Wacht, dat heb ik ook ergens gelezen. Omdat 'ie de boel dan stabiliseert als het ware waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:47 schreef Marjolijntje het volgende:
Crump fijn dat je moeder er is, nu zelf ook rustig aan en coconnen
Ik ga morgen met F. naar mijn ouders. Een hele dag samen thuis (of nouja, stiekem 2 achter elkaar) trek ik ook heel slecht nu. En daar helpt mijn moeder heel erg mee met F. bezig houden en zorgen voor enzo. En we blijven eten, dus als we dan weer thuis zijn kan ze gelijk naar bed
VL is nu dadels halen. Volgens de vk zou dat ook wel echt kunnen helpen, 6 per dag. We gaan het proberen.
Uitkijken naar de bevalling is hier nog steeds een groot woord, maar heel voorzichtig geloof ik er zelf steeds meer in dat het gewoon echt thuis gaat worden. Laat het dan maar komen ook nu.
En over 2 weken start F. op school, stiekem is het wel fijn als ze dan even de kans heeft gekregen om aan haar broertje en ons nieuwe gezin te wennen
Hier trouwens minder last van bekken nu de baby (diep) ingedaald ligt.
*Proest* dan kun je waarschijnlijk hetzelfde stellen over noodlesoep of schuimblokkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:57 schreef Fieder het volgende:
Dadels? Die vind ik nog lekker ook! Lees wel dat je er minstens 4 weken van tevoren mee moet beginnen maar alle beetjes helpen vast.
Ja en nou wil ik schuimblokkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:22 schreef WupWup het volgende:
[..]
*Proest* dan kun je waarschijnlijk hetzelfde stellen over noodlesoep of schuimblokken
en noedelsoepquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja en nou wil ik schuimblokken.
Braafquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:33 schreef Roomsnoes het volgende:
En minder zwangerschapsfocus-check. Ik moet nog steeds een sexy--met-stroopwafel-buikfoto maken voor Away.
Veel harde buiken, waarop gister op ctg te zien was dat de kleine man dat als vervelend ervaart en even dipt met zn hartslag. Normaal is minder doen dan de oplossing, maar ik deed al weinig en dat is dus nog te veel. Heeft zeer ws alles met de operatie te maken waardoor het gewoon heel erg gevoelig is...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:16 schreef Heliotrope het volgende:
Waarom verplichte rust gewoonmezelf? Dat heb ik even gemist denk ik.
Crumpette, wat fijn van je moeder! Misschien heb je nu inderdaad de rust om te gaan bevallen.
Radyhyn, wat vervelend van de pijn... Ook zo lastig te doorbreken.
Minder aandacht voor de zwangerschap door dreumes herken ik. Geen buikfoto's, geen geslachtspretecho, minder aan denken. Soms kan ik me even schuldig voelen, maar dan bedenk ik maar dat buikbaby er ook niks van merkt en het vorige zwangerschap meer voor mezelf was. Als ze er eenmaal is krijgen ze heus beiden evenveel liefde
Dit ja, ik moet de baby elk dagdeel een keer voelen tijdens de dagelijkse dingen. Dat vink ik dus ook heel bewust af: "ochtend: check! middag: check!". Afgelopen zaterdag had ik haar 's ochtends en 's middags niet duidelijk gevoeld, dus toen in bed gaan liggen vinken, telde ik 6 bewegingen in een kwartier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik wilde hier nog even op reageren. Die tien keer per uur / twee uur gelden alleen als je in totale rust bent en je volledig op de beweging concentreert. Dus niet als je gewoon je dagelijkse ding aan het doen bent. En elk duwtje telt dan ook als beweging
Maar heb je nu bedrust gekregen of advies voor nog rustigeraan doen??quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Veel harde buiken, waarop gister op ctg te zien was dat de kleine man dat als vervelend ervaart en even dipt met zn hartslag. Normaal is minder doen dan de oplossing, maar ik deed al weinig en dat is dus nog te veel. Heeft zeer ws alles met de operatie te maken waardoor het gewoon heel erg gevoelig is...
Ah zo, wat naar... Balen dat je zo veel vanaf de bank moet doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Veel harde buiken, waarop gister op ctg te zien was dat de kleine man dat als vervelend ervaart en even dipt met zn hartslag. Normaal is minder doen dan de oplossing, maar ik deed al weinig en dat is dus nog te veel. Heeft zeer ws alles met de operatie te maken waardoor het gewoon heel erg gevoelig is...
Volledige bedrust is toch met po en alles? Volgens mij heeft ze dat niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:01 schreef BlueEyes het volgende:
Maar heb je nu bedrust gekregen of advies voor nog rustigeraan doen??
Het is geen officiele bedrust, Ik mag op de bank/op bed liggen/zitten en mag daar vanaf om te plassen en douchen en te eten of even buiten te zitten in de tuin. Veel meer zorgt voor teveel harde buiken. Na de operatie kon ik al niet zoveel meer zelf en later door mn bekken nog minder, en nu dus nog minderquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:01 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Maar heb je nu bedrust gekregen of advies voor nog rustigeraan doen??
Duimen draaien voor die 37 weken! Kennisje had met 27 weken weeen en is van de week bevallen met 36+3.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:44 schreef Veruca_Assault het volgende:
Late update weer. Sorry!
Baby zit nog binnen en de AB doet zijn werk want de buik is rustig! Hoera! Rond 16u nog een harde buik *pufffff* maar daarna alles rustig. Ontsluiting blijft ook steken op de 3 dus iedereen is positief dat we het meest gunstige scenario te pakken hebben. Heel fijn!
Wat de infectie is/was weten ze niet maar nu issie heel erg op z'n retour en dus geen weeen meer.
Vandaag verder heel veel en hard ontkenning. Ik weet niet meer wie het was; lief! Maar ik had geen behoefte om meer te weten over extreme prematuren want ik hoopte zo hard dat het niet nodig zou zijn! Stel baby komt snel (niet!) dan graag!
Theoretisch gezien kan ik nog overtijd gaan met 3cm ontsluiting. Maar ook al blijft het nu rustig, de kans is aanzienlijk dat ik de 40wk niet ga halen. Zelf hoop ik minstens 35wk en liever de 37!
Ik moet nog wel blijven weet niet hoe lang, Als het nog even rustig blijft en de artsen hebben vertrouwen dan mag ik naar huis. Heb geen indicatie gekregen van hoe lang dat is. Ik woon vlakbij (niet Rotterdam Quoi) het ziekenhuis dus dat kan meewegen in de beslissing mij naar huis te laten gaan. Maar eerst de AB kuur afmaken en dán afwachten, groei baby moet goed zijn en mss dán thuis op 'verlof'?
Tis een grote onzekerheid hier, vrij kut. Ik weet dingen liever zeker.
Maar so far so good!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |