Dat weet ik, ik beleef alleen geen goede avond op dit onderwerpquote:
Dat is het probleem van het voetbal. Het blijft de grootste sport (en ook nog steeds een van mijn favorieten), maar ze willen nauwelijks iets veranderen. Het voetbal zou zoveel baat hebben bij innovaties.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad al veel schelen. Al denk ik dat het voetbal te conservatief is om het überhaupt in te voeren.
Komt goed.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik beleef alleen geen goede avond op dit onderwerp
twitter:xxERWINxx twitterde op maandag 08-08-2016 om 00:23:41@NoelvanKlaveren Je ziet er op tv heel anders uit, prachtige meid ben je. reageer retweet
Dat is een heel ander topic dan dit.quote:
Duurt nog uur of 2 voordat dag weer begintquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemorgen, zijn we er weer klaar voor?
Tijd om rustig te douchen en ontbijten, niks mis meequote:Op maandag 8 augustus 2016 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duurt nog uur of 2 voordat dag weer begint
Mooi tijd gehad om naar fysio te gaan om te trainen. Nu begint het bijnaquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijd om rustig te douchen en ontbijten, niks mis mee
de binnenkant van mijn ogenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:27 schreef Aguero het volgende:
Wat gaan we nu kijken tot dat het zwemmen begint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |