Uhm, misschien dat je de rest van het topic nog niet zo gelezen had, kan zomaar zijn natuurlijk, maar uhm, het is in dit topic dus zeg maar niet de bedoeling weet je dat je deze TS uhm zeg maar "gelijk geeft", snap je wel!!?quote:Op zondag 31 juli 2016 08:32 schreef zovty het volgende:
Terechte klacht.
Ik doe er zelf ook aan mee, maar je hebt wel gelijk.
Hij was onder een andere usernaam al bekend hierquote:Op zondag 31 juli 2016 09:28 schreef FANN het volgende:
TS is geregistreerd in 2016
meestal zijn dat geen aanwinsten
ow... was ie toen ook al zuur?quote:Op zondag 31 juli 2016 09:29 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Hij was onder een andere usernaam al bekend hier
De OP quotenquote:Op zondag 31 juli 2016 01:48 schreef possetje het volgende:
Ja die hebben beetje het Calimero complex ! Omdat Holland maar klein landje is en de wereld zo groot dan worden ze zuur en dat merk je vaak op forums!
Hoe ze reageren lijkt dan heel erg op een reuma of depressie patient , zo van klagerig en zuur en negatief reagerend , en als ik dan op een groot Forum in Londen kom dan reageren mensen veel postiever en opbouwender!
Klein en vals en bijterig dus! Lijkt de moderne aard van den Hollander!
Eerste reactie ( ws ) : dan ga je toch lekker weg uit Holland?
Nee maar dit gedrag zie je dan meer op forums dan als je gewoon keertje buiten komt, dan heb je een hoop niet-fokkers en die zijn dan best wel positief!
Probeer je te realiseren dat Holland dan wel een klein landje is, maar dat dat dan niet hoeft te betekenen dat je steeds een forum ongezellig maakt!
Hoe herken je een niet-FOK!ker ?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:57 schreef possetje het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg daarbij ook dat als ik nu de straat op ga en hollanders tegen kom ( nietfokkers ) dat de sfeer dan al een heel stuk aangenamer is!
Ik vecht daar altijd tegen. Dat ik briljant ben kan ik ook voor mezelf houden.quote:Op zondag 31 juli 2016 08:32 schreef zovty het volgende:
Terechte klacht.
Ik doe er zelf ook aan mee, maar je hebt wel gelijk.
Kunnen de Oost-Timorezen niet zeggen over Nederland.quote:Op zondag 31 juli 2016 10:39 schreef MisterMaster het volgende:
Hollanders hebben van Nederland een rijk land gemaakt.
Tja....quote:Op zondag 31 juli 2016 10:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kunnen de Oost-Timorezen niet zeggen over Nederland.
Fora hebben geen geografische locatie, numbnutz. Op welk briljant, positief, on-Nederlands praatplatform is het dan zo fijn?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:48 schreef possetje het volgende:
als ik dan op een groot Forum in Londen kom dan reageren mensen veel postiever en opbouwender!
Merendeel van NL kent FOK! niet eens.quote:
Wat wil je er mee zeggen ?quote:
Klopt als een bus.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:18 schreef snakelady het volgende:
Hoewel ik het met je eens ben dat de sfeer op Fok! echt enorm zuur is denk ik wel dat jouw specifieke negatieve ervaringen met users op dit forum vooral te maken heeft met hoe jij jezelf profileert.
*A. Docters van Leeuwenquote:Op zondag 31 juli 2016 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wil je er mee zeggen ?
Het merendeel van de Nederlanders kent deze namen ook niet:
Henk Hofland, Ian Kerkhof, Robbie van Leeuwen, Docter van Leeuwen, Bibeb, Peter Pontiac, Rutger Kopland, Tom Holkenborg, Molly Geertsema .....
Net als de Zeeuwen en ook lieden uit de Hanzesteden.quote:Op zondag 31 juli 2016 10:39 schreef MisterMaster het volgende:
Hollanders hebben van Nederland een rijk land gemaakt.
Bram Biesterveld zijn zoon is nog bij mij in dienst geweest als chauffeur zo een 25 jaar geleden. Die leeft nog steeds zag ik net. Is nog te boeken.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wil je er mee zeggen ?
Het merendeel van de Nederlanders kent deze namen ook niet:
Henk Hofland, Ian Kerkhof, Robbie van Leeuwen, Docter van Leeuwen, Bibeb, Peter Pontiac, Rutger Kopland, Tom Holkenborg, Molly Geertsema .....
Lekker bevooroordeeld weerquote:Op zondag 31 juli 2016 01:53 schreef possetje het volgende:
[..]
Daar gaan we weer , typisch defensieve calimero underdog reactie : zo van "Voel je je soms te goed voor ons?"
Nee ik spreek je alleen aan op een bepaald gedrag wat je in andere landen veel minder ziet, ( Ja tenzij je naar Arabie ofzo gaat )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |