Ga je mond spoelen! Dat was episch met een paar duizend acteurs en muziek van Underworld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Bartjebart het volgende:
Londen begon ook met een relatief saai stuk over de Industriële Revolutie...
Op de BBC geen last van slecht geluidquote:
Iemand had geplaatst dat in het script stond dat iemand haar zou beroven, een acteur weliswaar.quote:
Eh nopequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen! Dat was episch met een paar duizend acteurs en muziek van Underworld.
Ff op de dolby zettenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:31 schreef silverhill het volgende:
Ligt het aan mijn tv of is het geluid echt matig?
En dat bedrijf uit Nederland maar lachen. Kan niet op de naam komen godverdommequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wel makkelijk. 80% van je show draait om je projectiescherm op de grond.
Verdomd grote tv manquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wel makkelijk. 80% van je show draait om je projectiescherm op de grond.
quote:Director Fernando Meirelles told the Washington Post that the scandal was all the result of a 'tremendous misunderstanding' and that the scene in question has been cut anyway for unrelated reasons.
Auto Liekendiekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dat bedrijf uit Nederland maar lachen. Kan niet op de naam komen godverdomme
Supermodel Gisele Bundchen will be robbed during a scene in the Olympics opening ceremony in a brutally honest reflection on life in Rio de Janeiro, it was reported today.quote:
Dat zou echt fantastisch zijn.quote:
http://globoesporte.globo(...)ica-no-maracana.htmlquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die verdient wel echt een rol
Is dat al zeker of is dat een gok?
eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Joezi het volgende:
hoogtepunten wisselen zich in snelvaart af met dieptepunten
Het is een rommeltje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Redefine het volgende:
Ze konden niet kiezen wat ze wilden laten zien, dus plakken ze nu maar allerlei willekeurige dingen achter elkaar.
Tennisser.quote:
Hmm die weet ik niet meer, we leven in het nu allenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef MakkieR het volgende:
Als je dit moet vergelijken met de OS ceremonie van Londen met Paul Mc Cartney, Rowan Atkinson, Eric Idle, Queen, Take That, Spice Girls etc is dit tot nu toe wel wat slaap verwekkend.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
http://globoesporte.globo(...)ica-no-maracana.html
UK is ook wel het enige land met zo bizar veel artiesten hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef MakkieR het volgende:
Als je dit moet vergelijken met de OS ceremonie van Londen met Paul Mc Cartney, Rowan Atkinson, Eric Idle, Queen, Take That, Spice Girls etc is dit tot nu toe wel wat slaap verwekkend.
Spice Girls waren bij de sluiting van Londenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef MakkieR het volgende:
In het script staat hij wel. Staat ook dat hij door een priester het publiek in wordt getrokken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die verdient wel echt een rol
Is dat al zeker of is dat een gok?
Een ander continent heeft andere muzikale voorkeuren en artiesten, wat een verrassing.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef MakkieR het volgende:
Toen zaten sommigen hier nog in de luier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm die weet ik niet meer, we leven in het nu allen
Bij mij wel? Geen problemen hierquote:
Wees blijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:36 schreef Fylax het volgende:
muziek is wel echt bagger ik hoor bijna niks
Denk dat wij een fantastich event zouden neerzetten aangezien onze geschiedenis extreem groot is. VOC-genot, Afrikaantjes meppen genot, Surinaampjes laten werken genot etc etc Wat DJtjes erbij en wat 2Unlimited voor de nostalgie BOHHHHquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef Collide het volgende:
Als Nederland een OS organiseert dan hopelijk een openingsceremonie met de gouden eeuw zoals dit:
Zet hem op dolby.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:36 schreef Fylax het volgende:
muziek is wel echt bagger ik hoor bijna niks
Kwalitatief niet, kwantitatief zeker wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
UK is ook wel het enige land met zo bizar veel artiesten heZelfs USA komt daar niet aan qua kwaliteit.
Ga mij niet lopen af rekenen of het nou opening was of sluiting, zo goed is mijn geheugen nou ook weer nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Spice Girls waren bij de sluiting van Londen
2 Unlimitedquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat wij een fantastich event zouden neerzetten aangezien onze geschiedenis extreem groot is. VOC-genot, Afrikaantjes meppen genot, Surinaampjes laten werken genot etc etc Wat DJtjes erbij en wat 2Unlimited voor de nostalgie BOHHHH
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
http://globoesporte.globo(...)ica-no-maracana.html
Zeer zeker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2 Brothers on the 4th Floor (zangeres is tandjes lekker Desiree)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |