Helemaal me eens. Dan mis je zoveel Spelen, dan ga je toch serieus om met de laatste kans die je krijgt? Het is maar een week, dat moet zelfs Yuri wel kunnen volhouden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:13 schreef alopio het volgende:
Ach hij doet het toch echt zelf. Als je het niet kan opbrengen om je een week lang te focussen en optijd naar bed te gaan, tja. Als je feesten belangrijker vind en je een week dat biertje niet kan laten staan. Je bent topsporter, dat biertje had ook na die finale gekund, had ie zichzelf helemaal klem mogen zuipen. De schuldige is toch echt van Gelder zelf. Hij is ook al 33, mag je toch meer verstand gebruiken.
Nog wel iets anders, als het in het HHH was zijn die ook ernstig in gebreke gebleven door hem überhaupt alcohol te schenken. Lekkere sponsor ben je dan, topsporters die nog in actie moeten komen binnen laten. Maar nogmaals, hij is 33 en zelf verantwoordelijk.
In het HHH schijnen ook nogal wat mensen ziek te zijn, griepje, verkouden. Daarom mogen de sporters daar niet heen die nog in actie moeten komen. Je wil niet dat de halve NL equipe straks op z'n nest ligt met koortsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
dronken mensen zijn meestal nogal luidruchtig
Sowieso zeuren over alcohol maar wel de grootste bierbrouwer van Nederland dat evenement laten sponsoren...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:13 schreef alopio het volgende:
Ach hij doet het toch echt zelf. Als je het niet kan opbrengen om je een week lang te focussen en optijd naar bed te gaan, tja. Als je feesten belangrijker vind en je een week dat biertje niet kan laten staan. Je bent topsporter, dat biertje had ook na die finale gekund, had ie zichzelf helemaal klem mogen zuipen. De schuldige is toch echt van Gelder zelf. Hij is ook al 33, mag je toch meer verstand gebruiken.
Nog wel iets anders, als het in het HHH was zijn die ook ernstig in gebreke gebleven door hem überhaupt alcohol te schenken. Lekkere sponsor ben je dan, topsporters die nog in actie moeten komen binnen laten. Maar nogmaals, hij is 33 en zelf verantwoordelijk.
Het publiek wil juist graag excentrieke figuren zien die de regels wel eens aan de laars lappen. Zie een Zlatan die medespelers op de training in de nek trapt, zie een Sagan die de rondemiss in kont knijpt op het podium. Sporters die alleen maar binnen de kantlijnen tekenen hebben we er al voldoende van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals, als hij daar niet mee kon leven of dit overdreven vond had hij vooraf moeten zeggen dat hij daar geen trek in had en dus thuis bleef. Regels zijn regels. Zou wat zijn als die Olympische sporters zelf allemaal maar een beetje lekker alles gingen bepalen.
Hij is zeker ook lid van de EO.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:17 schreef de_boswachter het volgende:
Niet keihard zuipen nadat je een goede prestatie met sporten hebt geleverd
Wat is die Chef de Mission voor een miet
Dit soort EO grappen zijn zooooo 2001. EO is al lang niet meer de braafste jongen van omroepland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij is zeker ook lid van de EO.
Misschien heeft Yuri wel z'n lul in een paard van de dressuurploeg gestoken? Kwade dronk afreageren op een paard. Klinkt aannemelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Eerste reactie van mij wat een droeftoeter die Van Gelder. Aan de andere kant natuurlijk een erg zware straf voor enkel wat biertjes, zeker omdat de wedstrijd pas volgende week is. Niet elke sporter kan continue in het strakke keurslijf van topsporter blijven.
Maar vanwege de snelle beslissing van NOC-NSF zal er toch wel meer aan de hand zijn dan enkel een paar biertjes. B.v. dat hij laveloos aan is komen zetten en andere sporters lastig heeft gevallen met zijn dronken gedrag. Of men heeft aanwijzingen dat hij weer aan de coke heeft gezeten en men wil niet de schande van positieve controle.
Zal hij zo gek geweest zijn...?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:16 schreef Ener-G het volgende:
https://twitter.com/barrysmit/status/762892320547151873
Dit is dan ook weer heel erg waar. Al mag ie van mij dan ook wel gewoon de bak in.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien heeft Yuri wel z'n lul in een paard van de dressuurploeg gestoken?
Allemaal vraagtekens die de komende uren of dagen hopelijk beantwoord gaan worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien heeft Yuri wel z'n lul in een paard van de dressuurploeg gestoken? Kwade dronk afreageren op een paard. Klinkt aannemelijk.
Natuurlijk niet. Als ie coke heeft gesnoven lijkt me de kans vrij klein dat ze dat gaan melden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Allemaal vraagtekens die de komende uren of dagen hopelijk beantwoord gaan worden.
Als dat echt zo is (word je daarvoor daar gearresteerd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:16 schreef Ener-G het volgende:
https://twitter.com/barrysmit/status/762892320547151873
Dit is dan ook weer heel erg waar. Al mag ie van mij dan ook wel gewoon de bak in.
Het gaat hier om seks met één of meerdere paarden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als ie coke heeft gesnoven lijkt me de kans vrij klein dat ze dat gaan melden.
Eerst even de kater verwerken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:52 schreef Kansenjongere het volgende:
Op zijn eigen website laat Van Gelder dat hij "de gebeurtenissen in besloten omgeving eerst wil verwerken en daarna met een statement naar buiten zal treden."
Gisteren ging zoeen paard op z'n muil omdat ie niet over die balk kwam. Ik denk dat Youri eerder daarvoor in haar kwam.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het gaat hier om seks met één of meerdere paarden.
Ook dat zal via via vast wel een keer naar buiten komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als ie coke heeft gesnoven lijkt me de kans vrij klein dat ze dat gaan melden.
condoomloos ook nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het gaat hier om seks met één of meerdere paarden.
Dit soort teksten doen het uitstekend op het Vivaforum, denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:29 schreef Hathor het volgende:
Wat een ontzettende zelfdestructieve jongen is dat toch.
Trouwquote:Jacques Brinkman was geen gemakkelijk mannetje voor zijn coaches. Illustratief was de documentaire 'Het wonder van Sydney' van Andere Tijden Sport, vorige zomer. De toenmalige bondscoach, Maurits Hendriks, die overkwam als een iets te bijdehante professor, werd niet altijd geaccepteerd door Brinkman. Hij ondermijnde zijn gezag door tijdens de Spelen een hamburger te eten pontificaal voor de neus van Hendriks.
Dat zal jij dan beter weten dan ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit soort teksten doen het uitstekend op het Vivaforum, denk ik.
Is een gokje. Beetje zo theatraal, weet je wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zal jij dan beter weten dan ik.
In 2020 doet Yuri mee op het onderdeel "paard"quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gisteren ging zoeen paard op z'n muil omdat ie niet over die balk kwam. Ik denk dat Youri eerder daarvoor in haar kwam.
Maar is het niet zo dan? Eerst die situatie met coke, nou weer alcohol, straks op het eind heeft hij nog minder uit zijn carriere gehaald van Rafael vd Vaart, en dat is een prestatie op zich. Hij ziet er weliswaar uit als een sportman, maar hij leeft er niet naar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is een gokje. Beetje zo theatraal, weet je wel.
Lijkt me een onwijze lul die voor buhne sympathiek overkomt maar op de achtergrond echt zo'n pedant schoolmeestertje is waar ordnung muss sein.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Trouw
![]()
Hendriks is nogal van de regeltjes als ik hem zo eens google...
Moet dat dan? De prestatie is waar het om draait, of hij dat nu haalt met bankhangen, chips vreten, Fokken op de zolderkamer en bier drinken of zich elke dag het licht uit de ogen traint boeit toch niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:32 schreef Hathor het volgende:
Hij ziet er weliswaar uit als een sportman, maar hij leeft er niet naar.
Als de regels zeggen dat het anders moet, wiens schuld is het dan? Hij heeft gewoon een bord voor zijn kop en zal het nooit leren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet dat dan? De prestatie is waar het om draait, of hij dat nu haalt met bankhangen, chips vreten, Fokken op de zolderkamer en bier drinken of zich elke dag het licht uit de ogen traint boeit toch niet?
Zoiets.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lijkt me een onwijze lul die voor buhne sympathiek overkomt maar op de achtergrond echt zo'n pedant schoolmeestertje is waar ordnung muss sein.
Ja. Vooral die tussentijdse verplichte vluchtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lijkt me een onwijze lul die voor buhne sympathiek overkomt maar op de achtergrond echt zo'n pedant schoolmeestertje is waar ordnung muss sein.
Lekker makkelijk praten voor ons. Ik denk dat de topsporters daar geen enkel probleem mee hebben. Alles voor dat ene doel. Die mentaliteit zit er wel in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Vooral die tussentijdse verplichte vlucht. Sporters die klaar zijn kunnen dus bijvoorbeeld niet de sluitingsceremonie bijwonen. Of gewoon andere sporten bezoeken.
Het draait niet alleen maar om de prestatie van Van Gelder, sterker nog, de wereld draait niet om Yuri van Gelder. Als je niet in een ploeg kunt functioneren moet je niet met een ploeg meegaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet dat dan? De prestatie is waar het om draait, of hij dat nu haalt met bankhangen, chips vreten, Fokken op de zolderkamer en bier drinken of zich elke dag het licht uit de ogen traint boeit toch niet?
Idd... van zijn Wiki:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het zou me overigens niks verbazen dat hij na dat hamburgerincident van Brinkman zelf de regels aan heeft lopen scherpen en vage omschrijvingen heeft verzonnen om sporters die niet in de pas lopen naar huis te kunnen sturen...quote:Aan zijn gezag werd echter getornd door enkele ervaren spelers, onder wie doelman Ronald Jansen en middenvelder Jacques Brinkman, omdat zij van mening waren dat Hendriks er een te perfectionistische houding op nahield. Ondanks interne strubbelingen prolongeerde de ploeg in Sydney (2000) de Olympische titel, waarna Hendriks op last van het toenmalige bestuur van de hockeybond alsnog de prijs moest betalen voor zijn vermeende gebrek aan leiderschapskwaliteiten: zijn contract werd niet verlengd.
Heb hem (en andere bobo's) nog samen gezien met Henk Grol bij mijn werk een paar maanden terug (een meeting van NOC NSF).quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Welke doelen worden er bereikt door tussentijds de losers het olympisch dorp uit te transporteren met de vlucht of shame?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten voor ons. Ik denk dat de topsporters daar geen enkel probleem mee hebben. Alles voor dat ene doel. Die mentaliteit zit er wel in.
Dat ze andere sporters die nog wel moeten niet lastig vallen ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:48 schreef Zelva het volgende:
[..]
Welke doelen worden er bereikt door tussentijds de losers het olympisch dorp uit te transporteren met de vlucht of shame?
Turnen is dan ook geen teamsport...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Het draait niet alleen maar om de prestatie van Van Gelder, sterker nog, de wereld draait niet om Yuri van Gelder. Als je niet in een ploeg kunt functioneren moet je niet met een ploeg meegaan.
Niet? Dus er is opeens geen mannen- en vrouwenteam meer omdat jij het zegt?quote:
twitter:alexcuadros twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 16:06:11Rio cocaine dealers now using the Olympic logo, plus the warning "don't use near children," which is very thoughtful https://t.co/8M0e551eej reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |