Dat is een heel ander topic dan dit.quote:
Duurt nog uur of 2 voordat dag weer begintquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemorgen, zijn we er weer klaar voor?
Tijd om rustig te douchen en ontbijten, niks mis meequote:Op maandag 8 augustus 2016 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duurt nog uur of 2 voordat dag weer begint
Mooi tijd gehad om naar fysio te gaan om te trainen. Nu begint het bijnaquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijd om rustig te douchen en ontbijten, niks mis mee
de binnenkant van mijn ogenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:27 schreef Aguero het volgende:
Wat gaan we nu kijken tot dat het zwemmen begint?
Het ligt hier even wat stilquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:27 schreef Aguero het volgende:
Wat gaan we nu kijken tot dat het zwemmen begint?
Fiji nu bij de sevensquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ligt hier even wat stil
Tafeltennis is een herhaling zie ik, dan maar wat rugby ofzo.
Had voor de 4x100 mijn wekker gezet, ga dat voor de Kromo finales en atletiek ook wel doen denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:30 schreef komrad het volgende:
Ik heb nog geen enkele zwemfinale live gezien. Houd het gewoon niet vol tot 3 uur 's-nachts
Rond middernacht bed in; wekker om 3:00; 5:00 weer bed in; uitslapen tot na 11u. Heb me nog nooit zo wakker gevoeld overdagquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:30 schreef komrad het volgende:
Ik heb nog geen enkele zwemfinale live gezien. Houd het gewoon niet vol tot 3 uur 's-nachts
Ennnnnnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:15 schreef Redefine het volgende:
De sportdag van morgen overigens![]()
- Tijdrit bij de mannen en de vrouwen.
- Kim Polling bij het judo en in mindere mate van 't End.
- Veel belangrijke roeiwedstrijden.
- De laatste poulewedstrijden van Brouwer/Meeuwsen en Meppelink/Van Iersel.
- Weer heel veel zeilen.
- Peter Müllenberg bij het boksen.
- Twee man bij het boogschieten.
- Series 100 vrij bij de vrouwen, finale 100 vrij mannen, series en finale 4x200 vrij.
- Turnen finale individuele meerkamp.
- Handbaldames, Volleybaldames en Hockeydames.
En dan nog diverse niet Nederlands gerelateerde sport. Heerlijke sportdag gaat dat worden
quote:
Viktor Manakov (Russia, cycling)quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:32 schreef Aguero het volgende:
http://www.bbc.com/sport/olympics/36984887
Ik kreeg Heungmin Son.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kak, ik heb de verkeerde smaak Doritos aangeschaft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |