Zo kwam ik bij de inleiding er achter dat als je zeer laag complex bent (had alleen een ballon in) dat je dan echt geen vpk ziet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:34 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Altijd
Het is sowieso weleens goed om als verpleegkundige zelf in het ziekenhuis te moeten zijn. Valt me op hoe vaak vpks 'ik kom zo terug' zeggen om vervolgens pas na een half uur terug te komen. Heel vervelend en ik zeg het zelf ook heel vaak en kom dan soms ook pas na twintig minuten terugzal het nu nooit meer zeggen, beloofd
Faz ik ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik heb nu steeds 'spanning' op/in m'n buik, dat herken ik helemaal niet van vorige keer, tenminste niet zo van het begin. Is het echt zo dat het allemaal sneller gaat dan tijdens zwangerschap 1?
Of een beetje alcohollerigquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
een overrijpe meloen kan toch niet zo veel kwaad? Hoogstens een beetje zompig
oh ik wilde hier nog even op reageren. Die tien keer per uur / twee uur gelden alleen als je in totale rust bent en je volledig op de beweging concentreert. Dus niet als je gewoon je dagelijkse ding aan het doen bent. En elk duwtje telt dan ook als bewegingquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:12 schreef Mies_poes het volgende:
Wat vervelend dat je zo'n last hebt Quoilukt het je nog wel een beetje om je te vermaken?
Mijn vk zei trouwens dat tien keer per dag beweging voelen prima is. Ik lees overal tien keer per uur
Naja maakt ook niet uit wat de boekjes zeggen natuurlijk, als het anders dan normaal is moet je er wat mee.
Ik lig aan de/het? CTG. Baby is superactief
Je hebt echt gewoon minder tijd om erover na te denken... aandacht word zo opgeslokt door peuter... Dat vind ik nu wel echt t rotste van alles, dat ik gewoon veel minder kan doen met haar, Zeker nu ik verplichte rust moet houden mag ik vooral vanaf de bank kijken en spelen, en dus bouwen we kastelen op de bank en lezen we samen veel boekjes, Maar als ik de tijd 10 weken verder kon zetten zou ik t doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:16 schreef snoenk het volgende:
Op het begin van de zwangerschap vergat ik ook vaak gewoon dat ik zwanger was omdat ik druk ben met O. En nu ben ik de zwangerschap al aardig zaten vind ik het vooral vervelend voor O. Dat ik niet zoveel meer kan.
En is er nog steeds helemaal niets aan de zolder gedaan en/of ruimte gemaakt voor de baby
Fijn dat je moeder er weer is en veel kan overnemen. Welke termijn ben je van W bevallen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:49 schreef Crumpette het volgende:
10 weken verder is het helaas allemaal nog minder, en heb je er hopelijk nog 3 te gaan.
Ik kan iig niet meer nu. Mijn moeder is weer gearriveerd en die blijft nu gewoon tot de baby komt. Mijn lijf is er meer dan klaar mee, en W tillen is onverantwoord en onvermijdelijk zonder hulp. Ik ben toch opgelucht dat ze er weer is, en hier slaapt. Rust in de tent.
Marjolijntje wat fijn van je bd! Lekker coconnen nou, zover mogelijk.
Dat komt wel goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:12 schreef Mies_poes het volgende:
Wat vervelend dat je zo'n last hebt Quoi lukt het je nog wel een beetje om je te vermaken?
Hey wat fijn dat je het herkent! Mijn ribben komen zowat uit mijn rug steken, zo strak staat hetquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:38 schreef Selvaria het volgende:
Q. Het ziet er prachtig uit zo'n buik, maar zorgt inderdaad ook voor veel ongemakken. Ik had het vorige keer ook en het paste echt allemaal nog net (of eigenlijk net niet meer vond ik ) op het laatst. Mijn ribbenkast is gewoon niet breed genoeg om zo'n druk kind als die van mij de vorige keer te kunnen huisvesten. Hopelijk is haar zusje (of broertje, maar man is overtuigd van een meisje, dus ben ik al helemaal in zij-modus ) wat chillaxter straks.
Ik sluit me bij je aan. Mis het helemaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Effe heel eeg offtopic. Zit hier met open mond een item bij Rtl nieuws te kijken over Pokemons vangen. Ik ben volgens mij de enige op de wereld die die hype gewoon niet begrepen heeft ofzo
Wat super dat je moeder er isquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:49 schreef Crumpette het volgende:
Ik kan iig niet meer nu. Mijn moeder is weer gearriveerd en die blijft nu gewoon tot de baby komt. Mijn lijf is er meer dan klaar mee, en W tillen is onverantwoord en onvermijdelijk zonder hulp. Ik ben toch opgelucht dat ze er weer is, en hier slaapt. Rust in de tent.
Preciesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:12 schreef Fieder het volgende:
Wat onwijs fijn Marjolijntje![]()
Mies ik ben vorige zwangerschap ook een paar keer geweest met minder leven voelen. En aan het apparaat ook altijd een stuiterbabyben je weer gerustgesteld nu?
Ik ben ook benieuwd naar VA
Kijk eens aan! Goed dat je het hebt laten doorgaan, want nu weet je zelfs een mogelijke oorzaak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:33 schreef Mies_poes het volgende:
Ben wel gerustgesteld, baby lag gister nog niet vast in bekken, nu wel. Waarschijnlijk dat ik daardoor minder voel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |