Ik moet zeggen dat ik jou ook nog niet heel veel gezien heb in de topics waar ik zatquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:18 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal niet gemerkt dat er veel gemod wordt. Voor zover ik kan overzien gaat het OS forum prima
misschien interesse in verschillende sporten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik jou ook nog niet heel veel gezien heb in de topics waar ik zat
Niks mis mee, was geen verwijt ofzo. Het zou alleen kunnen dat in de topics waarin jij zat minder gemodereerd werd of dat minder nodig was of wat ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:21 schreef komrad het volgende:
[..]
misschien interesse in verschillende sporten?
Niks mis mee inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:23 schreef Redefine het volgende:
Het is wel vaak lastig om in een specifiek sporttopic te posten, terwijl je meerdere sporten aan het kijken bent. Dan heb je nog wel eens de neiging om offtopic te gaan in het ene topic. In die zin is de SC dan wel weer wat makkelijker.
te veel sport te zienquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:23 schreef Redefine het volgende:
Het is wel vaak lastig om in een specifiek sporttopic te posten, terwijl je meerdere sporten aan het kijken bent. Dan heb je nog wel eens de neiging om offtopic te gaan in het ene topic. In die zin is de SC dan wel weer wat makkelijker.
Klopt als een busquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:23 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het ook fijn/goed dat de tijd wordt stopgezet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:26 schreef Tagliano het volgende:
Videoreferee is ook een genot. Veel sporten kunnen nog wat leren van hockey
Waarbij je dan meestal ook nog met 90% dezelfde mensen aan het discussiëren bent, wat het nog meer versterkt.quote:
Daar ben ik ook groot voorstander van inderdaad. Al denk ik niet dat dat doorgetrokken gaat worden naar bijvoorbeeld voetbal: je weet dan nooit goed hoe lang een wedstrijd gaat duren en ik kan me voorstellen dat de sportzenders dat niet zo tof vindenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het ook fijn/goed dat de tijd wordt stopgezet.
Eens hoor, alleen actief modden zorgt soms juist ook weer voor een grotere shitload. Vooraf reeksen is altijd handig jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij je dan meestal ook nog met 90% dezelfde mensen aan het discussiëren bent, wat het nog meer versterkt.
Maar tegelijkertijd moeten de mods ook wel scherp zijn op teveel off-topic. Wat gewoon heel lastig is.
Vooralsnog vind ik het OS forum prima te doen, ondanks dat er wel een aantal echte trollen rondlopen.
Het enige grote punt is, dat veel topics beter preventief gereekst hadden kunnen worden, om problemen bij het aanmaken van een nieuw deel te voorkomen.
Het kan inderdaad averechts werken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens hoor, alleen actief modden zorgt soms juist ook weer voor een grotere shitload. Vooraf reeksen is altijd handig ja
En de goal
Gewoon twee helften van, ik zeg maar wat, 30 minuten. Of de laatste 10 minuten van iedere helft zuiver makenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:29 schreef Redefine het volgende:
Videoref is mooi ja, al zie je het nu wel bij meer sporten. Ze zijn altijd wel vooruitstrevend geweest bij het hockey.
Maar ik denk vooral dat bijvoorbeeld voetbal heel erg gebaat zal gaan zijn bij zuivere speeltijd, al zul je dan niet 90 minuten moeten spelen. Laten ze het in ieder geval eens in gaan voeren voor blessuretijd.
Dat kan inderdaad al veel schelen. Al denk ik dat het voetbal te conservatief is om het überhaupt in te voeren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:29 schreef Redefine het volgende:
Videoref is mooi ja, al zie je het nu wel bij meer sporten. Ze zijn altijd wel vooruitstrevend geweest bij het hockey.
Maar ik denk vooral dat bijvoorbeeld voetbal heel erg gebaat zal gaan zijn bij zuivere speeltijd, al zul je dan niet 90 minuten moeten spelen. Laten ze het in ieder geval eens in gaan voeren voor blessuretijd.
In de richting van 30 minuten zat ik ook te denken. Alleen de laatste 10 minuten lijkt mij dan weer niet echt handig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon twee helften van, ik zeg maar wat, 30 minuten. Of de laatste 10 minuten van iedere helft zuiver maken
Je ziet vaak dat het rekken en dergelijke in die laatste 10 minuten zit, vandaar. Maar een volledige zuivere speeltijd heeft ook mijn voorkeur jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de richting van 30 minuten zat ik ook te denken. Alleen de laatste 10 minuten lijkt mij dan weer niet echt handig.
Dat weet ik, ik beleef alleen geen goede avond op dit onderwerpquote:
Dat is het probleem van het voetbal. Het blijft de grootste sport (en ook nog steeds een van mijn favorieten), maar ze willen nauwelijks iets veranderen. Het voetbal zou zoveel baat hebben bij innovaties.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad al veel schelen. Al denk ik dat het voetbal te conservatief is om het überhaupt in te voeren.
Komt goed.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik beleef alleen geen goede avond op dit onderwerp
twitter:xxERWINxx twitterde op maandag 08-08-2016 om 00:23:41@NoelvanKlaveren Je ziet er op tv heel anders uit, prachtige meid ben je. reageer retweet
Dat is een heel ander topic dan dit.quote:
Duurt nog uur of 2 voordat dag weer begintquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemorgen, zijn we er weer klaar voor?
Tijd om rustig te douchen en ontbijten, niks mis meequote:Op maandag 8 augustus 2016 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duurt nog uur of 2 voordat dag weer begint
Mooi tijd gehad om naar fysio te gaan om te trainen. Nu begint het bijnaquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijd om rustig te douchen en ontbijten, niks mis mee
de binnenkant van mijn ogenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:27 schreef Aguero het volgende:
Wat gaan we nu kijken tot dat het zwemmen begint?
Het ligt hier even wat stilquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:27 schreef Aguero het volgende:
Wat gaan we nu kijken tot dat het zwemmen begint?
Fiji nu bij de sevensquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ligt hier even wat stil
Tafeltennis is een herhaling zie ik, dan maar wat rugby ofzo.
Had voor de 4x100 mijn wekker gezet, ga dat voor de Kromo finales en atletiek ook wel doen denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:30 schreef komrad het volgende:
Ik heb nog geen enkele zwemfinale live gezien. Houd het gewoon niet vol tot 3 uur 's-nachts
Rond middernacht bed in; wekker om 3:00; 5:00 weer bed in; uitslapen tot na 11u. Heb me nog nooit zo wakker gevoeld overdagquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:30 schreef komrad het volgende:
Ik heb nog geen enkele zwemfinale live gezien. Houd het gewoon niet vol tot 3 uur 's-nachts
Ennnnnnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:15 schreef Redefine het volgende:
De sportdag van morgen overigens![]()
- Tijdrit bij de mannen en de vrouwen.
- Kim Polling bij het judo en in mindere mate van 't End.
- Veel belangrijke roeiwedstrijden.
- De laatste poulewedstrijden van Brouwer/Meeuwsen en Meppelink/Van Iersel.
- Weer heel veel zeilen.
- Peter Müllenberg bij het boksen.
- Twee man bij het boogschieten.
- Series 100 vrij bij de vrouwen, finale 100 vrij mannen, series en finale 4x200 vrij.
- Turnen finale individuele meerkamp.
- Handbaldames, Volleybaldames en Hockeydames.
En dan nog diverse niet Nederlands gerelateerde sport. Heerlijke sportdag gaat dat worden
quote:
Viktor Manakov (Russia, cycling)quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:32 schreef Aguero het volgende:
http://www.bbc.com/sport/olympics/36984887
Ik kreeg Heungmin Son.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kak, ik heb de verkeerde smaak Doritos aangeschaft.
Tennis. Verder weer vooral teamsport.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
iemand tipz wat ik nu moet gaan kijken
Na baanwielrennen beetje gewichtheffen en verder? 1.30 eventjes atletiek
Tennis toevallig al aan op laptopquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tennis. Verder weer vooral teamsport.
Hamer ze in elkaar!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
De buren zijn aan het klussenlekker boren en hamertikken
9/10 keer is er hier iemand in de buurt ook wel wat aan het doen, maar dit weekend is het rustquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bel de politie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag is juist een matige dag behalve vannacht natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
9/10 keer is er hier iemand in de buurt ook wel wat aan het doen, maar dit weekend is het rust
Sowieso een goed dagje om er eens lekker voor te gaan zitten
Ach er zal vast weer wat vermakelijks zijn. En anders ga ik lekker de gebroeders Anker weer even terugkijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag is juist een matige dag behalve vannacht natuurlijk
Volleybal redt de middag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
14.30 marathon en volleybal damesch
15.00 worstelen
19.40 handbal dames
23.00 hockey heren kwartfinale
0.00 gewichtheffen
Verder niet zo heel boeiende dag
Dit valt alleraardigst samen met het voetbal, niks mis meequote:Op zondag 14 augustus 2016 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
14.30 marathon en volleybal damesch
15.00 worstelen
19.40 handbal dames
23.00 hockey heren kwartfinale
0.00 gewichtheffen
Verder niet zo heel boeiende dag
Mja waterpolo, doet me toch minder zonder Nederlandquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volleybal redt de middag.
En bij het waterpolo worden de beslissende poulewedstrijden gespeeld.
Je vergeet Dortmund-Bayernquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verder nog Manchester United om 14.30. ARS - LIV 17.00 en 22.00 Sevilla - Barcelona
Ik ben nog pisnijdig na gisteren. Denk je lekker rustig aan je bacootje te kunnen zitten in stadion, mooi hoor. Snelle voorsprong en dan een mongolengoal tegen. Niks aan handje, voor rust nog 2-1. Prima allemaal, Traore erin boh. En dan laatste minuut 2-2, je verwacht het nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je vergeet Dortmund-Bayern
En de echte liefhebbers kijken nu Heracles-Willem II
Mij ook veel minder dan me lief is, mede doordat andere sporten gewoon voorrang kregenquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja waterpolo, doet me toch minder zonder NederlandMisschien wel een potje meepikken dan heb ik tenminste eentje gezien
Ik baalde op het moment zelf wel even, maar toen kwam toch ook al gauw het besef dat we dit zeker in de eerste seizoenshelft wel vaker gaan zien en maar even voor lief moeten nemenquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben nog pisnijdig na gisteren. Denk je lekker rustig aan je bacootje te kunnen zitten in stadion, mooi hoor. Snelle voorsprong en dan een mongolengoal tegen. Niks aan handje, voor rust nog 2-1. Prima allemaal, Traore erin boh. En dan laatste minuut 2-2, je verwacht het niet
Helaas wel. Schrijnend vond ik gewoon dat het weer 2 persoonlijke fouten warenquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik baalde op het moment zelf wel even, maar toen kwam toch ook al gauw het besef dat we dit zeker in de eerste seizoenshelft wel vaker gaan zien en maar even voor lief moeten nemen
Jup, al hadden er ook best goals kunnen vallen uit "normale" situaties. Het is niet zo dat het fantastisch stond allemaal, al is het Ajaxtopic dan altijd wel weer leuk om te lezenquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helaas wel. Schrijnend vond ik gewoon dat het weer 2 persoonlijke fouten waren
Sanchez was gewoon meer dan uitstekend. Goede ingrepen, lekker directe passes naar voren. Niks op aan te merken, veel beter dan de eerste optreden van Heikoquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jup, al hadden er ook best goals kunnen vallen uit "normale" situaties. Het is niet zo dat het fantastisch stond allemaal, al is het Ajaxtopic dan altijd wel weer leuk om te lezen
Bosz moet eruit, het wordt 0-5 tegen Rostov en Sanchez heeft niet het niveau van Ajax
Tweede helft wel wat foutjes. Maar goed, die zou ik lekker de kans geven wel jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sanchez was gewoon meer dan uitstekend. Goede ingrepen, lekker directe passes naar voren. Niks op aan te merken, veel beter dan de eerste optreden van Heiko
Dat mag ook wel na pas 5 dagen meetrainen of zo. Veltman zal wel weer in basis starten tegen Rostovquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tweede helft wel wat foutjes. Maar goed, die zou ik lekker de kans geven wel ja
Verwacht ik ook ja. Al mag Riedewald best naar het middenveldquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat mag ook wel na pas 5 dagen meetrainen of zo. Veltman zal wel weer in basis starten tegen Rostov
Gudelj zal wel gewoon mogen blijven staan want FYSIEK ERVARING ROUTINEquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verwacht ik ook ja. Al mag Riedewald best naar het middenveld
Genot voor het oog is datquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gudelj zal wel gewoon mogen blijven staan want FYSIEK ERVARING ROUTINE
Worstelenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Nou, op badminton na is er ook niet echt veel bijzonders 's middags de komende dagen
Gisteren een deceptie noemenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:37 schreef marcodej het volgende:
Geslapen tot een uur of tweemaar ik zit weer klaar voor een dag vol DECEPTIES!
Twee medailles missen op een paar honderdsten zijn wel decepties ja.quote:
Scheelt dat we daar vandaag nauwelijks kans voor hebben, behalve Dorian die een DSQ kan krijgen en het goud kan verliezen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:37 schreef marcodej het volgende:
Geslapen tot een uur of tweemaar ik zit weer klaar voor een dag vol DECEPTIES!
Voor Kromo was een medaille juist onverwachts gekomen in dit deelnemersveld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Twee medailles missen op een paar honderdsten zijn wel decepties ja.
Maakt me geen fluit uit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niemand gaat meer posten let opIk ben naar SC
Ik snap nooit zo heel goed wat daar leuk aan isquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
De kenners kijken naar gewichtheffen
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo heel goed wat daar leuk aan is
Hmm, ik zie wat vadsige dom uitziende figuren die met hun armen iets proberen te bewerkstelligenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En elleboogje uit kom, topshowquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, ik zie wat vadsige dom uitziende figuren die met hun armen iets proberen te bewerkstelligen
Kan nooit wat voor mij zijn
Bijzonder matig dat er rond deze uren niet echt iets te zien is inderdaad. En tot 2 uur ga ik hem ook weer niet helemaal doortrekken denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En elleboogje uit kom, topshow
Ik zou dit normaal ook niet kijken maar in de karige uren rond 12-2 is het wel grappig om dit te zien
Toch wel sympathiek van die gewichtheffers. Beseffen zich dat ze een enorme schijtsport aan het beoefenen zijn. Maar ze bieden toch wat vermaak voor den kijkers.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Omdat ze Jelle K. niet op OS willen hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:53 schreef Pascalus het volgende:
Waarom is Darts geen Olympische Sport? #durftevragen
Ik stel voor dat we op de barricades gaan. Zulke beelden willen we toch allemaal zienquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:53 schreef Pascalus het volgende:
Waarom is Darts geen Olympische Sport? #durftevragen
Een van de weinige keren dat Phil zo hard vernederd isquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inmiddels zie ik de vermakelijkheid er wel van in
Die gaat straks full retard op de Bromer dit topic opschonen.quote:
FMD's aanwezigheid maakte het afquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Een van de weinige keren dat Phil zo hard vernederd is
'Als je een penalty mag nemen, laat ik hem doorquote:
Sow, daar was Messi (Wie?) wel even onder de indruk van de uitstraling van DE CIL.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat PDC Darts Dancers dan ook komen op OS
[ afbeelding ]
Godver, deze zag ik eerder vandaag toen iemand me op een oud topic weesquote:
Kan me er geen heugenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Kort gifje, had Ajax zelf geen hoogtepunten?
VUILE KLOOTZAKquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:10 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Als Nattekrant iets post is dit mijn eerste gedachte
Ik lach hem ook altijd uit jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:10 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Als Nattekrant iets post is dit mijn eerste gedachte
Als jij er bent kunnen we pas echt losquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgens mij moet ik dit topic even gaan volgen.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gaat straks full retard op de Bromer dit topic opschonen.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:20 schreef Pino112 het volgende:
Uit goede bronnen heb ik vernomen dat Nattekat al slaapt.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:23 schreef Tagliano het volgende:
Nattekat is dus afwezig
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:27 schreef Bolasie het volgende:
Hoeveel posts heeft Nattekat al verwijderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:27 schreef Tagliano het volgende:
Als Nattekat weer eens aan het modden slaat
[ afbeelding ]
Deze had ook gekund bij als Nattekat weer eens aan het modden slaatquote:
Nattekat zodra hij weer eens onzin aan het posten is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze had ook gekund bij als Nattekat weer eens aan het modden slaat
[ afbeelding ]
Sowquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nattekat zodra hij weer eens onzin aan het posten is.
[ afbeelding ]
Het gulpje gaat open.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:32 schreef Tagliano het volgende:
Nondeju zelden zo'n kwaliteitspost gezien
Dat scheurde al uit elkaar, bohquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het gulpje gaat open.
Nattekat als hij geen lekkere wijven ziet maar gewoon even alle users wil bashen omdat ze het zogenaamd over lekkere wijven hebben bedoel jequote:Op maandag 15 augustus 2016 01:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nattekat zodra hij lekkere wijven ziet.
[ afbeelding ]
Bovenstaande gifs zijn allemaal van zelfde vrouwquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:32 schreef Tagliano het volgende:
Bij vrijwel al die wijven
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nattekat als hij geen lekkere wijven ziet maar gewoon even alle users wil bashen omdat ze het zogenaamd over lekkere wijven hebben bedoel je
Ohquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bovenstaande gifs zijn allemaal van zelfde vrouw
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:34 schreef marcodej het volgende:
Jongens, Nattekat heeft aan mij gevraagd even een oogje in het zeil te houden vannacht.
Gaat het broekje aan blijven?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Godsallemachtig
[ afbeelding ]
Dat je het even weet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:34 schreef marcodej het volgende:
Jongens, Nattekat heeft aan mij gevraagd even een oogje in het zeil te houden vannacht.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gaat het broekje aan blijven?
[ afbeelding ]
Het is de SC, zolang het binnen de FOK!regels valt ga je je goddelijke gang maar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, dus dit mag allemaal gewoon?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is de SC, zolang het binnen de FOK!regels valt ga je je goddelijke gang maar.
Oh, jammer dat ik nu dit gifje niet kan plaatsenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is de SC, zolang het binnen de FOK!regels valt ga je je goddelijke gang maar.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |