Daar gaan we weer , typisch defensieve calimero underdog reactie : zo van "Voel je je soms te goed voor ons?"quote:Op zondag 31 juli 2016 01:52 schreef GGMM het volgende:
Oh kijk, iemand die net doet alsof hij uit een ander land komt en daardoor superieur is.
Die hadden we nog niet.
En natuurlijk is elke reactie die het tegenspreekt defensief, calimero, underdog, triest hollands, minder dan reacties van de gemiddelde mens in <insert land>..quote:Op zondag 31 juli 2016 01:53 schreef possetje het volgende:
Daar gaan we weer , typisch defensieve calimero underdog reactie : zo van "Voel je je soms te goed voor ons?"
Nederland heeft het langste volk op aarde, dus dat klein klopt niet helemaal.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:48 schreef possetje het volgende:
Klein en vals en bijterig dus! Lijkt de moderne aard van den Hollander!
Ja maar ik zeg daarbij ook dat als ik nu de straat op ga en hollanders tegen kom ( nietfokkers ) dat de sfeer dan al een heel stuk aangenamer is!quote:Op zondag 31 juli 2016 01:57 schreef Woelwater het volgende:
Nederland heeft het langste volk op aarde, dus dat klein klopt niet helemaal.
Nee want ik profileer mij in UK zelfde. ik ben gewoon mijzelf en neem vaak geen blad voor de mond..quote:Op zondag 31 juli 2016 02:18 schreef snakelady het volgende:
Hoewel ik het met je eens ben dat de sfeer op Fok! echt enorm zuur is denk ik wel dat jouw specifieke negatieve ervaringen met users op dit forum vooral te maken heeft met hoe jij jezelf profileert.
Dat geen blad voor de mond nemen is niet het probleem, het probleem is dat de meeste Nederlanders dat ook niet doenquote:Op zondag 31 juli 2016 02:20 schreef possetje het volgende:
[..]
Nee want ik profileer mij in UK zelfde. ik ben gewoon mijzelf en neem vaak geen blad voor de mond..
9 van de 10 creeps die op fok zitten doe jij WEL aardig en netjes tegen want die dragen een masker liegen op Fok dat ze netjes en voorbeeldig zijn,.,,quote:Op zondag 31 juli 2016 02:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat geen blad voor de mond nemen is niet het probleem.
Ik doe tegen maar weinig mensen op Fok! aardig.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:21 schreef possetje het volgende:
[..]
9 van de 10 creeps die op fok zitten doe jij WEL aardig en netjes tegen want die dragen een masker liegen op Fok dat ze netjes en voorbeeldig zijn,.,,
Engels taalgebied is extreem groot hey!quote:Op zondag 31 juli 2016 02:22 schreef dimmak het volgende:
Kun je alleen op een Engels forum als je in Londen woont, possetje?
hahahaquote:Op zondag 31 juli 2016 02:40 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Holland is geen land en waarom moet je dit nou meedelen op zo'n zure toon. Ben je Hollander ofzo?
Wat een negatieve post. Moet dat nou possetje? Je zou ook eens wat positiever kunnen zijn. Dan krijg je waarschijnlijk ook wat meer positieve reacties retour.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:48 schreef possetje het volgende:
Ja die hebben beetje het Calimero complex ! Omdat Holland maar klein landje is en de wereld zo groot dan worden ze zuur en dat merk je vaak op forums!
Hoe ze reageren lijkt dan heel erg op een reuma of depressie patient , zo van klagerig en zuur en negatief reagerend , en als ik dan op een groot Forum in Londen kom dan reageren mensen veel postiever en opbouwender!
Eerste reactie ( ws ) : dan ga je toch lekker weg uit Holland?
Nee maar dit gedrag zie je dan meer op forums dan als je gewoon keertje buiten komt, dan heb je een hoop niet-fokkers en die zijn dan best wel positief!
Probeer je te realiseren dat Holland dan wel een klein landje is, maar dat dat dan niet hoeft te betekenen dat je steeds een forum ongezellig maakt!
ja maar dat is de schuld van mijn huis! mijn huis is enorm kut en dan word ik soms negatiefquote:Op zondag 31 juli 2016 02:56 schreef RolandArthur het volgende:
Wat een negatieve post. Moet dat nou possetje? Je zou ook eens wat positiever kunnen zijn. Dan krijg je waarschijnlijk ook wat meer positieve reacties retour.
Oké onnozele pielpop, ligt het nu aan de Hollanders, dit forum of toch maar gewoon aan jezelf!!?quote:Nee maar dit gedrag zie je dan meer op forums dan als je gewoon keertje buiten komt, dan heb je een hoop niet-fokkers en die zijn dan best wel positief!
Uhm, misschien dat je de rest van het topic nog niet zo gelezen had, kan zomaar zijn natuurlijk, maar uhm, het is in dit topic dus zeg maar niet de bedoeling weet je dat je deze TS uhm zeg maar "gelijk geeft", snap je wel!!?quote:Op zondag 31 juli 2016 08:32 schreef zovty het volgende:
Terechte klacht.
Ik doe er zelf ook aan mee, maar je hebt wel gelijk.
Hij was onder een andere usernaam al bekend hierquote:Op zondag 31 juli 2016 09:28 schreef FANN het volgende:
TS is geregistreerd in 2016
meestal zijn dat geen aanwinsten
ow... was ie toen ook al zuur?quote:Op zondag 31 juli 2016 09:29 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Hij was onder een andere usernaam al bekend hier
De OP quotenquote:Op zondag 31 juli 2016 01:48 schreef possetje het volgende:
Ja die hebben beetje het Calimero complex ! Omdat Holland maar klein landje is en de wereld zo groot dan worden ze zuur en dat merk je vaak op forums!
Hoe ze reageren lijkt dan heel erg op een reuma of depressie patient , zo van klagerig en zuur en negatief reagerend , en als ik dan op een groot Forum in Londen kom dan reageren mensen veel postiever en opbouwender!
Nee maar dit gedrag zie je dan meer op forums dan als je gewoon keertje buiten komt, dan heb je een hoop niet-fokkers en die zijn dan best wel positief!
Probeer je te realiseren dat Holland dan wel een klein landje is, maar dat dat dan niet hoeft te betekenen dat je steeds een forum ongezellig maakt!
Hoe herken je een niet-FOK!ker ?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:57 schreef possetje het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg daarbij ook dat als ik nu de straat op ga en hollanders tegen kom ( nietfokkers ) dat de sfeer dan al een heel stuk aangenamer is!
Ik vecht daar altijd tegen. Dat ik briljant ben kan ik ook voor mezelf houden.quote:Op zondag 31 juli 2016 08:32 schreef zovty het volgende:
Terechte klacht.
Ik doe er zelf ook aan mee, maar je hebt wel gelijk.
Kunnen de Oost-Timorezen niet zeggen over Nederland.quote:Op zondag 31 juli 2016 10:39 schreef MisterMaster het volgende:
Hollanders hebben van Nederland een rijk land gemaakt.
Tja....quote:Op zondag 31 juli 2016 10:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kunnen de Oost-Timorezen niet zeggen over Nederland.
Fora hebben geen geografische locatie, numbnutz. Op welk briljant, positief, on-Nederlands praatplatform is het dan zo fijn?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:48 schreef possetje het volgende:
als ik dan op een groot Forum in Londen kom dan reageren mensen veel postiever en opbouwender!
Merendeel van NL kent FOK! niet eens.quote:
Wat wil je er mee zeggen ?quote:
Klopt als een bus.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:18 schreef snakelady het volgende:
Hoewel ik het met je eens ben dat de sfeer op Fok! echt enorm zuur is denk ik wel dat jouw specifieke negatieve ervaringen met users op dit forum vooral te maken heeft met hoe jij jezelf profileert.
*A. Docters van Leeuwenquote:Op zondag 31 juli 2016 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wil je er mee zeggen ?
Het merendeel van de Nederlanders kent deze namen ook niet:
Henk Hofland, Ian Kerkhof, Robbie van Leeuwen, Docter van Leeuwen, Bibeb, Peter Pontiac, Rutger Kopland, Tom Holkenborg, Molly Geertsema .....
Net als de Zeeuwen en ook lieden uit de Hanzesteden.quote:Op zondag 31 juli 2016 10:39 schreef MisterMaster het volgende:
Hollanders hebben van Nederland een rijk land gemaakt.
Bram Biesterveld zijn zoon is nog bij mij in dienst geweest als chauffeur zo een 25 jaar geleden. Die leeft nog steeds zag ik net. Is nog te boeken.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wil je er mee zeggen ?
Het merendeel van de Nederlanders kent deze namen ook niet:
Henk Hofland, Ian Kerkhof, Robbie van Leeuwen, Docter van Leeuwen, Bibeb, Peter Pontiac, Rutger Kopland, Tom Holkenborg, Molly Geertsema .....
Lekker bevooroordeeld weerquote:Op zondag 31 juli 2016 01:53 schreef possetje het volgende:
[..]
Daar gaan we weer , typisch defensieve calimero underdog reactie : zo van "Voel je je soms te goed voor ons?"
Nee ik spreek je alleen aan op een bepaald gedrag wat je in andere landen veel minder ziet, ( Ja tenzij je naar Arabie ofzo gaat )
A Bramquote:
Precies, en als jij niet naar hen komt, vliegen ze gewoon een paar flatjes binnen.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lekker bevooroordeeld weer
Arabieren zijn over het algemeen heel gastvrij (ook naar buitenlanders toe; misschien zelfs meer)
De kans dat je daar uitgenodigd wordt om thuis te komen eten, te logeren etc. is tig keer groter dan in ieder land waar dan ook op de wereld
Kim is dan ook nog nooit drooggelegd.quote:
Je bedoeld de luchtaanvallen door westerse landen?quote:Op zondag 31 juli 2016 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies, en als jij niet naar hen komt, vliegen ze gewoon een paar flatjes binnen.
Zag laatst dat ie nog beestjes maakt van opgeblazen ballen in bejaarde-tehuizen en op wooncomplexen voor mensen met een verstandelijke handicap.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:34 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Bram Biesterveld zijn zoon is nog bij mij in dienst geweest als chauffeur zo een 25 jaar geleden. Die leeft nog steeds zag ik net. Is nog te boeken.
Arabieren kun je in dit geval idd niets meer leren qua efficiëntie, twee vliegtuigen en 3000 doden.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je bedoeld de luchtaanvallen door westerse landen?
Ja, die hebben de moslimwereld echt in pracht en praal achtergelaten.
Pijn je kaken ?quote:
En dat geloof je zelf?quote:Op zondag 31 juli 2016 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arabieren kun je in dit geval idd niets meer leren qua efficiëntie, twee vliegtuigen en 3000 doden.
Haha. Ja. Hij is zijn hele leven al bezig met gehandicapten.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag laatst dat ie nog beestjes maakt van opgeblazen ballen in bejaarde-tehuizen en op wooncomplexen voor mensen met een verstandelijke handicap.
Ik maak maar een grapje. Dat was een shot door steven Spielberg geregisseerd. Hi9j moest eerst wel king Kong van de top afhalen.quote:
Jammer dat er nog zo veel moslims over zijn.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je bedoeld de luchtaanvallen door westerse landen?
Ja, die hebben de moslimwereld echt in pracht en praal achtergelaten.
Ik ontken ook nergens dat er mensen zijn gestorven die dagquote:Op zondag 31 juli 2016 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje. Dat was een shot door steven Spielberg geregisseerd. Hi9j moest eerst wel king Kong van de top afhalen.
Ik ben zelf een moslimquote:Op zondag 31 juli 2016 13:40 schreef El_Grando101 het volgende:
[..]
Jammer dat er nog zo veel moslims over zijn.
En moslim lovers zoals jou.
Echt nietquote:Op zondag 31 juli 2016 14:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik ontken ook nergens dat er mensen zijn gestorven die dag
Ik ben een man, wil niet zeggen dat ik het met alle mannen eens ben.quote:
Hij noemt mij een moslimlover, om misverstanden te voorkomen maakte ik duidelijk dat ik er zelf 1 benquote:Op zondag 31 juli 2016 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een man, wil niet zeggen dat ik het met alle mannen eens ben.
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat suggereer je toch, door over Steven Spielberg's shot te beginnen
Was als reactie op jouw post.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat suggereer je toch, door over Steven Spielberg's shot te beginnen
Niet zo zuur reageren. Je lijkt wel een Nederlander.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Doordat jij mijn reactie verkeerd hebt opgevat
Echt kom ik zuur over? Ik was gewoon voor mijn gevoel normaal aan het reagerenquote:Op zondag 31 juli 2016 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet zo zuur reageren. Je lijkt wel een Nederlander.
Veel meer woorden dan islam, moslim, Mohammed, imam komen er ook niet voor in jouw vocabulaire hè.quote:
Een bitch heeft persoonlijkheid. Daar ontbreekt het jou echter aan. Dus nee.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Echt kom ik zuur over? Ik was gewoon voor mijn gevoel normaal aan het reageren
Misschien ben ik gewoon een bitch
Als reuma patient die zelden klaagd vind ik jou meer klagen dan mij over onzin.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:48 schreef possetje het volgende:
Het geloof blindelings volgen doe ik bij verre na niet, dat wordt zelfs in de koran afgeraden. Ieder mens wordt door God verplicht om over zijn bestaan na te denken en open te staan voor dialoog. Op de Dag des oordeel wordt onwetendheid dan ook niet als excuus geaccepteerd (tenzij door bepaalde omstandigheden, maar dat is weer een andere onderwerp).quote:Op zondag 31 juli 2016 14:44 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Veel meer woorden dan islam, moslim, Mohammed, imam komen er ook niet voor in jouw vocabulaire hè.
Wat een inhoudsleven moet je wel niet hebben als robot van een religie. Geen capaciteit om zelf na te denken en blind doen wat het boek voorschrijft.
Moet jij geen kinderen pijpen?quote:Op zondag 31 juli 2016 14:45 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Een bitch heeft persoonlijkheid. Daar ontbreekt het jou echter aan. Dus nee.
Je hebt iig geen humor, al helemaal geen notie van ironie.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Echt kom ik zuur over? Ik was gewoon voor mijn gevoel normaal aan het reageren
Misschien ben ik gewoon een bitch
Waarom worden er dan zoveel monden gesnoerd namens de islam en in de Arabische wereld ?quote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Het geloof blindelings volgen doe ik bij verre na niet, dat wordt zelfs in de koran afgeraden. Ieder mens wordt door God verplicht om over zijn bestaan na te denken en open te staan voor dialoog.
Hij houdt niet van tweede handsquote:
Kun je een voorbeeld daarvan geven?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom worden er dan zoveel monden gesnoerd namens de islam en in de Arabische wereld ?
Vrouwen hebben niks te zeggen in Saoudie Arabië en Qatarquote:Op zondag 31 juli 2016 15:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld daarvan geven?
Erdogan smoort iedereen de mond die hem niet aanstaat.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld daarvan geven?
Volgens hun zou de vrouw het hier slecht hebben, kwestie van je referentiekaderquote:Op zondag 31 juli 2016 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben niks te zeggen in Saoudie Arabië en Qatar
Als dat zo is, dan is dat zijn eigen verantwoordelijkheid? Islam is daarin het probleem, omdat?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erdogan smoort iedereen de mond die hem niet aanstaat.
Assad is inderdaad een massamoordenaar en hij kan zijn gedrag nooit met de Islam rechtvaardigen, hij is zelf de moslimbevolking daar aan het uitmoordenquote:
Wat heeft dit te maken met 'mensen de mond snoeren'?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:07 schreef tong80 het volgende:
De doodstraf is in vrijwel in ieder Arabisch land van toepassing.
De 'sheighs', je spreekt ze aan alsof het 1 type mens isquote:Op zondag 31 juli 2016 15:07 schreef tong80 het volgende:
de sjeiks regeren staan niet open voor dialoog
Je leeft voor doem en verderf. Greatquote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Het geloof blindelings volgen doe ik bij verre na niet, dat wordt zelfs in de koran afgeraden. Ieder mens wordt door God verplicht om over zijn bestaan na te denken en open te staan voor dialoog. Op de Dag des oordeel wordt onwetendheid dan ook niet als excuus geaccepteerd (tenzij door bepaalde omstandigheden, maar dat is weer een andere onderwerp).
Wel een goedkope aanval weer (wordt standaard naar gelovigen gebruikt).
Wat betreft 'inhoudsleven' op de sarcastische wijze die je het zegt. Ik leef tenminste ergens voor, waar leef jij voor?
Sinds wanneer vallen 50ers onder kinderen? Zelfs de jongste persoon waar ik ooit mee ben geweest was 4 jaar ouder dan ik. Je moet andere mensen niet inschatten op hoe je zelf bent sukkel. Daarvan krijg je een vertekend wereldbeeld.quote:
Ik leef omdat ik dit leven als een beproeving beschouw, ik moet in mijn leven op aarde God bewijzen dat ik het paradijs (--> eeuwig geluk) verdien.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:27 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Je leeft voor doem en verderf. Great
Ik leef omdat mijn ouders me op de wereld hebben gezet. Waarom doet er niet toe.
Niet alles heeft een doel.
Jaja, ben je misschien dat vorige topic vergeten. Maarja blijf uit de speeltuin, is niet goed voor je bloeddruk.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:30 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Sinds wanneer vallen 50ers onder kinderen? Zelfs de jongste persoon waar ik ooit mee ben geweest was 4 jaar ouder dan ik. Je moet andere mensen niet inschatten op hoe je zelf bent sukkel. Daarvan krijg je een vertekend wereldbeeld.
Mijn leven is een lange langzame weg naar de dood.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik leef omdat ik dit leven als een beproeving beschouw, ik moet in mijn leven op aarde God bewijzen dat ik het paradijs (--> eeuwig geluk) verdien.
Daar past leven voor doem en verderf niet bij. Daarmee verdiend een persoon juist Hel in het Hiernamaals.
Jouw leven/bestaan is dus zinloos?
Nee domme gans. Ik heb de intentie iets te maken van dat ene leven dat ik heb.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik leef omdat ik dit leven als een beproeving beschouw, ik moet in mijn leven op aarde God bewijzen dat ik het paradijs (--> eeuwig geluk) verdien.
Daar past leven voor doem en verderf niet bij. Daarmee verdiend een persoon juist Hel in het Hiernamaals.
Jouw leven/bestaan is dus zinloos?
En nu zonder ironiequote:Op zondag 31 juli 2016 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn leven is een lange langzame weg naar de dood.
Ze reageren waar misschien wel positief op je, omdat je zelf geen Brit bent.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:48 schreef possetje het volgende:
LOL. Ik neuk nog liever een opa dan dat ik over jou heenga zielenpoot. Dus houd je gay fantasies over mij maar voor je.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jaja, ben je misschien dat vorige topic vergeten. Maarja blijf uit de speeltuin, is niet goed voor je bloeddruk.
Zit je nu weer in je ontkenningsfase. Hou aub je fantasien te delen vieze relnicht.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:39 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
LOL. Ik neuk nog liever een opa dan dat ik over jou heenga zielenpoot. Dus houd je gay fantasies over mij maar voor je.
Ik ben oil aan t pullen en moet dit bijna eruit proesten, even rustig aanquote:Op zondag 31 juli 2016 15:37 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Nee domme gans. Ik heb de intentie iets te maken van dat ene leven dat ik heb.
Jouw leven is volstrekt zinloos. Je gooit het weg voor een of andere lucht vakantie die niet bestaat.
Jij gaat niet naar een paradijs. Rund dat je d'r bent. Na dit leven komt "niks" meer!
Moslims worden niet met kisten begravenquote:Op zondag 31 juli 2016 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor je 't weet lig je in je kist
Leven met geloof is voor paupers zonders hersens.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:42 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik ben oil aan t pullen en moet dit bijna eruit proesten, even rustig aan
Leven zonder geloof komt op mij heel deprimerend over
En grappig dat je vindt dat ik mijn leven vergooi, dat idee heb ik namelijk bij jou
Voor je 't weet, weten ze van niksquote:Op zondag 31 juli 2016 15:44 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moslims worden niet met kisten begraven
We leven allemaal met geloof, je bent wellicht in de war met religie.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:44 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Leven met geloof is voor paupers zonders hersens.
Ik vat atheïsme niet op als een geloof, en tegen wie ik het had het namelijk ook over religiequote:Op zondag 31 juli 2016 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We leven allemaal met geloof, je bent wellicht in de war met religie.
Hahaha. Je wilt die Baloe dick. Ik weet het is lastig om in je pubertijd tot de conclusie te komen dat je homo bent. I feel your struggle. Maar ik val niet op tiener jongetjes. Dus zoek je maar een pedo uit op www.bullchat.nlquote:Op zondag 31 juli 2016 15:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Zit je nu weer in je ontkenningsfase. Hou aub je fantasien te delen vieze relnicht.
"Ja maar jij gelooft dat er niets is; dat is ook een geloof hoor!"quote:Op zondag 31 juli 2016 15:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik vat atheïsme niet op als een geloof, en tegen wie ik het had het namelijk ook over religie
Tis gewoon een kwestie van een enkel woord anders typen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik vat atheïsme niet op als een geloof, en tegen wie ik het had het namelijk ook over religie
Oil watta? Is dat ander taalgebruik voor heroïne spuiten?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:42 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik ben oil aan t pullen en moet dit bijna eruit proesten, even rustig aan
Leven zonder geloof komt op mij heel deprimerend over
En grappig dat je vindt dat ik mijn leven vergooi, dat idee heb ik namelijk bij jou
Niets is zeker, dus wees daar niet zo zeker van.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar jij gelooft dat er niets is; dat is ook een geloof hoor!"![]()
Waarom wil je me lokken naar je pedo site.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:59 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Hahaha. Je wilt die Baloe dick. Ik weet het is lastig om in je pubertijd tot de conclusie te komen dat je homo bent. I feel your struggle. Maar ik val niet op tiener jongetjes. Dus zoek je maar een pedo uit op www.bullchat.nl
Lijkt me wel een leuke naam voor een map van BFquote:Op zondag 31 juli 2016 16:01 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Oil watta? Is dat ander taalgebruik voor heroïne spuiten?
Je bent er schizofreen genoeg voor. Met ja Allah Kazallah
Ik heb het niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niets is zeker, dus wees daar niet zo zeker van.
Daar heb jij wel verstand van he junkie pedo.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:01 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Ja Hansje ik lok je naar het huisje. Knibbel knabbel knuisje. Kom je naar de katjes kijken..?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom wil je me lokken naar je pedo site.
Heb je laatst misschien een enkelband gekregen? Blijkbaar werd je ook nog eens gepest in je pubertijd omdat je pedo bent,weten je ouders dit wel? Ach ach misschien moet je even de hulplijn bellen.
Doe dan, gefrustreerdequote:Op zondag 31 juli 2016 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor je 't weet, weten ze van niks
Oilpulling: https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=oilpullingquote:Op zondag 31 juli 2016 16:01 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Alle Nederlanders hebben verstand van drugs. Je weet zelluf.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Daar heb jij wel verstand van he junkie pedo.
Om te integreren hoef je geen biertje te drinkenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:11 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Alle Nederlanders hebben verstand van drugs. Je weet zelluf.
[ afbeelding ]
Girly begint dus toch een beetje te integreren
Ja.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Om te integreren hoef je geen biertje te drinken
Geïntegreerd ben ik al, wat jij wil is assimileren (lees: moslims dwingen hun geloof op te geven)
Heb me er eens in verdiept. Volgens onderzoek zou het niets voor hebben op moderne mondspoeling:quote:Op zondag 31 juli 2016 16:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Oilpulling: https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=oilpulling
Hahaha. Ja inderdaad. Als je dat geloof wilt beleiden doe je dat maar elders. Net zoals de Nazi ideologie hier niet wordt gewaardeerd wordt de moslim ideologie dat ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Geïntegreerd ben ik al, wat jij wil is assimileren (lees: moslims dwingen hun geloof op te geven)
Okquote:Op zondag 31 juli 2016 16:16 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Heb me er eens in verdiept. Volgens onderzoek zou het niets voor hebben op moderne mondspoeling:
http://www.cmo.nl/euforum/images/stories/ko/frau_antje.jpg
PS: jij bepaald de regels niet in ons land biatch. "Ik" vertel jou wel wat je moet doen om te integreren in "mijn" land. Dat ga jij mij niet vertellen!quote:Op zondag 31 juli 2016 16:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Van mijn part spoel jij je mond met slootwater. Ik verwijs je alleen door naar een wetenschappelijke bron. Wat je ermee doet moet je zelf weten.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ok
je gaat nu voor mij ook bepalen hoe ik mijn mond spoel
Een pedofiele pvv'er.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:22 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
PS: jij bepaald de regels niet in ons land biatch. "Ik" vertel jou wel wat je moet doen om te integreren in "mijn" land. Dat ga jij mij niet vertellen!
Het is niet aan jou om te bepalen of moslims hier vrij zijn om hun geloof hier te belijdenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:18 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Hahaha. Ja inderdaad. Als je dat geloof wilt beleiden doe je dat maar elders. Net zoals de Nazi ideologie hier niet wordt gewaardeerd wordt de moslim ideologie dat ook niet.
Rustigquote:Op zondag 31 juli 2016 16:22 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
PS: jij bepaald de regels niet in ons land biatch. "Ik" vertel jou wel wat je moet doen om te integreren in "mijn" land. Dat ga jij mij niet vertellen!
Heerlijk zou dat zijn. Ik verheug me om je te mogen uitzwaaien op het vliegveldquote:Op zondag 31 juli 2016 16:27 schreef girlygirl8 het volgende:
Maar als types zoals jij haat blijven verspreiden over Islam, dan krijg je nog je zin
quote:Op zondag 31 juli 2016 16:33 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Meid vertel geen leugens. Jullie doen niet anders
quote:49.13 O mankind, indeed We have created you from male and female and made you peoples and tribes that you may know one another. Indeed, the most noble of you in the sight of Allah is the most righteous of you. Indeed, Allah is Knowing and Acquainted.
http://www.risallah.com/archief/artikel.php?artikelnr=28quote:"De gehele mensheid stamt af van Adam ('alaihi asalaam) en Eva ('alaihi asalaam). Dus is een Arabier niet beter dan een niet-Arabier en een niet-Arabier is op geen enkele manier beter dan een Arabier. Noch is een blanke beter dan een zwarte, en een zwarte is niet beter dan een blanke. Alleen wat betreft vroomheid en het doen van goede daden kan de ene moslim zich onderscheiden van de ander! Leer dat elke Moslim een broeder is van een andere Moslim en dat alle moslims bij elkaar een broederschap vormen. Niets (uit bezittingen) van de ene moslim is toegestaan aan een andere moslim, tenzij het vrijwillig gegeven is".
dus jij als homo bent verwijfd en hebt een pootje en laat je nemen in het vondelpark 's nachts toch?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:33 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Meid vertel geen leugens. Jullie doen niet anders
Jij moet maar eens nadenken over hoe de gemiddelde Nederlander zijn mening over de islam en moslim vormt. Wat draagt de islam en moslims nou bij in europa? Op een enkele zeer gematigde na helemaal 0,0.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:27 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Rustig![]()
Nee ik bepaal ze inderdaad niet en dat doe jij ook niet![]()
Dat doet de nederlandse bevolking (tenminste als je gelooft dat dit een echte democratie is) en blijkbaar zijn nederlanders over het algemeen tolerant naar andersgelovigen
Maar als types zoals jij haat blijven verspreiden over Islam, dan krijg je nog je zin
Homo zijn is geen keuze islam wel. Homo zijn is aangeboren moslim zijn niet. Homo zijn heeft niets te maken met karakter moslim zijn wel. Domme vergelijking weer.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dus jij als homo bent verwijfd en hebt een pootje en laat je nemen in het vondelpark 's nachts toch?
Heeft verder niks te maken met of het aangeboren is of niet, en wat zegt moslim zijn precies over iemands karakter? Wat jij doet is een moslim zien als vertegenwoordiger van moslimheid ipv iemand met een persoonlijkheid, karakter, eigen normen en waarden, net zoals je dat met homo's zou kunnen doen. Wat uiteraard belachelijk is, aangezien er al zoveel intern conflict heerst binnen de islam zelf dat het onmogelijk is om 'moslim' als één begrip te definiëren.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:46 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Homo zijn is geen keuze islam wel. Homo zijn is aangeboren moslim zijn niet. Homo zijn heeft niets te maken met karakter moslim zijn wel. Domme vergelijking weer.
quote:Op zondag 31 juli 2016 16:42 schreef El_Grando101 het volgende:
[..]
Jij moet maar eens nadenken over hoe de gemiddelde Nederlander zijn mening over de islam en moslim vormt. Wat draagt de islam en moslims nou bij in europa? Op een enkele zeer gematigde na helemaal 0,0.
Misschien dat jij er iets positiefs uit haalt maar de gemiddelde west Europeaan en onze samenleving heeft er allemaal ellende van. Aanslagen, extremistische, geen respect voor onze cultuur, veel criminelen, veel sympathisanten van IS en andere extremistische. Zo kan ik nog even doorgaan.
De islam en moslims passen gewoon niet bij Europese normen en waarden. Aanpassen komt niet in het woordenboek voor dus ja dan is er maar 1 oplossing.
Bepaalde karakters kiezen niet voor de islam en bepaalde karakters doen dat wel.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heeft verder niks te maken met of het aangeboren is of niet, en wat zegt moslim zijn precies over iemands karakter? Wat jij doet is een moslim zien als vertegenwoordiger van moslimheid ipv iemand met een persoonlijkheid, karakter, eigen normen en waarden, net zoals je dat met homo's zou kunnen doen. Wat uiteraard belachelijk is, aangezien er al zoveel intern conflict heerst binnen de islam zelf dat het onmogelijk is om 'moslim' als één begrip te definiëren.
Maar als hij zelf ook een robot is, wat meen je dan uit zijn reactie te kunnen gaan halen?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:56 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Bepaalde karakters kiezen niet voor de islam en bepaalde karakters doen dat wel.
Zij zetten zichzelf neer als niets meer dan een moslim.
Zij volgen blindelings een boek zonder zelf na te denken en zonder een eigen mening te vormen.
Mensen die niet zelf nadenken en geen eigen mening vormen hebben dan ook geen persoonlijkheid maar zijn slechts robots van een bepaalde stroming. Dus logisch zie ik ook niet meer in hen dan dat.
Adhv van de media/opiniemakers/politici die propaganda over de Islam verspreidenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:42 schreef El_Grando101 het volgende:
[..]
Jij moet maar eens nadenken over hoe de gemiddelde Nederlander zijn mening over de islam en moslim vormt. Wat draagt de islam en moslims nou bij in europa? Op een enkele zeer gematigde na helemaal 0,0.
Misschien dat jij er iets positiefs uit haalt maar de gemiddelde west Europeaan en onze samenleving heeft er allemaal ellende van. Aanslagen, extremistische, geen respect voor onze cultuur, veel criminelen, veel sympathisanten van IS en andere extremistische. Zo kan ik nog even doorgaan.
De islam en moslims passen gewoon niet bij Europese normen en waarden. Aanpassen komt niet in het woordenboek voor dus ja dan is er maar 1 oplossing.
Een bepaald percentage zal ongetwijfeld zo zijn ja, net zoals dat binnen de katholieke kerk het geval is. De katholieke kerk waarborgt namelijk ook ideeën die niet 'overeenkomen met onze Europese waarden' (wat dat dan ook mag betekenenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:56 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Bepaalde karakters kiezen niet voor de islam en bepaalde karakters doen dat wel.
Zij zetten zichzelf neer als niets meer dan een moslim.
Zij volgen blindelings een boek zonder zelf na te denken en zonder een eigen mening te vormen.
Mensen die niet zelf nadenken en geen eigen mening vormen hebben dan ook geen persoonlijkheid maar zijn slechts robots van een bepaalde stroming. Dus logisch zie ik ook niet meer in hen dan dat.
Wil jij dat Nederland een moslimmeerderheid krijgt? Is dat je doel in dit land?quote:
Ja, dat willen alle moslims. Net zoals alle linksen een multi kulti utopia willen.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:32 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Wil jij dat Nederland een moslimmeerderheid krijgt? Is dat je doel in dit land?
Je 1ste vraag: Ja en het liefst wereldwijd en je 2de vraag: klinkt dictatoriaal. Alleen in dictaturen stellen ze dergelijke vragen wanneer ze met afwijkende opvattingen geconfronteerd worden. Hoezo zou ik een 'doel' moet hebben in het land waar ik woon? Waarom kan ik er niet gewoon wonen? En wat is mis met het delen van je levensovertuiging met derden die zij op hun beurt kunnen weerleggen wanneer ze het er niet mee eens zijn?quote:Op zondag 31 juli 2016 17:32 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Wil jij dat Nederland een moslimmeerderheid krijgt? Is dat je doel in dit land?
quote:Op zondag 31 juli 2016 17:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je 1ste vraag: Ja en het liefst wereldwijd
Waarom eng?quote:Op zondag 31 juli 2016 17:53 schreef Woelwater het volgende:
[..]![]()
Ik vind jou steeds enger worden. In de islamitische staat ben je al de meerderheid, verhuis lekker daar naartoe.
Geeft niks hoor.quote:
In de praktijk werkt dit dus sowieso anders (ongeacht religie). Die scheiding tussen kerk en staat is er niet voor niets.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je 1ste vraag: Ja en het liefst wereldwijd en je 2de vraag: klinkt dictatoriaal. Alleen in dictaturen stellen ze dergelijke vragen wanneer ze met afwijkende opvattingen geconfronteerd worden. Hoezo zou ik een 'doel' moet hebben in het land waar ik woon? Waarom kan ik er niet gewoon wonen? En wat is mis met het delen van je levensovertuiging met derden die zij op hun beurt kunnen weerleggen wanneer ze het er niet mee eens zijn?
Je uitspraken natuurlijk, aangezien die voor de denkbeelden van de gemiddelde moslim staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een land waar scheiding tussen kerk en staat is, is het verboden om over je geloof te praten met andersdenkenden?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geeft niks hoor.
[..]
In de praktijk werkt dit dus sowieso anders (ongeacht religie). Die scheiding tussen kerk en staat is er niet voor niets.
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:05 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Je uitspraken natuurlijk, aangezien die voor de denkbeelden van de gemiddelde moslim staan.
Waar komt de wens vandaan om hier het liefst een meerderheid aan moslims in het land te willen hebben. Alle vrijheden die je hier geniet heb je juist te danken aan het ontbreken van dat dominante allesoverheersende geloof van je.
Als hier de moslims de meerderheid krijgen kunnen andersgelovigen en bijvoorbeeld homo's het wel schudden.Alsof die mensen hiernaar gaan luisteren, ze horen alleen maar dat wat ze willen horen en voor de rest == Oostindische doofheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar omgekeerd is in de praktijk een meerderheid gelovigen te dominant over mensen die zelf niet willen geloven. Ze moeten dan of conformeren of ze worden belet zich te ontplooien (kijk maar naar SA).quote:Op zondag 31 juli 2016 18:08 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
In een land waar scheiding tussen kerk en staat is, is het verboden om over je geloof te praten met andersdenkenden?
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:05 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Je uitspraken natuurlijk, aangezien die voor de denkbeelden van de gemiddelde moslim staan.
Waar komt de wens vandaan om hier het liefst een meerderheid aan moslims in het land te willen hebben. Alle vrijheden die je hier geniet heb je juist te danken aan het ontbreken van dat dominante allesoverheersende geloof van je.
Als hier de moslims de meerderheid krijgen kunnen andersgelovigen en bijvoorbeeld homo's het wel schudden.Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag. Wat maakt mijn wens eng?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe ben je tot de conclusie gekomen dat mijn denkbeelden voor die van de gemiddelde moslim staan?
Waar de wens vandaan komt? Omdat ik ervan overtuigd ben dat Islam de ware religie is en het beste is voor de mensheid.
Ik betwijfel of ik mijn vrijheden te danken heb aan het ontbreken van de dominantie van Islam hier. De verlichting heeft haar invloeden van de Islam. Back in the day moest iedereen christen zijn in Europa (en vaak van 1 specifieke stroming). Terwijl moslims al rijken hadden gekend waar niet-moslims vrijelijk hun geloof konden uitoefenen (EN bespreken met moslims).
Met je laatste zin ga je er meteen van uit dat als moslims hier een meerderheid zouden vormen, zij bij voorbaat alles conform de Islam (; dus op de juiste manier) zouden doen. Kijk alleen al naar de verschillen tussen moslimlanden (waar trouwens de bevolking weinig te zeggen heeft). Probeer de wereld eens niet zo zwart-wit te zien.
Moslims hebben weinig te zeggen in hun landen, misplaatste vergelijking.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar omgekeerd is in de praktijk een meerderheid gelovigen te dominant over mensen die zelf niet willen geloven. Ze moeten dan of conformeren of ze worden belet zich te ontplooien (kijk maar naar SA).
Dus in feite zeg je dat europeanen erop vooruit gaan, en arabieren gaan achter uit. Nou dat klopt, kijk eens naar het oude iran en de iran van nu.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag. Wat maakt mijn wens eng?
En hoe ben je tot de conclusie gekomen dat mijn denkbeelden voor die van de gemiddelde moslim staan?
Waar de wens vandaan komt? Omdat ik ervan overtuigd ben dat Islam de ware religie is en het beste is voor de mensheid.
Ik betwijfel of ik mijn vrijheden te danken heb aan het ontbreken van de dominantie van Islam hier. De verlichting heeft haar invloeden van de Islam. Back in the day moest iedereen christen zijn in Europa (en vaak van 1 specifieke stroming). Terwijl moslims al rijken hadden gekend waar niet-moslims vrijelijk hun geloof konden uitoefenen (EN bespreken met moslims).
Met je laatste zin ga je er meteen van uit dat als moslims hier een meerderheid zouden vormen, zij bij voorbaat alles conform de Islam (; dus op de juiste manier) zouden doen. Kijk alleen al naar de verschillen tussen moslimlanden. Probeer de wereld eens niet zo zwart-wit te zien.
De afgelopen eeuw heeft de moslimwereld met kolonisatie en bezetting te maken gehad, daardoor loopt ze achterstand. Zoiets bouw je niet op in een dag.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dus in feite zeg je dat europeanen erop vooruit gaan, en arabieren gaan achter uit. Nou dat klopt, kijk eens naar het oude iran en de iran van nu.
Waarom moet je je kut religie aan iedereen opleggen? Als niemand dat wil. Dit kan je gewoon zien als een groepsverkrachting.
En dan aan een ander vragen de wereld niet zo zwart-wit te zienquote:Op zondag 31 juli 2016 18:13 schreef girlygirl8 het volgende:
Omdat ik ervan overtuigd ben dat Islam de ware religie is en het beste is voor de mensheid.
Vind daar niks zwart-wit's aan. Ik erken het als het laatste woord van God en Hij weet wat het best is voor de mensheid.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:29 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En dan aan een ander vragen de wereld niet zo zwart-wit te zien![]()
Gristenen zeggen exact hetzelfde over hun geloof. Gelukkig worden uit naam van dat geloof (niet zo vaak, en niet zo massaal) meer mensen afgeslacht.
Je noemt de Islam de ware religie, maar je kunt toch niet ontkennen dat zelfs moslims elkaar nog afmaken omdat de ene groep vindt dat de andere groep niet goed genoeg volgens het sprookjesboek leeft.
Het beste voor de wereld zou zijn als alle gelovigen eens in gaan zien dat ze al eeuwen voor de gek worden gehouden.
Door wie?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De afgelopen eeuw heeft de moslimwereld met kolonisatie en bezetting te maken gehad, daardoor loopt ze achterstand. Zoiets bouw je niet op in een dag.
Ik leg mijn geloof aan niemand op, mensen kiezen natuurlijk zelf wat ze willen geloven.
Nee, je hoeft alleen al te kijken naar de oorlogsdrift van de VS en coalitie om te snappen vanuit welke hoek het komt.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:36 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Door wie?ja door de buurlanden.
Jawel, je wilt Nederland islamieseren, eigenlijk zelfs de wereld. Daar zit niemand op te wachten.
Dus de honderden doden die zijn gevallen door toedoen van moslim extremisten is allemaal propaganda? Dat blijkt uit onderzoeken onder moslims dat sympathie voor organisaties als IS is allemaal onzin? Dat moslims over het algemeen geen respect hebben voor anderen zoals homo's of joden is onzin?quote:Op zondag 31 juli 2016 17:07 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Adhv van de media/opiniemakers/politici die propaganda over de Islam verspreiden
Als het rechtsextremisten echt om een gebrek aan bijdrage van moslims ging, dan ging men ze niet dwarszitten bij het zoeken van stageplekken, werk etc.
Dat zijn gewoon weer van die propagandapraatjes om de haat tegen moslims te rechtvaardigen
Als volgens jou de gemiddelde westerling alleen maar aan ellende denkt wanneer ze aan moslims/Islam denken. Dan ligt het probleem bij hun en niet bij moslims.
Want hoe generaliserend is het om alle moslims over een hoop te gooien. De meesten proberen er zoals ieder ander volk het beste van te maken, studeren, werken, gezinsleven opbouwen.
En alle genoemde punten hebben allemaal redenen die zelden met Islam te maken hebben. Criminaliteit wordt door armoede veroorzaakt, aanslagen etc. zijn van politieke aard, moslims die geen respect hebben voor de nederlandse cultuur heeft vaak psychologische oorzaken (vaak ook omdat ze zich niet geaccepteerd voelen, moeite hebben om een baan te vinden vanwege hun afkomst etc.)
Aanpassen betekend voor rechtsextremisten assimileren. Dus dwingen hun geloof af te staan. Dat hoeft natuurlijk niemand te accepteren en is logisch dat het weerstand krijgt.
Hoe zou jij het vinden als jij ergens mag wonen, je kinderen groeien daar op (of misschien jij zelf ook) en na tientallen jaren te horen krijgt dat je afstand moet nemen van je geloof.![]()
En wat is die oplossing volgens jou?
Niks.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als hij zelf ook een robot is, wat meen je dan uit zijn reactie te kunnen gaan halen?
En zou het niet zo kunnen zijn dat juist religies in het leven zijn geroepen voor die verdeel en heers strategie.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:35 schreef girlygirl8 het volgende:
Moslims die elkaar afmaken trappen in de divide and conquer strategie van hun vijanden. Een methode dat al eeuwen wordt gebruikt.
Ligt "iets" hoger jaquote:Op zondag 31 juli 2016 17:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een bepaald percentage zal ongetwijfeld zo zijn ja, net zoals dat binnen de katholieke kerk het geval is. De katholieke kerk waarborgt namelijk ook ideeën die niet 'overeenkomen met onze Europese waarden' (wat dat dan ook mag betekenen). Bij de islam ligt dat percentage dan iets hoger omdat er nog officiële islamitische staten bestaan. En nu dan? Moet ik mezelf gaan beschijten om iedere getinte man met een baard die ik tegenkom op straat?
Uhm, dat is omdat moslims (en andere minderheden) op de democraten stemmen. Dan krijg oorlogs zuchten zoals hitlary of obama die samen met erdogan de oorlog financeert.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, je hoeft alleen al te kijken naar de oorlogsdrift van de VS en coalitie om te snappen vanuit welke hoek het komt.
Ik wil het liefst dat ieder mens moslim wordt. De foute link (of althans de suggestie die jij wekt) die jij legt is dat het met dwang zou gebeuren. Volgens de Islam kan niemand tot een andere geloof gedwongen worden en mag dat ook zeer zeker niet.
Moslims moeten niet-moslims tot Islam uitnodigen dmv dialogen, al lijken er veel niet bereid om dialogen te voeren en komt het vaak neer op een debat/discussie waarbij moslims van alles worden beticht (zoals dat ik jou en andere niet-moslims tot Islam met dwang zou willen bekeren) en waarbij Islam gelasterd wordt.
Het heeft dan ook niks met islam te maken, maar meer met de mens zelf.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moslims hebben weinig te zeggen in hun landen, misplaatste vergelijking.
Dat kan sowieso al niet waar zijn, want dan had je hem ten slotte die vraag ook niet hoeven stellenquote:
We delen alleen ongeveer 90% van de moderne wiskunde en algebraquote:Op zondag 31 juli 2016 18:45 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Ligt "iets" hoger ja
Die mensen zijn nou eenmaal niet ons soort. We stammen af van die christelijken. Zij hebben zich geëvolueerd tot wat wij nu zijn. Met die arabieren delen we helemaal niks. Geen dna geen geschiedenis geen cultuur.
je snapt dat je nu net zo achterlijk doet als moslims die zich beledigd voelen door schaarsgeklede vrouwen op straat? leef en laat leven man. tevens: 'hitlary'quote:Op zondag 31 juli 2016 18:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Uhm, dat is omdat moslims (en andere minderheden) op de democraten stemmen. Dan krijg oorlogs zuchten zoals hitlary of obama die samen met erdogan de oorlog financeert.
Waarom wil je een dialoog aan? Dat is gewoon je geloof opleggen. Ook is het super irritant om steeds overdreven je geloof te delen. Zoals in het zwembad met burka zwemmen, dit is ook gewoon je geloof opleggen.
Welke "we" bedoel je hier?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
We delen alleen ongeveer 90% van de moderne wiskunde en algebra
Uhm nee, er zijn regels in het zwembad. Daar houden ze zich niet aan, zwembad personeel zegt er wat van. Gelijk discriminatie.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
We delen alleen ongeveer 90% van de moderne wiskunde en algebra
[..]
je snapt dat je nu net zo achterlijk doet als moslims die zich beledigd voelen door schaarsgeklede vrouwen op straat? leef en laat leven man. tevens: 'hitlary'
Iets zegt me dat (gezien jouw ietswat agressief-aandoende en koppige houding) jij wel de laatste zal zijn die "de echte waarheid" onder ogen zal gaan zien (en daadwerkelijk ook erkennen).quote:Op zondag 31 juli 2016 18:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Uhm nee, er zijn regels in het zwembad. Daar houden ze zich niet aan, zwembad personeel zegt er wat van. Gelijk discriminatie.
Dit is gewoon je geloof opleggen.
Je lijkt echt een heel stuk meer op de mensen die jij lijkt te haten dan jezelf lief is.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het heeft dan ook niks met islam te maken, maar meer met de mens zelf.
Geen propaganda, is wel een heel stuk minder dan de dode moslimburgers door westerse landen.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:41 schreef El_Grando101 het volgende:
[..]
Dus de honderden doden die zijn gevallen door toedoen van moslim extremisten is allemaal propaganda? Dat blijkt uit onderzoeken onder moslims dat sympathie voor organisaties als IS is allemaal onzin? Dat moslims over het algemeen geen respect hebben voor anderen zoals homo's of joden is onzin?
Dan is het gek dat een werkgever niet op zo iemand zit te wachten? Hoor je dat wel eens over Aziaten? Die zijn niet oververtegenwoordigd in de criminaliteit en al het andere, dus al je slappe excuses gaan niet op. Het is een cultureel iets die vaak hand in hand gaat met een islamitische achtergrond.
Afwijkend gedrag van moslims is niet onze schuld maar van de gene die afwijkend gedrag vertoond. Dat gedrag past niet in een normale westerse samenleving, wij hebben andere normen en waarden.
Ik zal wel extreem rechts zijn (hahaha) maar de islam en hun uitingen zoals hoofdoekjes, moskeeën, koran zou hier verboden moeten worden. Als je dat niet zint wens ik je veel plezier in een land waar dat wel geaccepteerd word.
Je laat het zelf in dit topic mooi zien waarom dat nodig is.. Als het over de aanslagen van moslims gaat heb jij het meteen over bombardementen op extremistische organisaties als excuses. Op een bepaald niveau sympathiseer je gewoon met laffe moordenaars van onschuldige mensen. Dat is wat ik bedoel, dat hoor je hier gewoon niet.
Ikzelf vind religies prima...maar wat mij betreft zullen ze nooit never ooit meer status kunnen gaan krijgen dan andere hobbies (zoals voetbal). Want ten slotte is het een levensinvulling en de voetbalsupporter zal net zo hard van mening zijn in het gelijk te staan als de moslim, de islam zou bij mij nooit never meer status krijgen dan dat van een hobby.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Geen propaganda, is wel een heel stuk minder dan de dode moslimburgers door westerse landen.
De propaganda waar ik het over heb is dat Islam moslims zou aansporen om bv. niet-moslims te dwingen tot geloof, dat vrouwen onderdrukt zouden worden in de Islam etc etc. zo zijn er veel leugens over Islam verspreidt en wordt er alles aan gedaan om moslims geen spreekbuis te geven om deze leugens te ontkrachten. Wanneer krijgen moslimgeleerden een keer een uitnodiging wanneer men Islam in een actualiteitenprogramma bespreekt? Gebeurde maar 1x voor zover ik mij kan herinneren in Nederland en die kreeg meteen 5/6 tegenstanders aan tafel die hem niet lieten uitpraten en steeds zijn woorden verdraaiden. Triest hoor, zo kom je er.
Aziaten zijn vaak ondernemend aangelegd (idem met bv turken), de kans op criminaliteit (althans op kruimeldief niveau) is daardoor minder hoog.
In de culturen van de arabische wereld is het een schande om crimineel te zijn. Daarom zal je zien dat de meeste arabieren voorstanders zijn voor de straf van diefstal conform de Islamitische wet (het afhakken van handen).
Heb je niet door hoe onsamenhangend alles is wat je beweerd over moslims? Maakt het je gelukkig om een heel gemeenschap te lasteren?
Een verbod op de religieuze uitoefening van Islam juich ik niet toe. Dat zou tevens ook een klap zijn voor de westerse beschaving, terug weer de tijd in waar andersgelovigen het geloof van de staat moesten aanhangen en werden onderdrukt in hun religieuze uitoefening.
Je probeert nu de aanslagen op burgers te bagatelliseren terwijl het oorlogsmisdaden zijn. Ze raken niet slechts IS strijders, ze raken merendeels burgers, waaronder kinderen, ouderen, gezinnen etc.
Hoe is dit nu weer agressief?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets zegt me dat (gezien jouw ietswat agressief-aandoende en koppige houding) jij wel de laatste zal zijn die "de echte waarheid" onder ogen zal gaan zien (en daadwerkelijk ook erkennen).
[..]
Je lijkt echt een heel stuk meer op de mensen die jij lijkt te haten dan jezelf lief is.
Dit is gewoon 1 groot circus man, welk gezond mens zou daar in godsnaam aan mee willen doen?
Je beklaagt je over islamieten, maar zelf doe je hetzelfde, alleen dan van de andere kant.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hoe is dit nu weer agressief?Natuurlijk zeg ik het wel heel zwart wit, maar dit gebeurt gewoon, het opleggen van iemand anders zijn mening. Van mij mag je ook wel een burka dragen, zolang ik er maar geen last van heb.
Ik heb ook gewoon hekel aan het christendom en het jodendom, alleen daarvan heb ik nog het minste las.
Van mij hoef je geen athiest zijn, je hoeft mij niet dezelfde cultuur te hebben die leg ik ook niemand op. Blijkbaar voel je nu super slim, maar je snapt zelf niet eens wat je typt.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je beklaagt je over islamieten, maar zelf doe je hetzelfde, alleen dan van de andere kant.
Ik kijk naar jou en facepalm terwijl jij intellectueel gezien jouw eigen spiegelbeeld aan het beschuldigen bent.
Denk maar lekker zo door, alsof dat ooit de uitkomst nog zal kunnen gaan beïnvloeden.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:14 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Van mij hoef je geen athiest zijn, je hoeft mij niet dezelfde cultuur te hebben die leg ik ook niemand op. Blijkbaar voel je nu super slim, maar je snapt zelf niet eens wat je typt.
Veder heb ik gewoon gezegd dat alle geloven onzin zijn, dat is een mening.
Nee, althans niet in de Islam (oorspronkelijk ook niet bij de overige monotheistische religies). In de koran worden mensen constant aangespoord om de vrede te bewaren onderling; gezin onderling, familie onderling, met buren EN andersgelovigen.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:44 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En zou het niet zo kunnen zijn dat juist religies in het leven zijn geroepen voor die verdeel en heers strategie.
Kijk alleen al naar jezelf, waarbij je de wens uitspreekt om de islam de wereld te zien overheersen. Nu geloof ik niet dat jij er persoonlijk toe in staat bent om voor dat ideaalbeeld te moorden, maar veel van je geloofsgenoten dus wel.
quote:2.256 There shall be no compulsion in [acceptance of] the religion. The right course has become clear from the wrong. So whoever disbelieves in Taghut and believes in Allah has grasped the most trustworthy handhold with no break in it. And Allah is Hearing and Knowing.
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, althans niet in de Islam. In de koran worden mensen constant aangespoord om de vrede te bewaren onderling
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk maar lekker zo door, alsof dat ooit de uitkomst nog zal kunnen gaan beïnvloeden.
De mens is een walgelijk schepsel en juist dat oneindige hokjesdenken (ja, ook dat van de oer-Hollandse knollen hier) is exact het probleem hier. Niet de islam. Als de wereld geen idiote hokjesdenkers had gehad, dan had een hokjesdenkendfaciliterende religie als de islam sowieso nooit voet aan de grond gekregen kunnen hebben, das volstrekt logisch.
Stelletje randsapen, zolang jullie en jullie "eigen groepjes" maar die allerlaatste pinda te pakken kunnen krijgen, boeit het jullie niks of de rest van de wereld wel of niet in vlammen zal opgaan.
Je 1ste alinea, kun je dat opnieuw typen? Is een onsamenhangend verhaalquote:Op zondag 31 juli 2016 18:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Uhm, dat is omdat moslims (en andere minderheden) op de democraten stemmen. Dan krijg oorlogs zuchten zoals hitlary of obama die samen met erdogan de oorlog financeert.
Waarom wil je een dialoog aan? Dat is gewoon je geloof opleggen. Ook is het super irritant om steeds overdreven je geloof te delen. Zoals in het zwembad met burka zwemmen, dit is ook gewoon je geloof opleggen.
Then we agree to disagreequote:Op zondag 31 juli 2016 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het heeft dan ook niks met islam te maken, maar meer met de mens zelf.
Beide alternatieven zijn niet super, maar dan heb ik nog liever de niet-islam oplossing
Noem je mij nu daadwerkelijk een rechts-extremistquote:Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Best vreemd dat dat steeds de 1ste gedachte is bij rechtsextremisten.
Je deelt in ieder geval hun opvatting op dit vlak:quote:Op zondag 31 juli 2016 19:42 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Noem je mij nu daadwerkelijk een rechts-extremistEnkel omdat ik niet sta te juichen om van de wereld 1 grote islamitische staat te maken en het moorden uit naam van de islam benoem.
Dit insinueert dat het gangbaar zou zijn onder moslims om de wens/gedachte te hebben dat Islam de wereld zal domineren door andersgelovigen uit te moorden. Dat is precies wat rechtsextremisten beweren over Islam/moslims.quote:Kijk alleen al naar jezelf, waarbij je de wens uitspreekt om de islam de wereld te zien overheersen. Nu geloof ik niet dat jij er persoonlijk toe in staat bent om voor dat ideaalbeeld te moorden, maar veel van je geloofsgenoten dus wel.
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dit insinueert dat het gangbaar zou zijn onder moslims om de wens/gedachte te hebben dat Islam de wereld zal domineren door andersgelovigen uit te moorden. Dat is precies wat rechtsextremisten beweren over Islam/moslims.
Wat proberen?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Jullie zijn allemaal 1 pot nat. Als een wederzijds spiegelbeeld dat probeert de ander harder uit te lachen.
Wie probeer je te overtuigen hier? Tis niet alsof de islam-sollicitaties door jou via dit topic stapelsdik zullen binnenstromen ofzo. Dus waarom probeer je het toch?
De mensen hier staan in hun goed recht het niet met je eens te zijn en toch blijf je proberen.
En hoe had je dan in gedachten dat -ik- -jou- hier het zwijgen op zou kunnen gaan leggen?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat proberen?Ik reageer gewoon op de reacties die mij quoten.
Probeer je mij nu het zwijgen op te leggen?
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hoe had je dan in gedachten dat -ik- -jou- hier het zwijgen op zou kunnen gaan leggen?
Das absurd..
Kan je überhaupt geen voordelen bedenken waarom het wellicht -beter- voor de wereld zou zijn als er helemaal geen religies meer zouden zijn? (doordenkertje, ik stel je deze vraag niet voor niets)
Gewoon wtf.quote:Wie probeer je te overtuigen hier? Tis niet alsof de islam-sollicitaties door jou via dit topic stapelsdik zullen binnenstromen ofzo. Dus waarom probeer je het toch?
Je kunt je geen voordelen bedenken van een wereld zonder islam? Is dat wat je bedoelt? (even voor de duidelijkheid)quote:Op zondag 31 juli 2016 20:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon wtf.
Dit komt over alsof je het helemaal niet prettig vind dat ik hier post.
Die zelfde vragen stelde je andere leden namelijk niet.
Je laatste vraag: nee.
Wat is de beste rubriek om deze discussie voort te zetten?quote:Op zondag 31 juli 2016 20:09 schreef hugecooll het volgende:
Ook gewoon meer dan 150 posts met geouwehoer over de islam. Kap daar eens mee
Op zich niks mis met hollanders hoor. Zitten toffe peren tussen!quote:Op zondag 31 juli 2016 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Zowiso verzuurde mensenen Hollanders
In F&L kan je discussies over religie voerenquote:Op zondag 31 juli 2016 20:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat is de beste rubriek om deze discussie voort te zetten?
Ik denk dat magnetron graag nog een antwoord van mij wil
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |