quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben 11+2 dus zo veel scheelt dat niet idd
De eerste keer wordt vanavond, maar hij zal me helpen met wassen, afdrogen, aankleden, uit de douche stappen etc. Uit de douchecel stappen is inderdaad ook ellende. Aankleden doe ik op bed, jij ook?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:27 schreef Quoi het volgende:
Dat krukjeKom er net (ja nu pas...) weer vanaf. Maar volgens mij had jij dat al Mies? Waar helpt je vriend je mee?
Edit: ah, lees het
Ik vind vooral met één (het slechte) been uit de douchecel (en in een broek etc...) stappen de grootste uitdaging.
ga jij dit keer voor een badbevalling?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:34 schreef Burdie het volgende:
Kleren zijn sowieso overrated, Quoi.
Over een paar weekjes kan je het gewoon weer soepeltjes, als het goed is.
Ik heb de vk nog even gemaild want het ziekenhuis dat zij noemde, doet, anders dan zij aangaf, geen badbevallingen. Tenminste, ik vind "1 van de 4 verloskamers heeft een bad" niet echt klinken als iets wat ik daarbij in gedachten had.
Denk combi van slecht drinken en kind wat liever overdwars ligt. Al voel ik de laatste dagen wel veel gefriemel onderin dus wie weet ligt ze nu wel goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wat relaxed snoenk! Zit jouw baarmoeder zo hoog of drink jij 's avonds niet zo veel?
Ik durf na 19:30 niks meer te drinken man
Nog 22 uurtjes en dan eindelijk termijnecho
Ik onderzoek of het mogelijk is, jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga jij dit keer voor een badbevalling?
Zijn er ziekenhuizen waar alle kamers een bevalbad hebben eigenlijk?
Ik zie daar ZO naar uit!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:34 schreef Burdie het volgende:
Kleren zijn sowieso overrated, Quoi.
Over een paar weekjes kan je het gewoon weer soepeltjes, als het goed is.
oh is dat zo? Ik dacht dat dat echt van die whirlpoolvormige inbouwbaden waren johquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik onderzoek of het mogelijk is, jaen zou het dan wel heel graag willen. Er is idd bij ons (redelijk) in de buurt een ziekenhuis waar alle kamers een bevalbad hebben. Het is gewoon een opblaasbad hè
.
Wel nee, je kunt ze immers ook huren voor thuis.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh is dat zo? Ik dacht dat dat echt van die whirlpoolvormige inbouwbaden waren joh
Ons ziekenhuis heeft tegenwoordig wel hippe verloskamers, ik zou er bijna van in het ziekenhuis willen bevallen
[ afbeelding ]
Ja, dat begrijp ikquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wel nee, je kunt ze immers ook huren voor thuis.
Hier in de buurt zijn het opblaasbaden, je moet zelf een pakket aanschaffen (en meenemen) met een hoes en dergelijke.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:46 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik leef in Hema broeken hoor, jurken zijn fijn, maar die leggings erbij..![]()
Ik dacht dat de meeste bevalbaden in het ziekenhuis gewoon van die ronde harde (vaste) baden waren. Opblaas lijkt me in een ziekenhuis niet zo heel handig. Heb me er niet in verdiept verder. Vaak mag je met medische indicatie niet in bad (of in ieder geval niet zonder gedoe) en poliklinisch wil ik er sowieso niet naartoe.
Wow! Je zou er bijna een nachtje welness aan vast plakkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh is dat zo? Ik dacht dat dat echt van die whirlpoolvormige inbouwbaden waren joh
Ons ziekenhuis heeft tegenwoordig wel hippe verloskamers, ik zou er bijna van in het ziekenhuis willen bevallen
[ afbeelding ]
Ja toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:13 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Wow! Je zou er bijna een nachtje welness aan vast plakken
Ok.... Dit kan dus écht niet hè! Denk maar niet dat je straks het babytopic kunt bevuilen met dit soort oerbloedingsuitlokkers!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:04 schreef Quoi het volgende:
Ik zing op dat soort crappy momenten altijd hardop het refrein van een heul fout liedje dat Henny Huisman ooit in de 90s zong (don't ask): http://files.cindyvissche(...)0Henny%20Huisman.mp3
Welkom in het diepste duister van mijn muzieksmaak. Helpt hoor. Dan weet je: er zijn altijd ergere dingen, zoals een zingende Henny Huismanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok.... Dit kan dus écht niet hè! Denk maar niet dat je straks het babytopic kunt bevuilen met dit soort oerbloedingsuitlokkers!!!
fixedquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Welkom in het diepste duister van mijn muzieksmaak. Helpt hoor. Dan weet je: er zijn altijd ergere dingen, zoals een zingende Henny Huisman, naakt
Die mental image krijg ik niet voor elkaarquote:
ik ben verknipt, I knowquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die mental image krijg ik niet voor elkaar
Man, ik moet even bijkomen van een mega-middag-dut. Mijn vent komt gewoon al bijna thuis (en mag dus zelf de boodschappen halen).
Herkenbaar daar lag ik een week in.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja toch?
Vorige keer beviel ik in zo'n hok:
[ afbeelding ]
Was blij dat ik na twee uur weer naar huis mocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |