abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:14:14 #1
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164358179
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

7 augustus: Fieder (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
12 september: Mies_poes (meisje)
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes (jongen)
27 november: Queens (jongen)
29 november: Tinos85

1 december: Radyhyn (jongen)
12 december: Goudreinette
16 december: Ooi86 (jongen)
23 december: Mienepien
28 december: BlueEyes

2017

25 januari: Levitation
30 januari: Selvaria

2 februari: SmallishBear
9 februari: WupWup
11 februari: marel88
27 februari: *** Stormqueen en bleiblei ***

19 maart: Cygne

7 april: Sam1993

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 11-08-2016 11:03:05 ]
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:16:06 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_164358210
Ik ging altijd even een half uurtje vinken idd. Rustig op je zij liggen en elke beweging tellen. Je "moet" minimaal tien bewegingen per uur tellen. Als je je daarna nog steeds zorgen maakt gewoon bellen :)
disclaimer
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:19:40 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164358261
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging altijd even een half uurtje vinken idd. Rustig op je zij liggen en elke beweging tellen. Je "moet" minimaal tien bewegingen per uur tellen. Als je je daarna nog steeds zorgen maakt gewoon bellen :)
Slavinken, zebravinken of rundervinken?
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:21:17 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_164358288
Is dat een rare uitdrukking ja? Ik gebruik m regelmatig :D
disclaimer
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:24:23 #5
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164358345
Nooit van gehoord! Dank voor deze verrijking van mijn woordenschat ;)
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:25:19 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_164358360
Turven mag ook hoor, als dat beter bevalt :P
disclaimer
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:27:00 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164358386
8)7 Je hebt het over het tellen van de bewegingen. Mijn hersens, ze zijn nu definitief verdwenen. Ik dacht dat je het over een half uurtje liggen had. Ik zag je al als een soort zebravinkje liggen.

Afijn, soms heb je scherpe momenten, soms niet.
pi_164358460
Hilz :* deze weken zijn ook zenuwslopend }:|

Ik heb toch een extra echo gepland met 8 weken, een week voor de 1e 'officiele' echo. Hopelijk is alles goed :) Het weekend ertussen kamperen we met vrienden die ook zwanger zijn, week of 5 langer dan ik. We hebben vaak gesproken over de frustratie van het lange wachten, haar miskramen e.d. Nu wil ik dit goede nieuws gewoon kunnen delen en niet er om heen hoeven draaien :)

Savvy, jemig wat rot. Hopelijk met 8 weken wel een goed beeld :*
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:31:28 #9
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164358465
_O- Quoi

Sinds ik zwanger ben zeg ik steeds geel tegen roze.. en als ik iets roze zie.. zeg ik geel :{ 8)7
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:34:17 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_164358514
hahaha, maakt niet uit _O- misschien was ik ook niet zo heel duidelijk ;)
Anyway, ik heb de vorige keer erg veel bewegingsstress gehad. Ik werd erg onzeker van verhalen hier over complete uitbraakpogingen, golvende buiken, beurse ribben en wat dan nog meer. Ik had dat allemaal niet. Mijn baby wobbelde wel wat maar ik heb echt nooit complete buikverbouwingen gehad. Voor mij gaf het erg veel rust om regelmatig de bewegingen te tellen.
Maar als je wél meerdere keren per dag complete verbouwingen hebt en dat valt ineens stil (dus niet twee uurtjes, maar echt duidelijk een ander patroon), dan moet je sowieso even bellen.
disclaimer
pi_164358626
Vinken; het nieuwe walvissen :D

Savvy ik hoop dat er volgende keer een mooi vruchtje met hartactie te zien is

Mies gewoon bellen als het niet goed voelt!
pi_164358633
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:19 schreef Quoi het volgende:

[..]

Slavinken, zebravinken of rundervinken?
Blinde vinken natuurlijk :+

En hullie zijn lief. Ik zag er tegenop om hier te gaan posten. a. Ik was het een beetje ontwend omdat ik wohts even heb gelaten voor wat het was en b. Alsof je het jinxt :')
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:40:26 #13
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164358634
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:31 schreef Radyhyn het volgende:
_O- Quoi

Sinds ik zwanger ben zeg ik steeds geel tegen roze.. en als ik iets roze zie.. zeg ik geel :{ 8)7
:D
En nu heb ik trek in gele koeken :9

SQ idd. Ik denk ook dat intuïtie in dat geval leidend is, want alleen jij weet hoeveel bewegingen 'normaal' zijn. Dat half uurtje liggen/vinken is dan even 'ter verificatie'.
pi_164358676
Ikke jaaa gefeliciteerd! Wat een beer O+
Goed gedaan! Veel geluk samen
pi_164358687
En Savvy idd... Ik wacht dan idd liever wat extra dagen. Ik hoop op een mooie knipper bij jou O+
pi_164358708
Ik snapte het vinken wel meteen :D

Ik was vanmorgen bij de vk en we hadden het over de activiteit die ik al bij 16 weken én voorliggende placenta voel.
Ze zei al dat ik dan waarschijnlijk een duwer heb. En dat had ik bij F ook inclusief verbouwen.
Dat schijnt volgens haar nogal te verschillen dus qua bewegingen.
Ben wel vergeten te vragen hoevaak ik met 20 weken nu per dag beweging hoor te voelen.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:44:34 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164358729
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:40 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Blinde vinken natuurlijk :O

En hullie zijn lief. Ik zag er tegenop om hier te gaan posten. a. Ik was het een beetje ontwend omdat ik wohts even heb gelaten voor wat het was en b. Alsof je het jinxt :')
Oja, blinde! Onze hele relatie vind ik het stom dat mijn vriend altijd dat soort vlees koopt, maar tijdens mijn zwangerschap ben ik nogal van de agv'tjes geworden en kom ik minstens een keer per week met 'een' vink thuis (behalve dan een zebravink).

Gewoon posten hoor en de onzekerheid is stom! Ben je in de zevende hemel dat je zwanger bent, krijg je die onzekerheid ervoor terug. Continu twijfelen of het wel goed gaat. Niet leuk :N
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:45:57 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_164358764
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:43 schreef BlueEyes het volgende:
Ik snapte het vinken wel meteen :D

Ik was vanmorgen bij de vk en we hadden het over de activiteit die ik al bij 16 weken én voorliggende placenta voel.
Ze zei al dat ik dan waarschijnlijk een duwer heb. En dat had ik bij F ook inclusief verbouwen.
Dat schijnt volgens haar nogal te verschillen dus qua bewegingen.
Ben wel vergeten te vragen hoevaak ik met 20 weken nu per dag beweging hoor te voelen.
Een duwer? Is dat een term? Zijn dat kindjes die later andere kindjes duwen? ;)

En ik weet nog heel goed van de vorige keer dat je echt pas vanaf het derde trimester dagelijks beweging "moet" voelen (omdat het zo'n stressding was voor me). Dus er is geen richtlijn in hoe vaak je het per dag moet voelen bij 20 weken, omdat je nog niet eens dagelijks beweging hoeft te voelen :)
disclaimer
pi_164358798
F is ook enorm geweldadig je weet toch ~O>
Ze benoemde het zo :D
pi_164358799
Fijn Eresh! :*
Hilz hier! O+ Ik snap je, die eerste weken zijn naar. :* Ik verwacht nog steeds bloed te zien elke keer dat ik naar de wc ga.

Vanochtend naar ons potentiële nieuwe huis gaan kijken. Groot! En netjes! We hoeven er gewoon niks aan te doen. Alleen verhuizen. :P
pi_164358891
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:44 schreef Quoi het volgende:

[..]

Oja, blinde! Onze hele relatie vind ik het stom dat mijn vriend altijd dat soort vlees koopt, maar tijdens mijn zwangerschap ben ik nogal van de agv'tjes geworden en kom ik minstens een keer per week met 'een' vink thuis (behalve dan een zebravink).

Gewoon posten hoor en de onzekerheid is stom! Ben je in de zevende hemel dat je zwanger bent, krijg je die onzekerheid ervoor terug. Continu twijfelen of het wel goed gaat. Niet leuk :N
Ik ben wel een beetje uitgevinkt. Ik had laatst een bedorven. Ik ruik dat natuurlijk niet (m'n neus is groot genoeg, dus waarom niet is mij een raadsel) en vent vroeg of ik wel goed bij m'n hoofd was om dat ding op te eten. En toen had ik hem al voor de helft op :') niet ziek van geworden, maar wil ze nu niet meer :D

Ik heb net m'n groene wolk een beetje opgeklopt. En zeil gewoon die 10 dagen tot de 19e door O+
pi_164358894
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Maar als ze slaapt, dan gaan die bewegingen natuurlijk niet komen lijkt me?

Ik ga zo inderdaad even een colaatje erin mikken en op mijn zij liggen. Voel haar af en toe wel wat schuiven, maar het is anders dan normaal.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:53:15 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_164358948
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:51 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Maar als ze slaapt, dan gaan die bewegingen natuurlijk niet komen lijkt me?

Ik ga zo inderdaad even een colaatje erin mikken en op mijn zij liggen. Voel haar af en toe wel wat schuiven, maar het is anders dan normaal.
Ja, ook in hun slaap bewegen ze. Niet zo wild als wakker, maar niemand ligt doodstil in zijn slaap, vandaar ook dat "minimum" van tien bewegingen per uur ;)
(Noot: Even er bij zeggen dat dat dus alleen geldt als je er inderdaad op gefocust bent en rustig ligt, dus niet als je gewoon bezig bent natuurlijk)
Een klaarwakkere baby maakt veel meer bewegingen.
Hopelijk wordt ze zo gewoon weer lekker druk :)

[ Bericht 6% gewijzigd door SQ op 09-08-2016 12:03:41 ]
disclaimer
pi_164359726
quote:
Ai savvy, dat geeft ook geen rust nee -O- wanneer mag je weer? Ik zal hard duimen!
Maandag de 15e.

Dank je O+
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 13:08:39 #25
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164361097
Gefeliciteerd ikke!

Over bedorven eten: ik at net ver overrijpe meloen, ik dacht echt dat t aan mij lag maar ook hier een man die me voor gek verklaarde dat ik die paar stukjes die ik had gewoon had opgegeten :@ O-) nu ben ik wel wat misselijk maargoed zal wel goedkomen.

En qua bewegen merk ik nu echt dat t derde trimester dichtbij komt want hij wordt echt steeds sterker en het is steeds meer geschop en mn hele buik die af en toe helemaal beweegt ipv gewoel :D
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 13:09:53 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_164361128
een overrijpe meloen kan toch niet zo veel kwaad? Hoogstens een beetje zompig :')
disclaimer
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 13:17:40 #27
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164361296
Hij smaakte dus blijkbaar echt wel ranziger dan ik dacht :') en man zei dat ie stonk maar ook ik ruik weinig :')
Dus ik dacht overrijp maar volgens mijn man gewoon echt niet goed meer
pi_164361348
Ik kreeg weer een sticker *O* bloeddruk lager dan vorige week zelfs :D
Verder wilde ze wel ff kijken of er al ontsluiting was, maar dat heb ik afgeslagen. Het zegt niks. Het kan potdicht zitten en vannacht beginnen, maar er kan ook al zo 2-3cm zijn en dat baby voorlopig nog binnen blijft. Strippen wil ze op zijn vroegst volgende week pas doen, maar weet nog niet of ik dat wil. Ik hoop vooral volgende afspraak niet te halen eigenlijk ;)

En gewoon weer een week tot de volgende controle dus :) Ze verwacht geen gekke dingen meer qua bloeddruk, ik moet er nog een beetje in durven geloven. Maar het lijkt nog steeds realistisch te zijn, thuis in bad kunnen bevallen.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_164361909
Wat goed Marjolijntje! Je bloeddruk doet het keurig O+

Toch maar even de vk gebeld, want ze is nog steeds erg rustig. Moet zo even langskomen en daarna naar ziekenhuis voor CTG. Spannend
pi_164362131
Mies, goed dat je gebeld hebt hoor! Hopelijk is het loos alarm, maar liever teveel bellen dan te weinig. :*
pi_164362474
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Mies, goed dat je gebeld hebt hoor! Hopelijk is het loos alarm, maar liever teveel bellen dan te weinig. :*
Ja nou, nu begint ze te bewegen inclusief de hik :') Denk dat ik de VK maar weer afbel.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:12:48 #32
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164362630
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:07 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Ja nou, nu begint ze te bewegen inclusief de hik :') Denk dat ik de VK maar weer afbel.
Goed dat je toch hebt gebeld. Ik zou niks afbellen.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:13:51 #33
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164362659
Trolbabbie O+
Misschien is een ctg wel een extra geruststelling.. ook al beweegt ze nu wel weer ;)

Marjo wat goed van je sticker! :Y

Een groene wolk.. ook overrijpe meloen gegeten Hilz :P
Op naar goede echo voor jou en ook voor Savvy!

F en Douwe O+ Ik zeg doen!
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:18:06 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_164362786
Fijn van de sticker marjolijn! Gaat lukken!

En fijn dat je meisje weer actief is mies! Ik zou wel even naar de vk gaan en dan in overleg eventueel de ctg laten gaan - dat laatste doe je namelijk ook niet voor je lol.
disclaimer
pi_164362994
Jullie hebben gelijk, ik laat de afspraak wel staan en overleg dan voor evt. ctg. Oh ik ben echt zo onzeker, dan zeg ik dit, zeggen jullie wat en hoppa; ik luister naar jullie :')
pi_164365107
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:40 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Blinde vinken natuurlijk :+

Whehe, dat had ik ook.

Maar idd allemaal lieve reacties. Net een warm bevalbad hier O+
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 15:35:41 #37
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164365251
Haha, ja Mies doe maar wat wij zeggen.. want anders zwaait er wat... ~O>
:+

Straks wel naar je VK luisteren in elk geval :Y

Echt.. elke keer als ik opsta van mijn bureaustoel heb ik het idee dat mijn schaambot doormidden scheurt :'( Dat terwijl het juist zo goed ging en ik niet zo veel last meer had. Als het de komende dagen zo blijft bel ik de fysio..

En nu moet ik steeds mezelf bedwingen om niet naar mijn kruis te grijpen elke keer als ik opsta om naar de printer te lopen, om drinken te halen, om naar mijn collega's te lopen, om naar de wc te gaan :P

Na een minuutje lopen is de pijn wel weer minder en gaat het wel.. maar ik moet toch echt werken achter een pc.. dus weer gaan zitten. Thuis heb ik er minder last van.. eens andere 'standjes' op mijn bureaustoel uitproberen ;)
pi_164365368
Ai Rady, dat klinkt pijnlijk :X

Mies, succes zo!

Fijn van je bloeddruk Marjolijntje :)

Burd, fijn zo dat omdenken O+ Onderwatermuziek doet mij meteen denken aan de sauna (vanaf wanneer mag dat ook alweer, na 3mnd toch :? )

Ik heb nu steeds 'spanning' op/in m'n buik, dat herken ik helemaal niet van vorige keer, tenminste niet zo van het begin. Is het echt zo dat het allemaal sneller gaat dan tijdens zwangerschap 1?
pi_164365947
Ai Rady, dat is niet zo tof. Had je dat vorige zwangerschap ook, bekkenpijn?
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 16:02:42 #40
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164365974
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:35 schreef Radyhyn het volgende:
Haha, ja Mies doe maar wat wij zeggen.. want anders zwaait er wat... ~O>
:+

Straks wel naar je VK luisteren in elk geval :Y

Echt.. elke keer als ik opsta van mijn bureaustoel heb ik het idee dat mijn schaambot doormidden scheurt :'( Dat terwijl het juist zo goed ging en ik niet zo veel last meer had. Als het de komende dagen zo blijft bel ik de fysio..

En nu moet ik steeds mezelf bedwingen om niet naar mijn kruis te grijpen elke keer als ik opsta om naar de printer te lopen, om drinken te halen, om naar mijn collega's te lopen, om naar de wc te gaan :P

Na een minuutje lopen is de pijn wel weer minder en gaat het wel.. maar ik moet toch echt werken achter een pc.. dus weer gaan zitten. Thuis heb ik er minder last van.. eens andere 'standjes' op mijn bureaustoel uitproberen ;)
Oei! Herkenbaar helaas. Je benen lekker op je buro neerleggen (of sjorren) helpt wel en dan anderen voor je naar de printer laten lopen :P Mmm, weet alleen niet of je je daarmee populair maakt.

Ik dacht vanmorgen toen ik onder de douche vandaan stapte juist: wat fijn dat mijn bekkenklachten do-able zijn op dit moment. Helaas, de rest van de dag is pet. Lies, schaambot, blegh. Ik moet maar niet meer denken.

En die kleine begint lachwekkend 'op' me geplakt te zitten. Huid op mijn rug staat echt superduperstrak en mijn taille is echt smal. Absurd. Intussen gaan de grammen die erbij komen omhoog en wordt het stijgingspercentage (en tevens dove gevoel) bij mijn 'afdak' hoger en hoger.

Ik had ervoor getekend vooraf hoor, maar weet nu dat dit ook niet alles is.

Mies, benieuwd naar wat de vk zegt.
En eigenlijk ook naar VA.
pi_164366168
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met VA is!

En een dikke :* voor alle kwalen. Het is gewoon hard werken, zwanger zijn..
pi_164366190
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Ai Rady, dat klinkt pijnlijk :X

Mies, succes zo!

Fijn van je bloeddruk Marjolijntje :)

Burd, fijn zo dat omdenken O+ Onderwatermuziek doet mij meteen denken aan de sauna (vanaf wanneer mag dat ook alweer, na 3mnd toch :? )

Ik heb nu steeds 'spanning' op/in m'n buik, dat herken ik helemaal niet van vorige keer, tenminste niet zo van het begin. Is het echt zo dat het allemaal sneller gaat dan tijdens zwangerschap 1?
Bij mij wel fazz. Ben nu 27 weken (omg!) en voel me bijna tzelfde als met 37 vorige keer. Dikke buik, gespannen buik en kan alleen in spagaat bukken (ofwel: ik kan niet meer bukken).
Misselijkheid duurde langer, bi kwam eerder, eerder harde buiken en ik waggel nu dus al. Mijn lichaam hing echt sneller in standje "ZWANGER!".
pi_164366202
Marjolijntje wat goed je bloeddruk!
En 40 weken en mini nog binnen.
Kan je nagaan hoe fijn hij het nog heeft bij je binnen.
Hoop dat je snel de bevalling thuis krijgt die je graag wilt.
pi_164366319
Wat vervelend dat je zo'n last hebt Quoi :( lukt het je nog wel een beetje om je te vermaken?

Mijn vk zei trouwens dat tien keer per dag beweging voelen prima is. Ik lees overal tien keer per uur :?
Naja maakt ook niet uit wat de boekjes zeggen natuurlijk, als het anders dan normaal is moet je er wat mee.
Ik lig aan de/het? CTG. Baby is superactief :')
pi_164366380
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:12 schreef Mies_poes het volgende:
Wat vervelend dat je zo'n last hebt Quoi :( lukt het je nog wel een beetje om je te vermaken?

Mijn vk zei trouwens dat tien keer per dag beweging voelen prima is. Ik lees overal tien keer per uur :?
Naja maakt ook niet uit wat de boekjes zeggen natuurlijk, als het anders dan normaal is moet je er wat mee.
Ik lig aan de/het? CTG. Baby is superactief :')
Beter uit voorzorg!
Ik kreeg een keer ongelooflijk op mijn kop vorige keer omdat ik aangaf de dag ervoor weinig te voelen maar had zoiets van ach morgen afspraak.
Je vk wil dat soort dingen echt graag weten.
pi_164366470
Ikke, van harte met jullie beertje *O* O+
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 16:26:31 #47
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164366701
Mies, nee vorige zwangerschap helemaal geen last van gehad. In de laatste weken, bij het uittrekken van mijn broek, waarbij je dan even op 1 been staat, had ik soms een pijnlijk gevoel in schaambot.. maar verder helemaal niet eigenlijk.
Fijn dat de kleine lekker actief is!! Toch fijn om die bevestiging te hebben :Y

Fazz, ja, wat Room zegt! De VK zei ook dat dat normaal was, dat je lichaam veel sneller in standje 'zwanger' schiet en dat helaas vaak gepaard gaat met allerhande klachten. Oh teh joy :')
Zwanger zijn is hard werk inderdaad! :7

Quoi, eens kijken wat ik hier voor elkaar krijg... misschien dat er dan meteen een collega mijn voeten kan masseren :P
Heel vervelend dat jij ook al zo lang met klachten rondloopt.. en dan nu dat strakke gevoel er ook nog eens bij.. bleughh.
pi_164366761
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:14 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Beter uit voorzorg!
Ik kreeg een keer ongelooflijk op mijn kop vorige keer omdat ik aangaf de dag ervoor weinig te voelen maar had zoiets van ach morgen afspraak.
Je vk wil dat soort dingen echt graag weten.
Is ook zo! Mijn vk drukte het me net ook op het hart, altijd bellen als je je zorgen maakt. Maar toch, als ze dan weer veel beweegt voel ik me zo'n aansteller. Beter te veel dan te weinig bellen zegt mijn ratio :+

Rady, bijzonder dat zo'n volgende zwangerschap zo anders kan zijn dan de vorige. Er is gewoon geen pijl op te trekken hoe een zwangerschap verloopt.
Hier een tip van Flip: doe alles synchroon, dus met twee benen tegelijk opstaan, zittend aankleden etc.
pi_164366790
Zeg je dat ook niet in je werk Mies ;)
Ik roep het regelmatig tegen ouders van onze patiëntjes in elk geval
pi_164366904
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:29 schreef BlueEyes het volgende:
Zeg je dat ook niet in je werk Mies ;)
Ik roep het regelmatig tegen ouders van onze patiëntjes in elk geval
Altijd :D

Het is sowieso weleens goed om als verpleegkundige zelf in het ziekenhuis te moeten zijn. Valt me op hoe vaak vpks 'ik kom zo terug' zeggen om vervolgens pas na een half uur terug te komen. Heel vervelend en ik zeg het zelf ook heel vaak en kom dan soms ook pas na twintig minuten terug :@ zal het nu nooit meer zeggen, beloofd :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')