Huisman.mp3
Welkom in het diepste duister van mijn muzieksmaak. Helpt hoor. Dan weet je: er zijn altijd ergere dingen, zoals een zingende Henny Huismanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok.... Dit kan dus écht niet hè! Denk maar niet dat je straks het babytopic kunt bevuilen met dit soort oerbloedingsuitlokkers!!!
fixedquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Welkom in het diepste duister van mijn muzieksmaak. Helpt hoor. Dan weet je: er zijn altijd ergere dingen, zoals een zingende Henny Huisman, naakt
Die mental image krijg ik niet voor elkaarquote:
ik ben verknipt, I knowquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die mental image krijg ik niet voor elkaar
Man, ik moet even bijkomen van een mega-middag-dut. Mijn vent komt gewoon al bijna thuis (en mag dus zelf de boodschappen halen).
Herkenbaar daar lag ik een week in.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja toch?
Vorige keer beviel ik in zo'n hok:
[ afbeelding ]
Was blij dat ik na twee uur weer naar huis mocht
Als mijn vent dat zou zeggen zou ik zo kwaad wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:42 schreef Twinkle20 het volgende:
O zo'n kamer die sq postte hebben ze in het radboud ook![]()
Mja scheelt dat ik er toch de halve tijd met mijn ogen dicht lag
Vent was laatst beetje chaggie dat ik niet meer zoveel in huis doe. Vandaag wel een oaar dingetjes ondernomen en nu ben ik kreupel.. kon het niet nalaten om te zeggen toen ie net thuis kwam dat dat dus de voornaamste reden is dat ik het met twee kindjes verder zo rustig mogelijk aan doe
![]()
Als je naar de laatste foto van mij in het buikentopic kijkt, is het dat waar mijn rechterhand op rust. Onder je borsten, daar waar je buik begint en naar voren groeit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:04 schreef Mies_poes het volgende:
Quoi, wat is jouw afdak nu precies, je borsten? Hier zijn ze altijd warm en rood. Ze zullen het wel druk hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door ikke_84 op 11-08-2016 03:30:05 ]
Oh dat gedeelte! Dat zal het inderdaad wel zwaar hebben met zo'n opplakbuik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als je naar de laatste foto van mij in het buikentopic kijkt, is het dat waar mijn rechterhand op rust. Onder je borsten, daar waar je buik begint en naar voren groeit.
Dat komt ook van het strippen hoor! Verder was/ is er bij mij ook nog niks aan de hand. Het is ook gewoon loodzwaarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:06 schreef Marjolijntje het volgende:
Ikke
Hier zelfs nog geen bruine smurrieGewoon echt helemaal niks. Gaat mijn lijf snappen wat er moet gebeuren? Ik weet het, ik heb nog ff. Maar echt, ik had deze baby echt eind juli wel verwacht en het is al bijna half augustus nu
![]()
En mn lieve kleutertje.. Die trekt het ook niet zo goed meer. Dwars, snel boos, huilen.. Arm meisje. Terwijl ze normaal altijs zo'n lief, vrolijk kind is. En ik ben verrot. Zelfs na een dat bij mijn ouders. En morgen is ze ook de hele dag thuis.
nee da's wat slijm en bloed dat loskomt na het strippenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:30 schreef Mies_poes het volgende:
Wat is die bruine smurrie waar jullie het over hebben?slijmprop?
Ah, logischquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee da's wat slijm en bloed dat loskomt na het strippen
Oke ga ik dat doen, thxquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
Nee hoor. Gewoon maatje 1, ongeveer voor twee weken. Kun je daarna evalueren of je meer nodig hebt of dat je een maatje groter gaat. Ik zou maat twee ook alvast klaarleggen voor als je een babysaurus krijgt.
(Twee weken is ongeveer 100 luiers, in den beginne)
Huh!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
Nee hoor. Gewoon maatje 2, ongeveer voor twee weken. Kun je daarna evalueren of je meer nodig hebt of dat je een maatje groter gaat. Ik zou maat 3 ook alvast klaarleggen voor als je een babysaurus krijgt.
(Twee weken is ongeveer 100 luiers, in den beginne)
Maat 2 is vanaf 3 kilo, dat is een voldragen kind al heel snelquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:18 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Huh!Maat 2? Waarom niet maat 1?
Ik heb alleen de Blije doos opgehaald, daar zaten iets van 20 luiers in dus we moeten er wel wat meer hebben en ik wil alles op voorraad hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:19 schreef Burdie het volgende:
Heb je niet overal luiers bij gekregen, Mies? Blije doos, kruidvat babytas, etc. Dat is ruim genoeg voor de eerste dagen en dan vertelt je kraam wel aan je man welke hij moet halen.
Wij hebben wel alvast wat kortingsbonnen (word je ook mee doodgegooid) ingewisseld waarvan de datum bijna verliep.
dametje hier zit met 6 weken nu nog steeds in maat 1 van Pampers en dat gaat nog wel even passen zo te zien, die van mijn zusje zat na een week al in de maat 2. Ligt helemaal aan grootte van je kind en de vorm, hier zijn buikje en benen smal, dus past maat 1 nog prima en 2 zwemt ze in.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:18 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Huh!Maat 2? Waarom niet maat 1?
wehkamp heeft maanddozen van Pampers nu voor 50% korting, gratis aan huis geleverdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:22 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Blije doos opgehaald, daar zaten iets van 20 luiers in dus we moeten er wel wat meer hebben en ik wil alles op voorraad hebben![]()
Maar maat 1 is voor 2-5 kilo. Mijn hoofd zegt dan dat dat ook prima is voor een voldragen kind van 3 kilo?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maat 2 is vanaf 3 kilo, dat is een voldragen kind al heel snel.
Goeie tip! Alleen moet ik de kruidvat luiers want die zijn als beste getest door de consumentenbond (quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
wehkamp heeft maanddozen van Pampers nu voor 50% korting, gratis aan huis geleverd
ja die heb ik om die reden voor maat 2 ook een pak liggen hier, zijn alleen nu nog veel te groot voor haar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:24 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Goeie tip! Alleen moet ik de kruidvat luiers want die zijn als beste getest door de consumentenbond ()
Ja hoor, er zit best wat overlap in de maten. Maar je kunt dus best snel over op maat 2quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:23 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Maar maat 1 is voor 2-5 kilo. Mijn hoofd zegt dan dat dat ook prima is voor een voldragen kind van 3 kilo?
Ik ga van de week wel even naar Kruidvat en trek wat pakken uit het schap, we zien vanzelf wel of de pasvorm goed is. Een ander merk is ook zo gehaald natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
ja die heb ik om die reden voor maat 2 ook een pak liggen hier, zijn alleen nu nog veel te groot voor haar.
Maat 1 had ik Pampers en die waren tot nu toe steeds vet in de aanbieding dus die gekocht (met korting goedkoper dan de Kruidvat luiers).
Ik had wel even een klein pakje Etos in maat 1 gekocht omdat ik toen nog maar een paar stappen kon zetten en Etos dichtsbij was, ik dacht dat eens te proberen want goedkoop.
Maar dat pak heb ik halfvol bij het consultatiebureau gedumpt. Zit echt klote qua pasvorm en lekte mega snel door hier
En door die maandbox aanbieding heb ik dus nu ook flinke lading Pampers in aantocht in maat 2. Ach, kunnen we even vooruit
Dat is goed om te weten!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja hoor, er zit best wat overlap in de maten. Maar je kunt dus best snel over op maat 2.
Ongeopende pakken kan je trouwens meestal zonder bon eenvoudig ruilen voor een grotere maat.
+1.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:33 schreef Molo het volgende:
Ik doe trouwens NOOOOOIIIIITTTTT (ongeacht hoeveel kinderen ik ga krijgen) meer mee aan die dozen... de hoeveelheid reclame en opdringerige kut telefoontjes... geen zin meer in, die paar pakjes luiers en shit is het mij echt niet waard
had mijn zusje ook hoor, en die is zelf skinny maatje 32 en ik maat 46 en ik heb een dunne baby dus dat is ook wel weer lolligquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
En ik ging twijfelen over de maten dus ik paste mijn post aan, maar wat ik als eerste zei klopt dus wel. Sorry
Fake nummer opgevenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:33 schreef Molo het volgende:
Ik doe trouwens NOOOOOIIIIITTTTT (ongeacht hoeveel kinderen ik ga krijgen) meer mee aan die dozen... de hoeveelheid reclame en opdringerige kut telefoontjes... geen zin meer in, die paar pakjes luiers en shit is het mij echt niet waard
dat zegt allemaal niet zo veel, ik ken een stel dat samen met gemak 330 kilo weegt en die baby blaas je zo wegquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
had mijn zusje ook hoor, en die is zelf skinny maatje 32 en ik maat 46 en ik heb een dunne baby dus dat is ook wel weer lollig
ja heb je gelijk in, doe ik normaal ook, maar bij de Ouders van Nu box krijg je dan de box niet als ze je niet telefonisch kunnen verifiëren begreep ik van een vriendinquote:
Dit. Vreselijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:33 schreef Molo het volgende:
ja dat laatste is wel slim jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zegt allemaal niet zo veel, ik ken een stel dat samen met gemak 330 kilo weegt en die baby blaas je zo weg![]()
Maar goed, voor twee weken maat 1 in voorraad en zon maandbox maat twee, dat was het
"Oh dus u bent niet zo weg van ons blad, dan maak ik er wel een proef abo voor een woontijdschrift van, ook hartstikke leuk, krijgt u ook nog een mooi cadeau en..."quote:
ja als je mobiel bent wel, ik mocht niet autorijden en kwam lopend niet zo ver. Maar je hebt ook nog een kraamhulp en vaak partner en familie/vrienden, dus dat komt meestal wel goedquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:38 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik had volgens mij 1 pakje luiers in huis. Ze zijn toch zo gekocht na de geboorte?
niet altijd, en ik vond het wel fijn om niet na twee dagen alweer aan nieuwe luiers kopen te hoeven denken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:38 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik had volgens mij 1 pakje luiers in huis. Ze zijn toch zo gekocht na de geboorte?
en een maandbox heb ik echt nog nooit gekocht![]()
"Spreek ik met mevrouw burdie?"quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
"Oh dus u bent niet zo weg van ons blad, dan maak ik er wel een proef abo voor een woontijdschrift van, ook hartstikke leuk, krijgt u ook nog een mooi cadeau en..."
"nee ik hoef niets van jullie"
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
"Spreek ik met mevrouw burdie?"
"Met wie spreek ik?"
"Stefanie van bladiebla, ik heb vandaag het genoegen om u een..."
"Nee hoor, doei!"
(Ik vergat dit keer een fake nummer te geven).
Of als ik in een goeie bui ben, geef ik de telefoon aan kuiken. Die babbelt ook graag een dotje aan de telefoon.
Kruidvat bezorgt toch ook thuis tegenwoordig?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:44 schreef Fazzoletti het volgende:
Molo, ik ben de eerste week het huis ook niet uit geweest maar vriend ging gewoon op pad voor alles wat nodig was![]()
Maandboxen heeft zeker alleen zin bij pampers zeker SQ? Ik heb kv luiers en mis altijd de acties. Of haal maar 1 pak omdat er niet meer in m'n fietstas past
oh, ja, dat is natuurlijk alleen bij pampers inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:44 schreef Fazzoletti het volgende:
Molo, ik ben de eerste week het huis ook niet uit geweest maar vriend ging gewoon op pad voor alles wat nodig was![]()
Maandboxen heeft zeker alleen zin bij pampers zeker SQ? Ik heb kv luiers en mis altijd de acties. Of haal maar 1 pak omdat er niet meer in m'n fietstas past
Phehehhee, mooi volumineus ook, wc papierquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:48 schreef Selvaria het volgende:
Ik bestel altijd 2 of 3 jumbopakken luiers van KV online inderdaad. En dan vul ik mijn mandje aan met wc-papier en andere dingen die ik nog nodig heb tot ik de 50 euro, dus graties verzending, aangetikt heb.![]()
Mijn baby paste een week of 2 in maat 1, toen overgestapt naar maat 2. Maat 3 was de eerste maat waar ze langer dan een maand in zat geloof ik, nu al 100 jaar in maat 4+.
ja die maakt natuurlijk al volzinnen enzoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik laat hem jou wel een keer bellen, te grappig.
ik heb bij bol wel eens een rol wattenschijfjes bij mijn bestelling gegooid voor de gratis verzending. Ik kreeg de volgende dag mijn bestelde boek keurig door de brievenbus. Een dag later kwam de rol wattenschijfjes. In een doos formaat flinke schoenendoos. Met de pakketdienst.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Phehehhee, mooi volumineus ook, wc papier![]()
Meeeegadoos die vrijwel niks weegt thuis laten bezorgen
herkenbaar wel jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb bij bol wel eens een rol wattenschijfjes bij mijn bestelling gegooid voor de gratis verzending. Ik kreeg de volgende dag mijn bestelde boek keurig door de brievenbus. Een dag later kwam de rol wattenschijfjes. In een doos formaat flinke schoenendoos. Met de pakketdienst.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Phehehhee, mooi volumineus ook, wc papier![]()
Meeeegadoos die vrijwel niks weegt thuis laten bezorgen
Ik bestelde een miniscuul klein onderdeeltje voor mijn kolf, voor 80 cent of zo. Verzending was gratis. Kwamen ze het de volgende dag met pakketpost (á ¤6,75) brengenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
herkenbaar wel ja![]()
of die keer dat ik bij Douglas die lippenstift-fixeerder kocht, maatje lipbalsem, die ook in een doos van 40 x 40 cm ofzo werd bezorgd
ja het blijft wonderlijk hoe dat werkt, ik snap er in ieder geval niets vanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik bestelde een miniscuul klein onderdeeltje voor mijn kolf, voor 80 cent of zo. Verzending was gratis. Kwamen ze het de volgende dag met pakketpost (á ¤6,75) brengen!!!
Zal wel fout in hun shopsoftware gestaan hebben. En dat er dan zo'n inpaksjappie gewoon maar doet wat hij dag in dag uit doet, zonder ook maar één seconde te beseffen dat ze bijna ¤6 bij moesten leggen om dat onderdeeltje bij mij te krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ja het blijft wonderlijk hoe dat werkt, ik snap er in ieder geval niets van
tsja... lekker dom dan. Maar bij Ebay/Aliexpress hetzelfde, al wordt dat door de overheid gesponsord geloof ikquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zal wel fout in hun shopsoftware gestaan hebben. En dat er dan zo'n inpaksjappie gewoon maar doet wat hij dag in dag uit doet, zonder ook maar één seconde te beseffen dat ze bijna ¤6 bij moesten leggen om dat onderdeeltje bij mij te krijgen.
Ik heb zelf een webwinkel, maar heb dat toch echt anders geregeld.
Dat komt omdat boeken en de wattenschijfjes uit een verschillend magazijn komenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb bij bol wel eens een rol wattenschijfjes bij mijn bestelling gegooid voor de gratis verzending. Ik kreeg de volgende dag mijn bestelde boek keurig door de brievenbus. Een dag later kwam de rol wattenschijfjes. In een doos formaat flinke schoenendoos. Met de pakketdienst.
Ben ik blij dat ik geen enkele heb besteldquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:33 schreef Molo het volgende:
ja, dat begrijp ik, maar de ironie was zo mooiquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat komt omdat boeken en de wattenschijfjes uit een verschillend magazijn komen
daar is het nog net te vroeg voor denk ik. Volgende week misschien bij de npm!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 07:31 schreef snoenk het volgende:
Veel plezier zo sq! Hoop dat er een mooie nub zit ook.
Ik denk dat je een zoon krijgt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 07:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar is het nog net te vroeg voor denk ik. Volgende week misschien bij de npm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |