Dat mag ook wel na pas 5 dagen meetrainen of zo. Veltman zal wel weer in basis starten tegen Rostovquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tweede helft wel wat foutjes. Maar goed, die zou ik lekker de kans geven wel ja
Verwacht ik ook ja. Al mag Riedewald best naar het middenveldquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat mag ook wel na pas 5 dagen meetrainen of zo. Veltman zal wel weer in basis starten tegen Rostov
Gudelj zal wel gewoon mogen blijven staan want FYSIEK ERVARING ROUTINEquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verwacht ik ook ja. Al mag Riedewald best naar het middenveld
Genot voor het oog is datquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gudelj zal wel gewoon mogen blijven staan want FYSIEK ERVARING ROUTINE
Worstelenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Nou, op badminton na is er ook niet echt veel bijzonders 's middags de komende dagen
Gisteren een deceptie noemenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:37 schreef marcodej het volgende:
Geslapen tot een uur of tweemaar ik zit weer klaar voor een dag vol DECEPTIES!
Twee medailles missen op een paar honderdsten zijn wel decepties ja.quote:
Scheelt dat we daar vandaag nauwelijks kans voor hebben, behalve Dorian die een DSQ kan krijgen en het goud kan verliezen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:37 schreef marcodej het volgende:
Geslapen tot een uur of tweemaar ik zit weer klaar voor een dag vol DECEPTIES!
Voor Kromo was een medaille juist onverwachts gekomen in dit deelnemersveld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Twee medailles missen op een paar honderdsten zijn wel decepties ja.
Maakt me geen fluit uit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niemand gaat meer posten let opIk ben naar SC
Ik snap nooit zo heel goed wat daar leuk aan isquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
De kenners kijken naar gewichtheffen
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo heel goed wat daar leuk aan is
Hmm, ik zie wat vadsige dom uitziende figuren die met hun armen iets proberen te bewerkstelligenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En elleboogje uit kom, topshowquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, ik zie wat vadsige dom uitziende figuren die met hun armen iets proberen te bewerkstelligen
Kan nooit wat voor mij zijn
Bijzonder matig dat er rond deze uren niet echt iets te zien is inderdaad. En tot 2 uur ga ik hem ook weer niet helemaal doortrekken denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En elleboogje uit kom, topshow
Ik zou dit normaal ook niet kijken maar in de karige uren rond 12-2 is het wel grappig om dit te zien
Toch wel sympathiek van die gewichtheffers. Beseffen zich dat ze een enorme schijtsport aan het beoefenen zijn. Maar ze bieden toch wat vermaak voor den kijkers.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Omdat ze Jelle K. niet op OS willen hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:53 schreef Pascalus het volgende:
Waarom is Darts geen Olympische Sport? #durftevragen
Ik stel voor dat we op de barricades gaan. Zulke beelden willen we toch allemaal zienquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:53 schreef Pascalus het volgende:
Waarom is Darts geen Olympische Sport? #durftevragen
Een van de weinige keren dat Phil zo hard vernederd isquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inmiddels zie ik de vermakelijkheid er wel van in
Die gaat straks full retard op de Bromer dit topic opschonen.quote:
FMD's aanwezigheid maakte het afquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Een van de weinige keren dat Phil zo hard vernederd is
'Als je een penalty mag nemen, laat ik hem doorquote:
Sow, daar was Messi (Wie?) wel even onder de indruk van de uitstraling van DE CIL.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat PDC Darts Dancers dan ook komen op OS
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |