Daar gaan we weer , typisch defensieve calimero underdog reactie : zo van "Voel je je soms te goed voor ons?"quote:Op zondag 31 juli 2016 01:52 schreef GGMM het volgende:
Oh kijk, iemand die net doet alsof hij uit een ander land komt en daardoor superieur is.
Die hadden we nog niet.
En natuurlijk is elke reactie die het tegenspreekt defensief, calimero, underdog, triest hollands, minder dan reacties van de gemiddelde mens in <insert land>..quote:Op zondag 31 juli 2016 01:53 schreef possetje het volgende:
Daar gaan we weer , typisch defensieve calimero underdog reactie : zo van "Voel je je soms te goed voor ons?"
Nederland heeft het langste volk op aarde, dus dat klein klopt niet helemaal.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:48 schreef possetje het volgende:
Klein en vals en bijterig dus! Lijkt de moderne aard van den Hollander!
Ja maar ik zeg daarbij ook dat als ik nu de straat op ga en hollanders tegen kom ( nietfokkers ) dat de sfeer dan al een heel stuk aangenamer is!quote:Op zondag 31 juli 2016 01:57 schreef Woelwater het volgende:
Nederland heeft het langste volk op aarde, dus dat klein klopt niet helemaal.
Nee want ik profileer mij in UK zelfde. ik ben gewoon mijzelf en neem vaak geen blad voor de mond..quote:Op zondag 31 juli 2016 02:18 schreef snakelady het volgende:
Hoewel ik het met je eens ben dat de sfeer op Fok! echt enorm zuur is denk ik wel dat jouw specifieke negatieve ervaringen met users op dit forum vooral te maken heeft met hoe jij jezelf profileert.
Dat geen blad voor de mond nemen is niet het probleem, het probleem is dat de meeste Nederlanders dat ook niet doenquote:Op zondag 31 juli 2016 02:20 schreef possetje het volgende:
[..]
Nee want ik profileer mij in UK zelfde. ik ben gewoon mijzelf en neem vaak geen blad voor de mond..
9 van de 10 creeps die op fok zitten doe jij WEL aardig en netjes tegen want die dragen een masker liegen op Fok dat ze netjes en voorbeeldig zijn,.,,quote:Op zondag 31 juli 2016 02:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat geen blad voor de mond nemen is niet het probleem.
Ik doe tegen maar weinig mensen op Fok! aardig.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:21 schreef possetje het volgende:
[..]
9 van de 10 creeps die op fok zitten doe jij WEL aardig en netjes tegen want die dragen een masker liegen op Fok dat ze netjes en voorbeeldig zijn,.,,
Engels taalgebied is extreem groot hey!quote:Op zondag 31 juli 2016 02:22 schreef dimmak het volgende:
Kun je alleen op een Engels forum als je in Londen woont, possetje?
hahahaquote:Op zondag 31 juli 2016 02:40 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Holland is geen land en waarom moet je dit nou meedelen op zo'n zure toon. Ben je Hollander ofzo?
Wat een negatieve post. Moet dat nou possetje? Je zou ook eens wat positiever kunnen zijn. Dan krijg je waarschijnlijk ook wat meer positieve reacties retour.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:48 schreef possetje het volgende:
Ja die hebben beetje het Calimero complex ! Omdat Holland maar klein landje is en de wereld zo groot dan worden ze zuur en dat merk je vaak op forums!
Hoe ze reageren lijkt dan heel erg op een reuma of depressie patient , zo van klagerig en zuur en negatief reagerend , en als ik dan op een groot Forum in Londen kom dan reageren mensen veel postiever en opbouwender!
Eerste reactie ( ws ) : dan ga je toch lekker weg uit Holland?
Nee maar dit gedrag zie je dan meer op forums dan als je gewoon keertje buiten komt, dan heb je een hoop niet-fokkers en die zijn dan best wel positief!
Probeer je te realiseren dat Holland dan wel een klein landje is, maar dat dat dan niet hoeft te betekenen dat je steeds een forum ongezellig maakt!
ja maar dat is de schuld van mijn huis! mijn huis is enorm kut en dan word ik soms negatiefquote:Op zondag 31 juli 2016 02:56 schreef RolandArthur het volgende:
Wat een negatieve post. Moet dat nou possetje? Je zou ook eens wat positiever kunnen zijn. Dan krijg je waarschijnlijk ook wat meer positieve reacties retour.
Oké onnozele pielpop, ligt het nu aan de Hollanders, dit forum of toch maar gewoon aan jezelf!!?quote:Nee maar dit gedrag zie je dan meer op forums dan als je gewoon keertje buiten komt, dan heb je een hoop niet-fokkers en die zijn dan best wel positief!
Uhm, misschien dat je de rest van het topic nog niet zo gelezen had, kan zomaar zijn natuurlijk, maar uhm, het is in dit topic dus zeg maar niet de bedoeling weet je dat je deze TS uhm zeg maar "gelijk geeft", snap je wel!!?quote:Op zondag 31 juli 2016 08:32 schreef zovty het volgende:
Terechte klacht.
Ik doe er zelf ook aan mee, maar je hebt wel gelijk.
Hij was onder een andere usernaam al bekend hierquote:Op zondag 31 juli 2016 09:28 schreef FANN het volgende:
TS is geregistreerd in 2016
meestal zijn dat geen aanwinsten
ow... was ie toen ook al zuur?quote:Op zondag 31 juli 2016 09:29 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Hij was onder een andere usernaam al bekend hier
De OP quotenquote:Op zondag 31 juli 2016 01:48 schreef possetje het volgende:
Ja die hebben beetje het Calimero complex ! Omdat Holland maar klein landje is en de wereld zo groot dan worden ze zuur en dat merk je vaak op forums!
Hoe ze reageren lijkt dan heel erg op een reuma of depressie patient , zo van klagerig en zuur en negatief reagerend , en als ik dan op een groot Forum in Londen kom dan reageren mensen veel postiever en opbouwender!
Nee maar dit gedrag zie je dan meer op forums dan als je gewoon keertje buiten komt, dan heb je een hoop niet-fokkers en die zijn dan best wel positief!
Probeer je te realiseren dat Holland dan wel een klein landje is, maar dat dat dan niet hoeft te betekenen dat je steeds een forum ongezellig maakt!
Hoe herken je een niet-FOK!ker ?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:57 schreef possetje het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg daarbij ook dat als ik nu de straat op ga en hollanders tegen kom ( nietfokkers ) dat de sfeer dan al een heel stuk aangenamer is!
Ik vecht daar altijd tegen. Dat ik briljant ben kan ik ook voor mezelf houden.quote:Op zondag 31 juli 2016 08:32 schreef zovty het volgende:
Terechte klacht.
Ik doe er zelf ook aan mee, maar je hebt wel gelijk.
Kunnen de Oost-Timorezen niet zeggen over Nederland.quote:Op zondag 31 juli 2016 10:39 schreef MisterMaster het volgende:
Hollanders hebben van Nederland een rijk land gemaakt.
Tja....quote:Op zondag 31 juli 2016 10:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kunnen de Oost-Timorezen niet zeggen over Nederland.
Fora hebben geen geografische locatie, numbnutz. Op welk briljant, positief, on-Nederlands praatplatform is het dan zo fijn?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:48 schreef possetje het volgende:
als ik dan op een groot Forum in Londen kom dan reageren mensen veel postiever en opbouwender!
Merendeel van NL kent FOK! niet eens.quote:
Wat wil je er mee zeggen ?quote:
Klopt als een bus.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:18 schreef snakelady het volgende:
Hoewel ik het met je eens ben dat de sfeer op Fok! echt enorm zuur is denk ik wel dat jouw specifieke negatieve ervaringen met users op dit forum vooral te maken heeft met hoe jij jezelf profileert.
*A. Docters van Leeuwenquote:Op zondag 31 juli 2016 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wil je er mee zeggen ?
Het merendeel van de Nederlanders kent deze namen ook niet:
Henk Hofland, Ian Kerkhof, Robbie van Leeuwen, Docter van Leeuwen, Bibeb, Peter Pontiac, Rutger Kopland, Tom Holkenborg, Molly Geertsema .....
Net als de Zeeuwen en ook lieden uit de Hanzesteden.quote:Op zondag 31 juli 2016 10:39 schreef MisterMaster het volgende:
Hollanders hebben van Nederland een rijk land gemaakt.
Bram Biesterveld zijn zoon is nog bij mij in dienst geweest als chauffeur zo een 25 jaar geleden. Die leeft nog steeds zag ik net. Is nog te boeken.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wil je er mee zeggen ?
Het merendeel van de Nederlanders kent deze namen ook niet:
Henk Hofland, Ian Kerkhof, Robbie van Leeuwen, Docter van Leeuwen, Bibeb, Peter Pontiac, Rutger Kopland, Tom Holkenborg, Molly Geertsema .....
Lekker bevooroordeeld weerquote:Op zondag 31 juli 2016 01:53 schreef possetje het volgende:
[..]
Daar gaan we weer , typisch defensieve calimero underdog reactie : zo van "Voel je je soms te goed voor ons?"
Nee ik spreek je alleen aan op een bepaald gedrag wat je in andere landen veel minder ziet, ( Ja tenzij je naar Arabie ofzo gaat )
A Bramquote:
Precies, en als jij niet naar hen komt, vliegen ze gewoon een paar flatjes binnen.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lekker bevooroordeeld weer
Arabieren zijn over het algemeen heel gastvrij (ook naar buitenlanders toe; misschien zelfs meer)
De kans dat je daar uitgenodigd wordt om thuis te komen eten, te logeren etc. is tig keer groter dan in ieder land waar dan ook op de wereld
Kim is dan ook nog nooit drooggelegd.quote:
Je bedoeld de luchtaanvallen door westerse landen?quote:Op zondag 31 juli 2016 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies, en als jij niet naar hen komt, vliegen ze gewoon een paar flatjes binnen.
Zag laatst dat ie nog beestjes maakt van opgeblazen ballen in bejaarde-tehuizen en op wooncomplexen voor mensen met een verstandelijke handicap.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:34 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Bram Biesterveld zijn zoon is nog bij mij in dienst geweest als chauffeur zo een 25 jaar geleden. Die leeft nog steeds zag ik net. Is nog te boeken.
Arabieren kun je in dit geval idd niets meer leren qua efficiëntie, twee vliegtuigen en 3000 doden.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je bedoeld de luchtaanvallen door westerse landen?
Ja, die hebben de moslimwereld echt in pracht en praal achtergelaten.
Pijn je kaken ?quote:
En dat geloof je zelf?quote:Op zondag 31 juli 2016 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arabieren kun je in dit geval idd niets meer leren qua efficiëntie, twee vliegtuigen en 3000 doden.
Haha. Ja. Hij is zijn hele leven al bezig met gehandicapten.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag laatst dat ie nog beestjes maakt van opgeblazen ballen in bejaarde-tehuizen en op wooncomplexen voor mensen met een verstandelijke handicap.
Ik maak maar een grapje. Dat was een shot door steven Spielberg geregisseerd. Hi9j moest eerst wel king Kong van de top afhalen.quote:
Jammer dat er nog zo veel moslims over zijn.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je bedoeld de luchtaanvallen door westerse landen?
Ja, die hebben de moslimwereld echt in pracht en praal achtergelaten.
Ik ontken ook nergens dat er mensen zijn gestorven die dagquote:Op zondag 31 juli 2016 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje. Dat was een shot door steven Spielberg geregisseerd. Hi9j moest eerst wel king Kong van de top afhalen.
Ik ben zelf een moslimquote:Op zondag 31 juli 2016 13:40 schreef El_Grando101 het volgende:
[..]
Jammer dat er nog zo veel moslims over zijn.
En moslim lovers zoals jou.
Echt nietquote:Op zondag 31 juli 2016 14:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik ontken ook nergens dat er mensen zijn gestorven die dag
Ik ben een man, wil niet zeggen dat ik het met alle mannen eens ben.quote:
Hij noemt mij een moslimlover, om misverstanden te voorkomen maakte ik duidelijk dat ik er zelf 1 benquote:Op zondag 31 juli 2016 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een man, wil niet zeggen dat ik het met alle mannen eens ben.
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat suggereer je toch, door over Steven Spielberg's shot te beginnen
Was als reactie op jouw post.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat suggereer je toch, door over Steven Spielberg's shot te beginnen
Niet zo zuur reageren. Je lijkt wel een Nederlander.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Doordat jij mijn reactie verkeerd hebt opgevat
Echt kom ik zuur over? Ik was gewoon voor mijn gevoel normaal aan het reagerenquote:Op zondag 31 juli 2016 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet zo zuur reageren. Je lijkt wel een Nederlander.
Veel meer woorden dan islam, moslim, Mohammed, imam komen er ook niet voor in jouw vocabulaire hè.quote:
Een bitch heeft persoonlijkheid. Daar ontbreekt het jou echter aan. Dus nee.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Echt kom ik zuur over? Ik was gewoon voor mijn gevoel normaal aan het reageren
Misschien ben ik gewoon een bitch
Als reuma patient die zelden klaagd vind ik jou meer klagen dan mij over onzin.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:48 schreef possetje het volgende:
Het geloof blindelings volgen doe ik bij verre na niet, dat wordt zelfs in de koran afgeraden. Ieder mens wordt door God verplicht om over zijn bestaan na te denken en open te staan voor dialoog. Op de Dag des oordeel wordt onwetendheid dan ook niet als excuus geaccepteerd (tenzij door bepaalde omstandigheden, maar dat is weer een andere onderwerp).quote:Op zondag 31 juli 2016 14:44 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Veel meer woorden dan islam, moslim, Mohammed, imam komen er ook niet voor in jouw vocabulaire hè.
Wat een inhoudsleven moet je wel niet hebben als robot van een religie. Geen capaciteit om zelf na te denken en blind doen wat het boek voorschrijft.
Moet jij geen kinderen pijpen?quote:Op zondag 31 juli 2016 14:45 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Een bitch heeft persoonlijkheid. Daar ontbreekt het jou echter aan. Dus nee.
Je hebt iig geen humor, al helemaal geen notie van ironie.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Echt kom ik zuur over? Ik was gewoon voor mijn gevoel normaal aan het reageren
Misschien ben ik gewoon een bitch
Waarom worden er dan zoveel monden gesnoerd namens de islam en in de Arabische wereld ?quote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Het geloof blindelings volgen doe ik bij verre na niet, dat wordt zelfs in de koran afgeraden. Ieder mens wordt door God verplicht om over zijn bestaan na te denken en open te staan voor dialoog.
Hij houdt niet van tweede handsquote:
Kun je een voorbeeld daarvan geven?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom worden er dan zoveel monden gesnoerd namens de islam en in de Arabische wereld ?
Vrouwen hebben niks te zeggen in Saoudie Arabië en Qatarquote:Op zondag 31 juli 2016 15:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld daarvan geven?
Erdogan smoort iedereen de mond die hem niet aanstaat.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld daarvan geven?
Volgens hun zou de vrouw het hier slecht hebben, kwestie van je referentiekaderquote:Op zondag 31 juli 2016 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben niks te zeggen in Saoudie Arabië en Qatar
Als dat zo is, dan is dat zijn eigen verantwoordelijkheid? Islam is daarin het probleem, omdat?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erdogan smoort iedereen de mond die hem niet aanstaat.
Assad is inderdaad een massamoordenaar en hij kan zijn gedrag nooit met de Islam rechtvaardigen, hij is zelf de moslimbevolking daar aan het uitmoordenquote:
Wat heeft dit te maken met 'mensen de mond snoeren'?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:07 schreef tong80 het volgende:
De doodstraf is in vrijwel in ieder Arabisch land van toepassing.
De 'sheighs', je spreekt ze aan alsof het 1 type mens isquote:Op zondag 31 juli 2016 15:07 schreef tong80 het volgende:
de sjeiks regeren staan niet open voor dialoog
Je leeft voor doem en verderf. Greatquote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Het geloof blindelings volgen doe ik bij verre na niet, dat wordt zelfs in de koran afgeraden. Ieder mens wordt door God verplicht om over zijn bestaan na te denken en open te staan voor dialoog. Op de Dag des oordeel wordt onwetendheid dan ook niet als excuus geaccepteerd (tenzij door bepaalde omstandigheden, maar dat is weer een andere onderwerp).
Wel een goedkope aanval weer (wordt standaard naar gelovigen gebruikt).
Wat betreft 'inhoudsleven' op de sarcastische wijze die je het zegt. Ik leef tenminste ergens voor, waar leef jij voor?
Sinds wanneer vallen 50ers onder kinderen? Zelfs de jongste persoon waar ik ooit mee ben geweest was 4 jaar ouder dan ik. Je moet andere mensen niet inschatten op hoe je zelf bent sukkel. Daarvan krijg je een vertekend wereldbeeld.quote:
Ik leef omdat ik dit leven als een beproeving beschouw, ik moet in mijn leven op aarde God bewijzen dat ik het paradijs (--> eeuwig geluk) verdien.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:27 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Je leeft voor doem en verderf. Great
Ik leef omdat mijn ouders me op de wereld hebben gezet. Waarom doet er niet toe.
Niet alles heeft een doel.
Jaja, ben je misschien dat vorige topic vergeten. Maarja blijf uit de speeltuin, is niet goed voor je bloeddruk.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:30 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Sinds wanneer vallen 50ers onder kinderen? Zelfs de jongste persoon waar ik ooit mee ben geweest was 4 jaar ouder dan ik. Je moet andere mensen niet inschatten op hoe je zelf bent sukkel. Daarvan krijg je een vertekend wereldbeeld.
Mijn leven is een lange langzame weg naar de dood.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik leef omdat ik dit leven als een beproeving beschouw, ik moet in mijn leven op aarde God bewijzen dat ik het paradijs (--> eeuwig geluk) verdien.
Daar past leven voor doem en verderf niet bij. Daarmee verdiend een persoon juist Hel in het Hiernamaals.
Jouw leven/bestaan is dus zinloos?
Nee domme gans. Ik heb de intentie iets te maken van dat ene leven dat ik heb.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik leef omdat ik dit leven als een beproeving beschouw, ik moet in mijn leven op aarde God bewijzen dat ik het paradijs (--> eeuwig geluk) verdien.
Daar past leven voor doem en verderf niet bij. Daarmee verdiend een persoon juist Hel in het Hiernamaals.
Jouw leven/bestaan is dus zinloos?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |