Micronesia, officieel de Federale Staten van Micronesia, is een land in het werelddeel Oceanië zegt Wiki Hansquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Micronesie is geen land.
Alleen luie mensen zeggen Micronesie ipv Federale staten van Micronesie. Guam hoort er immers niet bij.
Koffieplanters.quote:
Straks komen de zaag en graafmachines het stadion in.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:19 schreef Odaiba het volgende:
Godverdomme, dit wil je toch niet laten zien. hoe ze de hele amazone hebben verneukt
Je leest niet echt goed wat ik zeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Micronesia, officieel de Federale Staten van Micronesia, is een land in het werelddeel Oceanië zegt Wiki Hans
Die van het EK 2016 vond je beter? Hahaha.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit is tot nu toe wel de slechtste openingsceremonie die ik ooit gezien heb.
Mogen clubteams tegenwoordig ook aan de OS meedoen? PSV Olympisch kampioen, dat kan niet meer fout.quote:
Je zegt letterlijk is geen land en dat is het volgens verschillende bronnen wel. Andere zeggen weer van niet dus whateverquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je leest niet echt goed wat ik zeg.
EK 2012 en 2016 waren lachwekkend ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van het EK 2016 vond je beter? Hahaha.
Beter he?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:20 schreef golfer het volgende:
BBC aangezet. Zonder die ENORME logo's.
OS only.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van het EK 2016 vond je beter? Hahaha.
En beter commentaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:20 schreef golfer het volgende:
BBC aangezet. Zonder die ENORME logo's.
Micronesië is officieel geen land, maar een eilandengroep. Net als de waddeneilanden, zeg maar. Die horen ook niet alleen bij Nederland. Een deel van de eilandengroep is onafhankelijk en noemt zichzelf Federale Staten van Micronesië, maar omdat men het gemakkelijk maakt noemt men het maar 'Micronesië'. Maar eigenlijk is dat dus verwarrend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk is geen land en dat is het volgens verschillende bronnen wel. Andere zeggen weer van niet dus whatever
Wou net zeggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:21 schreef Remzz het volgende:
Roelfs zou tenminste zijn best kunnen doen om het te laten lijken da die het niet aan het oplezen is
quote:
PSV vond een speler naar de OS al teveel laat staan een heel team.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogen clubteams tegenwoordig ook aan de OS meedoen? PSV Olympisch kampioen, dat kan niet meer fout.
En waarom moest het zwemmen precies midden in de nacht gebeuren?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:20 schreef RipCity het volgende:
Amerikanen hebben het pas erg. Met uur tape delay en commercials. Zelfs grote zwem-events en alles met delay vanwege commercie
http://uk.businessinsider(...)rio-2016-8?r=US&IR=T
The Boys from Brazilquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waar blijven de vluchtende Nazi's?
Idd maar op Wiki staat letterlijk een land dusja zeg het maar Hansquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Micronesië is officieel geen land, maar een eilandengroep. Net als de waddeneilanden, zeg maar. Die horen ook niet alleen bij Nederland. Een deel van de eilandengroep is onafhankelijk en noemt zichzelf Federale Staten van Micronesië, maar omdat men het gemakkelijk maakt noemt men het maar 'Micronesië'. Maar eigenlijk is dat dus verwarrend.
COCOOOOOquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:22 schreef Odaiba het volgende:
Brazilië. één multiculturele smeltpot, en geen succesverhaal...
Argentinië is dat volgens mij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waar blijven de vluchtende Nazi's?
In dat stadion ziet 3/4 van de mensen dus onzinquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:22 schreef Joezi het volgende:
Hoe doen ze dit dan?
Optisch bedrog genot
goeie filmquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:19 schreef tralalala het volgende:
Heb gelijk zin om 12 Years a Slave te kijken.
Die zien alleen een groene matquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
In dat stadion ziet 3/4 van de mensen dus onzin.
die kijken naar TV schermenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
In dat stadion ziet 3/4 van de mensen dus onzin.
Ik Cannibal Holocaust.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:19 schreef tralalala het volgende:
Heb gelijk zin om 12 Years a Slave te kijken.
Eurovision, die Rus deed ook zo iets lijps met projectie toen.quote:
Nederlanders verzinnen dit worldwidequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Eurovision, die Rus deed ook zo iets lijps met projectie toen.
Flips are not Parkour, en parkour/freerunnen is Frans.quote:
Van dichtbij wel iets minder ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:24 schreef Redefine het volgende:
Dit zag er van veraf nog best tof uit, van dichtbij is het niks.
Speedy Gonzales komt zo ook nog.quote:
Dat zei je moeder ook gisteravondquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:24 schreef Redefine het volgende:
Dit zag er van veraf nog best tof uit, van dichtbij is het niks.
Zo vaak gespeeld voor die kut Nintendo Coin bij DK64. Wat een kutspel was dat.quote:
Je moet wat om weg te komen van de bendes/politie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:25 schreef Poepz0r het volgende:
Maar dit doen die lijnsnuivers dus de hele dag in die krottenwijken?
quote:
Earthbound Fourside.quote:
LETS MAKE RIO GREAT AGAINquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
ZE BOUWEN EEN MUUR, TRUMP POWER
Dit is een foto van de reactie van Kim nadat hij het WR brak bij het boogschieten.quote:
Of juist even kenbaar maken hoe het nou echt zit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Subtiele geschiedvervalsing dit.
maar watxis er zo speciaal aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boogschieten, dat zie je toch
Had ik al gezegd toen heywoodu het origineel plaatste (zonder meme potentie nog).quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze gaat veel gebruikt worden op FOK! deze OS
Hipsterquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had ik al gezegd toen heywoodu het origineel plaatste (zonder meme potentie nog).
Water.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Fylax het volgende:
ben benieuwd wat er zou zijn als nederland openingsceremonie deed
Toppersquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Fylax het volgende:
Nederlanders kennen hun geschiedenis niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Fylax het volgende:
Frans Bauer op een pony, klompendans etc.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Fylax het volgende:
Tokioquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aan de kenners heb ik een vraagje:
Waar zouden de OS in 1940 gehouden worden?
Duhquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi gedaanAl denk ik niet dat alle beelden live zijn.
4 ballerina's in een koeienpakquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Fylax het volgende:
Victor Reinier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Santos deed zijn shit in Europa in 1906, drie jaar nadat de Wright Brothers er al talloze vluchten op hadden zitten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of juist even kenbaar maken hoe het nou echt zit.
Zomer? Tokyoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:29 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
4 ballerina's in een koeienpak
Uh, oke.quote:
Ga je mond spoelen! Dat was episch met een paar duizend acteurs en muziek van Underworld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Bartjebart het volgende:
Londen begon ook met een relatief saai stuk over de Industriële Revolutie...
Op de BBC geen last van slecht geluidquote:
Iemand had geplaatst dat in het script stond dat iemand haar zou beroven, een acteur weliswaar.quote:
Eh nopequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen! Dat was episch met een paar duizend acteurs en muziek van Underworld.
Ff op de dolby zettenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:31 schreef silverhill het volgende:
Ligt het aan mijn tv of is het geluid echt matig?
En dat bedrijf uit Nederland maar lachen. Kan niet op de naam komen godverdommequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wel makkelijk. 80% van je show draait om je projectiescherm op de grond.
Verdomd grote tv manquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wel makkelijk. 80% van je show draait om je projectiescherm op de grond.
quote:Director Fernando Meirelles told the Washington Post that the scandal was all the result of a 'tremendous misunderstanding' and that the scene in question has been cut anyway for unrelated reasons.
Auto Liekendiekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dat bedrijf uit Nederland maar lachen. Kan niet op de naam komen godverdomme
Supermodel Gisele Bundchen will be robbed during a scene in the Olympics opening ceremony in a brutally honest reflection on life in Rio de Janeiro, it was reported today.quote:
Dat zou echt fantastisch zijn.quote:
http://globoesporte.globo(...)ica-no-maracana.htmlquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die verdient wel echt een rol
Is dat al zeker of is dat een gok?
eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Joezi het volgende:
hoogtepunten wisselen zich in snelvaart af met dieptepunten
Het is een rommeltje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Redefine het volgende:
Ze konden niet kiezen wat ze wilden laten zien, dus plakken ze nu maar allerlei willekeurige dingen achter elkaar.
Tennisser.quote:
Hmm die weet ik niet meer, we leven in het nu allenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef MakkieR het volgende:
Als je dit moet vergelijken met de OS ceremonie van Londen met Paul Mc Cartney, Rowan Atkinson, Eric Idle, Queen, Take That, Spice Girls etc is dit tot nu toe wel wat slaap verwekkend.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
http://globoesporte.globo(...)ica-no-maracana.html
UK is ook wel het enige land met zo bizar veel artiesten hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef MakkieR het volgende:
Als je dit moet vergelijken met de OS ceremonie van Londen met Paul Mc Cartney, Rowan Atkinson, Eric Idle, Queen, Take That, Spice Girls etc is dit tot nu toe wel wat slaap verwekkend.
Spice Girls waren bij de sluiting van Londenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef MakkieR het volgende:
In het script staat hij wel. Staat ook dat hij door een priester het publiek in wordt getrokken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die verdient wel echt een rol
Is dat al zeker of is dat een gok?
Een ander continent heeft andere muzikale voorkeuren en artiesten, wat een verrassing.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef MakkieR het volgende:
Toen zaten sommigen hier nog in de luier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm die weet ik niet meer, we leven in het nu allen
Bij mij wel? Geen problemen hierquote:
Wees blijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:36 schreef Fylax het volgende:
muziek is wel echt bagger ik hoor bijna niks
Denk dat wij een fantastich event zouden neerzetten aangezien onze geschiedenis extreem groot is. VOC-genot, Afrikaantjes meppen genot, Surinaampjes laten werken genot etc etc Wat DJtjes erbij en wat 2Unlimited voor de nostalgie BOHHHHquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef Collide het volgende:
Als Nederland een OS organiseert dan hopelijk een openingsceremonie met de gouden eeuw zoals dit:
Zet hem op dolby.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:36 schreef Fylax het volgende:
muziek is wel echt bagger ik hoor bijna niks
Kwalitatief niet, kwantitatief zeker wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
UK is ook wel het enige land met zo bizar veel artiesten heZelfs USA komt daar niet aan qua kwaliteit.
Ga mij niet lopen af rekenen of het nou opening was of sluiting, zo goed is mijn geheugen nou ook weer nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Spice Girls waren bij de sluiting van Londen
2 Unlimitedquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat wij een fantastich event zouden neerzetten aangezien onze geschiedenis extreem groot is. VOC-genot, Afrikaantjes meppen genot, Surinaampjes laten werken genot etc etc Wat DJtjes erbij en wat 2Unlimited voor de nostalgie BOHHHH
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
http://globoesporte.globo(...)ica-no-maracana.html
Zeer zeker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2 Brothers on the 4th Floor (zangeres is tandjes lekker Desiree)
Just a normal day at the officequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carice van Houten die haar tieten laat zien is onze topact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |