Is dit misschien wat voor je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:57 schreef Fieder het volgende:
Ja de nieuwe urinekweek is wel goed gegaan en was negatief. Geen actieve infectie op het moment nu dus.
Ik heb sinds de baby meer is ingedaald veel moeite met uitplassen. Moet me echt in alle bochten wringen om mn blaas leeg te krijgen. Verder merk ik er weinig van, ik vind eigenlijk dat hij nog best hoog in mn buik ligt.
Hoop dat je inmiddels slaaptquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Vanaf hoe laat hoor je officieel bij de nachtploeg?![]()
![]()
Gevalletje kannieslapenie
Heb iedere dag even aan je gedacht maar wilde er niet naar vragenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:20 schreef pinquit het volgende:
Voor wie nog nieuwsgierig was naar mijn twee streepjes: vals alarm!
en hoewel dat echt echt de beste optie is nu, toch teleurgesteld zijn hè![]()
Ahh pinqquote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:20 schreef pinquit het volgende:
Voor wie nog nieuwsgierig was naar mijn twee streepjes: vals alarm!
en hoewel dat echt echt de beste optie is nu, toch teleurgesteld zijn hè![]()
Ja!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:08 schreef Malteser het volgende:
[..]
Heb iedere dag even aan je gedacht maar wilde er niet naar vragen. Is het wel een wens voor de toekomst?
Er kan in de tussentijd nog een heleboel gebeuren hè.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:15 schreef Fieder het volgende:
Als dit niks op gang brengt volgende week maandag weer, woensdag weer en dan vrijdag naar de gyn om inleiding te bespreken
quote:
Ja, wordt dat beter?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:02 schreef Selvaria het volgende:
[..]![]()
Fieder, succes met die rottige laatste loodjes.Nieuwe zwangerschap, nieuwe kansen, hopelijk haalt het strippen wat uit!
voor de slechte slapers. Gaat hier nu gelukkig wat beter en hoef maar 1, hooguit 2 keer te plassen 's nachts.
Dit wil ik nog best even een paar maanden volhouden.
Hier wel. Vanaf de positieve test 3 tot 7 (quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, wordt dat beter?
Ik kan per nacht wel zo'n blauwe fles vullen momenteel
Veruca, wat goed om te horen zeg. Heel veel sterkte ook de komende tijd, zal allemaal best rauw op je dak vallen![]()
![]()
Ik hoop dat de laatste loodjes voor onze LLM nog maar heel kort duren
Dit ja. Maar 4 euro!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:27 schreef Twinkle20 het volgende:
O in dat geval zou ik een emmer naast mijn bed gezet hebben denk ik
Thanks voor de tip, die zocht ik nog 1quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:12 schreef WupWup het volgende:
[..]Jammer van deze ronde, maar kleine A iets groter laten worden is misschien ook een best goed idee. Alhoewel, als je opschiet, worden onzes nog klasgenootjes
Ja, krukje heb ik en ik geniet er enorm van om daar op te zittenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:16 schreef BlueEyes het volgende:
Mies een krukje onder de douche al geprobeerd?
Heb ik de vorige keer ook gedaan en was heerlijk (bejaard)
Sq dat gebeurde toen jij al bijna 12 weken onderweg was
Tenminste voor mijn gevoel ben jij al zo ver![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |