A Bramquote:
Precies, en als jij niet naar hen komt, vliegen ze gewoon een paar flatjes binnen.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lekker bevooroordeeld weer
Arabieren zijn over het algemeen heel gastvrij (ook naar buitenlanders toe; misschien zelfs meer)
De kans dat je daar uitgenodigd wordt om thuis te komen eten, te logeren etc. is tig keer groter dan in ieder land waar dan ook op de wereld
Kim is dan ook nog nooit drooggelegd.quote:
Je bedoeld de luchtaanvallen door westerse landen?quote:Op zondag 31 juli 2016 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies, en als jij niet naar hen komt, vliegen ze gewoon een paar flatjes binnen.
Zag laatst dat ie nog beestjes maakt van opgeblazen ballen in bejaarde-tehuizen en op wooncomplexen voor mensen met een verstandelijke handicap.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:34 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Bram Biesterveld zijn zoon is nog bij mij in dienst geweest als chauffeur zo een 25 jaar geleden. Die leeft nog steeds zag ik net. Is nog te boeken.
Arabieren kun je in dit geval idd niets meer leren qua efficiëntie, twee vliegtuigen en 3000 doden.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je bedoeld de luchtaanvallen door westerse landen?
Ja, die hebben de moslimwereld echt in pracht en praal achtergelaten.
Pijn je kaken ?quote:
En dat geloof je zelf?quote:Op zondag 31 juli 2016 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arabieren kun je in dit geval idd niets meer leren qua efficiëntie, twee vliegtuigen en 3000 doden.
Haha. Ja. Hij is zijn hele leven al bezig met gehandicapten.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag laatst dat ie nog beestjes maakt van opgeblazen ballen in bejaarde-tehuizen en op wooncomplexen voor mensen met een verstandelijke handicap.
Ik maak maar een grapje. Dat was een shot door steven Spielberg geregisseerd. Hi9j moest eerst wel king Kong van de top afhalen.quote:
Jammer dat er nog zo veel moslims over zijn.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je bedoeld de luchtaanvallen door westerse landen?
Ja, die hebben de moslimwereld echt in pracht en praal achtergelaten.
Ik ontken ook nergens dat er mensen zijn gestorven die dagquote:Op zondag 31 juli 2016 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje. Dat was een shot door steven Spielberg geregisseerd. Hi9j moest eerst wel king Kong van de top afhalen.
Ik ben zelf een moslimquote:Op zondag 31 juli 2016 13:40 schreef El_Grando101 het volgende:
[..]
Jammer dat er nog zo veel moslims over zijn.
En moslim lovers zoals jou.
Echt nietquote:Op zondag 31 juli 2016 14:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik ontken ook nergens dat er mensen zijn gestorven die dag
Ik ben een man, wil niet zeggen dat ik het met alle mannen eens ben.quote:
Hij noemt mij een moslimlover, om misverstanden te voorkomen maakte ik duidelijk dat ik er zelf 1 benquote:Op zondag 31 juli 2016 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een man, wil niet zeggen dat ik het met alle mannen eens ben.
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat suggereer je toch, door over Steven Spielberg's shot te beginnen
Was als reactie op jouw post.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat suggereer je toch, door over Steven Spielberg's shot te beginnen
Niet zo zuur reageren. Je lijkt wel een Nederlander.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Doordat jij mijn reactie verkeerd hebt opgevat
Echt kom ik zuur over? Ik was gewoon voor mijn gevoel normaal aan het reagerenquote:Op zondag 31 juli 2016 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet zo zuur reageren. Je lijkt wel een Nederlander.
Veel meer woorden dan islam, moslim, Mohammed, imam komen er ook niet voor in jouw vocabulaire hè.quote:
Een bitch heeft persoonlijkheid. Daar ontbreekt het jou echter aan. Dus nee.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Echt kom ik zuur over? Ik was gewoon voor mijn gevoel normaal aan het reageren
Misschien ben ik gewoon een bitch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |