Je moet wat om weg te komen van de bendes/politie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:25 schreef Poepz0r het volgende:
Maar dit doen die lijnsnuivers dus de hele dag in die krottenwijken?
quote:
Earthbound Fourside.quote:
LETS MAKE RIO GREAT AGAINquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
ZE BOUWEN EEN MUUR, TRUMP POWER
Dit is een foto van de reactie van Kim nadat hij het WR brak bij het boogschieten.quote:
Of juist even kenbaar maken hoe het nou echt zit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Subtiele geschiedvervalsing dit.
maar watxis er zo speciaal aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boogschieten, dat zie je toch
Had ik al gezegd toen heywoodu het origineel plaatste (zonder meme potentie nog).quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze gaat veel gebruikt worden op FOK! deze OS
Hipsterquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had ik al gezegd toen heywoodu het origineel plaatste (zonder meme potentie nog).
Water.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Fylax het volgende:
ben benieuwd wat er zou zijn als nederland openingsceremonie deed
Toppersquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Fylax het volgende:
Nederlanders kennen hun geschiedenis niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Fylax het volgende:
Frans Bauer op een pony, klompendans etc.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Fylax het volgende:
Tokioquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aan de kenners heb ik een vraagje:
Waar zouden de OS in 1940 gehouden worden?
Duhquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi gedaanAl denk ik niet dat alle beelden live zijn.
4 ballerina's in een koeienpakquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Fylax het volgende:
Victor Reinier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Santos deed zijn shit in Europa in 1906, drie jaar nadat de Wright Brothers er al talloze vluchten op hadden zitten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of juist even kenbaar maken hoe het nou echt zit.
Zomer? Tokyoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:29 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
4 ballerina's in een koeienpak
Uh, oke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |